Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
201/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pariutuvat aina alaspäin ja naiset ylöspäin koska naiset etsivät itseään tasokkaampaa kumppania. 

Tämähän on täysin mahdotonta koska mieslaatu on niin heikkoa.

Enemmistö miehistä on lihavia ja enemmistö miehistä ei liiku tarpeeksi. Miehet ovat huonommin koulutettuja kuin naiset. Miehet huolehtivat naisia huonommin henkisestä ja fyysisestä terveydestä sekä henkilökohtaisesta hygieniasta. Enemmistö miehistä vierittää vastuun kotitöistä ja lastenhoidosta naiselle. Miehillä on naisia useammin alkoholiongelma, miehet ovat paljon väkivaltaisempia, itsekkäämpiä ja yleisesti huonompia ihmisinä kuin naiset.

Naisten on mahdotonta "pariutua ylöspäin". Miehet ovat liian huonoja. Edes puolet naisista ei voi saada yhtä hyvää miestä kuin itse on.

Onpa siinä negatiivinen mieskuva. Monet miehet aikuistuvat vasta parikymppisinä, naiset taas aiemmin. Kolmekymppisissä ei ole enää eroa sillä saralla.

Yhteiskunnan tasolla varmasti menee niin, että jokainen koulutettu nainen ei voi samanaikaisesti seurustella koulutetun miehen kanssa. Käytännössä sellaisia pareja, joissa nainen on selvästi "alempitasoinen" ei muodostu juurikaan vaan tuolloin jättäydytään mieluummin sinkuksi. Pk-seutu on täynnä tuollaisia epätoivoisia tinderinselaajia.

Siksi kolmikymppisellä korkeakoulutetulla, ok-näköisellä (7-8) ja hyvin toimeentulevalla miehellä ei ole mitään takeita siitä, että löytäisi vastaavilla spekseillä olevan naisen. Toisin päin onnistuu paljon helpommin. Kaikki tuossa kategoriassa olevat tuntemani miehet ovat melkolailla vastentahtoisesti sinkkuja tai käyvät treffeillä sellaisten naisten kanssa, joilta puuttuu joko korkeakoulutus, ok-ulkonäkö tai hyvä toimeentulo. Vastaavat tuntemani naiset taas käyvät treffeillä vastaavantasoisten miesten kanssa, mutta eivät kelpuuta, koska odottavat enemmän kuin tarjoavat itse.

Vierailija
202/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä ole koskaan seurustellut. Deittisovelluksissa olen ja seuraa sieltä en saa juurikaan, joitakin mätsejä tulee mutta ne päätyy korkeintaan viestittelyyn.

Livenä en koskaan lähesty naisia "sillä silmällä" koska olen aika hiljainen ja ujo.

Tiedän myös että en voi saada niitä kauniita naisia koska en itse ole se komein enkä ole rikas.

Sinkkuus ei haittaa minua vaan elämä on näin myös hyvää.

M32

Miksi haluaisit "niitä kauniita naisia"? Tuo on kehitysvaihe, kuten tytöillä idolien fanittaminen.

Sitten, kun kasvaa ja kehittyy henkisesti, haluaa alkaa pariutua itselleen sopivan ihmisen kanssa, ei minkään elävässä elämässä epäsopivan haavekuvan.

No tuo on jämähtänyt tuohon kehitysvaiheeseen ja ei pariudu ikinä. Mikä ei ole ihmiskunnalle kyllä kovin suuri menetys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettuna poimin aina haluamani naisen. Mennenin tuoksuni antaa sanattoman lupauksen villistä seksistä. Tyköistuvat vaaleat farkut ja valkoiset Ecco-kengät kertovat itsevarmasta maailman miehestä. Tiukka, neljä ylintä nappia auki, oleva kauluspaita, antaa vahvan rusketukseni ja kultaisen kaulaketjun kanssa ikuisen nuoruuden ja vaurauden kuvan. Mustat pilottilasit ja hövelikäytös sinetöi naisten saannin. Astellessani uima-altaalle naisten päät kääntyilevät ja he vetävät vatsaansa sinään, toivoen että valintani kohdistuisi häneen. Aamuisin joku uima-altaan kaunottarista saa kauniin ruusun kiitokseksi villistä yöstä. Samalla se antaa muille kaunottarille toivoa, että hän saattaa seuraavana aamuna saada ruusun.

Taidan tuntea sinut. Kiitos ihanasta yöstä. Vaalin sitä muistoissani.

Vierailija
204/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä ole koskaan seurustellut. Deittisovelluksissa olen ja seuraa sieltä en saa juurikaan, joitakin mätsejä tulee mutta ne päätyy korkeintaan viestittelyyn.

Livenä en koskaan lähesty naisia "sillä silmällä" koska olen aika hiljainen ja ujo.

Tiedän myös että en voi saada niitä kauniita naisia koska en itse ole se komein enkä ole rikas.

M32

Miksi haluaisit "niitä kauniita naisia"? Tuo on kehitysvaihe, kuten tytöillä idolien fanittaminen.

Sitten, kun kasvaa ja kehittyy henkisesti, haluaa alkaa pariutua itselleen sopivan ihmisen kanssa, ei minkään elävässä elämässä epäsopivan haavekuvan.

Haluan niitä koska en halua huonoa kumppania/naista.

M32

Vierailija
205/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun missin pitäisi tykätä jostain örkistä? Lopettakaa jo hoi miehet täällä vinkuminen siitä,miksi naiset on kranttuja,kun tarkoitatte sillä sitä, että joku tason 3 mies ei kelpaa tason 9-10 naiselle.

Ja usein tason 3-4 nainen luulee olevansa tasoa 9-10 

Vierailija
206/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on incelpalsta, taso ja taso. Ei ihme, että parisuhteet eivät onnistu.

Vierailija
207/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettuna poimin aina haluamani naisen. Mennenin tuoksuni antaa sanattoman lupauksen villistä seksistä. Tyköistuvat vaaleat farkut ja valkoiset Ecco-kengät kertovat itsevarmasta maailman miehestä. Tiukka, neljä ylintä nappia auki, oleva kauluspaita, antaa vahvan rusketukseni ja kultaisen kaulaketjun kanssa ikuisen nuoruuden ja vaurauden kuvan. Mustat pilottilasit ja hövelikäytös sinetöi naisten saannin. Astellessani uima-altaalle naisten päät kääntyilevät ja he vetävät vatsaansa sinään, toivoen että valintani kohdistuisi häneen. Aamuisin joku uima-altaan kaunottarista saa kauniin ruusun kiitokseksi villistä yöstä. Samalla se antaa muille kaunottarille toivoa, että hän saattaa seuraavana aamuna saada ruusun.

Olet siis tyypillinen mulkun näköinen mies.

Vierailija
208/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ongelmani on se, että en kykene saamaan niitä naisia, joista olen kiinnostunut. Ulkonäköni ei vaan riitä (kroppani on kyllä tikissä, mutta kasvoni ovat aivan perseestä).

Ne naiset jotka minusta kiinnostuvat, ovat ulkonäöltään niin heikkotasoisia, että en pysty mitenkään heistä kiinnostumaan.

Perinteinen en voi ajaa kuin ferrarilla mutta kun ei ole siihen varaa niin en aja sit millään  - selitys.

Miksi pitäisi tyytyä Toyotaan, jos oikeasti haluaa Ferrarin? Mieluummin menen jalkapatikalla kuin ajan jollain riisikipolla.

NIin, eli sinä et halua perseennäköistä naista, vaikka itse näytät perseeltä? Onhan se elämä varmaan hankalaa, kun naisetkin ottavat mieluummin komean kuin ruman miehen.

Vierailija
209/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Haluan niitä koska en halua huonoa kumppania/naista.

M32

Sinun käsityksesi hyvästä kumppanista on viisitoistavuotiaan tasolla. Siksi itsekin korjasit sen, et etsi kumppania vaan naisesinettä.

Naisesineitä ei ole olemassakaan terveessä aikuisten maailmassa. Toki jotkut epäterveet naiset esineellistävät itsensä epäterveille miehille. Heidän maailmassaan puhutaan tasoista yhteensopivuuden ja rakkauden ja kiintymyksen sijaan.

Vierailija
210/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että et ole saanut ruusua minulta. Muut naiset ovat olleet onnekkaampia. Katkeruus ei sinua kaunista ja ehkä se loisti sinusta ulospäin, enkä valinnut sinua.

Vierailija
211/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen taso ei määräydy ulkoisten seikkojen mukaan. Et uskalla lähestyä kauniita naisia, koska olet aikaansaamaton veltto luuseri.

Miehen taso määräytyy ulkonäön,koulutustason ja rahan mukaan.

Naisen taso määräytyy ulkonäön mukaan.

Naisen taso myös. Pitää olla nuori, nätti, mielellään ei juurikaan koulutettu tai ainakaan hyvässä asemassa työelämässä eikä varakkaampi kuin mies. 

Suomalaisella miehellä on näin huono itsetunto, eivät kestä sitä, että nainen on paremmin koulutettu ja varakkaampi. Lopettakaa myös naisten haukkuminen "lompakon perässä juoksemisesta",kun itse ette halua, että nainen tienaa. Haluatte että nainen on tyhmempi ja köyhempi, mutta kaunis,jotta teillä on kaunis näyttelyesine,jota hallita.

Vierailija
212/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun missin pitäisi tykätä jostain örkistä? Lopettakaa jo hoi miehet täällä vinkuminen siitä,miksi naiset on kranttuja,kun tarkoitatte sillä sitä, että joku tason 3 mies ei kelpaa tason 9-10 naiselle.

Ja usein tason 3-4 nainen luulee olevansa tasoa 9-10 

Tason 3 mies suuttui nyt. Tajua jo, että tasosi on se,minkä tasoisen naisen /miehen onnistut saamaan. Sinä et saa ketään, joten tasosi on se.

Vierailija
213/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun eivät ota huippumallimiehet missään yhteyttä, vaikka kaipaan nuorta rakkautta.

N 58, 96 kg

Vierailija
214/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä näkee silloin tällöin. Yleensä leveilyn tarve on suoraan verrannollinen kulutusluottojen määrään.

Vierailija
215/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ongelmani on se, että en kykene saamaan niitä naisia, joista olen kiinnostunut. Ulkonäköni ei vaan riitä (kroppani on kyllä tikissä, mutta kasvoni ovat aivan perseestä).

Ne naiset jotka minusta kiinnostuvat, ovat ulkonäöltään niin heikkotasoisia, että en pysty mitenkään heistä kiinnostumaan.

Perinteinen en voi ajaa kuin ferrarilla mutta kun ei ole siihen varaa niin en aja sit millään  - selitys.

Miksi pitäisi tyytyä Toyotaan, jos oikeasti haluaa Ferrarin? Mieluummin menen jalkapatikalla kuin ajan jollain riisikipolla.

NIin, eli sinä et halua perseennäköistä naista, vaikka itse näytät perseeltä? Onhan se elämä varmaan hankalaa, kun naisetkin ottavat mieluummin komean kuin ruman miehen.

Niin, naiset ei halua rumaa miestä, eikä miehet halua rumaa naista. Aika simppeliä loppujen lopuksi.

T. Eri

Vierailija
216/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen taso ei määräydy ulkoisten seikkojen mukaan. Et uskalla lähestyä kauniita naisia, koska olet aikaansaamaton veltto luuseri.

Miehen taso määräytyy ulkonäön,koulutustason ja rahan mukaan.

Naisen taso määräytyy ulkonäön mukaan.

Naisen taso myös. Pitää olla nuori, nätti, mielellään ei juurikaan koulutettu tai ainakaan hyvässä asemassa työelämässä eikä varakkaampi kuin mies. 

Suomalaisella miehellä on näin huono itsetunto, eivät kestä sitä, että nainen on paremmin koulutettu ja varakkaampi. Lopettakaa myös naisten haukkuminen "lompakon perässä juoksemisesta",kun itse ette halua, että nainen tienaa. Haluatte että nainen on tyhmempi ja köyhempi, mutta kaunis,jotta teillä on kaunis näyttelyesine,jota hallita.

Ei mene noin. Naiset eivät halua köyhempiä ja huonommin koulutettuja miehiä kuin itse ovat. Naiset haluavat vähintään saman verran tienaavan ja mieluummin enemmän tienaavan miehen. Miestä ei kiinnosta naisen koulutus eikä rahat, paitsi niitä köyhiä miehiä joita ette halua.

Vierailija
217/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te ootte, teinijonneja ja jannoja?

Mikä ihmeen tasoluokittelu määrää, kuka sopii kenellekin? Naurettava ja lapsellista luokitella ihmisiä tasoihin, eikö se ole ra sis tista?

Kyllä toinen ihminen valitaa niin monen muun tekijön vuoksi, kuin ulkonäön vuoksi.

Ulkonäöstä ja parinvalinnasta:

Naisen ulkonäkö on mun tapauksessa se ensimmäinen ja tärkein kriteeri. Jos nainen näyttää hyvältä, olen alustavasti kiinnostunut. Jos nainen ei näytä hyvältä, en tule koskaan haluamaan häntä.

Tämä ei siis tarkoita sitä, että ottaisin naisen joka on hyvännäköinen, mutta täysi k*sipää. Pointti on enemmänkin siinä, että jos nainen näyttää hyvältä, niin vasta siinä vaiheessa hänen persoonallisuutensa, huumorintajunsa yms muuttuvat oleellisiksi kriteereiksi.

Jos nainen ei näytä hyvältä, niin hän voi olla maailma hienoin ja kultainen ihminen sisältä, mutta en silti koskaan ottaisi häntä kumppaniksi. Ystäviä voitaisiin sen sijaan totta kai olla.

Vierailija
218/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jää odottelemaan sitä omaa tasoa parempaa naista/miestä niin myöhemmin elämässä siihen on vielä vähemmän mahdollisuuksia. Parhaat pariutuvat yleensä jo opiskeluaikoina.

Vierailija
219/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tasoluokittelu määrää, kuka sopii kenellekin? Naurettava ja lapsellista luokitella ihmisiä tasoihin, eikö se ole ra sis tista?

Kyllä toinen ihminen valitaa niin monen muun tekijön vuoksi, kuin ulkonäön vuoksi.

Naisen ulkonäkö on mun tapauksessa se ensimmäinen ja tärkein kriteeri. Jos nainen näyttää hyvältä, olen alustavasti kiinnostunut. Jos nainen ei näytä hyvältä, en tule koskaan haluamaan häntä.

Tämä ei siis tarkoita sitä, että ottaisin naisen joka on hyvännäköinen, mutta täysi k*sipää. Pointti on enemmänkin siinä, että jos nainen näyttää hyvältä, niin vasta siinä vaiheessa hänen persoonallisuutensa, huumorintajunsa yms muuttuvat oleellisiksi kriteereiksi.

Jos nainen ei näytä hyvältä, niin hän voi olla maailma hienoin ja kultainen ihminen sisältä, mutta en silti koskaan ottaisi häntä kumppaniksi. Ystäviä voitaisiin sen sijaan totta kai olla.

Jos ulkonäkö ei miellytä niin eikai silloin kukaan ole kiinnostunut. Homman juju piileekin siinä, että eri ihmiset ovat kiinnostuneet erilaisista ulkonäöistä. Ei ole mitään yhtä asteikkoa jolla voi pisteyttää ulkonäköä.

Vierailija
220/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä päde kumpaankin sukupuoleen. Jostain syystä näinkin simppeli totuus ei vaan uppoa eräiden tyyppien tajuntaan, vaan jaksetaan jauhaa tasoista, lompakon paksuudesta ja täydellisistä hiusrajoista vuositolkulla. Ja täytyy vielä sanoa, että se mikä yhden silmään näyttää hyvältä, ei välttämättä miellytä jotain toista alkuunkaan. Eli ei ole mitään universaalia kaunista naista tai komeaa miestä. Makuja on monia.

N54