Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Haluatteko tietää miten nostatte viehätystasoanne 100% miesten silmissä?

Vierailija
13.08.2023 |

Vastaus on yksinkertainen mutta toimiva.

Hymyilkää paljon ja naurakaa. Olkaa asioissa avuttomia (vaikka ette olisikaan) niin mies saa tuntea olevansa mies auttaessaan vaikka jossain teknisessä jutussa. Pilke silmässä. Koskekaa. Ole leikkisä.

Kaikki nämä ovat naisellista ja viehättävää miesten silmissä. Biologiaa.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä elät menneessä maailmassa tai jossain dystopiassa. Ei naisten tarvitse miellyttää yhtään ketään, ei edes miehiä.

Tiesitkö, naiset on ihmisiä, ei häntää heiluttavia koiria tai jalkaa kiehnääviä kissoja.

Surkeaa, että vuonna 2023 miesten ajatusmaailma on noin hauras ja seniili.

N26

Evoluutio ei ole kerennyt vielä ihmisen olemassaolon aikana muuttamaan perus biologisia tarpeita ja ajatusmalleja. Vaikka vuosi on 2023 niin ihminen on perustoiminnoiltaan se sama kuin 10.000 vuotta sitten.

Siis kirjaimellisesti ne sinun bilogiset tarpeet mistä sössötät on miesten keksintöä eikä mitään bilogista tarvetta ole kyetty todistamaan.Alkuihmiset eli rintarinnan ja kaikki teki sitä mihin pystyi. Jos naiset olisi alkaneet esittämään voimatonta ja heikkoa niin meitä ei olisi.

Vierailija
82/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmille riittäisi se kolmenkymmenen kilon pudotus.

No mutta, minä olisin vainaja moisen pudotuksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hyökkäystä joiltain naisilta asiallisia vinkkejä kohtaan. Älkää sitten ihmetelkö kiikkustuolissa Miksi kukaan ei huolinut

Vierailija
84/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä aloitus, joku papparainen antamassa käytöskoulutusta naisille😂😂😂😊

Olen 39 vuotias viriili mies.

T.ap

Ja noin tyhmillä asenteilla tulet pysymään inkkelisetänä, viriilinä runk kuna.

Vierailija
85/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme hyökkäystä joiltain naisilta asiallisia vinkkejä kohtaan. Älkää sitten ihmetelkö kiikkustuolissa Miksi kukaan ei huolinut

Niin, kun ET TAJUA, että me naiset emme elä teidän tarpeitanne varten. Meillä on oma elämä, ja nauramme ja hymyilemme juuri sillon kun huvittaa, ei silloin kun herra x napsauttaa sormiaan ja kutsuu kuin rakkia tse tse tänne!

Vierailija
86/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30kg on liikaa. En halua olla lauta. Sitäpaitsi mulla on mies.

Vierailija
87/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua olla viehättävä yhdenkään miehen silmissä, paitsi sen jonka kanssa olen naimisissa.

Mä olen yrittänyt pitää itsestäni huolta samoin ajatuksin. Olen viehättävä monen miehen silmissä, omalleni olen ilmaa.

Miksi valitsit itsellesi miehen, jolle olet ilmaa?

Alussa en ollutkaan. Kaikkea muuta.

Vierailija
88/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla miesten silmissä ihminen, en viehättävä. 

Olisiko tähän vinkkiä antaa?

Ikä! Noin 40 vuoden tienoilla alat muuttua tissiparista ja lihapalasta ihan oikeaksi ihmiseksi, jota kohdellaan järkevästi eikä jonain omituisena Toisena, Naisena, jota ei ikinä voi ihan täysin ymmärtää. Ilmeisesti hormonihöyryt molemmilla (!) sukupuolilla lakkaavat häiritsemästä ajattelua ja toimintaa, sen jälkeen kaikki on ollut mukavan mutkatonta ja kohteliasta, jopa miehiltä. Suosittelen.

Tapahtuuko tämä silloin, kun mies täyttää 40 vai silloin, kun nainen täyttää 40? Olen saanut lapsesta asti (aikuisilta miehiltä +50!) epäasiallista käytöstä osakseni ja sellaista käytöstä, etten ole edes ihan ihminen. Haluaisin vaan sen saman kohtelun, jolla mies kohtelee toista miestä. 

Mikähän siinä on niin vaikeaa toteuttaa?

Vierailija
89/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sä elät menneessä maailmassa tai jossain dystopiassa. Ei naisten tarvitse miellyttää yhtään ketään, ei edes miehiä.

Tiesitkö, naiset on ihmisiä, ei häntää heiluttavia koiria tai jalkaa kiehnääviä kissoja.

Surkeaa, että vuonna 2023 miesten ajatusmaailma on noin hauras ja seniili.

N26

Evoluutio ei ole kerennyt vielä ihmisen olemassaolon aikana muuttamaan perus biologisia tarpeita ja ajatusmalleja. Vaikka vuosi on 2023 niin ihminen on perustoiminnoiltaan se sama kuin 10.000 vuotta sitten.

Siis kirjaimellisesti ne sinun bilogiset tarpeet mistä sössötät on miesten keksintöä eikä mitään bilogista tarvetta ole kyetty todistamaan.Alkuihmiset eli rintarinnan ja kaikki teki sitä mihin pystyi. Jos naiset olisi alkaneet esittämään voimatonta ja heikkoa niin meitä ei olisi.

TÄMÄ! Ja ennen kaikkea: YHTÄKÄÄN MIESTÄ ei olisi, jos äidit, siis naiset eivät olisi synnyttäneet heitä.

Niin, että ap, älä ohjeista naisia, kun ei siihen ole sinulla mitään valtuuksia.

Vierailija
90/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä aloitus, joku papparainen antamassa käytöskoulutusta naisille😂😂😂😊

Olen 39 vuotias viriili mies.

T.ap

Ei hel ***ti, ja tuossa iässä jo neuvomassa miten naisten tulisi miellyttää😂😂😂

Ja toisessa ketjussa kehut kuinka vuosia nuorempi entinen pääministeri neuvoo koko Suomea miten pitäisi elää. Erikoista kyllä.

Vierailija
91/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap jos te miehet hymyilisitte, puhuisitte viehättävästi ja aidosti kuin ihmiselle naisen kohdatessanne?

Ette pitäisi vain panoalustana ja spermaämpärinä tai vertailisi por no muijiin ja vaatisi LAIHDUTTAMAAN?

Mitäs jos lopettaisitte tasoluokittelun, kun ei sitä tasoa löydy teiltäkään? Vai mitä peili kertoo:

ei ole kaljamahaa, risuhampaita, kaljua, kierot silmät, väärät lenkkasääret, lattaperse, hörökorvat, roikkupallit ja pieni pippeli?

Ja entäs se henkinen taso? Oletteko miehet alttiita flirttailemaan muille muijille oman naisenne läsnäolessa, valmiita pettämään netissä, maalla ja merellä? Valehteletteko ja vedätättekö, aina kun tilaisuus? Jne. jne.

Vierailija
92/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tyhjän saa pyytämättökin. Ei me naiset tarvita sun ohjeita.Jätä rauhaan.

Vierailija
93/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
94/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhei kuulkaa minä aion keksiä uusia innovaatioita ja mennä avaruuteen, kotkotuksille ei ole aikaa. Tulkaa perästä jos kiinnostaa.

Vierailija
95/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat avuttomia, ei tarvitse edes näytellä.

Vierailija
96/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomuus on todella ärsyttävää niin miehissä kuin naisissa.

En todellakaan ole avuton enkä katsele myöskään avutonta äijää.

n50

Vierailija
97/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hymyile enkä ole leikkisä, en pyydä mielelläni apua muilta. Silti kiinnostuneita miehiä pörrää ympärillä liiankin kanssa.

Vierailija
98/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut kenenkään naisen vinkuvan ettei joku ole huolinut, tuskinpa. Elämä on paljon mukavampaa ilman huonoa keskenkasvuista miestä, my life, my way!

Vierailija
99/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin voisi olla kohteliaita riippumatta siitä, mille toinen näyttää tai minkä ikäinen toinen on.

Vierailija
100/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi painoin kolmekymmentä kiloa ala-asteella. Pidät kai luurangoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi