Aloin tapailla 39v naista, mutta nyt kävikin niin että olen enemmän kiinnostunut tyttärestä
Tapailunainen on ihan jees, mutta kun näin hänen 18v tyttärensä ekan kerran, niin rakastuin siltä seisomalta. Tilanne on nyt hankala ymmärrettävästi...Miten edetä tahdikkaasti? Luulen että tytärkin on minusta kiinnostunut
Kommentit (54)
^Ihana kun incel tuli komppaamaan :D
Onko gretamaisen ihanat nupputissit? Pääsisipä imeskelemään!
Älä kerro itsellesi satuja. Ei se tyttö ole sinusta kiinnostunut. Hän on kiinnostunut ikäisistään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti!
Mitä yököttävää tuossa on? Täysin luonnollista että 18v kiinnostaa enemmän kun on hedelmällisempi.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro itsellesi satuja. Ei se tyttö ole sinusta kiinnostunut. Hän on kiinnostunut ikäisistään.
Mistäs tiedät? Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta että tuollaiset parikymppiset kiinostuu 40v miehistä.
Tuohan on mies parhaassa iässä. Eri asia jos ap olisi 70.
Jos tästä väen väkisin haluaa jotain positiivista löytää, niin ainakin se tyttö on täysi-ikäinen. Mutta luulenpa, että koko juttu on ihan vaan tylsä provo.
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä kerro satuja. Tottakai tytö on kiinnostunut rahasta ja statuksesta sekä tietenkin vanhan miehen varmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti!
Mitä yököttävää tuossa on? Täysin luonnollista että 18v kiinnostaa enemmän kun on hedelmällisempi.
Kumma, että miehet vetoavat aina hedelmällisyyteen, vaikka eivät lapsia edes halua ja jos haluavat, eivät niitä ainakaan hoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät? Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta että tuollaiset parikymppiset kiinostuu 40v miehistä.
Missä kerrottiin miehen ikä. Voihan ap olla 18v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti!
Kumma, että miehet vetoavat aina hedelmällisyyteen, vaikka eivät lapsia edes halua ja jos haluavat, eivät niitä ainakaan hoida.
Eivät nämä ole järkijuttuja, vaan perustuvat vietteihin. 39v nainen nyt kun nyt on lähes vaihdevuosissa.
Naisen hedelmällisyys = miehen tekosyy nro 1 panemiselle, pettämiselle ja paskalle käytökselle
Kerrot 39v naiselle asian niinkuin se on ja menet nurkkaan häpeämään. Lapsen jätät rauhaan tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin tuon ikäinen, joku 25-vuotias oli jo auttamattomasti liian vanha vaari mulle. Mitään nelikymppisiä en olisi edes noteerannut, sellaiset kuuluivat vanhempieni ikäluokkaan, automaattisesti poissa laskuista. Niin ja muuten, mun isäsuhde oli kunnossa. Eikös se ole yleisesti niin, että jos nuori nainen kiinnostuu vanhemmista miehistä, niin silloin hänellä on jotain ongelmia isäsuhteen kanssa, ehkä ei ole isää ollut lainkaan.
Mummohan on Sanna Marinin ikäinen.
On jokseenkin haastava tilanne, etenkin jos tytär vielä kiinnostuu sinusta. Helvetillistä raivoamista tulee ja kellään ei ole kivaa.
Vastaavassa tilanteessa jätin niin äidin kuin tyttärenkin.
Erittäin luonnollista!
Mummo luiskaan ja tyttö tulille, niin se on luonnon lait -kirjassakin kerrottu.