Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi naisille on niin paljon tärkeämpää seurustelukumppanin ammatti, kuin miehille?

Vierailija
27.08.2023 |

Tinderissä kun kysyn mikä sai matchin aikaan, niin vastauksessa on usein mukana myös ammatti.

Kommentit (649)

Vierailija
101/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on hyvät tulot ja hän on sopivan hölmö, niin nainen pääsee siinä elämään myös siivellä ja nauttimaan miehen tuloista. Tästä ei vain puhuta koskaan, mutta tämä on syy miksi kysytään ammattia. Kaikki muu selittely on valetta.

Ei pidä paikkaansa. En ikimaailmassa alkaisi turkistarhaajan tai tupakan kanssa tekemisissä olevan miehen kanssa, juristi tai joku urheiluäijäkin saa olla todella ihmeellinen että kiinnostuisin. Ja niin edelleen. Mutta hoe vaan tuota kun istut päivät pitkät muna kädessä odottamassa että joku tulisi hakemaan kotoa ja laittamaan elämän raiteilleen.

Vierailija
102/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat pinnallisia.

Niin niin. Miesten ilmoituksissa sen sijaan toistuvat naisille seuraavat vaatimukset: ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö. Eräs Tinder-deitti arvosteli minut heti kättelyssä numerolla 'kasipuol'. Tapaaminen loppui siihen.. Itse oli hyvin pienikokoinen, kummallisesti karsastavat, lähes kalju kolmevitonen, mutta 'kympin naista' etsimässä.

8.5/10 on ihan äärimmäisen hyvä arvosana, otitko sinä hölmö sen jotenkin huonosti vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole pinnallisempaa kun miehet painottaa naisen ulkonäköä, nuoruutta ja hoikkuutta?

Ei sen pinnallisempaa että naiset painottaa miehen pituutta (ei voi vaikuttaa), miehistä pituutta (ei voi vaikuttaa)

Nainen voi vaikuttaa hoikkuuteen ja ulkonäköön paljonkin. Nuoruuteen toki ei voi vaikuttaa.

Hoikkuuteen ja ulkonäköön voi tosiaan vaikuttaa paljonkin elämäntavoilla jos vaan haluaa.  Taitaa mammat alapeukuttaa siiderit kädessä laiskotellen ihmetellen miksei itsestään asioille tapahdu mitään

Miesten tärkein ominaisuus pariutumisessa on itsevarmuus ja korvien väli, johon voi tosiaan vaikuttaa paljon jos haluaa. Taitaa palstamiehet alapeukuttaa muna kädessä laiskotellen ja ihmetellen miksei itsestään asioille tapahdu mitään. Miehen syytös on AINA tunnustus.

Nyt vaikuttaa siltä, ettei sinulla ole tainnut olla munaa kädessä...

Vierailija
104/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin. Miesten ilmoituksissa sen sijaan toistuvat naisille seuraavat vaatimukset: ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö. Eräs Tinder-deitti arvosteli minut heti kättelyssä numerolla 'kasipuol'. Tapaaminen loppui siihen.. Itse oli hyvin pienikokoinen, kummallisesti karsastavat, lähes kalju kolmevitonen, mutta 'kympin naista' etsimässä.

8.5/10 on ihan äärimmäisen hyvä arvosana, otitko sinä hölmö sen jotenkin huonosti vai?

Eri mutta ihan sama miksi mies minut pistetyttäisi heti kättelyssä, kiinnostus loppuisi välittömästi siihen. Meidän ajattelussa ei olisi mitään yhteistä.

Vierailija
105/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole pinnallisempaa kun miehet painottaa naisen ulkonäköä, nuoruutta ja hoikkuutta?

Ei sen pinnallisempaa että naiset painottaa miehen pituutta (ei voi vaikuttaa), miehistä pituutta (ei voi vaikuttaa)

Nainen voi vaikuttaa hoikkuuteen ja ulkonäköön paljonkin. Nuoruuteen toki ei voi vaikuttaa.

Hoikkuuteen ja ulkonäköön voi tosiaan vaikuttaa paljonkin elämäntavoilla jos vaan haluaa.  Taitaa mammat alapeukuttaa siiderit kädessä laiskotellen ihmetellen miksei itsestään asioille tapahdu mitään

Miesten tärkein ominaisuus pariutumisessa on itsevarmuus ja korvien väli, johon voi tosiaan vaikuttaa paljon jos haluaa. Taitaa palstamiehet alapeukuttaa muna kädessä laiskotellen ja ihmetellen miksei itsestään asioille tapahdu mitään. Miehen syytös on AINA tunnustus.

Nyt vaikuttaa siltä, ettei sinulla ole tainnut olla munaa kädessä...

Ja väärin meni, niin kuin aina.

Vierailija
106/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tajua että nainen haluaa olla kymppi omalle miehelleen. Ja nainen haluaa miehen joka on kymppi hänelle itselleen.

Minutkin eräs mies pisteytti kerran ysiplussaksi. Kai se olisi sitten pitänyt kohteliaisuutena ottaa mutta ainoastaan ällötti koko tyyppi. Yäk.

Vierailija
107/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikuisiällä seurustellut yhdenkään miehen kanssa, jolle minun koulutuksellani ja ammatillani ei olisi ollut merkitystä. Eikä sellainen mies olisi kyllä ylipäänsä päässyt jatkoon. Seksissä sillä ei ole väliä, mitä toinen tekee ja mihin käyttää päivänsä, parisuhteessa on.

Vierailija
108/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa? Ja miehetkö ei ole. Eikö ne miehet just haluu sen kaikkein kauneimman. Pinnallista jos mikä.

Miehillä ja naisilla on täysin erilainen käsitys siitä millainen on kaunis nainen. Naiset itse (myös rumat) kuvittelevat, että miehet pitävät kauniina naista, jolla on lähes kaikki feikkiä. On tekotukkaa, tekoripsiä, tekotissiä, tekopersettä, tekohuulta, tekoleukaa, tekoposkia, teko-otsaa ja tuskin kukaan enää jaksaisi yllättyä näinä aikoina, jos jollain naiseksi olettamallaan olisi myös tekopillu.

No juu, tunnetusti insta on täynnä miehiä kuolaamassa niitä realistisen näköisiä naisia EIKU...

Vierailija
109/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään neuronormaali ei sanoisi tuollaista. Olisi omaltakin osaltani loksahtanut leuka auki ja tapaaminen olisi loppunut siihen.

Vierailija
110/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan koulutusta - tyyppi ei ole saamaton laiskimus.

Arvostan hyvää duunipaikkaa - tyyppi on sen verran lahjakas ja sosiaalinen, että on päässyt etenemään urallaan.

Eli ei se työ itsessään, vaan se mitä se kertoo ihmisestä.

Vierailija
111/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään neuronormaali ei sanoisi tuollaista. Olisi omaltakin osaltani loksahtanut leuka auki ja tapaaminen olisi loppunut siihen.

Juuri näin. Todennäköisesti tällekin ketjulle antaa käyttövoiman autismi.

Vierailija
112/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tajua että nainen haluaa olla kymppi omalle miehelleen. Ja nainen haluaa miehen joka on kymppi hänelle itselleen.

Minutkin eräs mies pisteytti kerran ysiplussaksi. Kai se olisi sitten pitänyt kohteliaisuutena ottaa mutta ainoastaan ällötti koko tyyppi. Yäk.

Minä en halua olla kymppi yhtään kenellekään. En halua olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka pisteyttää muita ihmisiä.

Vierailija
113/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näiden märinöiden pointti on? Jokainen saa haluta kumppanissa ihan täysin mitä haluaa, se on sentään asia jossa ei tarvita muiden päällepäsmäröintiä. Luuletteko te, että te saatte itkullanne muutettua asiaintilaa jotenkin? Minä halusin miehen, joka on älykäs, kultturelli, korkeasti koulutettu, vakavarainen ja lämminsydäminen perheihminen. Sellaisen otin. Ei kaivane kenenkään muun napaa.

Vierailija
114/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikuisiällä seurustellut yhdenkään miehen kanssa, jolle minun koulutuksellani ja ammatillani ei olisi ollut merkitystä. Eikä sellainen mies olisi kyllä ylipäänsä päässyt jatkoon. Seksissä sillä ei ole väliä, mitä toinen tekee ja mihin käyttää päivänsä, parisuhteessa on.

Miehenä on sanottava, että olen testaillut vaikka millaisia naisia, enemmistö korkeasti koulutettuja, mutta parisuhteen kannalta kaikkein tärkeintä on se millainen nainen on ihmisenä ja kumppanina. Ja sama pätee myös seksiin. Pallit saa tyhjäksi masturboimalla, mutta todella hyvään seksiin tarvitaan myös hyvä nainen, nainen jonka pelkkä olemus ja kehonkieli saa syttymään.

Vierailija
115/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se sosiaalinen patsastelu menee naisella niin, että nainen selittää kaikille tutuille, että mun mies on sitä, tätä ja tota. Ja sen on parasta kuulostaa hyvältä. Mies kuittaa saman tilanteen sanomalla kavereille, että mul on muija. Ja se asia tuli käsiteltyä siinä.

Millaisissa piireissä tuota tapahtuu? Lähimmät ystäväni tietävät, että puolisoni on yrittäjä (yhden miehen firma). Koulutusta (FM) tuskin on tullut mainittua. Tuttavien, työkavereiden ym kanssa ei koskaan edes puhuta perheistä.

Vierailija
116/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tavismiehenä tajua, että miten sellaisen kympin naisen voisi saada omakseen.

Oma tyttöystäväni on ihan maksimissaan 7/10 ja tämän on aivan maksimia mitä voin itselleni realistisesti saada pitkään parisuhteeseen.

Vierailija
117/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se sosiaalinen patsastelu menee naisella niin, että nainen selittää kaikille tutuille, että mun mies on sitä, tätä ja tota. Ja sen on parasta kuulostaa hyvältä. Mies kuittaa saman tilanteen sanomalla kavereille, että mul on muija. Ja se asia tuli käsiteltyä siinä.

Millaisissa piireissä tuota tapahtuu? Lähimmät ystäväni tietävät, että puolisoni on yrittäjä (yhden miehen firma). Koulutusta (FM) tuskin on tullut mainittua. Tuttavien, työkavereiden ym kanssa ei koskaan edes puhuta perheistä.

Näiden tyyppien naistuntemus perustuu amerikkalaisiin teinileffoihin. Se siitä.

Vierailija
118/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se miehillekin tärkeää, mutta niin päin, että naisella pitää olla huonompi koulutus, palkka ja asema työelämässä kuin miehellä. Itse asiassa tämä on miehille erittäin tärkeää. Paras olisi, jos naisella ei ole työtä tai koulutusta ollenkaan.

Jonkun mielenterveysongelmaisen miehen elämänohjeko tuo oli? Vähän sama kuin toivoisi naista, jolta puuttuu toinen käsi tai jalka.

Älykkäällä miehellä on aina älykäs nainen. Se on puhtaasti riskienhallintaa ja biologiaa, että halutaan jälkeläisille parhaat resurssit sekä kyky löytää samalla aallonpituudella oleva ihminen. Älykkyys periytyy tutkitusti enemmän naisen puolelta.

Toki älykkäällä miehellä on älykäs nainen, mutta kunnianhimon pitää olla suuntautunut oman ulkonäön parantamiseen ja lasten kasvattamiseen. Ei missään tapauksessa työelämään, koska silloin nainen on huono äiti.

Kuulostaa minulta. Olen korkeasti kouluttautunut mutta täysin kunnianhimoton työelämän suhteen. Opintoihinkaan en suuremmin panostanut, koska olin enemmän kiinnostunut esimerkiksi liikunnasta, johon käytin huomattavan osan ajastani. Kun vertaan itseäni opiskelukavereihini jotka valmistuivat tavoiteajassa, olen erittäin tyytyväinen valintaani. Olisin varmasti yhtä rupsahtanut itsekin jos olisin priorisoinut toisella tavalla. Joo, heillä on nyt hyvä työ ja hyvä palkka, mutta itse arvostan hyvän ulkonäön sen edelle.

Vierailija
119/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tavismiehenä tajua, että miten sellaisen kympin naisen voisi saada omakseen.

Oma tyttöystäväni on ihan maksimissaan 7/10 ja tämän on aivan maksimia mitä voin itselleni realistisesti saada pitkään parisuhteeseen.

Sitä kutsutaan rakastumiseksi. Se kymppi on fiilis. Ei mikään objektiivinen mittari.

Vierailija
120/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa? Ja miehetkö ei ole. Eikö ne miehet just haluu sen kaikkein kauneimman. Pinnallista jos mikä.

Miehillä ja naisilla on täysin erilainen käsitys siitä millainen on kaunis nainen. Naiset itse (myös rumat) kuvittelevat, että miehet pitävät kauniina naista, jolla on lähes kaikki feikkiä. On tekotukkaa, tekoripsiä, tekotissiä, tekopersettä, tekohuulta, tekoleukaa, tekoposkia, teko-otsaa ja tuskin kukaan enää jaksaisi yllättyä näinä aikoina, jos jollain naiseksi olettamallaan olisi myös tekopillu.

No juu, tunnetusti insta on täynnä miehiä kuolaamassa niitä realistisen näköisiä naisia EIKU...

Sinä olet varmasti omasta mielestäsi realistisen näköinen, mutta instamiehet taitavat olla eri mieltä.