Jos 3 tapaamisella ei ole ihastunut tai 3kk tapailun aikana rakastunut, niin eipä sitä tapahdu myöhemminkään.
Onko jollain ollut toisin? Voiko jalat alta vievä ihastuminen muka tulla vielä, jos alussa hitaasti vain tutustutaan?
Todistakaa väitteeni vääräksi.
Kommentit (14)
Minä en ole koskaan kokenut jalat alta vievää ihastusta. En edes usko siihen.
Yleisemmin se heti alun jalat alta vievä ihastuminen on johtanut katastrofiin, eikä ole kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Yleisemmin se heti alun jalat alta vievä ihastuminen on johtanut katastrofiin, eikä ole kestänyt.
Oletko siis lähtenyt pitkään suhteeseen ilman, että olet kovinkaan kummoisesti ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis lähtenyt pitkään suhteeseen ilman, että olet kovinkaan kummoisesti ihastunut?
Kyllä, koska ne järjettömät ihastumisjutut eivät ole päässeet pitkään suhteeseen asti. Niissä on aina tunteet ampuneet täysin yli kummastakin laidasta ja se on ollut yhtä sietämätöntä vuoristorataa.
Salamarakastujissa on usein narsistisia piirteitä. Ovat feikkejä.
En usko, että jalat alta vievää ihastumista enää tuossa vaiheessa voi tulla, mutta sen uskon, että hitaammin voi kuitenkin rakastua toiseen ihan oikeasti. Mutta tämä on vain mun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Salamarakastujissa on usein narsistisia piirteitä. Ovat feikkejä.
Tämä tuli ainakin siitä omasta salamarakastujasta selville. Itse olin se jarrutteleva tyyppi. Hänelle oli kaikki kaikessa että olisi edetty nopeasti ja olisi saanut somessa esitellä ja söpöstellä. Hermostui usein kun asiat ei menneet niinkuin oli ajatellut. Erottiin ja parissa viikossa oli tällä taas uusi ihanuus ja maailman paras kulta kierroksessa.
Ihastun nopeasti, mutta en ymmärrä miten muuranassa kuukaudessa voi rakastua? Eihän siinä ole nähnyt kuin ihan pintaraapaisun toisesta (ainakaan jos yhtään kerroksellisempi ihminen kyseessä)?
Onko nämä niitä Martinoja, joilla aina on uusi Suuri Rakkaus muuttamassa sisään?
Pätee minuun osittain, mutta en nyt ihan noin vahvoista tunteista ja ehdottomista aikarajoista puhuisi. Mutta olen yrittänyt ihastua ihmiseen, joka oli kaikin puolin mukava ja hyvä ja sopiva elämänkumppaniksi - mutta sitä tunnetta ei koskaan tullut.
Ja olen aikoinaan tapaillut moniakin ihmisiä sen 2-3 kertaa ja huomannut saman. Jos ensifiilis ei ole, että "kipinöi", niin ei sitä tule myöhemminkään. Siksi en enää palaisi nettideittailusceneen, jos jäisin sinkuksi. Siinä nimenomaan se tutustuminen on väkisin vääntämistä; yritetään muutaman kuvan ja lauseen avulla päätellä, voisiko toisen kanssa kipinöidä, ja useimmiten vastaus on ei.
Live-tapaamisissa se menee toisinpäin; heti kun tapaa ihmisen jossain, tietää onko hän puoleensavetävä ja haluttava. Sen jälkeen aletaan tutustua siihen, onko hän myös muuten sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ihastun nopeasti, mutta en ymmärrä miten muuranassa kuukaudessa voi rakastua? Eihän siinä ole nähnyt kuin ihan pintaraapaisun toisesta (ainakaan jos yhtään kerroksellisempi ihminen kyseessä)?
Onko nämä niitä Martinoja, joilla aina on uusi Suuri Rakkaus muuttamassa sisään?
Minäkin kun pari kuukautta olin viestitellyt ja videopuhellut ja pari kertaa toisen tavannut, julisti jo rakkauttaan. Olisi pitänyt jo siinä vaiheessa tajuta toinen pipipääksi eikä venyttää vielä paria kuukautta.
Itsellä "kolahti" ehkä noin neljännellä kerralla ja kovaa. Heräsin miehen kainalosta ja ensimmäinen fiilis oli, että tämä on mun paikka ja koti. Todella hämmentävä kokemus, mutta kantaa yhä. Tunteet vain vahvistuneet ajan kuluessa.
Riippuu ihmisestä. Toisilla se tapahtuu nopeammin, toisilla hitaammin.
No ei todellakaan. Joko miellyttää tai ei miellytä.
Up!