Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
141/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.

Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.

Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.

Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.

Hyviä havaintoja, pystyn samaistumaan tähän.

Olen aina ihmetellyt sitä miten erilaisia nämä todella kauniit ja "hillityt" naiset todella ovat verrattuna taviksiin. Niillä on kaikilla sellanen samanlainen vähän tympeä, saavuttamaton ja kylmä olemus, joskus täytyy kysyä että miksi. Ihan yleisellä tasolla todella kiinnostavaa tietää miten kaunis nainen kokee ympäristön ja elämänsä ylipäätänsä. Onkohan kylmä RBF-naama joku suojamekanismi?

Narsistimies on jäänyt max teinin tasolle ja haluaa kylmön ja kauniin naisen.

Jos naiselle puhuminen pelottaa, tietää olevansa vielä epäkypsä suhteeseen. Homma on teinitasoa.

Ei naiselle puhuminen jännitä, ainoastaan kauniille naiselle puhuminen.

Vierailija
142/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.

Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.

Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.

Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.

Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?

Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.

Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.

Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.

Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.

Ehkä sulle sitten sopii keskitason typyt paremmin, koska suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä. Vaikka ne kauneimmat ovat ihan samanlaisia tyttöjä kuin muutkin, jotkut ujoja, toiset taas välittömämpiä. Ehkä he pelkäävät sinua yhtä paljon kuin sinä heitä, jos olet liian komea? 

Voi olla että pelkäävät, mutta ainoastaan mulle tämä asia on ongelma. Kaunis naistahan lähestyy joka tapauksessa moni komea mies ja he siis saavat komean miehen.

Mutta kauniit naiset eivät lähesty minua ja en näin ollen saa kaunista naista, koska olen ujo jänishousu, joka jännittää kauniille naiselle puhumista.

Oletko kokeillut Tinderiä? Jos siellä olisi helpompi puhua.

Joo. Chattaily sujuu ihan hyvin, mut sit ekoilla treffeille tulee jännäkakka housuun. Jännittää vielä enemmän kuin baarissa tuntemattomalle puhuminen, kun olen jo ehtinyt ihastua chattaillessa, ja menen ihan syväjäähän kasvotusten.

Voi ei :') ei kai tuossa sitten ole oikein mitään tehtävissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio on sitä, että naaras suosii parhaita uroksia. Näin se on ihan kaikilla eläimillä. Silkkaa biologiaa.

Mutta miksi paras mies on pitkä,komea,kouluttautunut ja rikas? 

Aika pinnallista.

Pinnallisilla on pinnallisten kriteerit. Vähemmän pinnallisilla on vähemmän pinnalliset kriteerit. Jos unelmanainen on pinnallinen niin niin siinä käy.

Vierailija
144/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt sitä miten erilaisia nämä todella kauniit ja "hillityt" naiset todella ovat verrattuna taviksiin. Niillä on kaikilla sellanen samanlainen vähän tympeä, saavuttamaton ja kylmä olemus, joskus täytyy kysyä että miksi. Ihan yleisellä tasolla todella kiinnostavaa tietää miten kaunis nainen kokee ympäristön ja elämänsä ylipäätänsä. Onkohan kylmä RBF-naama joku suojamekanismi?

Jos naiselle puhuminen pelottaa, tietää olevansa vielä epäkypsä suhteeseen. Homma on teinitasoa.

Juu, silloin ollaan teinitasolla.

Vierailija
145/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teologi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elimistösi yrittää kertoa sinulle millainen on sinulle sopiva nainen. Sen kanssa voit hyvin ja olet tasapainoinen ja hän saa sinusta esiin parhaat puolesi.

Vierailija
146/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Lähestyn naisia, joista pidän. Jos saan pakit, lähestyn seuraavaa.

Periaatteessa mies joutuu lähestymään niitä rumia naisia koska ne keskitasosta ylöspäin olevat naiset ei kelpuuta keskitason miehiä kumppaniksi.

Ja tuolla touhullanne aiheutatte sen, ettei ne rumatkaan teitä huoli. Luuletteko ettei naiset tajua tuota asiaa? Tai ainakin yhden tai kahden tyytyjämiehen kanssa seurustelun jälkeen tyhmempikin nainen tajuaa.

Ja rima nousee vaan niilläkin.

Vierailija
147/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoluulot ja ulkonäköön liittyvät tavat on sun omia, täysin sun hallinnassa olevia. Voit yrittää kehittää itseäsi esim. muuttamalla ennakkoluulojasi ja siisteyttäsi, tai voit alistua omien uskomuksiesi ja laiskuutesi vangiksi. Oma valinta.

Jos on varma että saa pakit, jos lähestyy kaunotarta, niin mitä siinä menettää jos häntä lähestyy?

Ne pakit voi tulla, mutta sähän olit jo varma niistä. Mutta saatat myös päästä treffeille!

Kurjaa ajatella, ettei kauniita naisia uskallettaisi lähestyä heidän kauneutensa takia. Kyllä hekin rakkautta kaipaavat elämäänsä.

T: ei kaunis.

Toisaalta hyvä, koska yksi ikävimpiä puolia kauneudessa on se, että oletetaan jotain vain siksi, että olen kaunis. Sellaiset saavat mielellään pysyä mahdollisimman kaukana. Jokainen kuitenkin haluaa tulla kohdatuksi omana itsenään eikä minään "kauniina naisena", johon sijoittaa omia ennakkoluulojaan. 

Olen sitä mieltä, että pariutuminen on oikeastaan aika reilua. Tasot ja älyt kyllä kohtaavat eikä tarvitse mitään harmitella. Jos ei uskalla tavoitella sitä jota pitää kauniina, niin sitten pitää olla niiden kanssa, joita uskaltaa lähestyä eikä valittaa. Olisinhan minäkin voinut ryhtyä lääkäriksi, mutta en uskaltanut - tyyppisesti. Ei tuolla asenteella olisi kuitenkaan kauniin naisen kanssa pärjännyt, ei ainakaan minun. 

Eli kauniit naiset on vaativia, kun kerran ei pärjäisi?

Kyllä monet kauniit naiset ovat vaativia enkä tarkoita sitä, että miehen välttämättä pitäisi olla komea. Tarkoitin asennetta "ei minusta kuitenkaan ole mihinkään" - en jaksa kannatella kenenkään itsetuntoa, mutta kuten sanoin, niin tasot kyllä kohtaavat. Ei sillä kannata kenenkään liikoja päätänsä vaivata.

Vierailija
148/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pariutuvat aina alaspäin ja naiset ylöspäin koska naiset etsivät itseään tasokkaampaa kumppania. 

Vierailija
149/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti taas juttua mutta kävivätkö pojat edes ulkona tänään? Ainakin rannalla oli paljon porukkaa :)

Vierailija
150/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani löytyy jokaiselle, joka hakee hyvää suhdetta. Ei siihen koko markkinoita tarvita.

Vierailija
151/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?

Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.

Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.

Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.

Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.

Ehkä sulle sitten sopii keskitason typyt paremmin, koska suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä. Vaikka ne kauneimmat ovat ihan samanlaisia tyttöjä kuin muutkin, jotkut ujoja, toiset taas välittömämpiä. Ehkä he pelkäävät sinua yhtä paljon kuin sinä heitä, jos olet liian komea? 

Voi olla että pelkäävät, mutta ainoastaan mulle tämä asia on ongelma. Kaunis naistahan lähestyy joka tapauksessa moni komea mies ja he siis saavat komean miehen.

Mutta kauniit naiset eivät lähesty minua ja en näin ollen saa kaunista naista, koska olen ujo jänishousu, joka jännittää kauniille naiselle puhumista.

Miten ajattelit ratkaista ongelman vai annatko asian olla? Kuten jo sanoin, niin suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä, joten et ehkä sopisi yhteen sellaisen naisen kanssa, jolle puhuminen jännittää. Oleminen hänen kanssaan voisi olla vieläkin pelottavampaa.

Jotenkin kumma juttu, että pelkkä ulkonäkö voi tehdä noin suuren vaikutuksen, siis kielteisessä mielessä. Eikö itsestäsi tunnu järjenvastaiselta tuollainen asennoituminen? Ja sekin tuntuu vähän erikoiselta, että joka ikinen tapaamasi kaunis nainen olisi ollut ihan yhtä pelottava. Kai heistä joku on ollut helpomminkin lähestyttävä? Vai onko kyse pikemminkin siitä, että naismakusi on "jääkuningatar", joka on tyly kaikille (tai ujo, omakin ujoutesi voi näyttäytyä jäisenä tylyytenä ulospäin).

Vierailija
152/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pariutuvat aina alaspäin ja naiset ylöspäin koska naiset etsivät itseään tasokkaampaa kumppania. 

Et siis usko tasoteoriaan kuten monet miehet ja naisetkin täällä.

153/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa suurin osa kommenteista olla naisilta, vaikka AP halusi kuulla miesten kokemuksia.

Vierailija
154/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Taitaa suurin osa kommenteista olla naisilta, vaikka AP halusi kuulla miesten kokemuksia.

Näin se aina menee, mies kun kysyy jotain naisista tai jos mies tarvitsee jotain apua niin aina naiset ilmestyvät paikalle nalkuttamaan.

T: alfa joka panee kauneimpia naisia

Vierailija
155/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio on sitä, että naaras suosii parhaita uroksia. Näin se on ihan kaikilla eläimillä. Silkkaa biologiaa.

Mutta miksi paras mies on pitkä,komea,kouluttautunut ja rikas? 

Aika pinnallista.

Miksi paras nainen on se mahdollisimman kaunis, kaunein? Aika pinnallista

Vierailija
156/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Näin se aina menee, mies kun kysyy jotain naisista tai jos mies tarvitsee jotain apua niin aina naiset ilmestyvät paikalle nalkuttamaan.

T: alfa joka panee kauneimpia naisia

Jospa p.alfaojan neuvot sitten auttavat, kun niitä toistelee parituhatta kertaa.

Vierailija
157/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ongelmani on se, että en kykene saamaan niitä naisia, joista olen kiinnostunut. Ulkonäköni ei vaan riitä (kroppani on kyllä tikissä, mutta kasvoni ovat aivan perseestä).

Ne naiset jotka minusta kiinnostuvat, ovat ulkonäöltään niin heikkotasoisia, että en pysty mitenkään heistä kiinnostumaan.

Perinteinen en voi ajaa kuin ferrarilla mutta kun ei ole siihen varaa niin en aja sit millään  - selitys.

Miksi pitäisi tyytyä Toyotaan, jos oikeasti haluaa Ferrarin? Mieluummin menen jalkapatikalla kuin ajan jollain riisikipolla.

Sitä kutsutaan aikuistumiseksi ja järkiin tulemikseksi. Sä et ikinä tule saamaan Ferraria ja se, että arvostelet kaikkea ympärillä olevaa verraten sitä Ferrariin tekee susta vastenmielisen ja luotaantyöntävän. Loppujen lopuksi myös katkeran. 

Vierailija
158/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmäähän se onkin naisen toimia muulla tavalla. Lopputulos on stalkkerointi/yksinhuoltajuus/talouden tuhoutuminen/henkinen tai fyysinen väkivalta, tai jopa kuolema. Kaikkein kauimpana naisen tuleekin pysytellä sellaisista miehistä, joilla ei ole mitään menetettävää. Kuten esimerkiksi elämäntapatyöttömät. Minäkin nuorena hölmönä tajusin sen vasta kun mies tuhosi ekan autoni ja ekan omistuskämppäni. Mitään korvauksia en häneltä koskaan saanut, sillä ei hänellä ollut mitään millä maksaa. Vanhatkin laskut kaikki ulosotossa.

Todellakin ajattelin jatkossa miehissä rahaa, mutta en tietenkään pelkästään sitä. Se on vain yksi lukuisista asioista mitä kumppanissa täytyy ottaa huomioon, ellei halua päätyä ihan kynnysmatoksi.

Vierailija
159/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on täysin mahdotonta koska mieslaatu on niin heikkoa.

Enemmistö miehistä on lihavia ja enemmistö miehistä ei liiku tarpeeksi. Miehet ovat huonommin koulutettuja kuin naiset. Miehet huolehtivat naisia huonommin henkisestä ja fyysisestä terveydestä sekä henkilökohtaisesta hygieniasta. Enemmistö miehistä vierittää vastuun kotitöistä ja lastenhoidosta naiselle. Miehillä on naisia useammin alkoholiongelma, miehet ovat paljon väkivaltaisempia, itsekkäämpiä ja yleisesti huonompia ihmisinä kuin naiset.

Naisten on mahdotonta "pariutua ylöspäin". Miehet ovat liian huonoja. Edes puolet naisista ei voi saada yhtä hyvää miestä kuin itse on.

Vierailija
160/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit ratkaista ongelman vai annatko asian olla? Kuten jo sanoin, niin suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä, joten et ehkä sopisi yhteen sellaisen naisen kanssa, jolle puhuminen jännittää. Oleminen hänen kanssaan voisi olla vieläkin pelottavampaa.

Jotenkin kumma juttu, että pelkkä ulkonäkö voi tehdä noin suuren vaikutuksen, siis kielteisessä mielessä. Eikö itsestäsi tunnu järjenvastaiselta tuollainen asennoituminen? Ja sekin tuntuu vähän erikoiselta, että joka ikinen tapaamasi kaunis nainen olisi ollut ihan yhtä pelottava. Kai heistä joku on ollut helpomminkin lähestyttävä? Vai onko kyse pikemminkin siitä, että naismakusi on "jääkuningatar", joka on tyly kaikille (tai ujo, omakin ujoutesi voi näyttäytyä jäisenä tylyytenä ulospäin).

En tiedä. Kai mä vaan jatkan yrittämistä ja toivon, että jossain vaiheessa tapaan jonkun kauniin ja kivan naisen, jota mun jännitys ei haittaa. Ja jatkan sillä välin ihan nättien keskitason typyjen deittailua, jos joku niistä uppoaisi sydämeen. Samalla saa harjoitusta naisille puhumisesta ja naisten kanssa kommunikoinnista.

Mutta eihän ne kielteistä vaikutusta tee. Päinvastoin mähän ihailen heitä ja heidän itsevarmaa olemusta.