Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Öö eikö joku käy aamulla suihkussa?

Vierailija
05.08.2023 |

Hyi ja yäk

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saajan sitä suihkussa käydä milloin tykkää. Pääasia on, ettei haise.

Vierailija
62/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehen, joka on käynyt suihkussa viimeksi kesäkuussa ja seuraavan kerran käy marraskuussa. Joten ei siihen kuole, jos ei käy suihkussa joka päivä. Tämä mies on Jari Saario, joka soutaa yksin parhaillaan Atkantin yli. 

Muhevat sissijuustot varmaan perille päästyä. Juoko se matkan varrella merivettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on niitä asioita, joita länsimaalaisen ihmisen tulisi ymmärtää, että sitä vettä ei riitä kaikille lotrattavaksi joka päivä ja tulisi opetella KOHTUUTEEN ja lopettaa tällainen minä-minä-minä-haluan ITSEKKYYS.

Vierailija
64/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö hyi ja yök, ööööö.

Vierailija
65/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sitä haisulia itseään haittaa, jos vähän haiskahtaa. Eli ei ongelmaa.

Vierailija
66/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mihin on tottunut..toiset käy aamuisin, toiset iltaisin. Meillä mies ja lapset tykkää käydä iltaisin. Minä taas en osaa aamulla lähteä minnekään, jos rn eka käy suihkussa

Vierailija
67/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä selitys sille, miksi jotkut tuoksuu hyvälle ja jotkut ei.

Vierailija
68/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on niitä asioita, joita länsimaalaisen ihmisen tulisi ymmärtää, että sitä vettä ei riitä kaikille lotrattavaksi joka päivä ja tulisi opetella KOHTUUTEEN ja lopettaa tällainen minä-minä-minä-haluan ITSEKKYYS.

Päivittäinen suihku ei ole lotraamista. Kaikesta muusta voi tinkiä, hygienia on terveysasia.

Vierailija
69/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä. Töissä tehtaalla on sauna aina käytettävissä. Aamulla klo. 5 sauna työyön jälkeen tuntuu todella hyvältä.

Aamulla kuudelta nukkumaan.

Vierailija
70/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joidenkin aineenvaihdunta on vilkasta, koska tarvitsee suihkua jatkuvasti.

Vierailija
71/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se sitä haisulia itseään haittaa, jos vähän haiskahtaa. Eli ei ongelmaa.

Toiset haisee, toiset ei. Sen huomaa hyvin joukkuelajeissa.

Vierailija
72/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miehen, joka on käynyt suihkussa viimeksi kesäkuussa ja seuraavan kerran käy marraskuussa. Joten ei siihen kuole, jos ei käy suihkussa joka päivä. Tämä mies on Jari Saario, joka soutaa yksin parhaillaan Atkantin yli. 

Muhevat sissijuustot varmaan perille päästyä. Juoko se matkan varrella merivettä?

Hajuun kuulema tottuu nopeasti :) Koneella tekee merivedestä juomavettä.

Vierailija
73/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla suihkuun että herää ja voi mennä puhtaana töihin. Töiden jälkeen suihkuun, ettei haise kamppailutreeneissä hielle ja muutenkin että saa kaikki rasvat ja baskat pois. Treenien jälkeen suihkuun, koska on vähän pakko mennä. Saunapäivinä tulee vielä tietty lisäksi käytyä suihkussa ainakin kaksi kertaa. Eli 3-5 kertaa suihkuun per päivä. M38

Vierailija
74/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla suihkuun että herää ja voi mennä puhtaana töihin. Töiden jälkeen suihkuun, ettei haise kamppailutreeneissä hielle ja muutenkin että saa kaikki rasvat ja baskat pois. Treenien jälkeen suihkuun, koska on vähän pakko mennä. Saunapäivinä tulee vielä tietty lisäksi käytyä suihkussa ainakin kaksi kertaa. Eli 3-5 kertaa suihkuun per päivä. M38

..ja treenikamat on pakko pestä aina käytön jälkeen, eli kone pyörii sen 5 kertaa viikossa ja muut pyykit päälle.

Vierailija
75/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn illalla, koska päivän aikana liikun ja hikoilen enemmän kuin yöllä ja tulen muutenkin likaisemmaksi kun puuhailen kaikkea. Jos on erityisen kuuma yö ja hikoilin niin silloin toki käyn lisäksi myös aamulla suihkulla.

Vierailija
76/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aamulla navettaan niin miksi ihmeessä kävisin sitä ennen suihkussa?

Vierailija
77/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina illalla suihkuun, en voisi kuvitellakaan meneväni päivän pölyistä likaisena nukkumaan. Aamulla pulahdan uima-altaaseen ja otan pikasuihkun sen jälkeen ulkosuihkussa,

Vierailija
78/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen käy suihkussa silloin kun tuntee tarvitsevan. Se ei kuulu muille milloin ja kuinka usein. Oma tilanne ja tarpeet eivät ole välttämättä samoja kuin muilla sekä riippuu iästä ja aktiivisuudesta. 

Itselläni oli ihan eri tilanne nuorena kuin nyt 60+. Turhaa kuluttamista, läträystä pitää välttää ja jotkut luutotautiset haistakoon mitä haistaa ja minua ei haittaa mitään. Tässä iässä voi lurahtaa housuunkin sitä ja tätä kun ole vanhaksi tulemista. Vesimaksutkin nousevat koko ajan. Jotkut eivät vielä tajua että se lysti maksaakin eikä pienillä eläkkeillä ole välttämättä varaa läträtä ylenmäärin päivittäin kun rahaa tarvitsee muuhunkin. 

Ajatella kuinka koirat haisee paskalle kun niitä kurakelillä lenkitetään ja kaikki huonekalut, matot haisee. Niillä aina haisee peräpää. Mutta siihen hajuun ilmeisesti tottuu. Saako niitä pestä joka päivä. 

Vierailija
79/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Sänkyyn puhtaana. Aamulla iholla on luonnollinen suoja pakkasta ym. vastaan.

Vierailija
80/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö kävelen joka aamu töihin 4,5 km, miksi ihmeessä kävisin kotona suihkussa ennen liikuntaa?