Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille on niin paljon tärkeämpää seurustelukumppanin ammatti, kuin miehille?

Vierailija
27.08.2023 |

Tinderissä kun kysyn mikä sai matchin aikaan, niin vastauksessa on usein mukana myös ammatti.

Kommentit (649)

Vierailija
1/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina tavoitellaan sitä paria pykälä omaan tasoon nähden parempaa miestä.

Vierailija
2/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille naisille kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä aihe ole aika kaluttu jo monella foorumlla.

Mutta, otetaan vielä kerran.

-on tärkeää että miehellä on edes joku ammatti

- ammatti kertoo yleensä jotain myös koulutustasosta

- jos nainen on itse koulutettu hän tuski haluaa miestä jolla ei ole mitää koulutusta ja siksi kysytään mitä työtä tekee.

- kysymyksellä katekorioidaan miehen persoonaa ja sivistystasoa. Usein, ei tietysti aina, on yärkeää että kumppani on kutakuinkin samasta sosioekonomisesta luokasta kuin itse. Tämä ainakin silloin kun tutusttaan jonkun sovelluksen kautta, silloin asetetaan toiselle korkeammat standardit kuin jos ihastutaan esim harrastusten, työn tms kautta ns livenä pitkän kaavan kautta.

Vierailija
4/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos lähdetään perhettä perustamaan niin siinä eletään monta vuotta pelkän miehen palkalla

Vierailija
5/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kautta ihmiskunnan historian olleet riippuvaisia miehen tarjoamista resursseista. Se on opettanut naiset laittamaan prioriteetit kohdalleen.

Vierailija
6/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö mitään rahoja.

Haluan kädentaitoisen ammattimiehen enkä mitään narukätistä nyplääjää.

Vierailija
7/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän urallaan epäonnistunut mies on yleensä katkera, vihainen ja pettynyt. Ei hyvää kumppani- saati sitten isämateriaalia. Lisäksi miehillä menee helposti se itsetuhovaihde päälle, jos eivät koe tekevänsä merkityksellistä, tyydyttävää työtä, eli alkavat ryypätä, jotta saisi pään nollattua, laiminlyövät henkilökohtaisen hygienian ja ihmissuhteet, rupeavat tekemään kaikenlaista tyhmää läheisten kustannuksella...

Vierailija
8/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille riittää että nainen hengittää ja siltä saa. Naiset taas haluavat enemmän.

Vierailija
9/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä aihe ole aika kaluttu jo monella foorumlla.

Mutta, otetaan vielä kerran.

-on tärkeää että miehellä on edes joku ammatti

- ammatti kertoo yleensä jotain myös koulutustasosta

- jos nainen on itse koulutettu hän tuski haluaa miestä jolla ei ole mitää koulutusta ja siksi kysytään mitä työtä tekee.

- kysymyksellä katekorioidaan miehen persoonaa ja sivistystasoa. Usein, ei tietysti aina, on yärkeää että kumppani on kutakuinkin samasta sosioekonomisesta luokasta kuin itse. Tämä ainakin silloin kun tutusttaan jonkun sovelluksen kautta, silloin asetetaan toiselle korkeammat standardit kuin jos ihastutaan esim harrastusten, työn tms kautta ns livenä pitkän kaavan kautta.

Et varsinaisesti vastannut kysymykseen.

Vierailija
10/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Tinderissä ammatikseni Sijoittaja, Miljonääri

Pelkästään tuollan muutoksella matchien määrä 100x eli nousi 1 sataan nopeasti

Eli on väliä

Vierailija
11/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se, onko mies menestynyt elämässään, määritellään lähinnä työn ja palkan kautta. Työtön tai pienituloinen mies on pelkkä taakka ja rasite naiselle.

Mitä jos on opiskellut niin paljon, ettei ole ehtinyt töihin ja päänupissa on jumalaton määrä tietoa?

Vierailija
12/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset on fiksuja. Mitä mä teen miehen timmillä perseellä?

Vierailija
13/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se, onko mies menestynyt elämässään, määritellään lähinnä työn ja palkan kautta. Työtön tai pienituloinen mies on pelkkä taakka ja rasite naiselle.

Ei ole mulle.

Vierailija
14/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on opiskellut niin paljon, ettei ole ehtinyt töihin ja päänupissa on jumalaton määrä tietoa?

Tiedossa hyviä keskusteluja. Työkin lopulta. Opiskelu on hyvä juttu

Vierailija
15/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä että mikä se sun ammatti sitten on?

Vierailija
16/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat pinnallisia.

Eikö ole pinnallisempaa kun miehet painottaa naisen ulkonäköä, nuoruutta ja hoikkuutta?

Vierailija
17/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kouluttamatonta ja työtöntä kysymys häiritsee. En halua loisLassea, minua ei tarvitse elättää mutta itsensä pitää. Mikä osalle on ylivoimaista

Miksi jatka luuserigeenejä?

Vierailija
18/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat pinnallisia.

Pinnallista on vaatia ominaisuuksia mitä ihmisen on hyvin vaikea saavuttaa ilman kymmenien tuhansien eurojen leikkauksia. Sen sijaan vaatimus siitä, että käyttäydyt kuin aikuinen ihminen ja pidät huolen taloudestasi ja elämästäsi on ihan sinun omissa käsissäsi ja saavutettavissa omalla vaivannäöllä. Se on minimi vaatimus.

Vierailija
19/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mulle.

Toiselle tukielätille.

Vierailija
20/649 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen etsii lasten elättäjää ja hyvien geenien siirtäjää.

Jos kilpailussa ovat mukana sossupummi tai OTM, niin jälkimmäinen vie voiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi