Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
181/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te ootte, teinijonneja ja jannoja?

Mikä ihmeen tasoluokittelu määrää, kuka sopii kenellekin? Naurettava ja lapsellista luokitella ihmisiä tasoihin, eikö se ole ra sis tista?

Kyllä toinen ihminen valitaa niin monen muun tekijön vuoksi, kuin ulkonäön vuoksi.

Vierailija
182/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pariutuvat aina alaspäin ja naiset ylöspäin koska naiset etsivät itseään tasokkaampaa kumppania. 

Tämähän on täysin mahdotonta koska mieslaatu on niin heikkoa.

Enemmistö miehistä on lihavia ja enemmistö miehistä ei liiku tarpeeksi. Miehet ovat huonommin koulutettuja kuin naiset. Miehet huolehtivat naisia huonommin henkisestä ja fyysisestä terveydestä sekä henkilökohtaisesta hygieniasta. Enemmistö miehistä vierittää vastuun kotitöistä ja lastenhoidosta naiselle. Miehillä on naisia useammin alkoholiongelma, miehet ovat paljon väkivaltaisempia, itsekkäämpiä ja yleisesti huonompia ihmisinä kuin naiset.

Naisten on mahdotonta "pariutua ylöspäin". Miehet ovat liian huonoja. Edes puolet naisista ei voi saada yhtä hyvää miestä kuin itse on.

Mies myöskin hylkää naisen herkästi jos nainen sairastuu vakavasti.

Tai jos nainen synnyttää sairaan lapsen. Ei lapsella tarvitse olla kuin autismi, niin yksinhuoltajuusriski kasvaa huimasti. Suomessa(kin) omaishoitajat on pääasiassa naisia. On sitten kyse miehen tai lapsen omaishoitajuudesta.

Joten naisilla on merkittävästi enemmän riskejä kaiken väkivallan lisäksi miesten suhteen. Melkein voi kysyä kannattaako naisen huolia miestä elämäänsä ylipäätään? Mutta ei ainakaan tyhjätaskua.

Mitä ja häh? Miten tämä liittyy aloitukseen? Onko autismi sana uusi provo sana, "narskun" jälkeen? Täysin köyhänä miehenä, jos tekisin autistisen lapsen tähän maailmaan, tekisin kaikkeni tukeakseni häntä. Onko kyse lapsen autismista vai huonosta puolison valinnasta.

Ihan sama mistä on kyse, nainen on loppupeleissä se jolle kaikki vastuu kaatuu. Joten antakaa yksikin syy, miksei naisten pitäisi pitää rimaa mahdollisimman korkealla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa vi tt uun ne tasonne

Vierailija
184/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa tässä ketjussa, mikä tasoluokittelu?!?

Vierailija
185/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintaliitäjien tasot😂😂

Vierailija
186/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa tässä ketjussa, mikä tasoluokittelu?!?

Meidät on opetettu niin hyvin, että osataan se tasoteoria paremmin kuin nämä alkuperäiset tasomiehet.

Vierailija
187/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa etten saa naista.

Vierailija
188/962 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pariutuvat aina alaspäin ja naiset ylöspäin koska naiset etsivät itseään tasokkaampaa kumppania. 

Tämähän on täysin mahdotonta koska mieslaatu on niin heikkoa.

Enemmistö miehistä on lihavia ja enemmistö miehistä ei liiku tarpeeksi. Miehet ovat huonommin koulutettuja kuin naiset. Miehet huolehtivat naisia huonommin henkisestä ja fyysisestä terveydestä sekä henkilökohtaisesta hygieniasta. Enemmistö miehistä vierittää vastuun kotitöistä ja lastenhoidosta naiselle. Miehillä on naisia useammin alkoholiongelma, miehet ovat paljon väkivaltaisempia, itsekkäämpiä ja yleisesti huonompia ihmisinä kuin naiset.

Naisten on mahdotonta "pariutua ylöspäin". Miehet ovat liian huonoja. Edes puolet naisista ei voi saada yhtä hyvää miestä kuin itse on.

Amen. Naisen pitää olla aikamoista pohjasakkaa, jotta tavismies olisi tasokkaampi kuin hän.

Vierailija
189/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omalla kohdalla ollut ap:n esittämää ongelmaa. Deittisivuilla ja -sovelluksissa lähestyn tai tykkään naisia, jotka herättävät minussa kiinnostuksen tutustua heihin. Osa vastaa tai antaa minulle tykkäyksen ja osa ei. Isompi on ongelma on deittisivuilla niiden kiinnostavien naisten vähyys. Itsellä eläinallergia isona rajaavana tekijänä, joten oman ikäisistä käyttäjistä heti alkuun yli puolet voi sivuuttaa  jo lemmikin vuoksi. Lopuista sitten osalla ei ole kuvaa, esittelytekstiä, kuva ei herätä kiinnostusta tai tekstin perusteella ei löydy mitään yhteistä. 

Vierailija
190/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harteikas on ehkä tärkein juttu ulkonäöllisesti mitä mieheltä vaatisin. Miehen merkki.

Vierailija
191/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä vaan naiset eivät hyväksikäytä miesten tunteita yhtä helposti sillä että "tyydytään" johonkuhun reppanaan joka ei oikeastaan kiinnosta itseä pätkääkään? Kuten te miehet jatkuvasti ylpeänä julistatte tekevänne.

Tajuatteko tuhoavanne sillä toisen ihmisen mielenterveyden, pahimmillaan lopullisesti?

Ja tietysti tuollainen johtaa siihen, että "etsii itseään tasokkaampaa kumppania", koska miksi enää uudestaan tekisi saman virheen?

Se "itseään tasokkaampi" on huomattavasti todennäköisemmin tosissaan, koska se kyllä saisi muitakin, mutta haluaa juuri sinut.

Pieleen menee sekin todennäköisesti, mutta on ainakin kivampi kokemus.

Jompikumpi huijaa? Parisuhde on tasa arvoa parhaimmillaan? Kumpi sukupuoli on tutkimusten mukaan "valmis" eron jälkeen nopeammin uuteen suhteeseen?

Parisuhde koti ei ole koskaan tasa-arvoinen koska naiset haluavat itseään paremman miehen. Naiset ovat nopeammin valmiita uuteen suhteeseen ja suurimmaksi osaksi ovat jotka eron laittavat alulle.

Vierailija
192/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrari olisi tosi epäkäytännöllinen auto miltä tahansa kantilta katsottuna. Enemmin ajelen autolla joka ominaisuuksiltaan vastaa tarpeisiini:) M42

Vierailija
193/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia esität miekkosta vauva-palstalla?! TAAS.

Vierailija
194/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä ole koskaan seurustellut. Deittisovelluksissa olen ja seuraa sieltä en saa juurikaan, joitakin mätsejä tulee mutta ne päätyy korkeintaan viestittelyyn.

Livenä en koskaan lähesty naisia "sillä silmällä" koska olen aika hiljainen ja ujo.

Tiedän myös että en voi saada niitä kauniita naisia koska en itse ole se komein enkä ole rikas.

Sinkkuus ei haittaa minua vaan elämä on näin myös hyvää.

M32

Vierailija
195/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ferrari olisi tosi epäkäytännöllinen auto miltä tahansa kantilta katsottuna. Enemmin ajelen autolla joka ominaisuuksiltaan vastaa tarpeisiini:) M42

Korkokengätkin ovat tosi epäkäytännölliset miltä tahansa kantilta katsottuna. Silti deittailen mieluummin korkokenkiä kuin käytännöllisiä lenkkareita käyttäviä naisia. :)

Vierailija
196/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkokengätkin ovat tosi epäkäytännölliset miltä tahansa kantilta katsottuna. Silti deittailen mieluummin korkokenkiä kuin käytännöllisiä lenkkareita käyttäviä naisia. :)

Se on ihan fiksua. Korkokenkiäkäyttävistä naisista suurempi osa haluaa deittailla ja tehdä vaikutuksen mieheen. Lenkkareita käyttävistä naisista suurin osa on parisuhteessa tai pyrkii pysyvään parisuhteeseen, ei deittaile miehiä monikossa.

Vierailija
197/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä ole koskaan seurustellut. Deittisovelluksissa olen ja seuraa sieltä en saa juurikaan, joitakin mätsejä tulee mutta ne päätyy korkeintaan viestittelyyn.

Livenä en koskaan lähesty naisia "sillä silmällä" koska olen aika hiljainen ja ujo.

Tiedän myös että en voi saada niitä kauniita naisia koska en itse ole se komein enkä ole rikas.

M32

Miksi haluaisit "niitä kauniita naisia"? Tuo on kehitysvaihe, kuten tytöillä idolien fanittaminen.

Sitten, kun kasvaa ja kehittyy henkisesti, haluaa alkaa pariutua itselleen sopivan ihmisen kanssa, ei minkään elävässä elämässä epäsopivan haavekuvan.

Vierailija
198/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Miksi haluaisit "niitä kauniita naisia"? Tuo on kehitysvaihe, kuten tytöillä idolien fanittaminen.

Sitten, kun kasvaa ja kehittyy henkisesti, haluaa alkaa pariutua itselleen sopivan ihmisen kanssa, ei minkään elävässä elämässä epäsopivan haavekuvan.

Olet nainen?

Vierailija
199/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettuna poimin aina haluamani naisen. Mennenin tuoksuni antaa sanattoman lupauksen villistä seksistä. Tyköistuvat vaaleat farkut ja valkoiset Ecco-kengät kertovat itsevarmasta maailman miehestä. Tiukka, neljä ylintä nappia auki, oleva kauluspaita, antaa vahvan rusketukseni ja kultaisen kaulaketjun kanssa ikuisen nuoruuden ja vaurauden kuvan. Mustat pilottilasit ja hövelikäytös sinetöi naisten saannin. Astellessani uima-altaalle naisten päät kääntyilevät ja he vetävät vatsaansa sinään, toivoen että valintani kohdistuisi häneen. Aamuisin joku uima-altaan kaunottarista saa kauniin ruusun kiitokseksi villistä yöstä. Samalla se antaa muille kaunottarille toivoa, että hän saattaa seuraavana aamuna saada ruusun.

Vierailija
200/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffisovelluksissa yleisesti ei voi lähestyä ilman molemminpuolista kiinnostusta. Eli pelko pois. Jos saat matchin jonkun tasokkaamman kanssa niin se on jo merkki siitä että miellytät edes jollain tasolla (pääasiassa) kuviesi perusteella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän