Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eicca Toppinen vaihtoi vaimonsa nuoreen missiin

Vierailija
19.08.2023 |

Siksi tuli ero. Näin se aina vanhoille naisille käy.

Kommentit (303)

Vierailija
161/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli minusta vähän hämmentävä lehtijuttu. Ihanko oikeasti jonkun haluamansa julkkiksen voisi iskeä laittamalla viestiä jossain facessa tai instassa?! Olen ajatellut että niille tulee sellaiset määrät viestejä, ettei ne jaksa niitä katsoa.

Jos on tarpeeksi nuori ja hyvännäköinen niin aina on tsänssit.

Nopeastihan nuo viestit selaa läpi ja hyvännäköiset naiset erottuu joukosta välittömästi.

Tuo nainenhan on ihan tavan taatiainen! Olen jopa itse kauniimpi.

Pillumissi näyttää naamasta Eikalta, eli naimanaamat. Onko se hyvä asia sitten naisen kannalta näyttää tuolta...no eipä kyllä.

Vierailija
162/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiset on kuin mehukkaita hedelmiä. Nuorena houkuttelevia ja herkullisia, mutta keski-iässä jo nahistuneita tai mustuneita, ei tekisi mieli haukata.

Osaan kyllä heteronaisena kuvitella tätä asiaa myös miehen kannalta, vaikken voikaan kuvitella miesten valtavaa seksinnälkää naisena.

Ja ihan nahistuneena keski-ikäisenä naisena vielä, eikä harmita yhtään, että en ole enää himoittava hedelmä. Olin aikani, se riittää, sekin oli liikaa.

En ymmärrä tätä että haukutaan nuorta naista täällä, joka on rakastunut Eiccaan. Se toimii vain luontaisten viettiensä mukaan, samoin toimii Eicca. Elämä on.

Onko joku katastrofi nyt tapahtunut tässä, ei ole. Eiköhän Kirsikin ole vain tyytyväinen lopulta, että uudet tuulet puhaltaa.

Höpönpöåön, et ensinnäkään ole nainen, vaan mies,ja toisekseen miehet nahiatuvat ihan samaööa tavalla,kuin naiset.

No ei oo ensimmäinen kerta kun mua palstalla haukutaan mieheksi, kun sanon vain niin kuin asiat on. 🤦🏻

Joo miehetkin toki nahistuu, mutta miehet ei muistuta alunalkaenkaan mehukkaita hedelmiä edes nuorina, niitä voi verrata ennemmin vaikka makkaroihin tai johonkin tyystin muuhun kuin muodokkaisiin mehukkaisiin hedelmiin. 😂

Niillä on tarve panna usein nahistuneinakin, eivät keksi elämälleen tarkoitusta ilman seksiä. Naiselke seksitön elämä ei ole mikään ongelma, meillä on patempaakin tekemistä iäkkäinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta naiset on kuin mehukkaita hedelmiä. Nuorena houkuttelevia ja herkullisia, mutta keski-iässä jo nahistuneita tai mustuneita, ei tekisi mieli haukata.

Osaan kyllä heteronaisena kuvitella tätä asiaa myös miehen kannalta, vaikken voikaan kuvitella miesten valtavaa seksinnälkää naisena.

Ja ihan nahistuneena keski-ikäisenä naisena vielä, eikä harmita yhtään, että en ole enää himoittava hedelmä. Olin aikani, se riittää, sekin oli liikaa.

En ymmärrä tätä että haukutaan nuorta naista täällä, joka on rakastunut Eiccaan. Se toimii vain luontaisten viettiensä mukaan, samoin toimii Eicca. Elämä on.

Onko joku katastrofi nyt tapahtunut tässä, ei ole. Eiköhän Kirsikin ole vain tyytyväinen lopulta, että uudet tuulet puhaltaa.

Ihana plöräys sisäistettyä misogyniaa ja naisiin suhtautumista objekteina.

Milloin ovat autoja, milloin elintarvikkeita.

Kuule, ihan ihmisiä me kaikki ollaan ja se sinun kuvailema nahistuminen alkaa jo parinkympin loppupuolella. Sen jälkeen on monella vielä 40-50 vuotta elämää jäljellä. Mutta olet vapaa ajattelemaan itsestäsi, että olet pilaantunut elintarvike ja käyttämään siihen kymmeniä vuosia elämääsi. Toivottavasti et jaa toksista asennettasi muille ihmisille.

Vierailija
164/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oli ensimmäinen tai viimeinen kerta kun hän viestittelee salaa nais-oletettujen faniensa kanssa :) Oven takana koko ajan tulijoita ja hyvännäköiset nuoret muijat tarjoaa itseään ihan kilpaa. Tää on ikivanha stoori ja musabisneksen kivijalka.  Mies ei voi vastustaa kiusausta ja lankeaa ihailijaansa.  Ja syy miksi moni mies haluaa olla julkkis; kun parisuhde ei olekaan enää kiva niin voi aina valita jonosta seuraavan gold diggerin. 

Vierailija
165/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AV-mammat aina pillastuu, kun mies löytää itselleen nuoremman naisen?

Älä ykeistä, minusta aika normaalia. Noinhan se on mennyt varmaan tuhansia vuosia ihmislajilla. Ei mua ainakaan naisena harmita yhtään, että miehet jättää mut nykyään ihan rauhaan, ja nuorempi naisten sukupolvi joutuu kärsimään häirinnästä ja muusta paskasta. Toki myös saavat nauttia miesten seurasta ja ihastua niihin, niin minäkin nuorena ihastuin. Eipä tulis enää mieleenkään.

Kyllä luonto tietää nää asiat paremmin kuin me, lopettakaa uhriutuminen.

Vierailija
166/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voe helevettiläenen, ihanko oikein "syvä yhteys" 😂

Miksei syvää yhteyttä venäläisen 17v vanhemman maatuskan kanssa?

Vierailija
167/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksesta voin sanoa, että nämä merkittävän ikäeron suhteet ei pidemmän päälle toimi.

On ihan makeeta, kun itse on parikymppinen ja saa sellaisen kolmevitosen kokeneen, mutta vielä ihan freesissä kuosissa olevan kumppanin itselleen. 15-20 vuoden päästä se reilu viiskymppinen kumppani ei enää näytäkään niin freesiltä ja silloin aletaan katselemaan nuorempia ja aletaan seukkaamaan itseään reilusti nuoremman kanssa, joka taas jonkun ajan päästä huomaa, ettei se kumppani  (eli sinä) enää näytäkään niin coolilta ja päivittää sen (eli sinut) reilusti nuorempaan jne jne.

Kyllähän se olisi kaikkein järkevintä, että pariskunta olisi samaa ikäluokkaa ja yhdessä vanhennuttaisiin samaa tahtia.

Olen siis itse aikoinani vaihtanut itseäni reilusti vanhemman reilusti nuorempaan ja kun hän taas päivitti minut nuorempaan, olen nykyään yksineläjä.

Vierailija
168/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönpöåön, et ensinnäkään ole nainen, vaan mies,ja toisekseen miehet nahiatuvat ihan samaööa tavalla,kuin naiset.

No ei oo ensimmäinen kerta kun mua palstalla haukutaan mieheksi, kun sanon vain niin kuin asiat on. 🤦🏻

Joo miehetkin toki nahistuu, mutta miehet ei muistuta alunalkaenkaan mehukkaita hedelmiä edes nuorina, niitä voi verrata ennemmin vaikka makkaroihin tai johonkin tyystin muuhun kuin muodokkaisiin mehukkaisiin hedelmiin. 😂

Niillä on tarve panna usein nahistuneinakin, eivät keksi elämälleen tarkoitusta ilman seksiä. Naiselke seksitön elämä ei ole mikään ongelma, meillä on patempaakin tekemistä iäkkäinä.

Haha, yritä nyt ymmärtää, että se että kerrot oman mielipiteesi asioista ei ole yhtä kuin "niin kuin asiat ovat".

Itse asiassa mielipiteesi on pikemminkin "niin kuin sovinistisiat ja muut misogynistit väittävät asioiden olevan". 

Vierailija
169/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AV-mammat aina pillastuu, kun mies löytää itselleen nuoremman naisen?

Älä ykeistä, minusta aika normaalia. Noinhan se on mennyt varmaan tuhansia vuosia ihmislajilla. Ei mua ainakaan naisena harmita yhtään, että miehet jättää mut nykyään ihan rauhaan, ja nuorempi naisten sukupolvi joutuu kärsimään häirinnästä ja muusta paskasta. Toki myös saavat nauttia miesten seurasta ja ihastua niihin, niin minäkin nuorena ihastuin. Eipä tulis enää mieleenkään.

Kyllä luonto tietää nää asiat paremmin kuin me, lopettakaa uhriutuminen.

No, onneksi molemmin puolin. Chaci Hilden, saman verran nuorempi miestään, otti nuoremman miehen sivusuhteena. Senhän sitä saa, ukotkin tasapuolisesti. Ha!

Vierailija
170/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Kaunista syksyä Kirsille, Eicalle ja Mariannelle. 👍🍁

Vierailija
171/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi ex vaimo ei ole Eikkaa huonompi.

Kirsin nykyinen on 20v.nuorempi Kirsiä.

Vierailija
172/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pisti silmään. Samanlaiset kasvonpiirteet, silmien seutu varsinkin.

Vierailija kirjoitti:

Voisivat olla kaksoset noiden kuvien perusteella. Vähän jopa creepyä.

Samaa katsoin heti, niin varmaa E:kin :P

Vierailija
173/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dodella cauniz duo Eiccan uuzi.

Vierailija
174/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi ex vaimo ei ole Eikkaa huonompi.

Kirsin nykyinen on 20v.nuorempi Kirsiä.

Eikö niillekin tullut jo ero.

Vierailija
175/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut  mies löysi itsensä. Onneksi olkoon!

Vierailija
176/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pisti silmään. Samanlaiset kasvonpiirteet, silmien seutu varsinkin.

Vierailija kirjoitti:

Voisivat olla kaksoset noiden kuvien perusteella. Vähän jopa creepyä.

Samaa katsoin heti, niin varmaa E:kin :P

Ehkä tuo oli se sielujen syvä yhteys, joka syttyi Instagramissa? Naisen IG kuvat näyttivät ihan Eicalta itseltään, jos hän olisi syntynyt norjalaiseksi missiksi eikä tähtisellistiksi.

Vierailija
177/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana plöräys sisäistettyä misogyniaa ja naisiin suhtautumista objekteina.

Milloin ovat autoja, milloin elintarvikkeita.

Kuule, ihan ihmisiä me kaikki ollaan ja se sinun kuvailema nahistuminen alkaa jo parinkympin loppupuolella. Sen jälkeen on monella vielä 40-50 vuotta elämää jäljellä. Mutta olet vapaa ajattelemaan itsestäsi, että olet pilaantunut elintarvike ja käyttämään siihen kymmeniä vuosia elämääsi. Toivottavasti et jaa toksista asennettasi muille ihmisille.

No en todellakaan ole misogyyni, mutta voin kuvitella miten miehet näkevät naiset himoissaan. Kyllähän nuoret naiset on todella seksikkäitä, ei tarvitse olla lesbo että tämän näkee.

Koita ymmärtää ettei miehillä ole naisen aivot ja vietit, NE NÄKEVÄT NAISET OBJEKTEINA, joihin voivat työntyä. Vaikka se olisi kuinka ikävä tosiasia, se on tosiasia.

Vähän toivois myös huumorintajua teille totisille vaimoihmisillenkin, ettette olisi noin tossukoita ja happamia, elämän arvo riippuu jostain avioliitosta vissiin ja siitä nahistuneesta ukosta, joka katselee salaa nuorten naisten meheviä peppuja kun teidän silmä välttää, ja sen takia vaahtoatte sitten täällä haukkumassa nuoria naisia tai minua keski-ikäistä misogyyniksi.

Mulle elämä tarkottaa muutakin kuin panettavana olemista, sori siitä. Elän täysin tyytyväisenä ilman seksiä nykyään, ilman että mua joku nahistunut mies kotona panee nuoret "hedelmät" mielessään. Sinulle ilmeisesti on tupattu sellanen misogynistinen maailmankuva, että naisen ainoa arvo on olla seksinhimoinen panoalusta vielä mummoiässäkin. Oudon miehinen ajatus, taidat muuten ollakin mies!

Vierailija
178/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :) vihdoinkin fiksu gimma palstalla!

Toivotan Eiccalle kaikkea hyvää elämässä.

Vierailija
179/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ovat muuttuneet. Nuoruudessani ET soitti kotiin. Nyt se tekstaa Osloon.

Vierailija
180/303 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, yritä nyt ymmärtää, että se että kerrot oman mielipiteesi asioista ei ole yhtä kuin "niin kuin asiat ovat".

Itse asiassa mielipiteesi on pikemminkin "niin kuin sovinistisiat ja muut misogynistit väittävät asioiden olevan". 

Lässynlässyn, ainoa sovinisti tässä oket sinä, joka teeskentelet että naisen ainoa arvo on olla himoittava ja haluttava, että vielä keski-iässäkin ja vanhuksena olisi nussittava ettei vain kellekään tule paha mieli.

Miksei iäkkäillä naisillä sun mielestä ole täysi vapaus rupsahtaa ja saada olla jo miehiltä seksuaalisesti rauhassa, kerropa tämä asia kun kovaa feministiä esität, vaikka olet kaikkea muuta.

Koita nyt ymmärtää urpo, että naisen ja miehen biologia on erilainen, samoin seksintarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän