*~* HAAHUT viikko 51 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.
[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (120)
Heipat täältäkin. Viikonloppu ja eilinen kuluivat rattoisasti vatsataudissa. Tänään tulin töihin ja taas alkaa olla vähän kehno olo. Tai lähinnä väsyttää. Jospa se olisikin muuta oiretta kuin tautia :P No, toivossa on hyvä elää jne.
Kaikille hirmu plussaista joululahjapakettia, jos ei sitä ennen " nähdä eikä kuulla" :D
t Joululahja
ei hermo kestänyt ei, joten ostin ja tekaisin testin--> nega.
Jotenkin nyt ajattelen, etten todellakaan voi olla raskaana, vaikka vasta kp26/30-37... Tietysti nyt olo mahdottoman pettynyt. Jos ei tätiä kuulu, testaan sitten Aattona. Jos silloinkin nega, niin luovutan! Ei tule sitten elovauvaa meille. Onhan tähän yritetty asennoitua, mutta kun on pettynyt niin on.
Taas kerran takki tyhjä, ei oikein jaksa nyt kirjoitellakkaan =( Toivottavasti muilla tulee olemaan parempia kuulumisia ja rutkasti plussia kaikille toivon!
nyt lähden mököttämään, ja koitan taas tulla paremmilla fiiliksillä!
Oireetonta angiinaa pukkaa. Ihan ihme juttu, ei kuumetta eikä mitään muita merkittäviä oireita, kurkku ehkä hieman kuivan ja karhean oloinen. Olisin edelleen autuaan tietämätön tilanteesta, ellei miehellä olisi uusinut angiina kolme päivää antibioottikuurin loppumisesta. Onneksi tyttö on säästynyt tältä taudilta.
Kaisuli tuossa huhuili testituloksia ja ikäväkseni joudun ilmoittamaan että pari negatestiä on takana. Se on nyt sitten uskottava ettei tässä lupaavista oireista huolimatta olla raskaana. Harmittaa vietävästi! Oletetusta oviksesta on jo reilusti yli kaksi viikkoa aikaa, eli testissä pitäisi kyllä jo jotain näkyä. Jos ovis oli myöhässä, ei ole kovinkaan paljon mahdollisuuksia raskauden suhteen. Sen verran hiljaista on tuolla meikäläistenkin makkarissa.
Täti on tosiaan hukassa, varmaankin tuosta oireettomasta angiinasta johtuen. Täällä siis ihmetellään ja fiilikset eivät ole kovinkaan korkealla.
Anteeksi tämä omanapainen viestini, hurjasti oli taas tullut tekstiä ja kotitöitä pukkaa niin etten kerkiä koneella notkumaan.
Haleja, haleja ja lämpöistä joulumieltä toivotan teille kaikille haahuille!
Pitkästä aikaa minäkin ehdin tänne koneelle jotain raapustamaan.
Kiirettä piisaa, osittain jo hysteriaan asti töissä tosin mutta onneks työpäiviä enään 3 ennen joulua ja sitten saa vähän levähtää.
Ihana talvipäivä tänään ollut ja kummasti sitä jaksaa paremmin kun aurinkokin näyttäytyy ja pakkaskeli on ollut aivan mahtavaa!! Harmi vaan kun ehtinyt tälle päivälle petivaatteita ulkona pyöräyttää!!
Joulukuusi käytiin äsken ostamassa ja muutama lahjakin tuli mukaan kauppareissulta. Lahjat on muuten hommattu paitsi kuopuksille vielä muutama pitää ostaa mm. jääkiekkopeli mutta hankalaks menee kun ei ole tuota lastenvahtia niin tuo miehen kanssa yhdessä shoppailu on vaikeampaa..no eiköhän se onnistu loppuviikosta kun pistän esikoisen hetkeks vahtimaan siskojaan !!)
Pahoittelut negan testanneille kanssasisarille, negan testasin itsekkin lauantaina sekä tänään ( tänään kp 29) joten ei meillekkään elovaavaa tule. On se kumma miten mä luulin että kun sön niitä teroja että se auttais jotenkin siihen että kierto säännöllistyisi/ lyhentyisi mutta paskat !! Mulla on jo ihan luovutusfiilis ja mietin että tässäkö tämä meidän iltatähden hankinta nyt oli ja hommaanko sen kierukan takaisin niin ei tarvii tätäkään asiaa miettiä enään... tälläiset fillikset tällä erää ..
Halit kaikille, mä lähden nyt suihkuun ja sitten nukkumaan !!
Isotikru
Harmin paikka! Mutta jos sulla kierto pidemmän puoleinen, niin voihan tässä toivoa vielä ollakkin! Jos sitä paska-akkaa ei nimittäin kuulu? Halaukset sulle kaikesta huolimatta ja ihanaa Joulua=)
Aikani kuluksi roskista tongin (täysin tärähtänyt) ja muka sieluni silmin näin kuin näinkin haaleista haaleimman haamuviivan testissä... hoh hoh, en usko itsekkään :( Mutta kun tietyssä valossa, tietyssä kulmassa tiirailin, niin muka jotain (viivanpaikkaa varmaan...) olin näkevinäni. Vaikea sanoa, kun aina testattua tullut kunnon plussa. Se on vaan niin, että kun oikein jotain toivoo näkevänsä niin verkkokalvolta varmaan heijastuu sitä sun tätä...
Missä te kaikki ootte? Mullon ikävä :(
Ihan pikainen pinoutuminen, jatkan enempi myöhemmin. Vm kun oli jo kaivannukin mua.... Olin siis vanhemmillani koko päivän ja kotiuduin tuossa vasta puoli yhdeksän maissa... siksi en ollu kirjottelemassa.
" Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa..."
Eli lunta satoi viime yönä tännekin. Mutta nyt on mentävä, kunhan tulin ilmoittamaan että hengissä ollaan ja hyppelyä ei ole harrastettu eilisen testauksen jälkeen. ;)
kun olin lahes sata prossan varma Sofiasta etta menee ja testaa... ja niinhan se sitten oli! Ei se viela oo kuin hatanega; voi hyvinkin vahvistua ja ala testaa aattona, pliiiis!! Venyta vkl yli!
Ma olen ulkoillu tanaan, kaytiin vuorilla kattelees maisemii... mutta kyllla tuli kylma auringon laskiessa hrrr!
Eipa meilla muuta-romantiikkaa ilmassa nyt taa viikko!
Isotikrulle kans halaukset ettet nyt viela luovuta; sitkeytta ja suomalaista sisua kehiin!
-levinia-
ja odotella jonkin aikaa uutta testausta:) Eikä siinä pirun tikussa kyllä toista viivaa näy. Haluaa vaan nähdä. Joten: niin pitkälle re-testausta odotan kuin vain jaksan!
Kauniita unia, plussan kuvia kaikille Haahuleille!
Ja loppuun niin surullista ja melankolista, mutta niin kaunista...
" En mä ole lapseni, lintu tästä maasta! Olen pieni veljesi, tulin taivahasta. Siemenen pienoisen, jonka annoit köyhällein, pieni sai sun veljesi, enkeleitten maasta" ....
Snift :' (
Katri: Hyvä, että olet kunnossa. Pikkaisen jo huolestuin...
Isotikru: Älä luovuta!! Jaksamista sinne!!
Levinia: Kuulosti ihanalta tuo teidän vuoristoreissu.
Sofia: Miksi menit testaamaan...?? No joo, tiedän sen tunteen ku testi on valmiina... Mutta älähän nyt vielä luovu toivosta!! Niin kauan kuin täti ei tule, voit toivoa ja odotella IHAN MITÄ VAAN. Ja eihän se täti tuu!!
Mut sitten rakas Sofia, panitpa pahan laulun... Mä kuules aloin taas niiskuttamaan täällä. Oli niin kauniit sanat...
Vitsit, aamulla oli lunta maassa, mutta taitaa kyllä sulaa pois tämän päivän aikana, pöh! Vein kuopuksen päiväkotiin (esikko ja mies kotona sairastaa...) ja hän halusi kävellä, koska lumessa kävely on kivaa :-)
SOFIA: voihan nega! Mutta kuten täällä on niin moni muukin sanonut, niin niin kauan on toivoa, kun ei ole tätiä! Ehkä vaan testasit liian aikaisin! Plussapeukkuja täällä pidän!!!!
APUH ja ISOTIKRU: negapahoittelut teillekin! Kovasti jaksuja ja saanhan vielä vähän pitää peukkuja?!
KATRI: Varpunen jouluaamuna on mun lempijoululaulu :-) Vaikka se on tosi koskettava ja joka kerta menee kylmät väreet, niin silti...byääh....
Tänään on menossa kp 14 (tarkistin kalenterista!) ja oviksen esioireita olen ollut bongaavinani. Hieman kyllä ihmetyttää, voisiko kierto olla näinkin tasaantunut mutta mene ja tiedä -ehkä vaan kuvittelen näitä oireita...Hyvähän se olisi, jos kierto ei olisikaan muuttunut miksikään km:n takia. Harjoitukset jatkuu :-)
Enää 2 päivää töitä ja sitten lomalle!
-Ultsi-
...eikää tunnuu missään... :((
Mutta en valita! Nyt ollaan jo niin lähellä joulua, etten sanoo yhtään pahaa sanaa =)
vm:anteeksi, tiedän, olen pöljä :) Ei pitäis testailla tossa vaiheessa, mutta kun niin haluaisi raskaana olla. Tuo laulu muuten, onhan se surullinenkin, mutta on siinä kaunis sanoma ja toivoa! Koskettava se kyllä on, itkua väännän minäkin sitä kuunnellessa.
Ultsi:negapa-nega, malttamattomille höpönassuille noin käy! Ja kyllä luulen joka tapauksessa tädin/negan pärähtävän paikalle. Mutta sitten tulloo, ei siihen onneksi maailma kaadu (paitsi hetkeksi...)
" On vilinää, vilskettä, helinää helskettä pienten tiukujeeeen! On korvia tassuja, pulleita massuja pienten tonttujeeeeen" .....
Sofia: Peesaan muita eli harmi, että negaa, mutta ehtiihän se vielä tulla, jos ei menkkoja näy eikä kuulu.
vm69: Ja linjoilla taas ollaan. Tänään koko päivä kotona, joten aikaa on taasen. Eilen muuten söin taas kalaa vanhempieni luona. Tällä kertaa sellasta mitä en ole koskaan syönykään... kuhasta tehtyjä kalapullia. Oli tosi hyvää!
Noh, piti muillekin kommentoida, mutta jotenkin en jaksa nyt selata vanhoja. Niinpä toivotankin kaikille oikein paljon tsemppiä ja plussaonnea sekä jaksuja niitä tarvitseville!! Ja oikein iso ryhmähali! =)
ON: Jouluinen tunne vain voimistuu. Eilen kuulin joululauluja ja luntakin satoi lisää. Asteet vaan muuttui melkoisesti yön aikana. Kun lähdin vanhemmiltani kotiin, niin piti raapia auton lasit ja pakkasta oli -9 silloin. Nyt oli aamumpana aste lämmintä ja loskaa riittää.
Mieskin lopetti sitten sen seksin pihtaamisen ja meillä jatkui vauvan yritykset. Tosin taitaa olla auttamatta myöhässä tälle kierrolle, mutta menköön harjoituksen piikkiin... ;)
Nyt lopetan, kun mies lähtee kohta töihin... palailen myöhemmin.
" Kilisee, kilisee kulkunen... helkkyen välkkyen... kilisee kilisee kulkunen... loistehessa nietosten..."
Tän työkiireen keskeltä pakko heittää yksi kommentti. Eilen kun kyselin, että " jäitkö pelaamaan" niin meinasin lisätä vielä, " vai onko teillä miehen kanssa jotain hommia" ... No, sehän osui sitten oikeaan, jos kerran ässää on ollut tarjolla. Hieno homma!!
Heipat! Ikävää, mutta totta, paljon töitä...
vm69
Taitaa olla vähän joka paikassa nyt kiirettä. Mies oli eilenkin ylitöissä ja samoin oli toissapäivänä.... varmaan tänäänkin. Eilen soitti joskus varttia vaille kahdeksan että on lähdössä... tunti ylitöitä. Ja toissapäivänä soitti vähän ennen yhdeksää... pari tuntia ylitöitä. Ennenkuin on tää viikko takana, niin sillä on jo 80 tuntia ylitöitä kasassa.
Välillä ärsyttää noi sen ylityöt, kun niistä ei saa rahallista korvausta vaan pitäis ottaa vapaapäivinä. No, vapaatkin miehelle kelpais, mutta ei pysty pitämään kun sen lisäks on vain yks toinen työntekijä samassa pisteessä. Eli tavallaan ilmaiseks joutuu tekemään hommia. Niin ja toissapäivänä ehti pitää vaivasen 5 minsan ruokatauon, muita taukoja ei ollenkaan. Ihme, ettei se oo pimahtanu vielä täysin tuohon ainaiseen kiireeseen...
Ja lopuksi vielä:
" En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan..."
" I' m dreaming of a white christmas...."
Aivan selkeitä tätiä edeltäviä alavatsa/menkkakipuja. Paska. Ja mulla aina tulee menkkakivut pari päivää ennen menkkoja. Huoooh. Ei millään haluais vielä luovuttaa ja lopettaa toivomasta :' (
" Mut ylhäällä orressa vielä on vain, se häkki, mi sulkee mun sirkuttajain, ja vaiennut vaikerrus on vankilan; oi murheita muistaa ken vois laulajan" ...
Kävinpä sitten aamulla tuolla ultrassa. Oli pikkusta ruuhkaa naistenpolilla ja pääsin sisään vasta yli tunnin odottamisen jälkeen. Hermoja raastavaa jännittämistä.... mutta oli se sen arvoista.
Löytyi kohdusta raskauspussi ja siellä sisällä köllötteli pikkuinen sintti joka vastasi viikkoja 6+2, sykekin oli havaittavissa, se oli kuin pieni tähti olisi tuikkinut talvisella taivaalla. Lasketuksi ajaksi tulis 13.8.07, vain neljä päivää ennen mun omia synttäreitä. Voi jee, en voi lakata hymyilemästä. Hoitaja näytti mulle miten sitten tästä eteenpäin piikittelen itseäni. En voi kyllä väittää etteikö ois tehny kipeetä, mutta kuulemma siihen tottuu, ja mä teen kyllä mitä vaan, että tuo alku kasvaa ja kehittyy ja saan nyytin syliini : ) Katri voit muuten plussaus päiväksi laittaa mulle 5.12. ja la 13.8.07
Koittakaa haahuystävät jaksaa tsempata itseänne ja toisianne. Ihan varmasti sitkeys palkitaan. Kommetoin vielä paremmalla ajalla tuntojanne, mutta nyt täytyy lähteä joulushoppingille.
Halauksia koko porukalle!
Itsekin odotan itsepäisesti ihmettä. Menin siis jo testailemaan (piti aikaisintaan perjantaina).
Tulin kuitenkin vähän kipeäksi viime perjantaina ja maanantaina sain oikein kunnon flunssan. No pitihän minun tietää, mitä lääkkeitä sitä uskaltaa syödä... Ei edes toivoa herrättävää häivähdystä näkynyt. Flunssa tuntui tuon jälkeen vielä pahemmalta.
Nyt helpottaa flunssa, mutta muuten kyllä v...ttaa edelleen. Odotan menkkoja alkavaksi tänään tai huomenna.
Katri: No kylläpä sun miehesi joutuu koville työn suhteen. Miten sitä jaksaa tuolla tahdilla enää mitään muuta..?
Kaisuli: Ihania uutisia!! Kaikkea hyvää pikkuiselle!! Suojelusta ja varjelusta loppuun asti!!
Sofia: Mutta siltikään ei saa vielä luovuttaa... tätioireet on vasta oireita!! Tsemppiä..
Carpel: Sinäkin " odottelet" menkkoja.. Jospa ne ei tulisikaan..
Joko mä kerroin, että mulla on poskiontelo- ja korvatulehdus?
Sain lääkekuurin, toivottavasti paranee nopsaan. Pitäisi kai lepäillä kotona eikä hikoilla täällä töissä...
vm69
Ihanaa kun tänä aamuna oli vähän lunta ja pakkasta :-) Huomattavasti parempi joulufiilis...
SOFIA: maltahan vielä hetki, vaikka tiedän että vaikeeta se on *minäkö YIT?* Kovasti plussaonnea toivotan!
LEVINIA: voih, halaan sinua näin virtuaalisesti ((((L)))) Kovasti jaksuja!
PLUSSAONNEA kaikille tasapuolisesti!
Omasta navasta: alan pikkuhiljaa käsittämään, että yritys voi alkaa :-) Miehenikin on ihan innoissaan -saas nähdä kauanko jaksaa. Yritän nyt vaan ajatella positiivisesti katse kohti tulevaa. Tietty mua jo valmiiksi pelottaa ne mahdolliset pelkotilat uudesta raskaudesta. Toisaalta, pakko ajatella ettei aina voi epäonnistuakaan...positiivisin mielin siis vielä :-)
Ihanaa, 5 yötä jouluun...
-Ultsi-