Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
961/962 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma, en kehtaa lähestyä kiinnostavia naisia baarissa tai tinderissä, koska en pidä itseäni viehättävänä ja ajattelen että heitä vain ahdistaisi lähestymiseni

M26

Hei

Opettele fiksu ja kunnioittava tapa lähestyä. Jos tulee pakit niin siirryt seuraavaan. Naisia lähestytään, kuten ketä tahansa muuta ihmistä.

Hei,

en suosittele suhtautumaan tähän kommenttiin vakavasti.

Naiset eivät halua minkäänlaisia lähestymisiä keneltäkään mieheltä. Lopeta toiveajattelu ja keskity parempiin asioihin elämässä. Säästyt pettymyksiltä.

Miesten pitäisi ymmärtää lopettaa turhien aloitteiden ja lähestymisten tekeminen kokonaan, 100%.

Niistä ei tule kuin ongelmia.

Usko Jaskaa!

Naisten lähestyminen miehen toimesta kadulla, bussissa tms. paikassa on kyllä aika kehitysmaa -touhua, ja toivon mukaan sellainen toiminta katoaa Suomesta kokonaan ja lopullisesti.

Mies, älä häiriköi tuntemattomia naisia. Jos haluat seuraa, asenna Tinder, Hinge tai muu vastaava palvelu. Siellä voit lähestyä viestillä naista, jos se nainen tykkää profiilistasi.

Ei saa saatana häiritä ketään tässä maassa perkele

Vierailija
962/962 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis puhutko nyt insta naisista jotka tekee itsestään kauniita vai aidosti kauniista naisista? Täysin eri asia. Mutta tuntuu että nykypäivänä persekuvat, ja filtterit ja tadaa oletkin kaunis. Minun mielestä jos on taas luonnonkaunis ei tarvitse esitellä itse noin. Riippuu minkälaista kaunotarta siis lähestyt. Ne ketkä hakee huomiota kuvillaan, voivat olla tosi vaativia.

Miksi sinulla on tarve puhua noin ilkeästi muista naisista?

Musta on vain outoa, että miehet näkee nämä naiset tasokkaina, vaikka ne naiset ovat suurimmaksi osaksi feikanneet ulkonäköään.

Ulkonäön täydellistäminen ehostuksella, kampauksella jne on myöskin hankittu taito, joillekin myös ammatti, jota meillä kaikilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme