Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Haluatteko tietää miten nostatte viehätystasoanne 100% miesten silmissä?

Vierailija
13.08.2023 |

Vastaus on yksinkertainen mutta toimiva.

Hymyilkää paljon ja naurakaa. Olkaa asioissa avuttomia (vaikka ette olisikaan) niin mies saa tuntea olevansa mies auttaessaan vaikka jossain teknisessä jutussa. Pilke silmässä. Koskekaa. Ole leikkisä.

Kaikki nämä ovat naisellista ja viehättävää miesten silmissä. Biologiaa.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiinnostaa auttaa vain nuoria ja kauniita naisia. Silloinkaan he eivät auta pyyteettömästi vaan heillä on aina taka-ajatuksia.

Vierailija
42/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä miesten tulisi tehdä että naiset olisivat sellaisia kuin TE haluatte?!

MIETI SITÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin rasittavaa, että naisen pitäisi aina hymyillä. Muuten on jokin vialla. Ei ole normaalia hymyillä aina.

Ei miehetkään hymyile koko ajan.

Vierailija
44/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua.

Henkilökohtaiseti en ole koskaan halunnut miesten kiinnostuvat minusta yhtään enempää. Tästä syystä olen aina mahdollisimman epäviehättävä ja töykeä.

Vierailija
45/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin rasittavaa, että naisen pitäisi aina hymyillä. Muuten on jokin vialla. Ei ole normaalia hymyillä aina.

Miehet pitää luultavasti naisia koirina. Hymyily on heille merkki vaarattomuudesta? Heille se on sama kuin pakottaisi koiran heiluttamaan häntäänsä vaarattomuuden merkiksi. 

Vierailija
46/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpillä pääsee pitkälle ja miehen lompakolle

Vierailija
47/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Noita siis en ainakaan tee. 

Vierailija
48/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä miesten tulisi tehdä että naiset olisivat sellaisia kuin TE haluatte?!

MIETI SITÄ.

Hah😂 tää on liian kryptistä tyhmälle ap:lle, ei se tajua eikä moni muukaan urpo. Niille riittää kun vetävät, no tiedätte kyllä mille ja mihin!

Vierailija
49/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huomaa vastauksista ketkö ei ole niitä mukavia iloisia ihmisiä

Vierailija
50/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä mä haluisin olla kaikkien miesten mieleen? Tän kun kerrot niin hyvä.

Nostaa itsetuntoasi ja pitää sen terveellä tasolla korkealla. Koet itsesi naiseksi. Saat parempaa kohtelua ja palvelua joka paikassa. Elämänlaatusi paranee huomattavasti

Eri mutta keski-iässä on juurikin parasta se, ettei itsetunto riipu miesten tykkäämisistä, yhtään.

Kyllä mulla vaan itsetunto on romahtanut kun en kelpaa kellekkään 😬 Olen ystävällinen ja toisia huomioiva. Ehkä perustotinen, nauran jos sille päälle satun, en tyhjästä.

N51

Vierailija
51/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy, laihdutus, pitkät hiukset. Noilla pääsee jo todella pitkälle.

Mä olen päässyt pitkälle vaikka en ole normaalipainoinen. Ei kaikki miehetkään ole normaalipainoisia.

Vierailija
52/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyispä sellainen mies, jolle haluaisin olla viehättävä. Ennemmin pitäis kertoa, miten miehet vois tehdä itsestään viehättävämpiä naisten silmissä, kun noita viehättäviä miehiä ei juuri tule vastaan. 

Vierailija
53/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla miesten silmissä ihminen, en viehättävä. 

Olisiko tähän vinkkiä antaa?

Vierailija
54/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään, mutta ei ole kiinnostusta parantaa viehätystasoa miehen kuin miehen kohdalla. Ei ole tarvetta sille, että kuka tahansa random viehättyy. Joten sen vuoksi en ole ottanut ehdottamiasi konsteja käyttöön.

Vierailija
55/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, haluatteko tietää millä nostatte 100% urpoustasoanne?

Olettamalla tällaisia misogynisia vaatimuksia.

Vierailija
56/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä mä haluisin olla kaikkien miesten mieleen? Tän kun kerrot niin hyvä.

Nostaa itsetuntoasi ja pitää sen terveellä tasolla korkealla. Koet itsesi naiseksi. Saat parempaa kohtelua ja palvelua joka paikassa. Elämänlaatusi paranee huomattavasti

Eri mutta keski-iässä on juurikin parasta se, ettei itsetunto riipu miesten tykkäämisistä, yhtään.

Kyllä mulla vaan itsetunto on romahtanut kun en kelpaa kellekkään 😬 Olen ystävällinen ja toisia huomioiva. Ehkä perustotinen, nauran jos sille päälle satun, en tyhjästä.

N51

Niin me ollaan erilaisia. Olen saman ikäinen eikä itsetuntoni ole koskaan ollut parempi kuin nyt kun se ei riipu kenenkäänää hyväksynnästä. Olen iloinen silloin kun siihen on syytä ja koen tunteet sitä mukaan kuin niitä tulee. Ne ovat tärkeä työkalu ohjaamaan elämää siihen suuntaan kuin itse haluan, ei muiden mieliksi.

Vierailija
57/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä taas lukee tuon niin, että pitäisi esittää jotain tyhjäpäätä kikattelijaa, vaikka siitä ei todellakaan ole kyse.

Itse olen hyvin keskinkertaisen näköinen nainen, mutta aina ollut todella pidetty ja parisuhteeseen (huom: suhteeseen, ei vain sänkyyn) tavoiteltu. Olen aika varma, että se johtuu juurikin positiivisesta ja rempseästä olemuksestani, olen hyväntuulinen enkä ota itseäni liian vakavasti. Hymyilen ja nauran paljon. En esitä avutonta, mutta pyydän apua matalalla kynnyksellä.

En minäkään ymmärrä, miksi aloitus heti ajatellaan mahdollisimman negatiivisesti. Se nyt vaan on niin, että yleensäkin kohtaamiset niin naisten kuin miestenkin kanssa ovat mukavampia, kun asenne ja olemus on kanssakäymiseen kutsuvaa eikä pois päin työntävää.

Vierailija
58/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain otsikon. Vastaus on, että ei kiinnosta. Oon tarpeeksi viehättävä niiden silmissä, jotka kiinnostaa ja liiankin viehättävä niiden silmissä, jotka ei kiinnosta.

Vierailija
59/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä elät menneessä maailmassa tai jossain dystopiassa. Ei naisten tarvitse miellyttää yhtään ketään, ei edes miehiä.

Tiesitkö, naiset on ihmisiä, ei häntää heiluttavia koiria tai jalkaa kiehnääviä kissoja.

Surkeaa, että vuonna 2023 miesten ajatusmaailma on noin hauras ja seniili.

N26

Vierailija
60/100 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä miesten PAKKOMIELLE eli henkinen sairaus naisten painosta on kuvottavaa.

Missä tuli miehet oltua silloin kun kouluissa puhuttiin naisten ja miesten välisistä biologisista eroista, genetiikasta, hormoneista ym??

Eikö äly riitä ymmärtämään solutason biologiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi