Öö eikö joku käy aamulla suihkussa?
Kommentit (94)
En kyllä jaksaisi joka aamu pestä hiuksia. Miehillä varmasti helpompi käydä aamulla kun ei tarvi kuivata hiuksia tai meikata. Itse käyn illalla kun harrastan lähes joka ilta jotain urheilua.
Miksi avaat keskustelun ölinällä, mölinällä? Mikä ihmeen "ööö"?
ei navettaan tai pellolle mennessä tarvi käydä suihkussa, eikä aamuisin tule yleensä edes lämintä vettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä ihmisiä, jotka menevät sänkyyn piehtaroimaan päivän hiessä ja rasvaisessa tukassa. Yök. Mahtaa lakanat ja tyyny haista.
En pysty mennä nukkumaan ilman suihkua. Ällö ajatuskin.
Itse en taas pystyisi mitenkään menemään töihin / aloittamaan päivää ilman suihkua. Puhtaana uuteen päivään
Yöllä ei likaannu puhtaissa lakanoissa, eikä runsas yöhikoilu ole normaalia. Jos nyt vähän nusasee, asianomaiset kohdat ja kainalot tietysti pestään sen jälkeen(kin). Enpä kuitenkaan usko että sun seksielämässä on hurraamista.
Eikö muutenkin ole fiksumpi toimia tilanteen mukaan eikä autistisen kaavamaisesti? Sulle vaikuttaa töihin menokin olevan vaikeaa.
Runsas yöllinen hikoilu voi johtua mm.
Uniapneasta
Lihavuudesta
Hormonihäiriöstä
Keuhkosairaudesta
Sydänsairaudesta
Alkoholismista
Diabeteksesta
Syövästä
Ap, mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Runsas yöllinen hikoilu voi johtua mm.
Uniapneasta
Lihavuudesta
Hormonihäiriöstä
Keuhkosairaudesta
Sydänsairaudesta
Alkoholismista
Diabeteksesta
SyövästäAp, mene lääkäriin.
Unohdit vaihdevuodet.
En käy joka päivä suihkussa, ja sen mitä käyn, käyn iltaisin. En jaksa aamulla herätä kukonlaulun aikaan suihkua ja tukan kuivumisen odottelua varten. Aamulla kyllä pesen kainalot lavuaarin päällä ja laitan dödön.
Jokainen ihminen hikoilee yöllä, vaikkei mitään erityistä hientuntua olisikaan. Kyllä siitä ihoon sellainen tunkkainen haju jää.
En käy kuin kerran viikossa. Haisevanpillun pesen joka toinen aamu.
Normaalia on käydä iltapesulla ja onhan tästä sanontakin. Jos nukkuu yön hyvin ja levollisesti, niin aamupesulle ei tarvetta, ellei ole niin kuuma että hikoilisi. Mutta puhtaana petiin ja aamulla raikkaana ylös on riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn aina illalla suihkussa ja menen lakanoihin puhtaana.
Aamulla suihkua ei tarvitse, en hikoile yöllä ja lakanat vaihdan kerran viikossa viikonloppuisin.
Kyllä hikoilet, jokainen hikoilee yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn aina illalla suihkussa ja menen lakanoihin puhtaana.
Aamulla suihkua ei tarvitse, en hikoile yöllä ja lakanat vaihdan kerran viikossa viikonloppuisin.
Kyllä hikoilet, jokainen hikoilee yöllä.
No varmasti hikoaakin, mutta onko sen väliä, jos sitä ei tunne tai haista? Ei pidä olla neuroottinen hygieenisyydessä.
Luuleeko täällä nyt joku, että ihmisen aineenvaihdunta pysähtyy yön ajaksi? Ei pysähdy. Kyllä se hikoilu jatkuu ihan samalla tavalla kuin päivälläkin. Yöllä tietysti rehkii vähemmän, joten liikuntaan liittyvää hikoilua ei tule ( poislukien seksi), mutta muuten sitä hikoillaan ihan normaalisti.
Käyn illalla työpäivän jälkeen suihkussa koska silloin olen likainen ja hikinen. Jos kävisin aamuisin, joutuisin heräämään puoli viideltä. Jos lapset ja mieskin kävisivät niin aikaisemmin. Vai pitääkö vain naisten käydä aamulla suihkussa? Miksei lapset käy?
Öö, etkö käy suihkussa töiden jälkeen? Käyn suihkussa heti töiden jälkeen, kun olen hikinen, mutainen ja likainen. Miksi odottaisin aamuun kuten sinä?
Mä käyn suihkussa päivän mittaan se voi olla Aamu, aamupäivä, iltapäivä tai ilta.
Miten nyt huvittaa.
Joskus kaksikin kertaa päivässä.
Silti haisen hielle ja paskalle :(
Tiedän miehen, joka on käynyt suihkussa viimeksi kesäkuussa ja seuraavan kerran käy marraskuussa. Joten ei siihen kuole, jos ei käy suihkussa joka päivä. Tämä mies on Jari Saario, joka soutaa yksin parhaillaan Atkantin yli.
En oo käynyt noin neljään vuoteen pesulla.
Miksi käydä suihkussa ennen töitä, eihän sitä vapaa-ajallakaan ennen töitä käydä suihkussa, vaan urakoinnin ja hikoilun jälkeen!
Onko se jotenkin pakollista juuri aamulla? Itse heräsin tuossa klo 10.30 ja aion käydä suihkussa tuossa kahden aikaan, ennen kuin lähden kaupungille.
Ap tyhmyytesi on valtavan syvää. Miten selviät hengissä päivittäisessä arjessakaan?