Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomuus!

Vierailija
08.08.2023 |

Mulla on nyt lääkkeenä unettomuuteen Atarax 50mg ja Levoxin 50mg, ei auta. Olen ottanut lisäksi vielä 30mg Opamoxia vaikka oli sovittu lääkärin kanssa että en sitä enää käyttäisi. Olen vaan niin epätoivoinen ja valvonut jo 2 yötä putkeen. Onko jotain lääkettä vielä jota voisin pyytää lääkäriltä. Nyt tulossa kolmas yö ilman unta, en kestä kun olen niin väsynyt!

Kommentit (4056)

Vierailija
3481/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuminen ilman lääkitystä

Yritän viimeiseen saakka päästä eroon lääkityksestä (nukkuminen ilman lääkitystä), mutta jos käykin huonosti ajattelin kysyä seuraavaa...

Onko täällä ketään, joka ei oppinut nukahtamaan uudelleen ilman lääkitystä?

Miten on mahdollista elää, jos kehittää aina toleranssin eri lääkkeille?

Lopulta tulee tilanne, ettei mikään enää auta. ):

Olisiko täällä vertaistukea?

Onko mahdollista elää tavallaan hoitoresistentin unettomuuden kanssa? ): (välillä joku saattaa auttaa hetken, sitten ei taas mikään jne.)

Löytyisikö täältä vertaistukea.

Vierailija
3482/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän viimeiseen saakka päästä eroon lääkityksestä (nukkuminen ilman lääkitystä), mutta jos käykin huonosti ajattelin kysyä seuraavaa...

Onko mahdollista elää tavallaan hoitoresistentin unettomuuden kanssa? ): (välillä joku saattaa auttaa hetken, sitten ei taas mikään jne.)

Vertaistukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia uudelleen nukahtamaan

https://keskustelu.suomi24.fi/t/5541940/kuinka-pitkaan-voi-valvoa

Luin ketjua, ja nyt pelkään, että mun aivot ei enää opi uudelleen nukahtamaan ilman lääkitystä. ):

Olen käyttänyt lääkitystä pari vuotta, ja nyt olen ollut muutaman päivän ilman lääkitystä (hitaan asteittaisen vähennyksen jälkeen). En ole vielä onnistunut edes torkahtamaan. Kuinka kauan totaalinen unettomuus voi kestää?

Pelkään, ettei mun aivot opi nukahtamaan ensimmäistä kertaa edes 1kk mennessä. ):

Luin ketjusta ihmisistä, jotka ovat valvoneet 60vrk-90vrk, mutta toisaalta joku kirjoitti maailmanennätyksen olleen 38vrk.

Ahdistaa ihan suunnattomasti. ):

Ahdistus häviää kun lopetat tuollaisten hömppäketjujen lukemisen.

Jotenkin halusin ajatella, että sieltä löytyisi tietoa, jota löytyy vain kansan syvistä riveistä. ):

No löytyikö? Ja hyödyit siitä miten?

Mene ulos aurinkoon ja nauti elämästä!

Vierailija
3484/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppia uudelleen nukahtamaan

https://keskustelu.suomi24.fi/t/5541940/kuinka-pitkaan-voi-valvoa

Luin ketjua, ja nyt pelkään, että mun aivot ei enää opi uudelleen nukahtamaan ilman lääkitystä. ):

Olen käyttänyt lääkitystä pari vuotta, ja nyt olen ollut muutaman päivän ilman lääkitystä (hitaan asteittaisen vähennyksen jälkeen). En ole vielä onnistunut edes torkahtamaan. Kuinka kauan totaalinen unettomuus voi kestää?

Pelkään, ettei mun aivot opi nukahtamaan ensimmäistä kertaa edes 1kk mennessä. ):

Luin ketjusta ihmisistä, jotka ovat valvoneet 60vrk-90vrk, mutta toisaalta joku kirjoitti maailmanennätyksen olleen 38vrk.

Ahdistaa ihan suunnattomasti. ):

Ahdistus häviää kun lopetat tuollaisten hömppäketjujen lukemisen.

Jotenkin halusin ajatella, että sieltä löytyisi tietoa, jota löytyy vain kansan syvistä riveistä. ):

No löytyikö? Ja hyödyit siitä miten?

Mene ulos aurinkoon ja nauti elämästä!

Löytyi paljon tietoa laidasta laitaan, toisaalta myös pelko siitä, opinko uudelleen nukahtamaan voimistui. ): Tällä hetkellä tuntuu, etten yhtään osaa.

Vierailija
3485/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö täältä ihmisiä, joilla on samankaltaisia kokemuksia ja ajatuksia. <3. Olisin kiitollinen. Tunnen itseni itselleni vieraaksi, kun olen menettänyt kokonaan nukahtamisen ja torkahtamisen taidot, vähän kuin menettäisi kyvyn hengittää. ):

Vierailija
3486/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3487/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö täältä ihmisiä, joilla on samankaltaisia kokemuksia ja ajatuksia. <3. Olisin kiitollinen. Tunnen itseni itselleni vieraaksi, kun olen menettänyt kokonaan nukahtamisen ja torkahtamisen taidot, vähän kuin menettäisi kyvyn hengittää. ):

Jotenkin vaan tuntuu, etteivät aivot enää osaa mennä pois päältä. Onko mun silti mahdollista oppia uudelleen nukahtamaan? ):

Vierailija
3488/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3489/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3490/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3491/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3492/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3493/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
3494/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollakulla hetki aikaa kirjoitella mun kanssa? <3

Vierailija
3495/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla muistisairaus?

Kysyt samaa uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
3496/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tuolla jankkaajalla on psykoosi päällä. 

Vierailija
3497/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten lopeta unilääkkeiden käyttöä. Saisit sentään nukutuksi.

Vierailija
3498/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten lopeta unilääkkeiden käyttöä. Saisit sentään nukutuksi.

Unilääkkeisiin on kehittynyt toleranssi, ja siksi aloin alasajamaan niitä pois. Niistä ei enää ollut juurikaan apua. ):

Vierailija
3499/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua ahdistaa se, kuinka pitkään menee, että nukahdan ensimmäisen kerran ilman lääkitystä? Mitä jos mä en ollenkaan opi nukahtamaan? ):

Vierailija
3500/4056 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän