Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäisi tehdä tällä hetkellä? ):
Ottaa välittömästi yhteys lääkäriin!!!!!!!!!!!!! Kun kotona asut, voivat varmaankin vanhempasi kustantaa sulle vaikka oitis yksityislääkäri-käynnin. Vai eivätkö vanhempasi tiedä ollenkaan ongelmistasi?
Kyllä vanhemmat tietävät mun ongelmista, mutta eivät hekään enää oikein osaa auttaa. Kaikkea unihygieniasta lääkityksiin on jo testattu. Psyykkisistäkin seikoista on puhuttu.
Jos mä soittaisin ajan itselleni, niin mitä mä sanoisin. Ja toisaalta, mitä mä sanoisin lääkärissä? ):Älä ole niin avuton. Kun soitat ajanvaraukseen, kerro vaikeasta unettomuudestasi. Lääkärillä kerrot samasta ja peloistasi. Tai näytä tämä ketju, jos et kykene puhumaan. Voit myös kirjoittaa ja antaa paperin vastaanotolla.
Selvä ): Ehkä mä sitten yritän kirjoittaa jotain. ):
Mitä mun kannattaisi ehdottomasti mainita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa välittömästi yhteys lääkäriin!!!!!!!!!!!!! Kun kotona asut, voivat varmaankin vanhempasi kustantaa sulle vaikka oitis yksityislääkäri-käynnin. Vai eivätkö vanhempasi tiedä ollenkaan ongelmistasi?
Kyllä vanhemmat tietävät mun ongelmista, mutta eivät hekään enää oikein osaa auttaa. Kaikkea unihygieniasta lääkityksiin on jo testattu. Psyykkisistäkin seikoista on puhuttu.
Jos mä soittaisin ajan itselleni, niin mitä mä sanoisin. Ja toisaalta, mitä mä sanoisin lääkärissä? ):Älä ole niin avuton. Kun soitat ajanvaraukseen, kerro vaikeasta unettomuudestasi. Lääkärillä kerrot samasta ja peloistasi. Tai näytä tämä ketju, jos et kykene puhumaan. Voit myös kirjoittaa ja antaa paperin vastaanotolla.
):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, kyllähän mun nyt jossain vaiheessa täytyisi nukahtaa, mutta ahdistaa, kun ei yhtään tiedä, milloin se tapahtuu, ja miten kestän sen valvomisen. ):
Nyt mennyt 3 vrk.Onkohan mun elimistön rajoitin rikki?
Etkö itse huomaa, että jankkaat jo monessa ketjussa tuota samaa. Ja mikä hiton " elimistön rajoitin" on? Ei sun elimistösi epäkunnossa ole, vaan psyyke sulla ei ole kunnossa, se näkyy tosi selvästi jankkaamisestasi. Osaatko lukea tämän viestin?
Osaan kyllä ): Ehkä mä olen ärsyttävä, koska olen niin vaikea tapaus. ):
Mahdolliset uniongelmasi eivät ärsytä, vaan se, että puhut itseksesi, jankutat, jankutat. Etkä ota huomioon asioita tai neuvoja, joita keskustelupalstalla kuulet. Et kommunikoi ollenkaan muiden kanssa. " Mitä, jos valvonkin kymmenen vrk"- kysymys luettuna moneen, moneen kertaan alkaa jo ärsyttämään väistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä ihan itse. Mitähän nyt mahtaisit ehdottomasti mainita? Jotain sateista, päivän politiikastako??
Tänään olisi viides valvottu yö. Otanko sitten perjantaina yhteyttä johonkin? Tosin voi olla, ettei mua osata auttaa. ):
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisi viides valvottu yö. Otanko sitten perjantaina yhteyttä johonkin? Tosin voi olla, ettei mua osata auttaa. ):
Miksi mä en nuku, vaikka kaiken järjen mukaan olen jo valvonut tarpeeksi. ):
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä en nuku, vaikka kaiken järjen mukaan olen jo valvonut tarpeeksi. ):
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö sinulla jo ole hoitokontakti jos kerta sinulle on lääkkeitäkin määrätty? Mihin sun pitäis ottaa yhteyttä?
Mulla käy monien lääkkeiden kanssa niin, että lääkkeen nosto toimiikin päinvastaisesti. Esim imovanea jos otan kaksi kappaletta, niin en saakkaan unta, mutta kun otan yhdestä pilleristä 1/4 osan niin se auttaa täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö sinulla jo ole hoitokontakti jos kerta sinulle on lääkkeitäkin määrätty? Mihin sun pitäis ottaa yhteyttä?
No on mulla jo hoitokontaktikin. Sinne otan sitten yhteyttä, johonkin siellä, mutta voi olla, etteivät he osaa auttaa mua. Alan olla valvomisesta jo ihan sekaisin. ):
Vierailija kirjoitti:
Mulla käy monien lääkkeiden kanssa niin, että lääkkeen nosto toimiikin päinvastaisesti. Esim imovanea jos otan kaksi kappaletta, niin en saakkaan unta, mutta kun otan yhdestä pilleristä 1/4 osan niin se auttaa täydellisesti.
Voi kun mullakin olisi samalla tavalla. ): Taidan olla jotenkin hajalla. ):
nosto