miksi naisille on niin paljon tärkeämpää seurustelukumppanin ammatti, kuin miehille?
Tinderissä kun kysyn mikä sai matchin aikaan, niin vastauksessa on usein mukana myös ammatti.
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole koulutusta, pelkkä peruskoulu käytynä ja olen työtön. Rahaa ja omaisuutta on enemmän kuin yhdelläkään palkkatöitä tekevällä. Kiitos sijoitusten, kiinteistöjen, omistamieni yhtiöiden ja perintöjen (ne ovat tosin pientä vrt. muuhun).
Testannut tätä myös tinderissä ja huomannut tähän asti jokaisen naisen olevan kullankaivaja. Muutamalle kertonut siis jälkikäteen että rahaa on, kummasti mieli muuttunut samantien.
Olkaa miehet tarkkana!
Öö, mitä sitten? Miesten tehtävä on hemmotella naisia ja kohdella meitä kuin prinsessaa. Jos ei kelpaa niin voitte alkaa huonoksi tai tyydyttävä sotanorsuun (eli naiseen 1-4/10), ne joutuvat uskottelemaan itselleen että luonne, sisäinen kauneus on kaikki kaikessa.
T. N22 10/10
Prinsessa-arkkityyppi on aina pulassa. Heh. Tulen tarkastamaan tilanteen ;)
Mistä pitää etsiä mörköjä möllejä köllejä? Ensin tärkeämmät asiat. Pitää ostaa herne ja 20 patjaa...
Miksi miehille on niin tärkeää naisen ammatti? Olen korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen nainen, ja mua on lähestyneet aina vain samanlaiset miehet. Matalamnin koulutetut ei koskaan.
Mä en kaipaa miehen rahoja mutta en alkaisi ketään elättämään. Pitää tulla toimeen omillaan.
Kertoo se hieman jotain ihmisen luonteesta, että mihin haluaa päivästään 8 tuntia käyttää.
Vierailija kirjoitti:
On se miehillekin tärkeää, mutta niin päin, että naisella pitää olla huonompi koulutus, palkka ja asema työelämässä kuin miehellä. Itse asiassa tämä on miehille erittäin tärkeää. Paras olisi, jos naisella ei ole työtä tai koulutusta ollenkaan.
Älä höpötä.
Naisen kriteerit satunnaiselle seksiseuralle: Hyvä ulkonäkö eikä ihan urpo.
Naisen kriteerit aviomiehelle: Hyvä ulkonäkö ( tästä joustetaan sitä enemmän, mitä enemmän muita resursseja: asemaa, rahaa, statusta) eikä ihan urpo (tästäkin joustetaan, jos edes hyvä ulkonäkö ja resurssit huippuluokkaa.)
Miehen kriteerit satunnaiselle seksiseuralle: Hyvä ulkonäkö eikä ihan urpo. (Urpoudesta joustetaan sitä enemmän mitä parempi ulkonäkö).
Miehen kriteerit vaimolle: ks edellinen kohta.
Yksikään nainen ei pariudu ylöspäin ilman että on mies joka sallii sen. Miksi miehet esittää asian niin kuin miehillä ei taas olisi osaa eikä arpaa omaan kohtaloonsa?
Vierailija kirjoitti:
On se miehillekin tärkeää, mutta niin päin, että naisella pitää olla huonompi koulutus, palkka ja asema työelämässä kuin miehellä. Itse asiassa tämä on miehille erittäin tärkeää. Paras olisi, jos naisella ei ole työtä tai koulutusta ollenkaan.
Tämä on totta. Paras nainen on sellainen, jolla ei mitään kunnianhimoa, koulutusta eikä työtä, mutta on todella kaunis ja hyvävartaloinen. Naisen ainoana tehtävänä miellyttää miestä ja treenata vartaloaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikä kiaa elämää muutenkaan, ei omia kiinnostuksen kohteita, harrastuksia tai haluja. Sellainen nainen on miehestä just passeli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille on niin tärkeää naisen ammatti? Olen korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen nainen, ja mua on lähestyneet aina vain samanlaiset miehet. Matalamnin koulutetut ei koskaan.
Mä en kaipaa miehen rahoja mutta en alkaisi ketään elättämään. Pitää tulla toimeen omillaan.
Kertoo se hieman jotain ihmisen luonteesta, että mihin haluaa päivästään 8 tuntia käyttää.
Niinpä. Matalammin koulutetuilta miehiltä on hyvin koulutetulle naiselle luvassa vain kettuilua ja loputonta kilpailua. Miksi kukaan nainen sellaista haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Naisen kriteerit satunnaiselle seksiseuralle: Hyvä ulkonäkö eikä ihan urpo.
Naisen kriteerit aviomiehelle: Hyvä ulkonäkö ( tästä joustetaan sitä enemmän, mitä enemmän muita resursseja: asemaa, rahaa, statusta) eikä ihan urpo (tästäkin joustetaan, jos edes hyvä ulkonäkö ja resurssit huippuluokkaa.)
Miehen kriteerit satunnaiselle seksiseuralle: Hyvä ulkonäkö eikä ihan urpo. (Urpoudesta joustetaan sitä enemmän mitä parempi ulkonäkö).
Myös miehet: Miksi naiset loisii lompakolla u l i u l i u l i...
Vierailija kirjoitti:
Siksi suomimies haaveilee aasialaisesta kotiorjasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun se sosiaalinen patsastelu menee naisella niin, että nainen selittää kaikille tutuille, että mun mies on sitä, tätä ja tota. Ja sen on parasta kuulostaa hyvältä. Mies kuittaa saman tilanteen sanomalla kavereille, että mul on muija. Ja se asia tuli käsiteltyä siinä.
Naisten nokkimisjärjestys: Nainen, vaikka minkälainen variksenpelätti voittaa aina hottiksen, jos pelättimen mies on iso pamppu eli menestynyt mies ja hottiksen mies perusduunari.
Miesten nokkimisjärjestys: Mies, vaik vähän matalammankin statuksen, jolla on hottisnainen voittaa aina ison pampun vaikka tämän tallukka olisi mikä ministerimaisteri.
Eikö ne miehet sitten siellä Tinderissä kommentoi ammattiasi sulle?
Oman Tinder-kokemuksen perusteella miehille on hyvin tärkeää se, että nainen on töissä ja myös ammatti kiinnostaa.
Aloita ap alaspäin pariutumisen talkoot itsestäsi. Etsi oikein ruma ja ylipainoinen nainen ja lähesty häntä. Sinulla on velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kun se sosiaalinen patsastelu menee naisella niin, että nainen selittää kaikille tutuille, että mun mies on sitä, tätä ja tota. Ja sen on parasta kuulostaa hyvältä. Mies kuittaa saman tilanteen sanomalla kavereille, että mul on muija. Ja se asia tuli käsiteltyä siinä.
Monelle miehelle tulisi isona yllätyksenä se, kuinka vähän me naiset puhutaan miehistä kun vietämme aikaa yhdessä. Oikea elämä läpäisee bechdelin testin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen pitää olla älykäs, mutta ei saa olla liikaa kunnianhimoa. Naisen kunnianhimon pitää suuntautua oman ulkonäön parantamiseen ja miehen miellyttämiseen.
Ihan perusbiologiaa. Miehen pitää olla sosiaalisesti menestyvä ja lahjakas, koska nainen ajattelee aina asiaa pariutumisen ja perheen kautta. Siksi kouluissa ne äänekkäimmät ja suosittuimmat pojat olivat joka tytön unelmia ja pelimiesten kanssa tehdään lapset. Elättäjäukkoa etsitään sitten yh:na.
Ammatti kertoo, että
- mies on jaksanut opiskella eli ei täysin laiska
- se miten mies suhtutuu ammattiin,, "voikun saisi enemmän rahaa" vs. Onko asia intohimo ja asia josta pitää
Olen tavannut monia matalan koulutusasteen miehiä, jotka käyttäytyy kuin lapsi. Toisaalta on myön niitä KTM, jotka ovat kuin lapsia.
Enemmän aikuisia ovat olleet he, jotka oikeasti pitävät siitä mitä tekevät. Huolehtivat itsestään ja ympäristöstään eikä ole täysin mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen pitää olla älykäs, mutta ei saa olla liikaa kunnianhimoa. Naisen kunnianhimon pitää suuntautua oman ulkonäön parantamiseen ja miehen miellyttämiseen.
Mitäpä luulet keskittääkö älykäs nainen kunnianhimonsa ulkonäköönsä ja miehen miellyttämiseen?
Tästä syystä vähän yksinkertaisemmat naiset ovat epävarmojen miesten mieleen. Heitä on heppo hallita ja hallintaa tarvitaan, koska parisuhde ei perustu haluun olla toisen kanssa, vaan tarpeeseen saada erilaisia palveluksia naiselta.
Panomiehet on miesten unelmia.