Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?
Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31
Kommentit (962)
Teologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.
Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.
Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.
Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.
Hyviä havaintoja, pystyn samaistumaan tähän.
Olen aina ihmetellyt sitä miten erilaisia nämä todella kauniit ja "hillityt" naiset todella ovat verrattuna taviksiin. Niillä on kaikilla sellanen samanlainen vähän tympeä, saavuttamaton ja kylmä olemus, joskus täytyy kysyä että miksi. Ihan yleisellä tasolla todella kiinnostavaa tietää miten kaunis nainen kokee ympäristön ja elämänsä ylipäätänsä. Onkohan kylmä RBF-naama joku suojamekanismi?
On se. Jos antaa yhtään ystävällistä signaalia ulospäin, saa heti peräänsä joukon miehiä, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa. Ja puhun nyt kokemuksesta. Tympeä naama ja katse tiukasti maassa ainakin vähän vähentää näitä.
Ongelmani on se ettei tasoisiani naisia juuri edes ole enkä aio tyytyä huonompaan
Vierailija kirjoitti:
Harteikas ja karvainen on molemmat iso plussa miehessä. Joten vähän huonoja perusteita, jos aikuisista puhutaan. Justin Bieberhän on 10-14v. tyttöjen idoli.
Aloittajaa nimenomaan kiinnostaa tuon ikäiset "naiset".
Evoluutio on sitä, että naaras suosii parhaita uroksia. Näin se on ihan kaikilla eläimillä. Silkkaa biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio on sitä, että naaras suosii parhaita uroksia. Näin se on ihan kaikilla eläimillä. Silkkaa biologiaa.
Mutta miksi paras mies on pitkä,komea,kouluttautunut ja rikas?
Aika pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani on se ettei tasoisiani naisia juuri edes ole enkä aio tyytyä huonompaan
Narsistit kirjoittaa jotain näin pöllöä ja muut luulee että se on vitsi mutta narsisti on täysin tosissaan.
Pötyä trolli. Naiset pitää harteikkaista, karvaisista miehistä. Vahva mies nostaa naisenkin tasoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen komea, mutten uskalla tai viitsi lähestyä kauneimpia. Kauneimmat on jotenkin pelottavia ja mun ennakkoluulo on, että ovat myös tosi vaativia. Sellaisia, joiden oikkujen mukaan miehen pitää tanssia.
Oon deittaillut sellaisia ihan nättejä keskitason typyjä, jotka on ihan pähkinöinä mun huomiosta, nauraa kikattaa mun jutuille hykerrellen ja suunnilleen hyppää suoraan kaulaan.
Sellainen tyylikäs ja käytökseltään hillitty kaunotar vaikuttaa mulle täysin saavuttamattomalta jumalolennolta. Ja sitä ne tavallaan onkin.
Sitten harmittaa katsoa vierestä, kun joku tampioksi tietämäni komistus vie sellaisen kotiin, vaikka itse olisin naiselle paljon parempi mies.
Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?
Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.
Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.
Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.
Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.
Ehkä sulle sitten sopii keskitason typyt paremmin, koska suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä. Vaikka ne kauneimmat ovat ihan samanlaisia tyttöjä kuin muutkin, jotkut ujoja, toiset taas välittömämpiä. Ehkä he pelkäävät sinua yhtä paljon kuin sinä heitä, jos olet liian komea?
Voi olla että pelkäävät, mutta ainoastaan mulle tämä asia on ongelma. Kaunis naistahan lähestyy joka tapauksessa moni komea mies ja he siis saavat komean miehen.
Mutta kauniit naiset eivät lähesty minua ja en näin ollen saa kaunista naista, koska olen ujo jänishousu, joka jännittää kauniille naiselle puhumista.
Oletko kokeillut Tinderiä? Jos siellä olisi helpompi puhua.
Joo. Chattaily sujuu ihan hyvin, mut sit ekoilla treffeille tulee jännäkakka housuun. Jännittää vielä enemmän kuin baarissa tuntemattomalle puhuminen, kun olen jo ehtinyt ihastua chattaillessa, ja menen ihan syväjäähän kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi paras mies on pitkä,komea,kouluttautunut ja rikas?
Aika pinnallista.
No minkälaisen lapset säilyy todennäköisemmin hengissä? Tuollaisen vain heiveröisen ruman rutiköyhän elämäntapatyöttömän? Mieti miten järjenvastaista olis jos jos naiset kävisivät kaivamassa luolan perältä sen kaikkein kyvyttömimmän vetelyksen joka ei edes halua millään tavalla osallistua yhteisön selviämisen edistämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuollainen ajatus on mieleesi alun perin tullut, mitä luulet? Vai oletko ujo muutenkin?
Olen varmaan ollut tuon tyylinen sinkkuna ollessani, mutta eipä tullut mieleen, että joku voisi pelätä ja pitää saavuttamattomana.
Joo, olen ujo. Muutenkin kuin naisten kanssa. Ekan kerran otin kontaktia tyttöön vasta lukion jälkeen ja poikuus meni 21-vuotiaana.
Keskitason typyjen deittailu on jotenkin tosi helppoa, kun heistä näkee ihastumisen merkit niin selvästi. Siitä saa lisää itseluottamusta. Ja keskitason typyt pitää keskustelua yllä, mä en ole siinä kovin hyvä.
Saan kyllä niiltä kaunottariltakin katseita ja saatan mennä juttelemaan, mutta en huomaa ihastumisen merkkejä menee pupu pöksyyn. Eikä nainen pidä keskustelua yllä, niin homma kuivuu kasaan.
Ehkä sulle sitten sopii keskitason typyt paremmin, koska suhteessa on paljon muustakin kyse kuin ulkonäöstä. Vaikka ne kauneimmat ovat ihan samanlaisia tyttöjä kuin muutkin, jotkut ujoja, toiset taas välittömämpiä. Ehkä he pelkäävät sinua yhtä paljon kuin sinä heitä, jos olet liian komea?
Voi olla että pelkäävät, mutta ainoastaan mulle tämä asia on ongelma. Kaunis naistahan lähestyy joka tapauksessa moni komea mies ja he siis saavat komean miehen.
Mutta kauniit naiset eivät lähesty minua ja en näin ollen saa kaunista naista, koska olen ujo jänishousu, joka jännittää kauniille naiselle puhumista.
Oletko kokeillut Tinderiä? Jos siellä olisi helpompi puhua.
Joo. Chattaily sujuu ihan hyvin, mut sit ekoilla treffeille tulee jännäkakka housuun. Jännittää vielä enemmän kuin baarissa tuntemattomalle puhuminen, kun olen jo ehtinyt ihastua chattaillessa, ja menen ihan syväjäähän kasvotusten.
Harjoituksen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Teologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt sitä miten erilaisia nämä todella kauniit ja "hillityt" naiset todella ovat verrattuna taviksiin. Niillä on kaikilla sellanen samanlainen vähän tympeä, saavuttamaton ja kylmä olemus, joskus täytyy kysyä että miksi. Ihan yleisellä tasolla todella kiinnostavaa tietää miten kaunis nainen kokee ympäristön ja elämänsä ylipäätänsä. Onkohan kylmä RBF-naama joku suojamekanismi?
On se. Jos antaa yhtään ystävällistä signaalia ulospäin, saa heti peräänsä joukon miehiä, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa. Ja puhun nyt kokemuksesta. Tympeä naama ja katse tiukasti maassa ainakin vähän vähentää näitä.
Samaa mieltä. Kauniin naisen on pakko pitää resting bitch face ilmettä naamallaan, koska hymyily tulkitaan valitettavasti usein väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kyllä hassuja. Omakin miesystäväni oli siinä luulossa, että minulla on pitkä letka ihailijoita oven takana ja takaisin kinuavia eksiä siihen päälle. Tosiasiassa hän on ainoa, joka on sinkkuunnuttuani pyytänyt minua treffeille tai ylipäätään minnekään.
Eli hän oli ainoa joka lähestyi ja sinä siksi tyydyit häneen.
Naisten kannattaisi olla aloitteellisia, niin voisivat saada sellaisen jonka haluavat. Nainen valitsee, tämä kannattaisi naisten sisäistää.
Onpa nyt taas oletuksia. En tyytynyt, halusin hänet. Herkkä, romanttinen, pehmoisia puhuva mies vetoaa minuun, nihkeä ja passiivinen ei niinkään.
Ap, oon ihan tavallisen näköinen, vaalea ja normaalipainoinen suomalainen mies.
Vaimoni löysin aikoinaan tavallisena launtai- iltana baarista.
Rohkeasti pyysin häntä tanssimaan, kun hän näytti kivalta ja ystävälliseltä tytöltä.
Siitä se sitten vaan lähti etenemään. Juteltiin ja tanssittiin ilta yhdessä.
Ja kun tuli baarin sulkemisaika, kysäisin tytöltä, voitaisko tavata myöhemmin jossain. Ja se SOPI hänelle.
Tavattiinoa sitte keskellä vkoa, kirjaston kahviossa, molemmat olimme opiskelemassa kyseisessä kaupungissa.
Se kiinnostus ja ne kemiat täytyy olla molemminpuolisia.
Kumpikin näkee toisessa niitä piirteitä ja ajatuksia, jotka kiinnostaa myös itseä. Ja kun ollaan erimieltä, siitä se vasta mielenkiintoinen keskustelu syntyykin. Ja kestää pitkää.
Meidän tunne ja yhteiselo kesti myös eron kun toinen meistä opiskeli ulkomailla 9 kk.
Nyt asumme yhdessä ja suunnittelemme omaa kotia ja perheen perustamista, kunhan opintolainat on loppuunmaksetut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luonnonkauniit ihmiset menisi deittisovellukseen?
Löytääkseen kumppanin tietenkin.
Ihan hyvin luonnonkauniitkin ihmiset voi olla ujoja tai yksinäisiä eivätkä tapaa ihmisiä live elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne komeat miehet ole välttämättä sille kauniille naiselle muuten sopivia. Sun pitää ymmärtää, että ihmiset nyt on enemmänkin kuin ulkonäkönsä. EI kaunis + komea muodosta aina hyvää paria.
Vinkki miehille:
Älä lähetä naiselle viestiä ellet ole ensin lukenut ajatuksella läpi profiilitekstiä ja todennu: Wow mikä nainen!
Jos kuvittelet että parinmuodostus tapahtuu vain kuvan perusteella niin olet väärässä. Ei auta että näytät Brad Pitiltä jos olet muuten naisen mielestä täysin vääränlainen. Sen sijaan vaikka nainen olisi mikä missi ja sinä ihan tavis, niin teillä saattaa synkata todella hyvin jos teillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
Kaunis nainen saattaa saada tuhansia tykkäyksiä ja satoja viestejä täysiltä idiooteilta. Siinä joukossa erottuu se joka on ajatuksella lukenu läpi profiilin ja todennut että jotain yhteistä löytyy.
Tasoiseni naiset on huonoja joten ikisinkkuna elän.
Vierailija kirjoitti:
Teologi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin introverttina miehenä joka ei ikinä lähesty tuntemattomia naisia ihmetyttää kyllä kovasti nämä miehet jotka näköjään HETI katsekontaktin saadessa juoksevat juttelemaan / flirttailemaan :D jopa baarinmiljöön ulkopuolella... hyökkäävät näköjään heti päin näköä ihan lenkkipolulla, ruokakaupassa ja bussipysäkillä yms. En tajua. Minulle eivät myöskään tuntemattomat ihmiset ylipäätänsä juttele, vaikka katsoisin heitä silmiin. En ole myöskään koskaan nähnyt edellämainittua missään, ehkä jossain baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Tasoiseni naiset on huonoja joten ikisinkkuna elän.
Olet elävä todiste kuinka evoluutio toimii.
Miehet eivät ole mikään monoliitti, jolla on vain yksi mielipide kaikkeen. Esim. tuo "nainen on kaunis max 5 vuotta" on väite, jota tuskin kovinkaan moni mies oikeasti allekirjoittaa. Ei kannata ottaa ihan tosissaan kaikkia trollauksia mitä täältä Vauvalta luet.
Toisekseen, eivät kaikki komeat miehet säily komeina vuosien kuluessa. Esim. Brendan Frasier.