Kuinka paljon viiraa päässä ihmisellä, joka vaatii kaupungilta korvauksia lemmikin liukastumisesta?
Voi vaan ihmetellä.
"Asukas vaatii Helsingiltä rahaa, koska lemmikki liukastui iltalenkillä
Koira oli liukastunut suojatiellä Konalassa helmikuun alussa."
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010620754.html
Tuleeko yllätyksenä, että Suomessa saattaa talvella olla liukasta? Laittakoon hauvalle nastat tassuihin.
Kommentit (19)
Onkohan Konalan jauhelihamies asialla?
Pitäisi enemmänkin vetää oikeuteen huonosta katujen ylläpidosta kaupunkeja ja huoltoyhtiöitä. Ihan jokainen kaatuminen pitäisi saada korvattua.
Ei kannata hankkia Suomeen sellaisia koirarotuja, jotka teloo itsensä ensimmäseen jäiseen kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kyse oli vihervassun lemmikistä. Puolestaloukkaantumista.
EIkös tuollainen latvakakkonen rahankinuaminen ole enemmän oikeiston heiniä?
Vierailija kirjoitti:
NO OLIPA NOKKELA SIVALLUS hittovie. Ja oikein "vihervassu"....siis joku joka on yhtä aikaa molempia?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi enemmänkin vetää oikeuteen huonosta katujen ylläpidosta kaupunkeja ja huoltoyhtiöitä. Ihan jokainen kaatuminen pitäisi saada korvattua.
Mieti nyt oikeesti, kuinka monta suojatietä yms Helsingissäkin on? Kun ne pamahtaa jäähän (esim sataa alijäähtynyttä vettä), miten kuvittelet, että ne on kaikki välittömästi hiekotettu? Tarvittaisiin melkoinen armeija hiekottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt oikeesti, kuinka monta suojatietä yms Helsingissäkin on? Kun ne pamahtaa jäähän (esim sataa alijäähtynyttä vettä), miten kuvittelet, että ne on kaikki välittömästi hiekotettu? Tarvittaisiin melkoinen armeija hiekottajia.
Siinä olisi työttömille töitä - seisoa suojatien hiekoittajana
Eikö niilä piskeillä ole kynnet jotka lisää pitoa.
Ei jestas että koiranomistajat on tyhmiä minä minä ihmisiä ja niiden typerät kömpelöt piskit.
Minä ainakin vaadin korvauksia muslimilemmikkini liukastumisesta.
T. Vihreä nainen
Välillä kyllä kaupunki tekee niin surkean huolimatonta katujen ylläpitotyötä että jalkakäytävät on suorastaan hengenvaarallisessa kunnossa. Jos tuo meininki ei muuten muutu niin ehkä niitä pitääkin haastella oikeuteen useammin.
Esim. tää joka keväinen jalkakäytävä joka on oikeasti alle 50 sentin kävelyreuna siinä reunalla kun muu jalkakäytävä on täynnä poiskuskaamatonta auralunta ja tää kävelyosakin viettää vahvasti tielle kun traktorit auraa sen toinen rengas jalkakäytävällä ja toinen tiellä. Ja toki tää on peilijäässä kun lumi sulaa keväällä eli mahdollisimman liukas kunnes on kokonaan sulanut. Et kävele siinä sitten, saati jos joku tulee vastaan tai haluaisi pyöräillä.
Ei jestas että koiranomistajat on niin tyhmiä minä minä ihmisiä ja niiden piskit tyhmiä ja kömpelöitä.
Ihmisillä ei ilmeisesti nykyään omaa vastuuta mistään... Eikö yhtään pysty itse katsomaan, että liukkaalta näytyää, otetaanpa Fifi kainaloon?
Koiraihmisillä näyttää viiraavan pahasti päässä. Se on huomattu monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO OLIPA NOKKELA SIVALLUS hittovie. Ja oikein "vihervassu"....siis joku joka on yhtä aikaa molempia?
No näin. Tuo vihreys on savuverho vaatia ihmisten omaisuutta sosialisoitavaksi "luonnonsojelun" nimissä.
Niinhän ihmiset vaativat omista liukastumisistaankin korvauksia. Ei tarvitse omistaa koiraa ollakseen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä ei ilmeisesti nykyään omaa vastuuta mistään... Eikö yhtään pysty itse katsomaan, että liukkaalta näytyää, otetaanpa Fifi kainaloon?
Jospa koira ei ollut "Fifi" vaan painoi enemmän kuin muutaman kilon.
Ja hei, jos nyt yksi tyyppi on nostanut jutun, niin älkää nyt hyvänen aika meitä kaikkia koiranomistajia haukkuko:-)
Isoilla ja painavilla koirilla tuo liukastelu ei kyllä tee hyvää. En sitten tiedä, mikä siihen on hyvä ratkaisu tässä maassa, kaikkia teitä ei hoideta.