Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT viikko 51 *~*

18.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hävettää tällainen, mutta tulenpas taas avautumaan teille :) Alavatsa juimii oudosti, ei enää menkkajomotusta. Välillä pientä vihlontaakin. Voi ÄLY mulla oikeasti hävettää tämä itsetutkailu!! Miksi ei ihminen osaa odottaa vaan kaikessa rauhassa??

" Sinivuorten yö, siellä uuras työ, se on päättynyt jo on joulu nyt. La la lal lal laa, sinikellot soi tulla tonttuset saa ilomielin" .....

Vierailija
62/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tulin joutessani katsomaan olisko tänne mitään kirjoteltu... ei tässä mullakaan oikeastaan sen kummempia ole.

vm69: Joo, raskaita on miehen työpäivät. Monesti olen ihmetelly ettei sille ole vielä iskeny totaalinen " burn out" . Aina kiirettä ja monesti pitäis tehdä 3 tai 5:ttäkin asiaa yhtä aikaa ja siihen lisäks päälle vielä mahdolliset ongelmat/koneissa vikaa tms.

Mutta onneksi on enää tää ja huominen sitä iltavuoroa. Perjantain sai vaihdetuksi aamuun, jotta ehditään kauppaankin. Sitten onkin viimeset kotihommat ennen joulun viettoa. Ja onneks siitäkin saa 4 päivää vapaata. Josko miehuskin siitä hieman piristyisi kun ei tarvi stressata töillä. Tai sitten se ajattelee silloinkin jotain työasioita. Se siis on sellanen ettei voi olla niitä ajattelematta kun sulkee työpaikan oven. Jos on jotain, niin se saattaa hautoa niitä monta päivää ja on sitten " muissa maailmoissa" eikä huomaa mitä ympärillä tapahtuu.

Mutta kuten sanottu, niin ei tässä mitään ihmeitä mulla. Yritän saada vain aikaa kulumaan kunnes se mies kotiutuu...

" Ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa, joulupukki matkaan jo käy..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipimento ja mahatauti ovat vaivanneet meikäläistä, joten maratoonasin ja luin edellisen viikon ja tämän viikon ketjut kerralla.

pumpsu: Ihania ultrauutisia sulla! Onnea oikein kovasti! Hieno joululahja! :) :) :)

kaisuli79: Onnea myös sinulle ultrakuulumisista! Todella upeeta!

-Idaliini-: Onnea plussasta! Mahtava joululahja sinullekin!

Irmeli72: Pahoittelut negasta! :(

vm:lle onnea loppukiertoon, pidetään peukkuja, ettei tätiä näy enää pitkään aikaan, kun oviksenkin pongasit niin hyvällä hetkellä!

Ultsille tsempit yrityksen aloitukseen!

visakoivu: Pahoittelut keskenmenostasi. Jaksuja!

apuh: Pahoittelut negasta! Mälsää.

Sofia: Samoin pahoittelut sinullekin negatiivisesta tuloksesta. Tuplamälsää. Mutta toivoa on vielä, kun menkat ei oo alkanu!

ON: Oma toivo edellisen kierron suhteen lorahti pönttöön lauantaina, kun menkat alkoi. Ihan ajallaan tulivat (kp 30). En tiedä, mitkä valemenkat ne viime viikon tiistaiset olivat. Jääköön se mysteeriksi... Eli nyt siis kp 5 ja katse kohti syyskuun nyyttiä. Huoh. Kun vaan jaksais yrittää.

Varmuuden vuoksi (kun tää meidän kotinetti on tosiaan tilttaillut vähän väliä - koskaan ei voi tietää, milloin pääsee seuraavan kerran koneelle)

toivotan kaikille Haahuille OIKEIN IHANAA JOULUA! JA RUTKASTI ONNEA (ETENKIN PLUSSIEN SUHTEEN) UUDELLE VUODELLE 2007!

Vierailija
64/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahopäisyys näköjään iskenyt tänne...

Visakoivulle suuren suuret pahoittelut km:istasi. Jaksuja teille kaikille oikein paljon! Halit!

Tuutupii: Sinulle myös oikein Hyvää Joulua ja paljon onnea tulevalle vuodelle!!

Vierailija
65/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi mä olen tässä piinailussa ja odottamisessa todella huono!! En pysty mitään muuta ajattelemaan kuin alkaako vai eikö ala ja jos alkaa niin millon alkaa...

Taas mietin, että kipasenko kauppareissulla apteekkiin... :( Kuten jo eilen ulisin, mikään ei ole niin kamalaa kuin epätietoisuus. Ja vaikka olo sellainen melko selkeä -tätituloillaan- niin toivoa elättelen... Ihan järjetön turvotuskin vatsalla =(( Miksi elämä on niin vaikeaa?

Vierailija
66/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuutupii: No voi vitsi, olet joutunut mahatautia kärsimään ja sitten vielä tädin vastaanottamaan. Mä vielä liitelen korkeuksissa... ihan varma olen, ettei se nyt kerrasta onnistu, mutta tässä vaiheessa kiertoa sitä jaksaa vielä iloita ja odotella... Hyvää joulua sinullekin!!

Sofia: Sä olet ihan normaali, ihan niinkuin me kaikki täällä. Mitäs muuta me tehdään kuin itseämme kyttäämme. Kun säkin kehtasit meille avautua, niin kerronpa mäkin jotain hölmöä... Kun vatsassa oli tänään outoa nippailua (tai jotain?) niin ajattelin, että varmaan se alkio nyt kiinnittyi. Hulluahan tää on, myönnetään, mutta kun tää nyt vaan on tätä... Eli ole ihan rauhassa, me ollaan kaikki (tai tietenkin voin vaan omasta puolestani sanoa) jotenkin höperöitä.

Katri: Hyvä, että miehelläsi on kuitenkin vähän vapaata tiedossa. Eihän ihminen voi koko ajan töitä tehdä.

Kotimatkalla töistä kuuntelin radiota ja tuli joululauluja. Ajattelin heti sua... Ja päivällä kun pläräsin töissä papereita, haistoin savukalaa!!! Voitko kuvitella (mut tuntien voit). Silloinkin ajattelin sua!!

ON: Ei mitään uutta. Odottelen vaan että aika menee, että pääsen kunnolla piinailemaan. Nyt menossa kp17/27-28. Oireitahan on JO VAIKKA MITEN... Heh, se nyt oli päivän vitsi tältä suunnalta :)))

vm69

Vierailija
67/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tuota joulua koetettu tekemällä tehdä... Silti ei oikein joulumieli meinaa minua löytää, mutta onhan tässä vielä aikaa.

Kovasti olen pinoa lukenut mutta on kauhean hankalaa vielä päästä " tutuksi" , unohtelen alituiseen mitä kenellekin kuuluu joten kommentoiminen hankalaa :( Eiköhän se tästä ku vähän aikaa tutustelee. Moni kuitenkin oottaa jouluplussaa, sitä parasta joululahjaa. Toivottelen jokaiselle ihan hurjasti tsemppiä, kyllä niitä plussia ihan taatusti tänä jouluna tipahtelee teille. Ihan on sellanen olo että ku uusi vuosi alkaa, meitä on monta vähemmän. Sitten vain tarrasukkia, että kaikki siellä exissä pysyy... Ja pysyyhän ne!!

Tutun tuntuisia ovat kaikki tunnetilat, joita muutkin täällä kirjoittelijat käyvät läpi... Niin rankkaa kun se onkin. Ja olen itse ihan yhtä malttamaton tuon testailun suhteen, ei millään malttaisi odotella tarpeeksi kauaa.

Mutta meillä on nyt muutama päivä vilusteltu lähes 30 asteen pakkasissa, tänään sitten lauhtui ja alkoi tulemaan lunta oikein kunnolla. Sen verran pohjoisessa kyllä ollaan että lumi on ollut maassa jo kauan. Vesisadetta on meillekin luvassa huomenna :(

Mulla tulee kanssa aaton aattona pari viikkoa oviksesta, silti en aio testailla ennenkuin uuden vuoden puolella jos menkat ei siihen mennessä ilmaannu. En millään usko että olis ekasta kierrosta tärpännyt. Vaikka oireita olen seuraillut ja koittanut löytää jopa kiinnittymiskipuja ;), ennen en ole ihan näin tarkkaan itseäni tutkinut. Oireeton kuitenkin olen... Tai voin väittää niin. Sitä löytää itsestään vaikka mitä ku tarkkaan seurailee mutta luulen sen olevan mielen tepposia.

Toivottelen nyt kuitenkin minäkin varan vuoksi hyvää ja plussarikasta joulua kaikille ja vielä enemmän onnea ja plussia ensi vuodelle!! Ensi vuonna sitten siirrytään kaikki tuonne exiin.

lumipyry70

Vierailija
68/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten pitäny sanomani, että se terästetty glögi silloin auttoi. Enää ei ole ollu flunssan tunnetta.

Jaa, että savukaloja olet haistellu. Mä kyllä haistoin eilen pitkäänkin savun hajua, mutta en savukalan. No, kalan hajuakin haistoin, kun oli niitä kalapullia, mutta ne ei ollu savustettu.

Niin noista miehen töistä sen verran, että monesti olis halunnu vapaapäiviä joulun ja uuden vuoden välillä, mutta siellä ne on kielletty kun on kanssa kiireistä aikaa. Onneksi miehellä on noi välipäivät sentään aamuvuoroa, niin ei tarvi minnekään klo 20 tai 21 asti olla töissä.

Vierailija
69/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla sinustakin. Samoin sinulle oikein Hyvää Joulua! Niin ja tietysti sitä Plussaonnea!! ;)

Vierailija
70/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisuli: Ihanaa, et kaikki oli ok ultrassa!! Niinhän siinä nyt sit kävi, et mennäänkin, ainakin tää päivä vielä, samoissa viikoissa! Eiks sulla nyt ollu ultran mukaan rv6+2?

Hipsitäänkö sit käsikynkkää tuonne toisaalle tammikuussa, niin kuin oikein kunnolla ja kokonaan...Uskalletaanko?

Tai no huomennahan se selviää, et hipsinkö mä yhtään mihinkään...!

Sofia: Kuulkaas nyt " neiti" , ihan näin vanhana testien suurkuluttajana suosittelen lämpimästi testien tilaamista tukkupakkauksissa netin kautta postiluukkuun... A,) Tulee halvemmaksi, B,) On aina varatesti lähellä, jos saa epäselviä tuloksia, C,) Aconin kymppei, ei saa pirskatti vieköön vieläkään joka apoteekista! ( ne oli ne herkimmät testit) =)

Veeämmääääää.... Höh.. Nyt iski totaalinen dementia ja unohdin totaalisesti mitä mun pit sanoo?? Argh! Miten tää on mahdollista? Mut hei.... Yks juttu... Joko kiinnostais käydä maistelemassa onko se ruoho vihreempää " tuolla aidan toisella" puolella? ;)

Mitähän muuta? Ei kai muuta, kun et mun " jouluun" on vaan yks yö! IIIK.... Jännittää, jännittää....

Terkuin väsynyttäkin väsyneempi Helga kera Takun rv 6+2

Vierailija
71/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, siis koko ajanhan se on kiinnostanut ja ollutkin mielessä. Mut kun en tiedä pystynkö sit niin monessa paikassa pyörii. Toisinaan paljonkin vietän aikaa netissä, mut sit taas joskus ei aika riitä.

Mutta siis mielessä on usein... Kun sustakin varmaan kuulisi siellä enempi..!!

vm69

Vierailija
72/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että glögi auttoi edes sun kohdallasi. Jospa mä sitten saisin avun näistä antibiooteista..

vm69

Vierailija
73/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

what the heck- lisää lunta tupaan vaan! Tehdä päräytin taas yhden negan. Joo-o. Näin hyvin jaksoin odottaa vuodenvaihteeseen/Aattoon... Ruinasin mieheltä että pliiiiis osta testi ja mankumisen jälkeen ostikin. Totesi vaan, että mikähän se rouvan ammatti olikaan... :/ Pakko myöntää, että hermot on täysin riekaleina :( Vieläkin elättelen toivoa... Enkä enää edes viitsi yrittää luvata, kuinka kauan odotan seuraavaa testaamista. Kun en osaa lupauksiani pitää! YRITÄN olla nyt testaamatta, ja odottaa vaan sen eukon saapumista. Seuraavassa kierrossa sitten rauhallista, salamyhkäistä ja viekasta vikittelyä.

Helga:kiva kuulla sustakin taas! Toivottavasti Takkusella kaikki mukavasti siellä massussa=) Varmaan olenkin kohta tilailemassa noita testejä... Ens kierrossa prkl tikutan!!!!

Lumipyry:Sinulle myös hyvää joulua!

Ja kaikille muillekkin, vm:lle, katrille, Tuutupiille, Isotikrulle, kaisulille...ihan kaikille!

.." Taas tonttu-ukkojen joukot, kooorvaatuntuuuriiiltaa, saapuvat lahjoja tuooomaaan, tummaaan joulun iiiiltaaaan, taas valot kuusen loistaaa, tonttu jo kolkuttaaa" ........

Vierailija
74/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun se akka oletettavasti saapuu sitten 30.12 aikaisintaan, niin seuraavasta kierrosta hyppääkin la suoraan lokakuulle =( Masentaa jotenkin, kun syyskuu jää kokonaan väliin! Tylsää kun on näin pitkä kierto. Joutuu aina kauemmin odottamaan... Voihan paska. Anteeksi ruma kielenkäyttö :(

Vierailija
75/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Juu, toivotaan että ne sua auttaa. Ikävää jos jouluna sairastaa.

Sofia: Sinäkin olet innostunu laulamaan joululauluja... on tainnu sitä joulumieltä tulla sitten sinnekin? ;) Oikein Hyvää ja Rauhaisaa Joulua sinullekin! Tsemppiä sulle piinikseenkin. Toivottavasti testailuintosi tuottaisi jossain vaiheessa sen kaivatun tuloksen.... ja mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. ;)

Helga: Kiva kun kävit täälläkin moikkailemassa. Toivottavasti Takiainen on ja pysyy masussa kunnolla kiinni!

Mä tässä vain edelleen odotan päivän postia... näyttää " hieman" olevan myöhässä normaalista. Onkin tullu uus ennätys, ikinä ei ole tullu näin myöhään. Meillä on tuo postin laatikko tuossa parvekkeen nurkalla, joten kuulen aina jos postinjakaja käy hakemassa siitä tän lähialueen postit.

Joo, ja samaten voi jo sanoa sen, että mies on taas ylitöissä. =(

Onkos teillä muuten mitään uuden vuoden suunnitelmia? Meillä on kerrankin. Mennään yhden ystäväperheen luo kyläilemään silloin aattoiltana. Tähän mennessä ollaan kaikki uudet vuodet vietetty vain keskenämme ja kiva kerrankin viettää niitä ystävien kanssa.

Illanjatkoja!

Vierailija
76/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sofia: Anna tulla vaan rumia sanoja, ihan niin paljon kuin huvittaa. Ja toivoahan voi elätellä niin kauan kunnes täti saapuu.

Katri: Niinpä, ikävää sairastaa jouluna. Mutta meillä se on yksi tarkoin noudatetumpia jouluperinteitä. Siksi mä en edes ottanut lomaa välipäiviksi, kun kuitenkin joku on kipee ja menisi sitten loma " hukkaan" . Viime joulu oli poikkeus, oltiin terveitä. Mutta silloin mä sairastinkin syyskuusta marraskuuhun ja tammikuusta toukokuuhun. Mukana oli vaikka mitä tulehdusta, keskenmeno ja keuhkokuume...

Nyt päätän tältä illalta.

Halit jokaiselle!!

vn69

Vierailija
77/120 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululuritteluista kiitos kuuluu kyllä sinulle! " pakotit" laulamaan, joten lauleluilla sitä joulumielenhiventä tarttuu sielujen syövereihin....

vm:kiitos ymmärryksestä. Rumia sanoja on paljon mielessä... :/

mutta yritä tsempata ja toivoa kuitenkin on! Kunnes toisin todistetaan!

Rauhaisaa illan jatkoa=)

Vierailija
78/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se kunnon vuoto supistelujen kera,jospa välttys kaavinnalta,onko kukaan alkanut yrittämään heti km jälkeen tai onko tärpännyt,mietin vaan kun oli kumminkin niin vähäiset viikot että ei varmaan kerennyt tulla kohtuun suuria muutoksia?

En tiedä mitä lääkärit suosittelee..

Kyllä täällä on " tuttuja" nimiä :)

Mulla oli ehkä jokin tuulimuna kun kätilö ei nähnyt sykettä n.vko.lla 7 ," sikiö" vastasi vko.a 6.

Vierailija
79/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visakoivu: Mulle suositeltiin tässä viimeisimmässä alkuraskauden km:ssa yksiä menkkoja välissä. Ne odoteltiin ja nyt yritys käynnissä.

Jaksan elätellä toiveita, vaikka tämä flunssa kaikkinen tulehduksineen, ei varmaan ole mitenkään raskauden alkamista edesauttavaa...

Hyvä jos vältyt kaavinnalta.

ON:

Nuha jatkuu, olen aivastellut taas koko aamun. Tämä päivä olisi jaksettava täällä töissä, sitten viiden päivän paussi.

vm69

Vierailija
80/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kolmee yötää jouluun ooon" ....

Ihan menkkajomottelua omaan napaan kuuluu... pöh.