Miehellä Tinderissä profiili
Ystäväni käräytti mieheni Tinderin käytöstä. Siis täysin sama kuva ja nimi kuin sillonkun hänet siellä tapasin. Ikäkin täsmää. Ystäväni näytti tämän minulle.
Juttelin tästä miehen kanssa ja kivenkovaa väittää, että ei tiedä tästä mitään, väittää feikiksi ja ei ymmärrä mistä puhun. Haluaa kuulemma nähdä profiilin, jossa hän on.
Suhteemme on vasta alkuvaiheessa, olen niin pettynyt!
Mies aina sanoo rakastavansa ja loppuelämänsä olla kanssani.
Voiko tämä enää jatkua?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä provo.
Eipä ole provo vaan aivan totta. Tällaistäkö ei voisi oikeassa elämässä tapahtua?
Ap
Ootko varma ettei ole siellä se vanha profiili vain jäänyt roikkumaan käyttämättömänä ?
Heivaa mäkeen ukko. Ellei hän pysty todistamaan että jäänyt vahingossa roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma ettei ole siellä se vanha profiili vain jäänyt roikkumaan käyttämättömänä ?
Paitsi jos sieltä kuvasta tunnistaa oman sohvan ja sohvatyynyt yhteenmuuton jälkeen.
Olen eri kuin aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle selitettiin tällainen selitys, en tietenkään uskonut.
Näytä sitä profiilia ja selvitä asia. Voi olla vanha tai sitten ei, jos on tumpelo näissä nettijutuissa niin on voinut jäädäkin poistamatta vaikka ei enää käytä sitä.
Niin, minä olisin tehnyt itse tekas.profiilin ja katsonut mitä olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä provo.
Eipä ole provo vaan aivan totta. Tällaistäkö ei voisi oikeassa elämässä tapahtua?
Ap
kenen tahansa kuvan voi liittää mihin vaan nykyisin
Hyvä provo.