Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinä saisit päättää, olisitko itse mieluummin 2 vai 3 lapsisesta perheestä?

Vierailija
21.08.2023 |

Ainoat lapset, kaikki toivoivat yleensä sisarusta. Vanhenevien vanhempien asiat kaatuvat yhdelle henkilölle.
Kaksi lasta, olisitko toivonut veljen lisäksi siskoa, vai oliko hyvä näin?
Te jotka tulette kolmelapsisesta perheestä, oliko teitä liikaa?

Kommentit (371)

Vierailija
61/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi veljeä ja aina oon toivonut vielä siskoa. Eli neljä ois ollut hyvä

Vierailija
62/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme oli liikaa, joten kaikkiin heistä emme pystyneet panostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi veljeä ja aina oon toivonut vielä siskoa. Eli neljä ois ollut hyvä

Ihana kuulla!!

Vierailija
64/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme oli liikaa, joten kaikkiin heistä emme pystyneet panostamaan.

E siellä provoilee

Vierailija
65/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju😊👍👍👍👍

Vierailija
66/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämänkaari:

0-20v: harjoitellaan nukkeleikkiä

20-30v: mangutaan nukkeleikkiä mieheltä

30-45v: nukkeleikki

45-55v: nuppi sekoaa kun nukkeleikki on takana -> häiriökäyttäytymistä

55v->: mangutaan nukkeleikkiä lapsiltaan

Kylläpä sua harmittaa, kun et saa naista etkä pääse leikkimään nukeilla :)

Vierailija
67/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 24. Ihmisiä ei voi ikinä olla liikaa <3

Vierailija
68/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on 24. Ihmisiä ei voi ikinä olla liikaa <3

Vielä on olemassa biomassaa jota ei ole muutettu ihmisiksi. Toisia ihmisiä tarvitsee alkaa syömään vasta n. 50v päästä.

Vierailija
69/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka säälit yhden lapsen perheitä: ainakaan meitä ei tarvitse sääliä. 10 vuoden tahattoman lapsettomuuden jälkeen osaamme olla onnellisia tästä ainokaisesta, eikä häneltä puutu mitään. Serkut ovat niin läheiset (asuvat naapurissa), ettei hän ehdi ajatella olevansa ainoa. Ihan saa opetella jakamista siinä, missä muutkin. Ja meidän vanhempien rakkaus ja voimavarat ovat yksin hänen.

Vierailija
70/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ainoat lapset, kuka käy perhejuhlissanne, tai lastenne juhlissa, kun ei ole ketään sukua? Ankea kohtalo ainoilla lapsilla. Korvaako raha tämän lähisuvun?

Toki on sukulaisia. Ja laaja ystäväpiiri. Miksei olisi? Ja kyllä raha on kiva juttu. Joka päivä täällä moni itkee, kun sitä ei ole.

Tunnut vähän olevan harmissasi. Ja sitten on pakko kehua rahalla. Miten paljon sitä on.

Ei paljoa, sopivasti. Ei harmita.

Vierailija
71/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin mietittynä kaksi lasta voisi olla hyvä :) ei tulisi tappelua niin paljon, kuin jos olisi kolme ja kuitenkin olisi seuraa toisesta, ettei olis vaan ainut lapsi...

Vierailija
72/371 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko suojelutarvetta lastasi kohtaan?

Onko ok että lapsi erotetaan emästään ja heitetään teuraaksi ja sitten kiinnitetään äiti lypsykoneeseen?

Ei, mutta kyllä minutkin synnärillä kiinnitettiin lypsykoneeseen ja myöhemmin lapseni erotettiin minusta jotta hänestä tehtäisiin ruokaa. Toivottavasti edes tuli käytettyä eikä vain heitetty päivämäärän ylittäneenä roskiin :(

Vierailija
73/371 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yht. 4. Ei riittänyt aikaa meille kaikille tasapuolisesti... vanhmpien työt, meidän harrastukset yms. muut jutut söi kaiken ajan. Yhdessä ei paljoa ehditty olla.. kyllähän siitä jonkinmoisia traumoja jäi.

Me päädyttiin miehen kanssa kahteen lapseen niin ainakin on kunnolla aikaa molemmille. Toki heillä on omat riitansa mutta enimmäkseen tulevat toimeen ja pitävät koulussakin toisistaan huolta. 

Kauheaa, jos toinen kuolisi yms. Ja jos tyttö ja poika, niin eivät valitettavasti ole niin läheisiä. Olette varmaan miettineet kolmea?

Miltä vuosisadalta kirjoittelet?

Vierailija
74/371 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin ollut syntymättä.

75/371 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 6, eikä siinä oo yhtään liikaa

Vierailija
76/371 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 3-lapsisesta. Nyt kaikki ollaan aikuisia yli neljäkymppisiä. Ollaan peritty yhdessä omaisuutta mm. mökki on yhteisomistuksessa. Erimielisyyksiä ja riitoja alkaa olemaan koko ajan enemmän. Vanehammat vielä elossa. Perinnöstä tulee riitaisa. Tiedän sen. Itse ajatellut jopa kiletäytyä perinnöstä. En jaksa alkaa tappelemaan, kun jään jalkoihin kuitenkin. Aika kolkot välit rupee olemaan. 

Haluaisin olla yksilapsiseta. 

Vierailija
77/371 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa lapsi, onneksi. Sain kaiken huomion eikä tarvinnut tapella sisarten kanssa.

Vierailija
78/371 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kolme, mutta en kyllä vaihtaisi 10 sisarustani mihinkään eli nuo molemmat olisi vaan huono vaihtoehto minulle.

Mukavaa kun on kunnon klaani ja perheessä porukkaa.

Vierailija
79/371 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 3-lapsisesta. Nyt kaikki ollaan aikuisia yli neljäkymppisiä. Ollaan peritty yhdessä omaisuutta mm. mökki on yhteisomistuksessa. Erimielisyyksiä ja riitoja alkaa olemaan koko ajan enemmän. Vanehammat vielä elossa. Perinnöstä tulee riitaisa. Tiedän sen. Itse ajatellut jopa kiletäytyä perinnöstä. En jaksa alkaa tappelemaan, kun jään jalkoihin kuitenkin. Aika kolkot välit rupee olemaan. 

Haluaisin olla yksilapsiseta. 

Tuo riitely on ikävää. Itsekin elin unelma-ajatusta siitä, että perheessä jokainen osaisi ajatella myös toista ja että tottakai osataan keskustella ja sopia yhdessä. Sitten löytyykin yksi, joka kyselemättä ja muita ajattelematta on vain päättänyt, että se ja se kuuluu mulle. Jyrää,päättää yksin, ei kysele. Ei kiva :/.

Vierailija
80/371 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos olisi muitakin sisaruksia kuin alkkisveli. Toisaalta eipä sitä tiedä olisivatko sen parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi