*~* HAAHUT viikko 51 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.
[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (120)
Väsymystä mullakin, mutta lieköhän kaamosväsymystä... Miehellä tänään aamvuoroa, joten herätyskin oli aika aikainen. Menin tuossa sitten yhdeksän maissa nukkumaan ja heräsin varttia vaille yksi! Lievästi sanoen yllätyin miten sitä unta riitti noin pitkään.
Joo, melko varmasti voi olla illemmalla ruuhkaa. Mekin kun päästään aikasintaan lähtemään kaupoille vasta siinä kuuden maissa kotoa. Ja ennenkuin tästä ajelee Jumbon suuntaan... kestää n. 20 minsaa. Ja jos yhdestä metrosta mies sattuu myöhästymään, niin seuraavaa saa odotella tänne 10 minsaa. Että äkkiä se aika venähtää pidemmäksikin. Mutta toivottavasti ei kovin myöhään mene.
Ihme juttu kyllä ettei sitten niitä joululauluja kaupassa kuule. Luulis nyt että tässä vaiheessa niitä soitettais. Tai sitten on vain niin, ettei niitä enää soiteta kun monesti ihmiset on valittanu kun alotetaan niin aikaisin niiden soitto. Jos sitten ovat ajatelleet ettei soiteta ollenkaan. Toisaalta olis kyllä vähän hassua sekin... no, mistä lie johtuu...
" Joulu, joulu, tullut on, siis koeta kiiruhtaa..." =)
vm69: Oikein Hyvää Joulua sinullekin!
Hei haahuliinit!
Tulin toivottamaan kaikille teille oikein rauhallista ja rakasta joulua!
Halauksia teille kaikille.
Katri: Mitäs jos ne joululaulujen soittamiset liittyis jotenkin vaikka joihinkin tekijänoikeus-pykäliin...? En mä niistä mitään tajua, mutta en tosiaan tajua, mieksei missään kaupassa ole joululaulut soinut.
Just kävin tytön kanssa terveyskeskuksessa. Sillä raukalla TAAS korvatulehdus. Me kaksi meidän perheestä ollaan vuorotellen saamassa jotain tulehdus diagnoosia...
Ei tässä muuta, odottelen ihmettä, mutta eiköhän se ole aika utopistinen jo haaveenakin, että kerrasta tärppäisi.
vm69
vm69: Niin, tiedä niistä joululauluista sitten, mutta ei tosiaan kaupassa niitä kuulunut. Mutta toisaalta jos olis jostain tekijänoikeusjutusta kiinni, niin miksi ne sitten soi mäkkärissä ja kukkakaupassa. Viime viikolla meinaan niitä soitettiin.
Joo, kaupasta tosiaan tultiin vähän aikaa sitten. Harmittaa vain kun ei ehditty sinne kukkakauppaan. Pitää sitten lähteä sinne huomenna erikseen. Se kun meni klo 20 kiinni ja me oltiin tulossa kaupasta ja istuttiin siis autossa kun klo oli 19.51. Ei millään olis ehtiny kun välissä ruuhkaista tietä, liikennevaloja ja matkaakin muutama kilsa. Kun olis 10 minsaa päässy aiemmin, niin olis vielä ehtiny. Sen takia on nyt huomenna vielä kiireempi... kun ei olis ennestäänkin ollu tarpeeks hommia.
Ai niin, vm, tsemppiä sulle piinikseen! bdbdbd
Koskas sulle tulee aihetta testailuun eli kauan on vielä odotusta ennenkuin meinaat testailla?
Toivottavasti vm tyttös korvatulehdus nyt paranis pian. Tosi harmi kun sellanenkin piti tulla.
Haleja!
Hiljasta on näköjään ollut, Joulu se vaan tulla tupsuttaa =) Joulumieli alkaa nousta - viime hetken lahjaostoksia, paketointia ja sen semmosta. Huomenna onkin hulinapäivä - taas lahjaostoksille (VIELÄ viimeisille...) ja lahjojen raijaamista lapsille toisiin koteihin, vanhempien luona käynnit, isomummilla (miehen) käynti, miehen kummitädillä käynti... Huoh. Ja pientä pintajoulusiivousta + jääkaapin täyttö. Me mennään siis miehen veljelle Aatoksi, osallistutaan kinkun ja kalkkunan muodossa tarjoiluun. Eli kiirettä tosiaan!
Voi vm, Murphyn laki - jonku lapsista on (melkein aina) jouluna kipeänä. Toivottavasti kuuri puree nopeasti!
Katrille toivon enemmän unta että jaksaisit joulun ajan =) Kiitos kysymästä, minulle kuuluu hyvää. Oltiin ilta kummipojan luona (6kk) ja vietiin lahja. Se on niin suloinen ja syötävä nupsukka, että! Nyt vasta kotiuduttiin, mies sohvalla puolikuolleena rötköttää...
Ja loppuun TAAS tunnustuksia.... Oli ihan pakko ostaa Clearbluen herkkä testi, kun mainostaa, että voi 3 päivää ennen oletettuja menkkoja testata;) No, testasin, ja haalea, mutta selkeä plussa (???) tuli! Mieskin tutkaili testiä ja totesi, että selkeä vaikkakin haalea se plussa on! Nyt on kyllä täysin epäuskoinen olo, en vielä mitään usko -toivon kylläkin! Päätin olla nyt testaamatta, odotan ensi viikkoon ja sitten testaan. Kun joskus kai ne testitkin näyttää liian aikaisin testattuna vääriä positiivisia tuloksia. Voi sentää, tän sitä saa, kun liian aikaisin testaa - lisää epäuskoa ja ajateltavaa :(
Toivossa on hyvä elää... =)
Kaikille rakkaille Haahuille toivotan rutkasti rakkautta, plussia ja suklaata sun muita herkkuja!! Yritän huomenna ehtiä tännekkin....
Voi sentään, löysin tosta Clearbluesta tosi paljon huonoa palautetta... Näyttänyt valeplussia ja roskishaamuja, ja sitten ei raskaana ole ollutkaan. No, mulle se haalea plussa kyllä tuli parin minuutin sisällä näkyviin. Miten voi olla myynnissä testi, joka näyttää + vaikka ei raskaana olisikaan?? En ymmärrä, koska eikö niiden pitäisi juuri Hcg:n " rekisteröintiin" perustua??
No niin. Kahvilla, ja sitten hulinapäivän viettoon!
Olette kaikki rakkaita!
Katri: No niin, jos jossain on laulut soineet, ei voi olla kii siitä mitä ajattelin.
Testaamisesta... mulla on nyt kp20, yleensä tuhrut alkaa kp24-25 paikkeilla. Ja vaikka niitä ei kuulu, aion kyllä kiltisti odotella viikon. Uuden vuoden aaton tietämillä voisi kokeilla mitä tikkuun pärähtää. Epäilen kyllä ettei tartte. Ei vaan yhtään tunnu siltä, että raskaana olisin. Viisi kertaa on kuitenkin raskaus mulla alkanut, ja aina sen olen jotenkin sisälläni " tiennyt" .
Tyttö voi ihan hyvin. Annettiin sille kipulääkettäkin, niin ihan sai yönkin nukuttua hyvin.
Sofia: Voi vitsi... mulla ei tuosta testistä ole kokemusta.. Mutta älä nyt ainakaan toivosta luovu. Voi kun toivon, että seuraavaksi testatessasi tulee jo ihan selkeä paksu plussa!!!
Kohta pitäisi lähteä käymään mummoni luona. Hän on 87v ja tekee joka vuosi meille perunalaatikon. Se on niin hyvää, ettei mikään muu " kelpaa" . Ja koska hän nauttii siitä, etta saa sen meille tehdä, niin aina kysyn " voisitko taas kerran..."
Ihana ilma ulkona, aurinko paistaa... Näkyy hyvin sisällä, ettei ole ihan joka paikkaan pölyrätti ylettynyt..
vm69
Heipsan vaan!
vm69: Mulla on kanssa ollu jostain syystä aina sellanen tunne jo etukäteen kun olen raskaana ollu. En tiedä mistä johtuu, mutta niin vain on. Ainakin tähän mennessä se tunne on pitäny aina paikkansa ja samoin myös silloin kun en ole ollu, niin ei ole ollu sitä tunnettakaan. Mä kanssa vähän epäilen, että tuskin mulle tulee testaamisen tarvetta tässä kierrossa. Kuitenkin vain yks kerta ässää ja sekin tapahtui ainakin mun mielestä vasta oviksen jälkeen. Että kyllä mä niitä menkkoja odottelen.
Tänään tulee kuluneeksi 4 viikkoa siitä kun km-vuoto alkoi. Mutta jos ovis oli silloin kuten ajattelin, niin sitten menkat alkanee aika tarkkaan viikon päästä.
Möllömaha on edelleen ja pysyy. Päänsärkyä on esiintyny jostain syystä melkein joka päivä. Rinnat ollu vähän kipeät, mutta ei muuta ihmeitä.
Sofia: Mäkään en ole juuri tuolla Clearbluella testaillut. Tosin nyt viimeks testasin, kun piti pari eri viikkona testailla tuon km:n jälkeen. Silloin selkeä nega. Tosin nyt nuo plussat mitä sain, niin oli B-sure ja Surestep testit. Mutta toivotaan, että se nyt olisi ihan oikea plussa. bdbdbd
ON: Kohta lähdetään liikkeelle. Mies unohti paikalliseen lähikauppaan yhden etukorttinsa ja haetaan se. Sitten yhdestä toisesta kaupasta haetaan kinkku ja sen jälkeen mennään vielä sinne kukkakauppaan. Meni vähän myöhäseen kun ensin meni ilta pilalle ja sitten lopuks vielä nukuttiin puol kymmeneen ja sitten mulla oli selkä ihan rikki.
Mutta nyt pitää lopetella. Enköhän tässä taas jossain vaiheessa pyörähdä täälläkin tänään...
Katri: No jos sulla viikon päästä alkaa, niin sit " surraan" yhdessä...
Samoihin aikoihin alkanee mullakin.
Oltiin ulkona, ja taas tuli surkee fiilis, kun sytytettiin Inkalle kynttilä. On se miehellekin kova paikka. Nyt vasta alkanut puhumaan omista tunnoistaan oikein kunnolla. Tytöt puhuu asiasta niin ihanan aidosti ja esittävät suoria kysymyksiä. Aina ei löydy heille tyydyttävää vastausta, mutta ymmärtävät sen, että vaikka isä ja äiti " tietävätkin kaiken" tähän vauvan menetykseen meilläkään ei ole vastausta. Eli siis MIKSI näin piti käydä meille..?
Ihanaa iltapäivän jatkoa kaikille. Kohta hämärtyy ja sytytellään sisällekin kynttilöitä.
vm69
vm69: Joo, jos viikon päästä alkaa suunnilleen kummallakin, niin sitten seuraavasta voitaiskin plussata näin uuden vuoden kunniaksi, eikös niin? Ja sitten se on pysyvä sellanen.... on oltava.
Voimia teille Inkan suremiseen! Hyvä kuitenkin, että miehesikin osaa jo keskustella asiasta. Ei munkaan miehestä ollu km:sta heti puhumaan silloin kun vuosi sitten kesällä oli se eka. Oikeastaan vasta nyt tänä vuonna alkoi siitä puhua ja miltä siitä silloin tuntui kun ultrassa käytiin ja mitään ei näkynykään. Oli se aika rankkaa, mutta varmaan miestäkin helpotti kun pääsi siitä puhumaan. Siihen saakka kun oli suunnilleen vain itse mielessään asiaa hautonut. Ei ole kuitenkaan kuten mä, että pyörin täällä haahupalstalla purkamassa.
Nyt on sitten kinkku haettu ja samoin joulukukka. Pyykkikone pyörii ja sekahedelmäkiisseli alkoi just kiehua. Sitten alkaakin petivaatteiden vaihto. Hommaa siis riittää vielä ihan tarpeeksi.
Ehkä taas myöhemmin palailen...
Nauttikaa läheistenne läsnäolosta ja pitäkää itseänne hyvänä. Te kaikki olette sen ansainneet! :)
Jouluiset rutistukset ja halit kaikille
DreamOne ja " nappula" rv 8+4
PS. Helgaa en ole vielä ehtinyt onnitella ihanista ultranäkymistä, eli oikein paljon onnea!! Yksi etappi saavutettu tässä pitkässä ja joskus kivisessäkin matkassa :)
katri: Käytiin vielä pikana kaupassa, ja ekan kerran kuulin joululauluja. Ihan tuli sellainen fiilis, että nyt pitäisi soittaa Katrille...
DremOne: Ihanasti sulla jo viikkoja... Hyvää joulua!!
Nyt saunan lämmitykseen!!
vm69
DreamOne: Sullakin ne viikot vain kasvaa. Ihanaa! Oikein Hyvää Joulua ja masunkasvatuksia! =)
vm69: Vai onnistuit tänään sitten kuulemaan joululauluja... No sitten sulla kävi paremmin, sillä me ei kuultu ainuttakaan, vaikka käytiin neljässä eri paikassa.
Nyt on lakanat vaihdettu, pyykkiä pesty, sekahedelmäkiisseli valmis, syötykin on ja nyt mies on koiran kanssa ulkona. Jahka tulee sisälle, niin alkaa kinkun valmistelu ja sitten uuniin.
Tilattiin n. 10 kg kinkku ja saatiin sitten n. 11.7 kg. Saa nähdä pitääkö taas potka sahata irti. Ainakaan yleensä ei ole mahtunu pussiin ilman sitä. Siis miksköhän noi kinkkupussit on niin pieniä, siis ne jättikinkullekin tarkoitetut. Leveydestä on tosi tiukka ja pituus ei meinaa alkuunkaan riittää. Joka vuosi on hirveä änkeminen ja tunkeminen jotta saa sen pussin suun edes kiinni.
Jaahas, mies just tuleekin, joten sitten alkaa se kinkkuoperaatio. Moiksan ainakin joksikin aikaa...
Toivon, että tänään teillä kaikilla on hyvä ja levollinen mieli. Rakastakaa toisianne ja olkaa toisillenne hyviä. Olette olleet kaikki minulle todella tärkeitä nämä viimeiset pari kuukautta =)
Lähdemme miehen kanssa Sofian haudalle, viedään kynttilä pikku Enkelimmelle. Sen tuli saa loistaa kaikille meidän rakkaille Enkeleille!
Joulurauhaa,
Sofia
Käytiin hautausmaalla ja itku tuli!!
Kyllä tämä joulu on niin herkkää aikaa... Muutenkin kun itkettää, niin sitten vielä lisäherkkyyttä tuo tämä ajankohta...
Ihanaa Joulua Kaikille. Tämä on ainut nettikontakti tälle päivälle. Pitää jo rauhoittua..
P.S. Kuten Sofia sanoi, minullekin olette olleet ihana tukijoukko. KIITOS!!
Niin se aatto sitten vain tuli. Kinkku on just ruskistumassa, muuten on valmis. Tuli vain tosi hyvää kinkkua, vaikkakin oli aavistuksen liian kauan uunissa.
Peesaan Sofiaa ja vm:ää, että tämä palsta on kyllä tosi hyvä ja täältä saatu vertaistuki vertaansa vailla! Jouluiset halit kaikille ja sitä kestävää plussaa ensi vuonna kaikille!
Jaksuja vielä vm:lle ja Sofialle! Teillä onkin raskas taakka kun jouduitte yhtä lapsen luona käymään hautausmaalla... Itkettää teidän puolestannekin. Mutta yrittäkää ammentaa sitä iloa muista lapsistanne. Haleja!
Oikein Hyvää joulua kaikille!
Oli pakko käydä äkkiä kurkkaamassa tänne. Joulusaunaan menoa tässä odottelen...
Voi Sofia! Ihanaa, ihanaa, ihanaa tuo sinun plussa!!! Oikein paljon onnea! Jos sulla on raskausoireita ja testikin näyttää plussaa, niin eihän tässä muusta voi olla kyse! :) :) :) Voi, mulla tuli ihan tippa linssiin, kun luin sun hyvät uutiset. (Johtuu varmaan osin keskipäivän jouluglögistä, jonka appiukko lykkäsi käteen, tunnetusti terästystä löytyy melkoisesti...)
Mutta siis, nyt vielä kerran oikein mukavaa, rauhallista ja lämmintä joulua kaikille teille Haahuille! Ja kiitos koko sydämestäni teidän kaikkien tuesta tänä synkkänä syksynä! Ootte ihania!
Tuutis
Kun ollaan koko perhe kotosalla, en varmaan paljon ennätä palstailemaan. Niin siltä varalta jo nyt..
Rakastakaa toisianne ja näyttäkää se!!
Ihanaa joulua jokaisella haahu-ystävälle.
vm69