Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT viikko 51 *~*

18.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: No voi harmi, jos jo menkkatuntemuksia on. Mutta kuten on sanottu täälläkin, niin joskus ne menkkatuntemuksetkin voisivat olla oire. Eli peukkuja pidän sun puolesta edelleen! bdbdbd

vm69: No, oletkos tänään haistellut mitään uutta? Täällä on taas möllömaha voimissaan. Kun tuossa aamulla suihkussakin kävin, niin ihan järkyttävä pömppis. Niin ja eilen oli närästystä, pulla yökötti ja tänä aamuna kaalikääryleiden haju. Heh, miten noita oireita taas onkin vaikkei edes raskaana ole. Ihan kuin jotain olisi jääny vielä " päälle" vaikka testi negaa jo silloin olikin.

Kiva, Sofia aloittelikin taas joululaulut. Mä olenkin nyt jotenkin lukossa ettei aivot toimi niin, että jaksais miettiä. Sähän Sofia voitkin tuurata mua tänään ainakin sen ajan kunnes saan taas joululauluja päähäni, eikös niin? ;)

Oma napa -osuus oikeastaan tulikin jo tuossa vm:lle osoittamassani viestissä.

Niin, sen verran voisi vielä lisätä, että mies sai eilen työnantajaltaan joululahjoja. Oli iso Fazerin suklaakonvehtirasia sekä pari isoa pakettia, jotka oli oikein pakattu. Toisessa selvästi jokin pullo, joka on pakattu sen alla vielä puiseen rasiaan. Ja toinenkin on suht iso, mutta aika kevyt. Mitä lie onkaan. Mies sanoi, että tällä kertaa voisi jättää nuo aattoon, kun tuli sen verran erikoisia lahjoja. No, se suklaarasia ei ollu minkäänlaisessa paketissa ja mies halusikin niitä heti maistella. =)

Ai niin, ja osti se mullekin eilen lahjan. =)

Vierailija
82/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto suoritettu ja nettipimentokin päättynyt. Luin juuri päälle kahden viikon jutut putkeen, joten pahoittelen, että kaikkien jutut menevät hieman sekaisin. Onnittelut kaikille plussanneille/ ultrasta hyviä uutisia saanneille ja pahoittelut niille, joilla tätsy tuli/ on tulossa jouluksi.

Omaan napaan: täti ei ole vieläkään kurvannut tähän suuntaan eli odotellaan, odotellaan..Toinen kinkkinen probleema. Mulle on tarjottu toista työtä, mikä kovasti kiinnostaisi. Siinä on vaan neljän kuukauden koeaika eli sinä aikana ei oikein voisi hankkiutua raskaaksi, pitäisi odottaa vakinaistamista kaiketi..En tiedä pystynkö kuitenkaan lykkäämään näitä vauvatoiveita tuonnemmaksi. No on tässä vielä pari viikkoa aikaa miettiä tätä yhtälöä.

Palaan myöemmin paremmalla ajalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon uudet tai " uudet" kohtalonsisaret, ja asianosaisille onnea hyvistä uutisista, plussista ja ultrista!

ON: näppylää pukkaa naamariin, haiskahtaa negalta... toisaalta väsyttää ihan älyttömästi, ja se on molemmissa aiemmissa raskauksissa ollut suurin piirtein ainoa oire... no joo, joka tapauksessa aion vastustaa testihoukutusta joulun yli ja varmistaa homman jättämällä testinkin toistaiseksi ostamatta.

Mitenkäs nuo kiertopäivät nyt oikein laskettiinkaan? Jos minulla alkaa menkat esim tasan 4 vkon välein, eikö se alkupäivä ole kp 1, mutta onko kierron kesto silloin 28 vai 29 päivää? Tänään olisi sitten joka tapauksessa kp 26, laskutavasta riippuen 28/29 - 33/34 pvan kierrosta.

Ja tosiaan, onneksi tulee joulu :) On se vain, juhlista jaloin. Pitää ainakin minut väkisinkin hyvällä mielellä!

Hyvää vointia ja edelleen plussaa kaikille!

t Joululahja

Vierailija
84/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... KATRI, jossain välissä jahka ehdit ja jaksat, minun esittelytekstiini voisi vaihtaa " yritystä marras-joulukuusta 06" . Kiitos kun jaksat vetää tätä aivan ihanaa porukkaa :) vaikka tietty toivon että " pääset meistä eroon" mahd pian..!

Vierailija
85/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Aliasta ei tule tänään? Ei kai se taas ole jäänyt tauolle? Odotin jo innolla, että illalla saan kattella ja pyysin miehen tuomaan jotain herkkua. Masentaa tämä flunssa, mikä on jo jatkunut toista viikkoa, kuumetta ja poskiontelontulehdus..No täytyypä keksiä illaksi muuta.

Vierailija
86/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa mitä hössötystä ja kiirettä on ollut koko viikko, töissä en ole tänne ehtinyt kirjottelemaan ja kotona on isommat lapsukaiset koneella notkumassa kaiket illat. ( ja äidillähään oliskin ollut aikaa illat istua koneella teidän kanssanne jutskaamassa ?? )

Eilen kävin ostamassa pöytäliinakankaita ja illalla kun yritin ommella niitä niin en saanut muuta aikaseksi kun katkastua ompelukoneen neulan ja arvaatkas oliks se viimeinen ?? noh tänään uutta yritystä ja leipomista, paketointia ym puuhaa.

Joulusiivous tehdään vasta lauantaina , että pysyisi paikat edes hetken kunnossa ..

Kuusi on ostettu, kinkku sulaa jääkaapissa joten asiat alkaa olla hyvällä mallilla.

Eilen tuli tätikin meille joulun viettoon ja saamari että mua sieppasi vaikka tiesinkin sen niiden negatestien perusteella tulevaksi mutta kuitenkin.. olin jo valmis heittämään pyyhkeen kehään mutta eikun uusi vuosi tuokoon sisua mukaanaan ja sen plussankin...

Nyt en ehdi tämän enempää kirjoitella mutta isoja haleja kaikille, mukavaa päivän jatkoa !!

Isotikru

Vierailija
87/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja: Joo, päivitin tietosi. Näkyy sitten ensi viikon listassa.

Ida: Aliaksesta kyselit. Sieltä tulee tänään Tsunamin jälkeen -niminen ohjelma sen Aliaksen tilalla. Mutta mielestäni Aliaksen pitäis tulla kyllä taas heti ens viikolla eli vaan tällänen yhden viikon paussi. Kait ne haluaa lähettää tuon tsunami-aiheisen, kun on kohta vuosi kulunu siitä.

Isotikru: Pahoittelut tädin tulosta. Toivottavasti sitten seuraavalla onnistaa. bdbdbdbd

Meillä tässä hieman joulun ohjelma muuttui. Anoppi tuossa soitteli aiemmin ja kertoili niiden lähtevän mökille jouluksi. Onkin eka kerta, kun eivät ole jouluna kotona eikä mennä sinne käymään. Tietää meille sitten sitä, että aatto ollaan ihan normaalisti kotona, mutta mun vanhemmille mennäänkin joulupäivänä tapaninpäivän sijaan.

" Soihdut sammuu kaikki väki nukkuu, väki nukkuu..."

Vierailija
88/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ida- : Minä olen aktiivi Aliaksen katselija, ja sekoitit mun päiväni kertomalla ettei se tuu tänään.. :)) En kyllä ole kuullut/lukenut, että tauolle jäisi. Mullakin poskiontelotulehdus, että kohtalotovereita siinäkin suhteessa.

Katri: Hajut ovat jättäneet mut rauhaan. Mutta möllis ei. Se vaan kasvaa ja kasvaa iltaa kohden. Pitää kai vaan oppia olemaan ylpeä siitä.

Ihanaa, muutama tunti enää töitä. ja välissä yhdet joulukahvit.

vm69

Vierailija
89/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan oltiin linjoilla!

Vierailija
90/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi alias palaa ensi viikolla. Parantumisia sinulle sinne. Tää poskiontelontulehdus on kyllä inhottava, kun en itse ainakaan saa oikein nukutuksi, kun päässä on hirveä paine koko ajan. Toista antibioottikuuria syön jo nyt putkeen ja röntgen kuvissa näkyi jotain myös otsaontelossa. Toivottavasti jouluksi vähän olo helpottaisi.

Vierailija
91/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaattekos tänään katella kolmoselta dokumentin Elämän ihme? On 2-osainen ja nyt tulee siis eka osa. Se käsittelee raskautta, seurataan sikiön kasvua vauvaksi sekä äidin muutoksia. Alkaa klo 22.30 ja kestää tunnin.

Vierailija
92/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida: toivotaan, että saat jouluksi itsesti kuntoon. Mikä antibiootti sulla on? Mulla Kefexin, tai joku sen tapainen. Toivottavasti puree..!

Katri: Enpä ollut huomannut tuota ohjelmaa. Pitänee katsella, tai ainakin laittaa nauhalle.

Mä olin just torttukahvilla. Nyt on pömppiksellä hyvä olla!! Ai että on täysinäinen olo.

Puoli tuntia töitä, sit kotiin. Ihanaa, saa levätä... Juu, meillä se onnistuukin helpolla. Aina joku kyselee " missä äiti" ..?

vm69

Vierailija
93/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulee sentään jotain katseltavaa vaikkei Aliasta tulekaan. Vielä en osaa sanoa mitä itse teen sen suhteen.

Nam, torttukahvit. Oikein tässä vesi herahtaa kielelle. =) No, onneksi meilläkin on tänään. Mies otti niitä pussillisen aamulla pakastimesta. Riittää siitä sullekin jos haluat tulla tänne lepäilemään...

Mutta nyt taidan mennä itsekin vähän lepäilemään. Jotenkin väsyny olo vielä sen toissaöisen koiran oksentelun ja pa...misen jäljiltä.

Vierailija
94/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tulisin teille lepäilemään...

Huvitti kun ajattelin, että laitetaanko puuttuvien kirjainten kohdalle vaikkapa " ne" . Mutta sitä tuskin tarkoitit... Eiköhän se jälkimmäinenkin sana viitannut koiran vaivoihin..

Mut mie meen nyt kotiin!!

Vierailija
95/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottina on Amoxin ja siitä vahvempi versio. Jos ei ala auttamaan, pitää varmaan pyytää toinen lääke. Punkteeraus kuulostaa sen verran kamalalta, että mielummin popsin lääkkeitä, vaikka vatsa onkin niistä hieman sekaisin.

Nyt joululaulut soimaan ja vähän glögiä kuumenemaan, jos vaikka joulumieli alkais nousemaan :)

Katri: ianasti olet joulumieltä jakanut ja nauroin sun taannoisia vitsejä, kun tänään luin muutaman viikon tekstit. Olet oikea aurinko ja ilontuoja :)

Vierailija
96/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nythän sitä sit on taas vaihteeks käyty levittelemässä koipia vieraan silmäparin edessä ja tulos on tää:

Sykehän siis, ehkä löytyi ja viikkoja kasassa n.5+3, eli juuri siinä rajoilla missä se alkaa näkyä. Lääkäri omasta mielestään näki sykkeen ja jopa minäkin olin näkeväni ruudulta pientä humputusta, mutta ei uskaltanut sata varmaks sitä vannoa kuitenkaan.

Teki myös sisätutkimuksen, vaik ei pitäny, ja kohtu on selkeästi kasvanu ja sikiöpussi selkeästi näkyvissä, eli tuulimunan mahdollisuus on pois suljettu. Nii ja yks kaiffari siellä vaan olla möllöttelee.

Eli olen kuin olenkin ilmeisesti ollut oikeassa kroppani suhteen ja ovis on tullut viikon myöhässä, koska siihenhän nuo viikot täsmäis täysin, jopa lääkärinkin mielestä.

Kovin se Lääkäri kyseli onko mitään oireita ollut, johon mää hölömönä, et siis mitä oireita? No joo...Raskausoireitahan se tarkoitti tietenkin, mut sanoin sille ét niitä tulee ja menee, niin en osaa luottaa mokomiin.(Veeämmä, ne oli/on ne petolliset tissit..Muistatko?)

Nyt sitten odotetaan _taas_ 2vk seuraavaa ultraa..Koska minähän en leikkiä kesken lopeta! Mä tahdon nähdä selvän ja vahvan sykkeen ilman tihrustelua ja epävarmuutta. No jos hyviä puolia tästä rahanmenosta etsitään, niin silloin tammikuun ultrassa viikkoja on enemmän kuin kertaakaan aiemmin...Mikäli siellä siis jotain elävää on (edelleenkin).

Joten Kaisuli... Josko otettais se käsikynkkä tarjous pois markkinoilta vielä hetkeks ja katteltais tuossa tammikuun lopus sit uusiks..

Kun taidan ihan varuiks hiipiä tänne nurkkiin hengaileen taas... =/

Nyt meen makoileen sohvalle ja vedän napaani suklaata oikein apinan raivolla, niin josko tää olo helppais..

Terkuin Helga,viikoilla...Jotain.

Vierailija
97/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ida-: Niin, mullakin poskiontelotulehdus on perin tuttu vaiva, enkä koskaan ole onneksi punkteeraukseen joutunut. Kerran sain jo lähetteen korva- ja nenälääkärille, mutta hän kehoitti ensin kokeilemaan nenä huuhtelua. Ostin sen kannun ja huuhtelin muutaman päivän ajan, ja tehosi silloin. Ei tarvittu muita toimenpiteitä. Toivon, että sulla tosiaan kuuri puree!!

Helga: Tottakai muistan petolliset tissit. Ei näitä juttuja voi unohtaa!! Kyllä sulla siellä masussa kaikki kunnossa on. Usko vaan.

Otin lasillisen punkkua. Sehän pitäisi " auttaa" alkion kiinnittymistä... tai jotain... Ja hyvää se on, vaikkei mitään raskauteen auttaisikaan.

Illan jatkoja!!

vm69

Vierailija
98/120 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Helga sulla ultrassa jotain näkyi jo! Odottelu on raastavaa, mutta ainakin tiedät, että kohdussa on jotain niin kuin pitikin :) Hermoja toivon sulle seuraavalle kahdelle viikolle!

Sairastelijoille (vm ja olikohan Ida) toivon pikaista paranemista!

katri:sori, huonosti olen tänään lauleluja tuuraillut, kiirettä on ollut joulujuhlien vietossa koululla!

Voi vitjat, on ollut rankka päivä :( Isoja päätöksiä olen tänään tehnyt työuraani liittyen. Työnkuva muuttuu melkoisesti, ja päätös siitä liittyi puhtaasti perhe-elämän hyvinvoinnin vuoksi. Helpottunut olo on, mutta toisaalta myös kovin haikea... Pakko oli jotain tehdä, kun tuntui, että tuo Enkelivauvamme menetys ja sitä seurannut elämä (ei äitiyslomalle jääntiä, ei vauva-aikaa...) tuntui kerrassaan ylivoimaiselta sellaisenaan jatkaa. Vaikka työ on tärkeä osa elämää, ei mikään ole perhettä tärkeämpää. Huokaus.

Laitoin äskön lapsille iltapalaa, ja tuli itku. Ihan out of the blue! Joten taas tuntosarvet törröllään ajattelin että joo, raskausoire! Aika epätoivoisesti näytän noita oireita etsiskelevän... alavatsaa jomottelee menkkamaisesti. Mitään muuta oiretta ei mihinkään suuntaan. Mutta; en sentään ole tänään testaillut :)

Mutta jokin taas vaivaa henkistä hyvinvointiani, olisko sitten joulunalun masennus. Eipä tuota tiedä varmaan joulupukkikaan. Mutta elämä jatkuu, kaikista kamalista kokemuksista ja mullistavista päätöksistä huolimatta!

Rauhallista joulunodotusta teille, Rakkaudella Sofia

Vierailija
99/120 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nyt ollu hiljaista.... missä kaikki luuraa?

Helgalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! =)

vm69: Mites siellä, joko alkaa olemaan yhtään parempi olo?

Sofia: Mitä sinulle tänään kuuluu? Joko kiireet alkaa kohta hellittää?

ON: Eipä tässä oikeastaan mitään sen ihmeempää. Kunhan odottelen miestä kotiutuvaksi, mutta siihen nyt menee vielä vähän yli 3 tuntia aikaa. Sitten vain koiraa ulos ja sen jälkeen kauppaan. Tarkoitus olisi ehtiä tänään joulukukankin ostoon, mutta toivottavasti ehtii ennenkuin se menee kiinni. Jos ei ehdi, niin sitten on pakko lähteä huomenna samalla reissulla kun hakee kinkun.

Äkkiä on aika mennyt kun jo ylihuomenna on aatto. Siitä tulikin mieleeni, että saa nähdä kuuluuko nyt tänään kaupassa joululauluja, viime viikolla kun ei vielä kuulunut.

Jos jotkut eivät tule palstailemaan joulun aikana, niin toivotan nyt kaikille Oikein Rauhaisaa ja Lämmintä Joulua!!

Haleja kaikille ja muistakaahan myös miestänne aattona! =)

Vierailija
100/120 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan on ollut hiljaista...

Katri: Kiitos, olo on jo parempi, mutta väsymys vaivaa. kai se kuuluu taudin kuvaan. Raskausoire... heh, tässä kierron vaiheessa jo vahtaan itseäni...

Koittakaahan selvitä kaupoissa, takuulla illemmalla ruuhkaa, kun jo aamupäivälläkin oli. Oltiin Porvoossa kaupoissa, enkä kuullut sielläkään yhtään joululaulua kaupoissa... Ihme.

vm69