Öö eikö joku käy aamulla suihkussa?
Kommentit (94)
Tänään kyllä kaupassa oli joku joka ei todellakaan ollut käynyt suihkussa pitkään aikaan. Se haju kantautui metrien päähän.
Kaikki ei käy edes joka päivä suihkussa, ettekä te yököttelijät huomaa sitä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Öö, öö..tiedän vaikka kuinka paljon ihmisiä, jotka käyvät illalla tai ei edes joka päivä. Itse käyn aamulla, mutta en luule kaikkien näin tekevän.[/quote En käy joka päivä, mutta toki joka aamu pesen kainalot ja hampaat ym.
Öö en halua lähteä märällä tukalla minnekään joten en käy aamulla suihkussa. Hiusten kuivumiseen menee tunteja, föönaamalla niistä tulee kauheat ja siinäkin kestää kauan että saa kunnolla kuivaksi.
Onneksi myös ilta keksitty, Aamu aikasin pikku pesut ja menoksi.
Vapaat erikseen ja jumpan jälkeen.
Eri asia jos heräät 9-10 aikaan sipsien seasta meikit naamassa.
Ei. Paljon mukavampaa käydä illalla suihkussa, mennä puhtaana puhtaisiin lakanoihin ja herätä puhtaana. Kaikki ei myöskään hikoile paria litraa yöllä.
Öö eikö joku käy illalla suihkussa? Hyi yök päivän hiet ja liat iholla nukkumaan ja vasta aamulla suihkuun. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on niitä asioita, joita länsimaalaisen ihmisen tulisi ymmärtää, että sitä vettä ei riitä kaikille lotrattavaksi joka päivä ja tulisi opetella KOHTUUTEEN ja lopettaa tällainen minä-minä-minä-haluan ITSEKKYYS.
Päivittäinen suihku ei ole lotraamista. Kaikesta muusta voi tinkiä, hygienia on terveysasia.
Ei liity terveyteen mitenkään, jos ei mene ääripäihin.
Aamulla suihkuttelijat kyllä erottaa hajusta, nimittäin pesuaineiden hajusta. Se haihtuu kyllä ajan kanssa, illalla suihkussa käyvä ei haise enää aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hikoilevat yöllä. Kaikki hikoilevat koko ajan. Jos et hikoile, olet kuollut.
Juu, muttei se tarkoita, että pitäisi käydä koko ajan myös suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on niitä asioita, joita länsimaalaisen ihmisen tulisi ymmärtää, että sitä vettä ei riitä kaikille lotrattavaksi joka päivä ja tulisi opetella KOHTUUTEEN ja lopettaa tällainen minä-minä-minä-haluan ITSEKKYYS.
Päivittäinen suihku ei ole lotraamista. Kaikesta muusta voi tinkiä, hygienia on terveysasia.
Ei liity terveyteen mitenkään, jos ei mene ääripäihin.
Sekä liika että liian vähäinen pesu voi olla terveysongelma.
Mikä tämä typerä öö tapa aloittaa lause? Oletko 11-vuotias?
käyn kerran viikossa suihkussa, en oo fanaattinen itsensähinkkaaja
Käyn joka kolmas päivä suihkussa,bideetä käytän joka päivä ja pesen kainalot.