Unettomuus!
Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!
Kommentit (4056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat tässä ole kyse mistään unettomuudesta tai sen lääkityksestä
Aloittajalla on vain sairaalloinen huomionkaipuu . Tähän kaipuuseen hän on ottanut keppihevosekseen unettomuuslääkityksen, jonka varjolla hän yrittää kerätä ryhmää "keskustelemaan" hänen kanssaan
Onhan tuo nyt aivan perverssiä jankata tunnista toiseen ja kuukaudesta kuukauteen tasan samaa aihetta.
Mä haluaisin löytää ihmisiä, joilla olisi ollut yhtä vaikeaa lopettaa lääkitystään, mutta kuitenkin olivat lopulta onnistuneet. Vertaistukea etsin. Mä en ole koskaan aiemmin lopettanut lääkitystäni, joten haen tukea ja tietoa täältä. <3
Olet tätä samaa hokenut ainakin jo vuodesta 2015 ( netissä). Kyllä olet ihmisten kokemuksia lukenut monilta, monilta palstoilta, vaan jatkat samaa settiä yhä. Unettomuus ei ole ongelmasi, viimeisimmät lääkkeesi hyvin vähäisiä. Psykiatriasta löydät apua, mutta kun et apua halua. Älä siis jankutat vertaistuesta
Olen valvonut 4vrk (nukkumiseen tarkoitettujen) lääkkeiden lopetuksesta (Olanzapin, Opamox)? Milloinkohan mä opin uudelleen nukahtamaan? Olen saanut sellaisen käsityksen, että saattaa mennä reilusta viikosta pariin viikkoon (2-3vk).
Onko jollain kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on vain sairaalloinen huomionkaipuu . Tähän kaipuuseen hän on ottanut keppihevosekseen unettomuuslääkityksen, jonka varjolla hän yrittää kerätä ryhmää "keskustelemaan" hänen kanssaan
Onhan tuo nyt aivan perverssiä jankata tunnista toiseen ja kuukaudesta kuukauteen tasan samaa aihetta.
Mä haluaisin löytää ihmisiä, joilla olisi ollut yhtä vaikeaa lopettaa lääkitystään, mutta kuitenkin olivat lopulta onnistuneet. Vertaistukea etsin. Mä en ole koskaan aiemmin lopettanut lääkitystäni, joten haen tukea ja tietoa täältä. <3
Olet tätä samaa hokenut ainakin jo vuodesta 2015 ( netissä). Kyllä olet ihmisten kokemuksia lukenut monilta, monilta palstoilta, vaan jatkat samaa settiä yhä. Unettomuus ei ole ongelmasi, viimeisimmät lääkkeesi hyvin vähäisiä. Psykiatriasta löydät apua, mutta kun et apua halua. Älä siis jankutat vertaistuesta
Olen ollut palstalla vasta vuodesta 2020. ):
Vierailija kirjoitti:
Olen valvonut 4vrk (nukkumiseen tarkoitettujen) lääkkeiden lopetuksesta (Olanzapin, Opamox)? Milloinkohan mä opin uudelleen nukahtamaan? Olen saanut sellaisen käsityksen, että saattaa mennä reilusta viikosta pariin viikkoon (2-3vk).
Onko jollain kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut palstalla vasta vuodesta 2020. ):
Netistä löytyy tekstiäsi aiemmaltakin ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuo pärjään mielestäni teksti moneen kertaan, anteeksi. ):
Kaikki viestisi ovat tulleet jo kymmeniä ja kymmeniä kertoja moneen kertaan, et vaan muista sitä( kään) tosiasiaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/5541940/kuinka-pitkaan-voi-valvoa
Luin ketjua, ja nyt pelkään, että mun aivot eivät enää opi uudelleen nukahtamaan ilman lääkitystä. ):
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjua, ja nyt pelkään, että mun aivot eivät enää opi uudelleen nukahtamaan ilman lääkitystä. ):
Pelkään, ettei mun aivot opi nukahtamaan ensimmäistä kertaa edes 1kk mennessä. ):
Luin ketjusta ihmisistä, jotka ovat valvoneet 60vrk-90vrk, mutta toisaalta joku kirjoitti maailmanennätyksen olleen 38vrk.
Oppia uudelleen nukahtamaan
Luin ketjua, ja nyt pelkään, että mun aivot ei enää opi uudelleen nukahtamaan ilman lääkitystä. ):
Olen käyttänyt lääkitystä pari vuotta, ja nyt olen ollut muutaman päivän ilman lääkitystä (hitaan asteittaisen vähennyksen jälkeen). En ole vielä onnistunut edes torkahtamaan. Kuinka kauan totaalinen unettomuus voi kestää?
Pelkään, ettei mun aivot opi nukahtamaan ensimmäistä kertaa edes 1kk mennessä. ):
Luin ketjusta ihmisistä, jotka ovat valvoneet 60vrk-90vrk, mutta toisaalta joku kirjoitti maailmanennätyksen olleen 38vrk.
Ahdistaa ihan suunnattomasti. ):
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjua, ja nyt pelkään, että mun aivot ei enää opi uudelleen nukahtamaan ilman lääkitystä. ):
Olen käyttänyt lääkitystä pari vuotta, ja nyt olen ollut muutaman päivän ilman lääkitystä (hitaan asteittaisen vähennyksen jälkeen). En ole vielä onnistunut edes torkahtamaan. Kuinka kauan totaalinen unettomuus voi kestää?Pelkään, ettei mun aivot opi nukahtamaan ensimmäistä kertaa edes 1kk mennessä. ):
Luin ketjusta ihmisistä, jotka ovat valvoneet 60vrk-90vrk, mutta toisaalta joku kirjoitti maailmanennätyksen olleen 38vrk.Ahdistaa ihan suunnattomasti. ):
Olisin kiitollinen, jos joku kommentoisi tekstiäni
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen ilman lääkitystä
Yritän viimeiseen saakka päästä eroon lääkityksestä (nukkuminen ilman lääkitystä), mutta jos käykin huonosti ajattelin kysyä seuraavaa...
Onko täällä ketään, joka ei oppinut nukahtamaan uudelleen ilman lääkitystä?
Miten on mahdollista elää, jos kehittää aina toleranssin eri lääkkeille?
Lopulta tulee tilanne, ettei mikään enää auta. ):
Olisiko täällä vertaistukea?
Onko mahdollista elää tavallaan hoitoresistentin unettomuuden kanssa? ): (välillä joku saattaa auttaa hetken, sitten ei taas mikään jne.)
Kaksi uutta rinnakkaisketjuasi ammuin alas
V|tuttaako
a) älyttömästi
b) saatanasti
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt lääkitystä pari vuotta, ja nyt olen ollut muutaman päivän ilman lääkitystä (hitaan asteittaisen vähennyksen jälkeen). En ole vielä onnistunut edes torkahtamaan. Kuinka kauan totaalinen unettomuus voi kestää?Pelkään, ettei mun aivot opi nukahtamaan ensimmäistä kertaa edes 1kk mennessä. ):
Luin ketjusta ihmisistä, jotka ovat valvoneet 60vrk-90vrk, mutta toisaalta joku kirjoitti maailmanennätyksen olleen 38vrk.Ahdistaa ihan suunnattomasti. ):
Ahdistus häviää kun lopetat tuollaisten hömppäketjujen lukemisen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi uutta rinnakkaisketjuasi ammuin alas
V|tuttaako
a) älyttömästi
b) saatanasti
Ei vituta. Olisin vaan ihan todella halunnut keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus häviää kun lopetat tuollaisten hömppäketjujen lukemisen.
Jotenkin halusin ajatella, että sieltä löytyisi tietoa, jota löytyy vain kansan syvistä riveistä. ):
up