Naiset. Haluatteko tietää miten nostatte viehätystasoanne 100% miesten silmissä?
Vastaus on yksinkertainen mutta toimiva.
Hymyilkää paljon ja naurakaa. Olkaa asioissa avuttomia (vaikka ette olisikaan) niin mies saa tuntea olevansa mies auttaessaan vaikka jossain teknisessä jutussa. Pilke silmässä. Koskekaa. Ole leikkisä.
Kaikki nämä ovat naisellista ja viehättävää miesten silmissä. Biologiaa.
Kommentit (100)
Ole iloinen ja leikkisä?
Minä olen aikuinen nainen, en mikään koiranpentu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä mä haluisin olla kaikkien miesten mieleen? Tän kun kerrot niin hyvä.
Nostaa itsetuntoasi ja pitää sen terveellä tasolla korkealla. Koet itsesi naiseksi. Saat parempaa kohtelua ja palvelua joka paikassa. Elämänlaatusi paranee huomattavasti
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä taas lukee tuon niin, että pitäisi esittää jotain tyhjäpäätä kikattelijaa, vaikka siitä ei todellakaan ole kyse.
Itse olen hyvin keskinkertaisen näköinen nainen, mutta aina ollut todella pidetty ja parisuhteeseen (huom: suhteeseen, ei vain sänkyyn) tavoiteltu. Olen aika varma, että se johtuu juurikin positiivisesta ja rempseästä olemuksestani, olen hyväntuulinen enkä ota itseäni liian vakavasti. Hymyilen ja nauran paljon. En esitä avutonta, mutta pyydän apua matalalla kynnyksellä.
Tykkäisitkö jos miehet vaatisivat sinua olemaan toisenlainen?
Muuttuisitko miehiä miellyttääksesi yrmeäksi ja itsesi vakavasti ottavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni täällä taas lukee tuon niin, että pitäisi esittää jotain tyhjäpäätä kikattelijaa, vaikka siitä ei todellakaan ole kyse.
Itse olen hyvin keskinkertaisen näköinen nainen, mutta aina ollut todella pidetty ja parisuhteeseen (huom: suhteeseen, ei vain sänkyyn) tavoiteltu. Olen aika varma, että se johtuu juurikin positiivisesta ja rempseästä olemuksestani, olen hyväntuulinen enkä ota itseäni liian vakavasti. Hymyilen ja nauran paljon. En esitä avutonta, mutta pyydän apua matalalla kynnyksellä.
Muuttuisitko miehiä miellyttääksesi yrmeäksi ja itsesi vakavasti ottavaksi?
Kuule, nyt on tullut joku info katkos sinne miesten päähän. Meitä ei kiinnosta mitä sinä haluat.
T: kaikki naiset
Hymy ja ystävällisyys on plussaa naisessa ja miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä mä haluisin olla kaikkien miesten mieleen? Tän kun kerrot niin hyvä.
Nostaa itsetuntoasi ja pitää sen terveellä tasolla korkealla. Koet itsesi naiseksi. Saat parempaa kohtelua ja palvelua joka paikassa. Elämänlaatusi paranee huomattavasti
Itsetuntoni ei ole kiinni muilta saadusta huomiosta, joten ei vaikuta siihen. Naisellisuus syntyy ihan muista tekijöistä, ehkä opit sen vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta keski-iässä on juurikin parasta se, ettei itsetunto riipu miesten tykkäämisistä, yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuisitko miehiä miellyttääksesi yrmeäksi ja itsesi vakavasti ottavaksi?Kuule, nyt on tullut joku info katkos sinne miesten päähän. Meitä ei kiinnosta mitä sinä haluat.
Ymmärsit pointin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuisitko miehiä miellyttääksesi yrmeäksi ja itsesi vakavasti ottavaksi?Kuule, nyt on tullut joku info katkos sinne miesten päähän. Meitä ei kiinnosta mitä sinä haluat.
Ymmärsit pointin väärin.
Se on sinä kun et ymmärrä
Hmm. Jos se viehätystaso oli 0 joskus 30 kiloa sittenkin, niin mitäs se 100% sitten tekee...
Hymy, positiivisuus ja ystävällisyys
Loput aloituksesta oli jotain ihme lässytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta keski-iässä on juurikin parasta se, ettei itsetunto riipu miesten tykkäämisistä, yhtään.
Kyllä se olisi elämänlaatua huomattavasti laskeva asia, jos pitäisi taas ruveta arvottamaan itseään sen mukaan mitä miehet on mieltä olemuksesta. Aspoille olen asiallisen ystävällinen, he tuskin kaipaavat viihdyttäjää vaan sitä että asiat sujuu.
Komppaan näitä muita, ei kyllä pätkääkään kiinnosta mitä joku ukkeli jossain minusta ajattelee. Hymyilen jos hymyilyttää, mutta oikein miesten mieliksi pitäisi? Flirttailkaa te vaan keskenänne, jotka siitä jotain itsetuntobuustia saatte.
Toi on niin rasittavaa, että naisen pitäisi aina hymyillä. Muuten on jokin vialla. Ei ole normaalia hymyillä aina.
Joka ikinen nainen tietää, että hymy, punahuulet, mekko ja vähän korko siroissa kengissä tuo miesten huomion. Sitten kun edes kourallinen miehiä keksisi miksi naiset eivät silti pukeudu/käyttäydy noin.
Olen aina ollut iloinen ja hymyilevä. Ei ole vaikeaa saada mies.
Minusta naisen viehättävyyttä nostaa hieman se, jos hänellä on kauniit ja luonnolliset kynnet. Varsinkin jos on vielä kapeat ja solakat sormet, niin aina parempi. Olen jo pitkään ihaillut naisten kauniita käsiä. Ne ovat ihmeellisen viehättävät.
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen nainen tietää, että hymy, punahuulet, mekko ja vähän korko siroissa kengissä tuo miesten huomion. Sitten kun edes kourallinen miehiä keksisi miksi naiset eivät silti pukeudu/käyttäydy noin.
Olen aina saanut huomiota. En käytä meikkiä, mekkoa tai korkkareita.
Hymy, laihdutus, pitkät hiukset. Noilla pääsee jo todella pitkälle.
Huomattavasti oleellisempaa olisi kysyä kuinka miehet voivat nostaa viehätystasoaan naisten silmissä.