Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oletteko sitä, mieltä, että mun pitäisi tässä vaiheessa aloittaa lääkkeiden alasajo? Tuo alasajo tuntuu vaan tosi hankalalta, kun en ole edes lääkkeiden kanssa nukkunut kohta viiteen vuorokauteen.
Ja sitten, kun lopetan lääkkeet kokonaan, niin saattaa olla, että valvon putkeen parikin viikkoa (3 vk).
Mulla olisi nyt tahtotila alasajaa lääkitykseni.
Onko AV:lla ketään, jolla alasajoon olisi liittynyt valtavat unettomuusputket? ): Miten selvisitte niistä?Ei se valtava putki ollut, koska kun lääkkeen määrä ja riippuvuus vähenee niin unettomuus paranee. Alussa unettomuutta, mutta sitten alkaa uni lisääntymään. Mitä väliä tällä sulle olisi jos et nytkään nuku? Tosin uskon, että torkut ja luulet valvovasi. Mulla on oura ja usein on hetkiä, jolloin on tuntunut, että olen valvonut, mutta oura sanoo, että nukuin.
Ei sillä tavallaan olekaan mitään väliä, mutta tavallaan luotan tällä hetkellä siihen, että lääkitys katkaisee unettomuusputket jossain vaiheessa (vaikka muuten teho on mennyt). Sitten, kun lopetan lääkkeet kokonaan, niin tämä rajoitin poistuu ja saatan valvoa pari viikkoa putkeen (kuten joillekin on käynyt).
En torku, sillä ajattelen ajatuksia aivan tietoisesti.
):Onko kellään kokemusta näin vaikeasta vieroitettavasta? ):
Mun unettomuus on silloin totaalista, kun sitä on. ):Musta tuntuu, ettei kukaan edes usko, että näin vaikeassa tilanteessa, voi ihminen edes olla. ):
Tietäisikö kukaan ihmistä, joka olisi samankaltaisessa tilanteessa kuin minä? ):
Alan olemaan epätoivoinen. ):
En tiedä, osataanko tällaista tapausta auttaa missään? ):
Vierailija kirjoitti:
Alan olemaan epätoivoinen. ):
En tiedä, osataanko tällaista tapausta auttaa missään? ):
Olisi hienoa, jos löytäisin jonkun jolla olisi samankaltaisia ongelmia. ):
Minä olen samassa tilanteessa ja olen jo sanonut psyk.sair.hoitajalle että tämä kestänyt jo niin kauan ettei kukaan voi auttaa. Elettävä vaan on, ei ole vaihtoehtoa.
Monet lääkkeet testattu ,ei auta.
Tsemppiä sulle ap! Ehkä tieto ettet ole ongelman kanssa yksin,auttaa. Itse saan vertaistukea facen Unettomat ryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, kyllähän mun nyt jossain vaiheessa täytyisi nukahtaa, mutta ahdistaa, kun ei yhtään tiedä, milloin se tapahtuu, ja miten kestän sen valvomisen. ):
Nyt mennyt 3 vrk.Onkohan mun elimistön rajoitin rikki?
Mikä ihmeen " rajoitin"?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen samassa tilanteessa ja olen jo sanonut psyk.sair.hoitajalle että tämä kestänyt jo niin kauan ettei kukaan voi auttaa. Elettävä vaan on, ei ole vaihtoehtoa.
Tsemppiä sulle ap! Ehkä tieto ettet ole ongelman kanssa yksin,auttaa. Itse saan vertaistukea facen Unettomat ryhmästä.
Tieto auttaa mua. ): Olisiko sulla hetki aikaa keskustella? Millaista sun unettomuus on?
Vierailija kirjoitti:
Eli oletteko sitä, mieltä, että mun pitäisi tässä vaiheessa aloittaa lääkkeiden alasajo? Tuo alasajo tuntuu vaan tosi hankalalta, kun en ole edes lääkkeiden kanssa nukkunut kohta viiteen vuorokauteen.
Ja sitten, kun lopetan lääkkeet kokonaan, niin saattaa olla, että valvon putkeen parikin viikkoa (3 vk).
Onko AV:lla ketään, jolla alasajoon olisi liittynyt valtavat unettomuusputket? ): Miten selvisitte niistä?
Miten me voitaisiin tietää, missä vaiheessa teet mitäkin. Ei kukaan sinusta tiedä oikeastaan mitään. Jankutuksesi ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sulle ap! Ehkä tieto ettet ole ongelman kanssa yksin,auttaa. Itse saan vertaistukea facen Unettomat ryhmästä.Tieto auttaa mua. ): Olisiko sulla hetki aikaa keskustella? Millaista sun unettomuus on?
Kuinka usein viikossa sulla on täysin unettomia öitä? ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko AV:lla ketään, jolla alasajoon olisi liittynyt valtavat unettomuusputket? ): Miten selvisitte niistä?Miten me voitaisiin tietää, missä vaiheessa teet mitäkin. Ei kukaan sinusta tiedä oikeastaan mitään. Jankutuksesi ärsyttää.
Ajattelin, että täällä olisi ihmisiä, joilla olisi samankaltaisia kokemuksia. Mun tilanne alkaa vaikuttamaan melko harvinaiselta. ):
Vierailija kirjoitti:
Oletko törmännyt Unettomat ryhmässä myös vaikeasta unettomuudesta kärsiviin ihmisiin ): Onko siellä ollut ketään samankaltaista ihmistä kuin minä. ):
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sulla hetki aikaa jutella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sulle ap! Ehkä tieto ettet ole ongelman kanssa yksin,auttaa. Itse saan vertaistukea facen Unettomat ryhmästä.Olisiko sulla hetki aikaa jutella?
Kuinka vanha olet? Millaista sun unettomuus on?
Musta tuntuu, ettei kukaan edes usko, että näin vaikeassa tilanteessa, voi ihminen edes olla. ):