Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
161/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio on sitä, että naaras suosii parhaita uroksia. Näin se on ihan kaikilla eläimillä. Silkkaa biologiaa.

Mutta miksi paras mies on pitkä,komea,kouluttautunut ja rikas? 

Aika pinnallista.

Koska siinä on edes jonkinlainen mahdollisuus että mies on hyvä, itsestään huolehtiva aikuinen eikä mikään mieslapsi, joka etsii naisesta itselleen ilmaista palvelijaa. Ei se mikään automaatio ole, mutta kyllä se nyt vaan on totta, että huonosti kouluissa pärjäävät miehet ovat usein moniongelmaisia ja väkivaltaan taipuvaisia naisen ja/tai yhteiskunnan rahoilla eläviä lusmuja. Vankilat on täynnä näitä.

Ihan tutkittua faktaa, kuin myös se että koulutetut miehet osallistuvat lastensa kasvatukseen paremmin, eivätkä vain odota naisen hoitavan kaiken yksin koska "mies on perheen pää", vaikka se vain röhnöttäisikin soffalla kaljaa kittaamassa.

Ettehän tekään sellaisista WTnaisista tykkää, vaan niistä tunnollisesti elävistä, siisteistä, puhtaista ja kunnollisista? Ei siinä nyt ihan suoraan rahasta ole kyse, mutta epäsuorasti kyllä. Rikkaammat ovat terveempiä, puhtaampia ja yleensä myös paremman näköisiä.

Vierailija
162/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio on sitä, että naaras suosii parhaita uroksia. Näin se on ihan kaikilla eläimillä. Silkkaa biologiaa.

Tyhmäähän se onkin naisen toimia muulla tavalla. Lopputulos on stalkkerointi/yksinhuoltajuus/talouden tuhoutuminen/henkinen tai fyysinen väkivalta, tai jopa kuolema. Kaikkein kauimpana naisen tuleekin pysytellä sellaisista miehistä, joilla ei ole mitään menetettävää. Kuten esimerkiksi elämäntapatyöttömät. Minäkin nuorena hölmönä tajusin sen vasta kun mies tuhosi ekan autoni ja ekan omistuskämppäni. Mitään korvauksia en häneltä koskaan saanut, sillä ei hänellä ollut mitään millä maksaa. Vanhatkin laskut kaikki ulosotossa.

Todellakin ajattelin jatkossa miehissä rahaa, mutta en tietenkään pelkästään sitä. Se on vain yksi lukuisista asioista mitä kumppanissa täytyy ottaa huomioon, ellei halua päätyä ihan kynnysmatoksi.

Se on kyllä totta. Tuollaiset voivat tehdä mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pinnallista.

Koska siinä on edes jonkinlainen mahdollisuus että mies on hyvä, itsestään huolehtiva aikuinen eikä mikään mieslapsi, joka etsii naisesta itselleen ilmaista palvelijaa. Ei se mikään automaatio ole, mutta kyllä se nyt vaan on totta, että huonosti kouluissa pärjäävät miehet ovat usein moniongelmaisia ja väkivaltaan taipuvaisia naisen ja/tai yhteiskunnan rahoilla eläviä lusmuja. Vankilat on täynnä näitä.

Ihan tutkittua faktaa, kuin myös se että koulutetut miehet osallistuvat lastensa kasvatukseen paremmin, eivätkä vain odota naisen hoitavan kaiken yksin koska "mies on perheen pää", vaikka se vain röhnöttäisikin soffalla kaljaa kittaamassa.

Ettehän tekään sellaisista WTnaisista tykkää, vaan niistä tunnollisesti elävistä, siisteistä, puhtaista ja kunnollisista? Ei siinä nyt ihan suoraan rahasta ole kyse, mutta epäsuorasti kyllä. Rikkaammat ovat terveempiä, puhtaampia ja yleensä myös paremman näköisiä.

Tosin vain 10% miehistä suostuu pitämään edes vanhempainvapaan. Koulutuksesta riippumatta mies on todennäköisesti naiselle taakka. Mutta olen samaa mieltä että koulutettu mies on vähemmän taakka kuin kouluttamaton.

Vierailija
164/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.

Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.

Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.

Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.

Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?

Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.

Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.

Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.

Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.

Ehkä sulle sitten sopii keskitason typyt paremmin, koska suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä. Vaikka ne kauneimmat ovat ihan samanlaisia tyttöjä kuin muutkin, jotkut ujoja, toiset taas välittömämpiä. Ehkä he pelkäävät sinua yhtä paljon kuin sinä heitä, jos olet liian komea? 

Voi olla että pelkäävät, mutta ainoastaan mulle tämä asia on ongelma. Kaunis naistahan lähestyy joka tapauksessa moni komea mies ja he siis saavat komean miehen.

Mutta kauniit naiset eivät lähesty minua ja en näin ollen saa kaunista naista, koska olen ujo jänishousu, joka jännittää kauniille naiselle puhumista.

Miten ajattelit ratkaista ongelman vai annatko asian olla? Kuten jo sanoin, niin suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä, joten et ehkä sopisi yhteen sellaisen naisen kanssa, jolle puhuminen jännittää. Oleminen hänen kanssaan voisi olla vieläkin pelottavampaa.

Jotenkin kumma juttu, että pelkkä ulkonäkö voi tehdä noin suuren vaikutuksen, siis kielteisessä mielessä. Eikö itsestäsi tunnu järjenvastaiselta tuollainen asennoituminen? Ja sekin tuntuu vähän erikoiselta, että joka ikinen tapaamasi kaunis nainen olisi ollut ihan yhtä pelottava. Kai heistä joku on ollut helpomminkin lähestyttävä? Vai onko kyse pikemminkin siitä, että naismakusi on "jääkuningatar", joka on tyly kaikille (tai ujo, omakin ujoutesi voi näyttäytyä jäisenä tylyytenä ulospäin).

En tiedä. Kai mä vaan jatkan yrittämistä ja toivon, että jossain vaiheessa tapaan jonkun kauniin ja kivan naisen, jota mun jännitys ei haittaa. Ja jatkan sillä välin ihan nättien keskitason typyjen deittailua, jos joku niistä uppoaisi sydämeen. Samalla saa harjoitusta naisille puhumisesta ja naisten kanssa kommunikoinnista.

Mutta eihän ne kielteistä vaikutusta tee. Päinvastoin mähän ihailen heitä ja heidän itsevarmaa olemusta.

Tuo on hyvä strategia, onnea matkaan.

Vielä tuli mieleen, että voithan sinä tavata jonkun sellaisen kaunottaren, joka osaa jututtaa sinua (etkä jäädy) ja nainen tekee itse aloitteen.

Kaikki on mahdollista, hyvä että mietit asiaa positiiviselta kannalta.

Vierailija
165/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pariutuvat aina alaspäin ja naiset ylöspäin koska naiset etsivät itseään tasokkaampaa kumppania. 

Tämähän on täysin mahdotonta koska mieslaatu on niin heikkoa.

Enemmistö miehistä on lihavia ja enemmistö miehistä ei liiku tarpeeksi. Miehet ovat huonommin koulutettuja kuin naiset. Miehet huolehtivat naisia huonommin henkisestä ja fyysisestä terveydestä sekä henkilökohtaisesta hygieniasta. Enemmistö miehistä vierittää vastuun kotitöistä ja lastenhoidosta naiselle. Miehillä on naisia useammin alkoholiongelma, miehet ovat paljon väkivaltaisempia, itsekkäämpiä ja yleisesti huonompia ihmisinä kuin naiset.

Naisten on mahdotonta "pariutua ylöspäin". Miehet ovat liian huonoja. Edes puolet naisista ei voi saada yhtä hyvää miestä kuin itse on.

Mies myöskin hylkää naisen herkästi jos nainen sairastuu vakavasti.

Vierailija
166/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta itsetorjuntaa. Lähestyn sitä joka kiinnostaa ja annan naisen hoitaa torjunnan. Toimii aina ja varmasti.

Vierailija
167/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pinnallista.

Aivan. Ei se ole pinnallista, että haluaa perustaa perheen koulutetun ja perheestään huolehtivan miehen kanssa. 

Vierailija
168/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tässä olikaan se ongelma? :o

Vierailija
169/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.

Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.

Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.

Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.

Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?

Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.

Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.

Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.

Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.

Ehkä sulle sitten sopii keskitason typyt paremmin, koska suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä. Vaikka ne kauneimmat ovat ihan samanlaisia tyttöjä kuin muutkin, jotkut ujoja, toiset taas välittömämpiä. Ehkä he pelkäävät sinua yhtä paljon kuin sinä heitä, jos olet liian komea? 

Voi olla että pelkäävät, mutta ainoastaan mulle tämä asia on ongelma. Kaunis naistahan lähestyy joka tapauksessa moni komea mies ja he siis saavat komean miehen.

Mutta kauniit naiset eivät lähesty minua ja en näin ollen saa kaunista naista, koska olen ujo jänishousu, joka jännittää kauniille naiselle puhumista.

Oletko kokeillut Tinderiä? Jos siellä olisi helpompi puhua.

Joo. Chattaily sujuu ihan hyvin, mut sit ekoilla treffeille tulee jännäkakka housuun. Jännittää vielä enemmän kuin baarissa tuntemattomalle puhuminen, kun olen jo ehtinyt ihastua chattaillessa, ja menen ihan syväjäähän kasvotusten.

Mutta tuohan on ihan normaalia. Ellei sitten ole sellainen supliikki ihminen, joka on tilanteessa kuin tilanteessa kuin kala vedessä. Ei siitä kannata tehdä itselleen kauheaa peikkoa. Olen itsekin ollut joka kerta alussa ihan jäässä siis miesten kanssa.

Eikä siitä todellakaan olla tykätty..

Kun kemiaa pitäisi olla heti kuulemma. Mutta entäs jos sitä on ja juuri se saa toisen menemään ihan juntturaan?

Nykyaika on vähän julmaa siinä mielessä, että kaiken pitäisi tapahtua heti, tai ainakin nopeasti. Kun ennen vanhaan chattailukin tapahtui kirjeitä lähettämällä ja kaikki muukin tapahtui niin selkeästi on/off, eikä niin että ylianalysoidaan joidenkin hymiöiden todellista merkitystä.

Nykyään kaikki on niin outoa. Joko on liian nopeasti viestiin vastaamista tai on liian hidas tai vähäsanainen, käyttää vääränlaisia hymiöitä, jne. Kauheaa ylianalysointia, että mistähän nyt tuulee vaikkei tosiasiassa mikään olisi pielessä.

Vierailija
170/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pariutuvat aina alaspäin ja naiset ylöspäin koska naiset etsivät itseään tasokkaampaa kumppania. 

Enemmistö miehistä on lihavia ja enemmistö miehistä ei liiku tarpeeksi. Miehet ovat huonommin koulutettuja kuin naiset. Miehet huolehtivat naisia huonommin henkisestä ja fyysisestä terveydestä sekä henkilökohtaisesta hygieniasta. Enemmistö miehistä vierittää vastuun kotitöistä ja lastenhoidosta naiselle. Miehillä on naisia useammin alkoholiongelma, miehet ovat paljon väkivaltaisempia, itsekkäämpiä ja yleisesti huonompia ihmisinä kuin naiset.

Naisten on mahdotonta "pariutua ylöspäin". Miehet ovat liian huonoja. Edes puolet naisista ei voi saada yhtä hyvää miestä kuin itse on.

Tai jos nainen synnyttää sairaan lapsen. Ei lapsella tarvitse olla kuin autismi, niin yksinhuoltajuusriski kasvaa huimasti. Suomessa(kin) omaishoitajat on pääasiassa naisia. On sitten kyse miehen tai lapsen omaishoitajuudesta.

Joten naisilla on merkittävästi enemmän riskejä kaiken väkivallan lisäksi miesten suhteen. Melkein voi kysyä kannattaako naisen huolia miestä elämäänsä ylipäätään? Mutta ei ainakaan tyhjätaskua.

Vierailija
171/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tosiasia on, että voit hinkata itseäsi salilla vaikka joka päivän joka tunnin ja silti Larry Fink voisi viedä naisesi ihan koska tahansa.

Totta, munasarjani menevät ylikierroksille kun edes ajattelen Larry Finkiä.

t. Nainen

Vierailija
172/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla kuitenkin uikutatte kuinka naiset huolivat kaikenmaailman lurjuksia eikä kunnollinen kilttimies kelpaa. Nämäkö on niitä tasokkaita miehiä joita ihan KAIKILLA naisilla on? Kaikilla ihan elämämkallunaisillakin on tasokas mies? Jaa enpä ole moista päässyt todistamaan..

Eiköhän totuus ole kuitenkin se, että jokainen saa sitä mitä se omakin tasonsa on? Näin meille naisillekin aina sanotaan, että jos et saa tasokasta kumppania, se kertoo vain sun omasta tasostasi. Ja jos ei sitä omantasoistaan seuraa suostu hyväksymään, sitten on vain oltava sovinnolla yksin.

Onneksi nykyään ei ole sellaista sosiaalista pakkoa pariutumiselle mitä taannoin oli.

Vierailija
173/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää kun nää tasoteoriat pyörii isosti sen ulkonäön ympärillä. Tokihan miehen sosioekonominen asema keskimäärin vaikuttaa merkittävästikin haluttavuuteen, naisilla vaikkapa korkeakoulutus tuntuu usein kyllä nostavan naisen omaa käsitystä haluttavuudestaan. Vähän kuten ne miesten käsitykset omasta pituudestaan tai tinderkuvat autosta.

Molemmilla tuntuu olevan harhaisia käsityksiä siitä, että heille jostakin mystisestä kiitiöstä kuuluu joku tietyn tasoinen kumppani. Tai että joku muu sen vääryydellä ja viekkaudella vie.

Kieltämättä itsekin katson myös naisessa fyysistä olomuotoa sen sisimmän ohella. Nykyään arvot ovat nousseet ehdottomasti tärkeimmäksi asiaksi, jopa ehdottomaksi leikkuriksi. En kuuna päivänä voisi olla läheisissä väleissä oikeistopopulistin tai heitä ymmärtävän henkilön kanssa. Nainen ei saa anteeksi rujoa ulkomuotoa tai rumaa sielua korkeallakaan koulutuksella, moni mies voi hankkia nättiä seuraa vain olemalla rikas: moni nainen myös sietää melkoisen huonoakin suhdetta, jos vaan kulissit on kunnossa.

Vierailija
174/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä vaan naiset eivät hyväksikäytä miesten tunteita yhtä helposti sillä että "tyydytään" johonkuhun reppanaan joka ei oikeastaan kiinnosta itseä pätkääkään? Kuten te miehet jatkuvasti ylpeänä julistatte tekevänne.

Tajuatteko tuhoavanne sillä toisen ihmisen mielenterveyden, pahimmillaan lopullisesti?

Ja tietysti tuollainen johtaa siihen, että "etsii itseään tasokkaampaa kumppania", koska miksi enää uudestaan tekisi saman virheen?

Se "itseään tasokkaampi" on huomattavasti todennäköisemmin tosissaan, koska se kyllä saisi muitakin, mutta haluaa juuri sinut.

Pieleen menee sekin todennäköisesti, mutta on ainakin kivampi kokemus.

Vierailija
175/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harteikas, asun maalla ja apinaan verattavissa karvaisuudessa. Tyhmä en ole. Enemmistö kauniista naisista ei pörrää instassa tai halua mitään mallia tai julkisuuta. Ap, älä vähättele itseäsi tai lyö itseäsi alas. Maailmassa on miljoonia naisia jotka haluaa pyöritellä kunnon miehen rintakarvoja ja kehrätä vieressä. Jos se ei löydy suomesta, se löytyy muualta. Sheivasin kerran vehkeeni ja se riitti sitä kipua, vähän voi lyhennellä nykyään. Botoksi turhuus huulet eivät tajua kuinka hyviä miehiä on tarjolla.

Vierailija
176/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen tapaillut vain kauniita ja hyvärunkoisia naisia. Heissä on se hyvä puoli, että jos edes vähänkään ymmärtävät olevansa keskivertoa huomattavasti tasokkaampia, he ovat myös paljon tasapainoisempia ja mukavampia. Todella kauniita naisia myös lähestytään paljon vähemmän, joten heihin on tavallaan paljon helpompi tehdä vaikutus, kuin ns. tusina-Tarjoihin.

Vierailija
177/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä vaan naiset eivät hyväksikäytä miesten tunteita yhtä helposti sillä että "tyydytään" johonkuhun reppanaan joka ei oikeastaan kiinnosta itseä pätkääkään? Kuten te miehet jatkuvasti ylpeänä julistatte tekevänne.

Tajuatteko tuhoavanne sillä toisen ihmisen mielenterveyden, pahimmillaan lopullisesti?

Ja tietysti tuollainen johtaa siihen, että "etsii itseään tasokkaampaa kumppania", koska miksi enää uudestaan tekisi saman virheen?

Se "itseään tasokkaampi" on huomattavasti todennäköisemmin tosissaan, koska se kyllä saisi muitakin, mutta haluaa juuri sinut.

Pieleen menee sekin todennäköisesti, mutta on ainakin kivampi kokemus.

Jompikumpi huijaa? Parisuhde on tasa arvoa parhaimmillaan? Kumpi sukupuoli on tutkimusten mukaan "valmis" eron jälkeen nopeammin uuteen suhteeseen?

Vierailija
178/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet nyt jankannut tuota samaa jo yli 20 vuotta, joten tuskin sinulle on annettu kenkää sairauden takia.

179/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Lähestyn naisia, joista pidän. Jos saan pakit, lähestyn seuraavaa.

Periaatteessa mies joutuu lähestymään niitä rumia naisia koska ne keskitasosta ylöspäin olevat naiset ei kelpuuta keskitason miehiä kumppaniksi.

Älkää lähestykö ketään naista. Se kuvottava pllunkiilto silmissä on karseaa.

Vierailija
180/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos nainen synnyttää sairaan lapsen. Ei lapsella tarvitse olla kuin autismi, niin yksinhuoltajuusriski kasvaa huimasti. Suomessa(kin) omaishoitajat on pääasiassa naisia. On sitten kyse miehen tai lapsen omaishoitajuudesta.

Joten naisilla on merkittävästi enemmän riskejä kaiken väkivallan lisäksi miesten suhteen. Melkein voi kysyä kannattaako naisen huolia miestä elämäänsä ylipäätään? Mutta ei ainakaan tyhjätaskua.

Mitä ja häh? Miten tämä liittyy aloitukseen? Onko autismi sana uusi provo sana, "narskun" jälkeen? Täysin köyhänä miehenä, jos tekisin autistisen lapsen tähän maailmaan, tekisin kaikkeni tukeakseni häntä. Onko kyse lapsen autismista vai huonosta puolison valinnasta.