Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
3441/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko täällä ihmisiä, joiden lääkityksen lopetus oli vaikeaa ja aikaa vievää (toivottomaltakin tuntuvaa), mutta jotka lopulta onnistuivat. <3

Vierailija
3442/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3444/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla lääketieteellinen ihme, kun se pystyy valvomaan viikkokausia. Jos harvinaisesta FFI-syndroomasta kärsivät kuolevat kolmen kuukauden päästä taudin alkamisesta, av valvoa porskuttaa vielä senkin jälkeen ja jatkaa AV:lla jankkaamista. 😂

Pitäisköhän sinun ap kuitenkin edes vähän tutustua aiheeseen eli unettomuuteen? Siihen EI voi kuolla, koska sinä et taatusti kärsi tuosta syndroomasta. Vaikka sinun mieli kestäisikin tuota univajetta, oletko miettinyt, mitä se tekee sinun keholle? Aika vaarallista leikkiä terveydellä noin.

Vierailija
3445/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla lääketieteellinen ihme, kun se pystyy valvomaan viikkokausia. Jos harvinaisesta FFI-syndroomasta kärsivät kuolevat kolmen kuukauden päästä taudin alkamisesta, av valvoa porskuttaa vielä senkin jälkeen ja jatkaa AV:lla jankkaamista. 😂

Pitäisköhän sinun ap kuitenkin edes vähän tutustua aiheeseen eli unettomuuteen? Siihen EI voi kuolla, koska sinä et taatusti kärsi tuosta syndroomasta. Vaikka sinun mieli kestäisikin tuota univajetta, oletko miettinyt, mitä se tekee sinun keholle? Aika vaarallista leikkiä terveydellä noin.

Miten mä leikin terveydellä?

En mä yritä leikkiä mun terveydellä, mutta mun on pakko valvoa, jotta pääsisin lääkityksestä eroon. ):

Mun täytyy luottaa siihen, että mun elimistö lopulta oppii nukahtamaan uudelleen.

Nuo ajat ovat vaan veikkauksia, todellisuudessa mä en tiedä, mitä mulle käy.

Vierailija
3446/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3447/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3448/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat tässä ole kyse mistään unettomuudesta tai sen lääkityksestä

Aloittajalla on vain sairaalloinen huomionkaipuu . Tähän kaipuuseen hän on ottanut keppihevosekseen  unettomuuslääkityksen, jonka varjolla hän yrittää kerätä ryhmää "keskustelemaan" hänen kanssaan  

Onhan tuo nyt aivan perverssiä jankata tunnista toiseen ja kuukaudesta kuukauteen tasan samaa aihetta.

Vierailija
3449/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on vain sairaalloinen huomionkaipuu . Tähän kaipuuseen hän on ottanut keppihevosekseen  unettomuuslääkityksen, jonka varjolla hän yrittää kerätä ryhmää "keskustelemaan" hänen kanssaan  

Onhan tuo nyt aivan perverssiä jankata tunnista toiseen ja kuukaudesta kuukauteen tasan samaa aihetta.

Mä haluaisin löytää ihmisiä, joilla olisi ollut yhtä vaikeaa lopettaa lääkitystään, mutta kuitenkin olivat lopulta onnistuneet. Vertaistukea etsin. Mä en ole koskaan aiemmin lopettanut lääkitystäni, joten haen tukea ja tietoa täältä.

Vierailija
3450/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3451/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3452/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin löytää ihmisiä, joilla olisi ollut yhtä vaikeaa lopettaa lääkitystään, mutta kuitenkin olivat lopulta onnistuneet. Vertaistukea etsin. Mä en ole koskaan aiemmin lopettanut lääkitystäni, joten haen tukea ja tietoa täältä. <3

Mulla on vaan kokemusta lääkkeen vaihtamisesta toiseen, mutta kokonaan en ole koskaan lopettanut lääkitystäni. ):

Vierailija
3453/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3454/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3455/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään mielestäni hyvin ilman lääkkeitä, kun opin uudelleen nukahtamaan. ):

Tällä hetkellä en vielä osaa, mutta enköhän mä vielä jossain vaiheessa.

Lääkitysten lopettamisesta ei ole tullut oikein mitään vieroitusoireita (lopetin vähitellen ja asteittain, paitsi tuo totaalinen unettomuus, jonka kestosta en vielä tiedä. ):

(valvonut nyt 4vrk, tänään kokeilen melatoniinia 3mg ja Valeriaanaa)

Mutta haluaisin uskoa, että seuraavan 2-3 viikon aikana nukahdan ensimmäisen kerran ilman lääkitystä. Eräs toinen kommentoija kertoi valvoneensa viikkoja (ei kuitenkaan kuukausia?).

Seuraavat 6-8 viikkoa näyttävät, mitä mulle käy. ):

Vierailija
3456/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3457/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkitysten lopettamisesta ei ole tullut oikein mitään vieroitusoireita (lopetin vähitellen ja asteittain, paitsi tuo totaalinen unettomuus, jonka kestosta en vielä tiedä. ):

Mutta haluaisin uskoa, että seuraavan 2-3 viikon aikana nukahdan ensimmäisen kerran ilman lääkitystä. Eräs toinen kommentoija kertoi valvoneensa viikkoja (ei kuitenkaan kuukausia?).

Kokemuksia? Vertaistukea? Tietoa?

Vierailija
3458/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaisin uskoa, että seuraavan 2-3 viikon aikana nukahdan ensimmäisiä kertoja ilman lääkitystä. Eräs toinen kommentoija kertoi valvoneensa viikkoja (ei kuitenkaan kuukausia?).

Vierailija
3459/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitysten lopettamisesta ei ole tullut oikein mitään vieroitusoireita (lopetin vähitellen ja asteittain), paitsi tuo totaalinen unettomuus, jonka kestosta en vielä tiedä. ):

Mutta haluaisin uskoa, että seuraavan 2-3 viikon aikana nukahdan ensimmäisiä kertoja ilman lääkitystä. Eräs toinen kommentoija kertoi valvoneensa viikkoja (ei kuitenkaan kuukausia?).

Kokemuksia? Vertaistukea? Tietoa? <3

Vierailija
3460/4056 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuo pärjään mielestäni teksti moneen kertaan, anteeksi. ):

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi