Eicca Toppinen vaihtoi vaimonsa nuoreen missiin
Siksi tuli ero. Näin se aina vanhoille naisille käy.
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Nämä pettämisestä alkaneet suhteet ei ikinä kestä ja eipä tuo Eiccakaan miltään ruudinkeksijältä vaikuta, juttujen perusteella välittyy aika yksinkertainen kuva.
Sibelius Akatemian kasvatti, tuskin siis mikään tyhmä.
Mutta tunnepuolella useampi mies, jopa älykkäämpi, on kuin lapsi. Eivät vaan tutki tunteitaan, pohdi omia motivaatioitaan jne. koska vissiin kokevat olevansa just hyviä sellaisina kuin ovat, virheineen ja neurooseineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli minusta vähän hämmentävä lehtijuttu. Ihanko oikeasti jonkun haluamansa julkkiksen voisi iskeä laittamalla viestiä jossain facessa tai instassa?! Olen ajatellut että niille tulee sellaiset määrät viestejä, ettei ne jaksa niitä katsoa.
Jos on tarpeeksi nuori ja hyvännäköinen niin aina on tsänssit.
Nopeastihan nuo viestit selaa läpi ja hyvännäköiset naiset erottuu joukosta välittömästi.
Tuo nainenhan on ihan tavan taatiainen! Olen jopa itse kauniimpi.
Saati ex-vaimonsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli minusta vähän hämmentävä lehtijuttu. Ihanko oikeasti jonkun haluamansa julkkiksen voisi iskeä laittamalla viestiä jossain facessa tai instassa?! Olen ajatellut että niille tulee sellaiset määrät viestejä, ettei ne jaksa niitä katsoa.
Nopeastihan nuo viestit selaa läpi ja hyvännäköiset naiset erottuu joukosta välittömästi.
Saati ex-vaimonsa!
Seiskan paparazzi-kuvissa uusi rakas näyttää ihan tavan Av-mammalta ja pukeutuminen myös samaa sarjaa. Ex-vaimo kyllä kauniimpi, simpsakampi ja tyylikkäämpi.
Mutta toivotaan nyt, että se sielujen syvä yhteys todella oli Eicalle se juttu tässä lennosta vaihtamisessa.
Huvittaa tuo selitys, että oli heti jotenkin syvällinen kontakti ja eri fiilis. No jos katsoi niitä misun instagram-kuvia, niin varmasti tuli heti mieleen syvällinen yhteys tuohon 17-vuotta nuorempaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saati ex-vaimonsa!
Seiskan paparazzi-kuvissa uusi rakas näyttää ihan tavan Av-mammalta ja pukeutuminen myös samaa sarjaa. Ex-vaimo kyllä kauniimpi, simpsakampi ja tyylikkäämpi.
Mutta toivotaan nyt, että se sielujen syvä yhteys todella oli Eicalle se juttu tässä lennosta vaihtamisessa.
https://www.seiska.fi/kotimaa/eicca-toppinen-nautti-venepaivasta-norjal…
Tai sitten on raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä pettämisestä alkaneet suhteet ei ikinä kestä ja eipä tuo Eiccakaan miltään ruudinkeksijältä vaikuta, juttujen perusteella välittyy aika yksinkertainen kuva.
Sibelius Akatemian kasvatti, tuskin siis mikään tyhmä.
Mutta tunnepuolella useampi mies, jopa älykkäämpi, on kuin lapsi. Eivät vaan tutki tunteitaan, pohdi omia motivaatioitaan jne. koska vissiin kokevat olevansa just hyviä sellaisina kuin ovat, virheineen ja neurooseineen päivineen.
Hmm hmm. Kyllä silti uskaltaisin väittää, että taidealalla, ja vieläpä esiintyvänä taiteilijana, on enemmän tunteidensa kanssa kosketuksissa kuin tavistyyppi. Muusikko ei voi olla hyvä muusikko jos ei tunnista ja ymmärrä musiikin välittämiä tunteita, jotkut sanoo sitä musiikillisuudeksi, jotkut taiteellisuudeksi, mutta pohjimmiltaan se on tunteiden tunnistamista...
Muusikot ovat itsensä ankarimpia kriitikoita, sitäkään en nyt tunnista että ammattimuusikko, etenkin klassisen puolen - kokisi vaan olevansa hyvä just sellaisena kuin on... :) työ kun on yhtä jatkuvaa harjoittelua ja omien virheiden korjaamista... siinä tulee mukana tietynlainen nöyryys, nimenomaan soittajilla, eivätkä koe varmaan kukaan olevansa täydellisiä. (Laulaja-diivoista sanotaan kyllä muuta. ;))
Ja heijastuuhan se kaikkeen muuhunkin elämään, persoonaan jopa, kun sitä on tehnyt lapsesta asti.
Mutta mitäpä tuosta, voi olla että puhutaan aidasta ja seipäästä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eicca ja Marianne ovat naimanaamat:
https://studentersamfundet.no/wp/wp-content/uploads/2019/03/Marianne-Li…
https://image.seiska.fi/1112365.webp?width=580&height=420&x=11.89&y=2.4…;
Tutkimusten mukaan ihmiset ihastuvat helpommin itsensä ja omien vanhempiensa näköisiin ihmisiin. Eicca ja Marianne voisivat olla sisarukset.
Sama pisti silmään. Samanlaiset kasvonpiirteet, silmien seutu varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eicca ja Marianne ovat naimanaamat:
https://studentersamfundet.no/wp/wp-content/uploads/2019/03/Marianne-Li…
https://image.seiska.fi/1112365.webp?width=580&height=420&x=11.89&y=2.4…;
Tutkimusten mukaan ihmiset ihastuvat helpommin itsensä ja omien vanhempiensa näköisiin ihmisiin. Eicca ja Marianne voisivat olla sisarukset.
Sama pisti silmään. Samanlaiset kasvonpiirteet, silmien seutu varsinkin.
Voisivat olla kaksoset noiden kuvien perusteella. Vähän jopa creepyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut paskaa?
Uusi sussu on 31 v.
Eikä todellakaan ole eron syy.
Yli 20 v nuorempi kuin Eican ex. Noinhan se yleensä menee että kun nainen ylittää 50 rajan, hän alkaa rupsahtaa ja miehen on vaikea haluta seksiä ryppyisen ja kulahtaneen kanssa. Nuoren ja nätin kanssa se on helpompaa.
No miten sitten nuoret naiset harrastavat seksiä ryppyiset ja kulahtaneen ukon kanssa... silmät kiinni?
Miehillä kulahtaminen jostain syystä lisää seksikkyyttä, näyttävät enemmän uroksikta keski-iässä kuin parikymppisinä kiiltokuvapoikina.
Minusta aika luonnollista että vanhemmat miehet ottaa nuorempia naisia, koska miehilke seksi on elämän täejein asia, naisille ei oke, varsinkaan enää keski-iässä. Minulle ainakin tärkein asia on perhe, eli lapset, kenties kohta lapsenlapsikin, äiti, siskot, ei se että makaisin nivelet kipeinä jonkun ukon alla. Antaa nuorten naisten hoitaa eri ikäiset panomiehet, niillä on edelleen viehtymys miehiin ja lisääntymishormonit huutaa kehossa.
Rupsahtaminen on minusta hyvä juttu naiselle, koska se kulkee käsikädessä sen kanssa ettei miehiä edes halua enää kourimaan itseään. Saa olla rauhassa. Aika aikaansa kutakin.
Ps. Nymfomaanit seksihullut mummot voi nyt olla hiljaa, ette edusta enemmistöä.
T. rupsahtanut 5kymppinen nainen
Sori lukuisat kirjotusvirheet. En muistanut korjailla ennen lähettämistä.
133
Vahinkopuhelu Norjasta, saunaan? Ei sitten voi poistua lauteilta katsomaan, että kuka soittaa ja sanoa palatessaan että mikä lie tuntematon numero? Täysin omituinen selitys, että miten tuokin roskahomma paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut paskaa?
Uusi sussu on 31 v.
Eikä todellakaan ole eron syy.
Yli 20 v nuorempi kuin Eican ex. Noinhan se yleensä menee että kun nainen ylittää 50 rajan, hän alkaa rupsahtaa ja miehen on vaikea haluta seksiä ryppyisen ja kulahtaneen kanssa. Nuoren ja nätin kanssa se on helpompaa.
No miten sitten nuoret naiset harrastavat seksiä ryppyiset ja kulahtaneen ukon kanssa... silmät kiinni?
Miehillä kulahtaminen jostain syystä lisää seksikkyyttä, näyttävät enemmän uroksikta keski-iässä kuin parikymppisinä kiiltokuvapoikina.
Minusta aika luonnollista että vanhemmat miehet ottaa nuorempia naisia, koska miehilke seksi on elämän täejein asia, naisille ei oke, varsinkaan enää keski-iässä. Minulle ainakin tärkein asia on perhe, eli lapset, kenties kohta lapsenlapsikin, äiti, siskot, ei se että makaisin nivelet kipeinä jonkun ukon alla. Antaa nuorten naisten hoitaa eri ikäiset panomiehet, niillä on edelleen viehtymys miehiin ja lisääntymishormonit huutaa kehossa.
Rupsahtaminen on minusta hyvä juttu naiselle, koska se kulkee käsikädessä sen kanssa ettei miehiä edes halua enää kourimaan itseään. Saa olla rauhassa. Aika aikaansa kutakin.Ps. Nymfomaanit seksihullut mummot voi nyt olla hiljaa, ette edusta enemmistöä.
T. rupsahtanut 5kymppinen nainen
Sinulle parisuhde ja avioliitto ei vissiin ole mitään muuta kuin seksiä, ukon alla nivelet kipeänä makaamista, kuten asian kauniisti ilmaisit?
Keskinäinen yhteys, ystävyys, rakkaus, lojaalisuus, yhdessä vanheneminen, millään näillä ei mitään väliä?
Luulenpa, että tuossakin kuviossa eniten jäi harmittamaan selän takana vehkeily ja se, että käsitys oman puolison luonteenlaadusta rapistui.
-Minun ja Mariannen seitsemäntoista vuoden ikäero oli Kirsille totta kai kuin suolaa haavoihin ja oikeutettu syy raivostua lisää. Olin hänen silmissään viidenkympin villityksestä kärsivä alkoholisti ja ennen muuta kolossaalinen pettymys - vaikka en todellakaan ollut tahtonut aiheuttaa kenellekään harmia tai vahinkoa, Eicca kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vahinkopuhelu Norjasta, saunaan? Ei sitten voi poistua lauteilta katsomaan, että kuka soittaa ja sanoa palatessaan että mikä lie tuntematon numero? Täysin omituinen selitys, että miten tuokin roskahomma paljastui.
Alasti munasillaan vaimon kanssa saunassa, kun salarakas soittaa?
Kenellepä ei olisi noin käynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saati ex-vaimonsa!
Ihan vaan sivuhuomautuksena, että ihan kaikki ihmiset näyttää ihan tavallisilta av-mammoilta (hollywoodtähtiä myöten) , jos ei ole meikkejä ja juhlakolttuja yms stailausta päällä.
Kuvitteletko oikeesti että joku julkkis näyttää luonnostaan sellaselta kuin jossain oscar gaalassa tai elokuvassa.. Tai instagramissa. 😂 😂 😂
Voi voi.
Kun britney spears käy ruokakaupassa tukka sotkuisesti kiinni ja verkkarit jalassa meikittä, sinä et vissiin edes tunnistaisi sitä.
Tuo väite, ettei seksi olisi naisille keski-iässä enää tärkeää on urbaania legendaa. Naiset usein ovat seksuaalisesti parhaimmillaan siinä 40 tienoilla ja sen jälkeen.
. Olin hänen silmissään viidenkympin villityksestä kärsivä alkoholisti ja ennen muuta kolossaalinen pettymys.
Hienosti sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saati ex-vaimonsa!
Ihan vaan sivuhuomautuksena, että ihan kaikki ihmiset näyttää ihan tavallisilta av-mammoilta (hollywoodtähtiä myöten) , jos ei ole meikkejä ja juhlakolttuja yms stailausta päällä.
Kuvitteletko oikeesti että joku julkkis näyttää luonnostaan sellaselta kuin jossain oscar gaalassa tai elokuvassa.. Tai instagramissa. 😂 😂 😂
Voi voi.Kun britney spears käy ruokakaupassa tukka sotkuisesti kiinni ja verkkarit jalassa meikittä, sinä et vissiin edes tunnistaisi sitä.
Silti ihan tuolla kaduilla ja ruokakaupoissa näkyy huoliteltuja ja hyvin pukeutuneita ihmisiä myös.
Ihan perusnättihän tuo nainen on, järkyttävän tyylin vaan valinnut itselleen. Tuommoiset lököttävät kulahtaneet trikooasut ja sotkunutturat kun ei ketään imartele.
Vierailija kirjoitti:
. Olin hänen silmissään viidenkympin villityksestä kärsivä alkoholisti ja ennen muuta kolossaalinen pettymys.
Hienosti sanottu!
Eicca paljastui hopeaketuksi!
Selittelyn makua. Kyllä aikuinen mies on tiennyt, mihin lähtee ja mitä on mielessä, kun alkanut lähetellä yksityisviestejä 17 vuotta nuoremmalle missitaustaiselle fanille.
Siinä oli kaksi vaihtoehtoa, joko panostaa omaan liittoon, tai alkaa pokailla uutta. Eicca valitsi jälkimmäisen. Olisi kyllä voinut ottaa avioeron vaimostaan ennen tätä ja olla yksikseen hetken, kerta tuntui ettei tarpeet tyydyty omassa liitossa, mutta ei miehet usein uskalla erota ennen kuin on uusi valmiiksi katsottuna ja varmistettuna itselleen.
Nauratti tuo, että sielujen syvä yhteys Instagramissa.