Eicca Toppinen vaihtoi vaimonsa nuoreen missiin
Siksi tuli ero. Näin se aina vanhoille naisille käy.
Kommentit (303)
Ei jotenkin lapsettomana naisena houkuttelis tuollainen diili. Tuntuu, että tuossa suhteessa kaikki tehdään miehen ehdoilla. Mitä nainen siitä saa? Näitä eronneita isukkeja on tinder täynnä. Minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Eicca on Alfa!
En ennusta kovin pysyvää liittoa nuoren missin kanssa. Epävakaa ihminen on epävakaa ihminen, ei se muuksi muutu vaikka vaihtaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin lapsettomana naisena houkuttelis tuollainen diili. Tuntuu, että tuossa suhteessa kaikki tehdään miehen ehdoilla. Mitä nainen siitä saa? Näitä eronneita isukkeja on tinder täynnä. Minä minä.
Ehkä sillä on hemmetisti massia? Jotainhan tuosta pitää saada vastineeksi.
Miksi AV-mammat aina pillastuu, kun mies löytää itselleen nuoremman naisen?
Vierailija kirjoitti:
Eicca on Alfa!
Minulle Alfa on suoraselkäinen mies, joka osaa ja kykenee myös yksinoloon, jos suhde ei tyydytä. Ei seläntakana vehtaava, lennosta vaihtava niljakas setämies, jolla on pakko aina olla joku ja ei uskalla erota, jos ei ole uutta valmiiksi jo katsottuna.
Jotenkin tympeää tää keski-ikäisten miesten nuorempaan vaihto. En tiedä mitä kriisejä gubbet käyvät läpi, mutta alkaa olla jo niin banaali tää kuvio.
Muuten en noista ikäeroista niin välitä, mutta tuntuu että monelle miehelle on vaikeaa oma ja puolison vanheneminen. Masentavaa, että ei nähdä naisen kauneutta kaiken ikäisenä. Omasta mielestä vielä 70 vuotiaskin nainen voi olla upea ja näyttävä. Ja oikeastaan mitään ylärajaa ei ole.
Kaikki tää on vain kiinni siitä miten haluaa nähdä asioita ja mitä arvostaa. Se että pitkään naimisissa ollut mies vaihtaa 17 vuotta nuorempaan on vaan aika pelleä ja kertoo kyllä paljon ko. miehen arvoista tai niiden puuttumisesta. Ja vielä pellempää on selitellä jostain "instagram-yhteydestä" kun kaikki tietää mistä on kyse.
Minusta naiset on kuin mehukkaita hedelmiä. Nuorena houkuttelevia ja herkullisia, mutta keski-iässä jo nahistuneita tai mustuneita, ei tekisi mieli haukata.
Osaan kyllä heteronaisena kuvitella tätä asiaa myös miehen kannalta, vaikken voikaan kuvitella miesten valtavaa seksinnälkää naisena.
Ja ihan nahistuneena keski-ikäisenä naisena vielä, eikä harmita yhtään, että en ole enää himoittava hedelmä. Olin aikani, se riittää, sekin oli liikaa.
En ymmärrä tätä että haukutaan nuorta naista täällä, joka on rakastunut Eiccaan. Se toimii vain luontaisten viettiensä mukaan, samoin toimii Eicca. Elämä on.
Onko joku katastrofi nyt tapahtunut tässä, ei ole. Eiköhän Kirsikin ole vain tyytyväinen lopulta, että uudet tuulet puhaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta naiset on kuin mehukkaita hedelmiä. Nuorena houkuttelevia ja herkullisia, mutta keski-iässä jo nahistuneita tai mustuneita, ei tekisi mieli haukata.
Osaan kyllä heteronaisena kuvitella tätä asiaa myös miehen kannalta, vaikken voikaan kuvitella miesten valtavaa seksinnälkää naisena.Ja ihan nahistuneena keski-ikäisenä naisena vielä, eikä harmita yhtään, että en ole enää himoittava hedelmä. Olin aikani, se riittää, sekin oli liikaa.
En ymmärrä tätä että haukutaan nuorta naista täällä, joka on rakastunut Eiccaan. Se toimii vain luontaisten viettiensä mukaan, samoin toimii Eicca. Elämä on.
Onko joku katastrofi nyt tapahtunut tässä, ei ole. Eiköhän Kirsikin ole vain tyytyväinen lopulta, että uudet tuulet puhaltaa.
Höpö höpö, ole vaan vapaasti nahistunut. Minä en ole :D
Hienoa Eicca! Jatka samaan malliin! Bravo!
Vierailija kirjoitti:
Tähän minäkin haluaisin vastauksen. Jotenkin tämä on sellainen light-light-light-versio Bitte Westerlundista: itseä reilusti vanhempi ja joka päivä vanheneva, siellä täällä liihotteleva ukko, joka puhuu vieläpä rumasti eksästään ("nyt mä oon hei vapaa menemään miten haluan jihuu").
Eicca ei ole todellakaan mikään urheilija, eli voi tulla piankin ongelmia kestävyyden ja jaksamisen kanssa. Enkä jaksa uskoa että rahaakaan olisi mitenkään kummoisen paljon. Eli mitä tuokin Marianne tuosta diilistä saa?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tympeää tää keski-ikäisten miesten nuorempaan vaihto. En tiedä mitä kriisejä gubbet käyvät läpi, mutta alkaa olla jo niin banaali tää kuvio.
Muuten en noista ikäeroista niin välitä, mutta tuntuu että monelle miehelle on vaikeaa oma ja puolison vanheneminen. Masentavaa, että ei nähdä naisen kauneutta kaiken ikäisenä. Omasta mielestä vielä 70 vuotiaskin nainen voi olla upea ja näyttävä. Ja oikeastaan mitään ylärajaa ei ole.
Kaikki tää on vain kiinni siitä miten haluaa nähdä asioita ja mitä arvostaa. Se että pitkään naimisissa ollut mies vaihtaa 17 vuotta nuorempaan on vaan aika pelleä ja kertoo kyllä paljon ko. miehen arvoista tai niiden puuttumisesta. Ja vielä pellempää on selitellä jostain "instagram-yhteydestä" kun kaikki tietää mistä on kyse.
Nimenomaan tämä. Eikö sillä yhdessä rakennetulla elämällä ja perheellä ole mitään arvoa näille miehille? Yhdessä vanhenemisella ei vissiin myöskään. Kaipa nuo miehet kuvittelee, että 20v nuoremman pokaamalla, he itsekin nuortuvat eikä elämän realiteetit koske heitä.
Vielä se, ettei ole sen vertaa kunnioitusta omaa kumppania kohtaan, että rehellisesti pystyisi kertomaan, että haluaa erota. Selän takana pokaillaan Instassa jotain nuoria mimmejä ja katsotaan, jos joku tarttuisi onkeen.
Eikö tuolle naiselle ollut myöskään yhtään turn off, että mies on naimisissa, asuu vaimon kanssa ja todennäköisesti jotain intiimielämääkin yhä oli?
Selvisi sekin miksi Eicca yksinään pyöri helsinki-vantaalla...
en muista tarkkaa oliko jouluaika vai juhannus, viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eicca on Alfa!
En ennusta kovin pysyvää liittoa nuoren missin kanssa. Epävakaa ihminen on epävakaa ihminen, ei se muuksi muutu vaikka vaihtaa kumppania.
Et taida tuntea yhtään oikeasti epävakaata ihmistä. Et taida edes tietää minkälainen ihminen on epävakaa.
Keulii nämä jutut nyt aikalailla kiukkuisilla vaimoihmisillä.
N51
Vierailija kirjoitti:
Tuo väite, ettei seksi olisi naisille keski-iässä enää tärkeää on urbaania legendaa. Naiset usein ovat seksuaalisesti parhaimmillaan siinä 40 tienoilla ja sen jälkeen.
Tämä on asia joka on yllättänyt minut ihan täysin: neljänkympin rajapyykki lähestyy ja libido ja halut lisääntyvät ja suorastaan raaistuvat vuosi vuodelta. Mua panettaa ihan joka päivä paitsi kuukautisten 1. päivänä. Mies hädin tuskin pysyy perässä, minkä vuoksi olen hankkinut pari henkilökohtaista artikkelia ja aivan helvetillisen määrän äänikirjapr0noa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tämä. Eikö sillä yhdessä rakennetulla elämällä ja perheellä ole mitään arvoa näille miehille? Yhdessä vanhenemisella ei vissiin myöskään. Kaipa nuo miehet kuvittelee, että 20v nuoremman pokaamalla, he itsekin nuortuvat eikä elämän realiteetit koske heitä.
Vielä se, ettei ole sen vertaa kunnioitusta omaa kumppania kohtaan, että rehellisesti pystyisi kertomaan, että haluaa erota. Selän takana pokaillaan Instassa jotain nuoria mimmejä ja katsotaan, jos joku tarttuisi onkeen.
Eikö tuolle naiselle ollut myöskään yhtään turn off, että mies on naimisissa, asuu vaimon kanssa ja todennäköisesti jotain intiimielämääkin yhä oli?
Koittakaa nyt vain sisäistää, että miehille seksi tulee aina ykkösenä.
Vain naisella tulee perhe ykkösenä.
Mutta muistakaa että perhe ei ole mistään miehestä kiinni, perhe on teidän lapset, omat sisarukset, vanhemmat jne. Se aviomies ei ole oikeasti vaimonsa perhettä, älkää laskeko sen varaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Osaan kyllä heteronaisena kuvitella tätä asiaa myös miehen kannalta, vaikken voikaan kuvitella miesten valtavaa seksinnälkää naisena.Ja ihan nahistuneena keski-ikäisenä naisena vielä, eikä harmita yhtään, että en ole enää himoittava hedelmä. Olin aikani, se riittää, sekin oli liikaa.
Höpönpöåön, et ensinnäkään ole nainen, vaan mies,ja toisekseen miehet nahiatuvat ihan samaööa tavalla,kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Voe helevettiläenen, ihanko oikein "syvä yhteys" 😂
ehkä 16 centtimetrin syvä yhteys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo väite, ettei seksi olisi naisille keski-iässä enää tärkeää on urbaania legendaa. Naiset usein ovat seksuaalisesti parhaimmillaan siinä 40 tienoilla ja sen jälkeen.
Tämä on asia joka on yllättänyt minut ihan täysin: neljänkympin rajapyykki lähestyy ja libido ja halut lisääntyvät ja suorastaan raaistuvat vuosi vuodelta. Mua panettaa ihan joka päivä paitsi kuukautisten 1. päivänä. Mies hädin tuskin pysyy perässä, minkä vuoksi olen hankkinut pari henkilökohtaista artikkelia ja aivan helvetillisen määrän äänikirjapr0noa.
No sähän oot vielä hedelmällisessä iässä, etkä edes keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole yleistä: alle 0.5 heterosuhteista pariskunnan välinen ikäero on suuri.
Mutta yllätys tulee sille nuoremmalle kumppanille,kun se mies on vanha: omaishoitajan rooli ei ole niin kiva. Onhan tämä julkisuudessakin nähty.
Näkyykömuualla kuin noissa seiskan suttuisissa kuvissa?