Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Öö eikö joku käy aamulla suihkussa?

Vierailija
05.08.2023 |

Hyi ja yäk

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö etkö sä käy illalla ennen nukkumaanmenoa suihkussa?? YÖK

Vierailija
22/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ymmärrä ihmisiä, jotka menevät sänkyyn piehtaroimaan päivän hiessä ja rasvaisessa tukassa. Yök. Mahtaa lakanat ja tyyny haista.

Ei haise, nekin vaihdetaan ja pestään riittävän usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ymmärrä ihmisiä, jotka menevät sänkyyn piehtaroimaan päivän hiessä ja rasvaisessa tukassa. Yök. Mahtaa lakanat ja tyyny haista.

En pysty mennä nukkumaan ilman suihkua. Ällö ajatuskin.

Itse en taas pystyisi mitenkään menemään töihin / aloittamaan päivää ilman suihkua. Puhtaana uuteen päivään

Ja paskaisena illalla lakanoiden väliin.

Vierailija
24/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: kyllä varmaan joku käy.

Vierailija
25/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla ehdottamasi, pesemässä päivän hiet pois. Ois aivan kamala mennä puhtaisiin lakanoihin likaisena. Mä en hikoile yöllä niin miksi kävisin aamulla suihkussa?

Vierailija
26/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen hepsankeikan pitäisi joutua niihin olosuhteisiin, joissa vietin lapsuuteni Kainuun korvessa. Ainoa peseytymispaikka oli savusauna, joka lämmitettiin kerran viikossa. Ei ollut suihkua eikä juoksevaa vettä.

Vierailija
27/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haise.

Vierailija
28/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy aamulla suihkussa. En päivälläkään.

Olen vihreä ja säästän vettä.

Haisen pahalle. Siitähän meidät vihreät tuntee. Hajusta.

Vierailija
29/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas pystyisi mitenkään menemään töihin / aloittamaan päivää ilman suihkua. Puhtaana uuteen päivään

En minä kieri paskassa pitkin päivää. Sinä ilmeisesti teet niin?

Vierailija
30/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei. Käyn illalla.

Vierailija
31/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Öö" sanoo vain ihmiset, jotka ovat keskimääräistä tyhmempiä tapauksia.

Vierailija
32/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osaatko sinä ihan varmasti pestä varsinkin ne sukupuolielimet kunnolla??!! HÄH?!

Kerro meille äkkiä vastaus!!! 😆

Vierailija
33/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa n. 3x viikossa. Aina iltaisin ja iik nyt sellanen outous vielä, että olen tottunut menemään nukkumaan märillä hiuksilla.En ole likainen tai haise hiellesiinä välissä. Kyllä, makutuomareita on, joten luotan siihen

Ehkä jos pistää nenun suoraan kainaloon saattaa jotain tuoksahtaa joskus.

Pikkupesuja kuitenkin sitten päivittäin sieltä täältä. Miellän suihkun kokosuihkuksi, vartalo ja hiukset hela hoito.

En ymmärrä, miten joku jaksaa hiusten pesua joka päivä. Ei kai edes hyvää hiuksille, jos pidemmät hiukset.

Vierailija
34/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen jostain Vexi Salmen kirjasta. Kertoi että nuoruudenystävänsä Antti Hammerberg kävi aina suihkun jälkeen viimeisenä saunassa, jotta tuoksuisi mahdollisimman paljon.

Tämän voi jokainen tarkistaa, tosin en muista mikä kirja tarkalleen, mutta joku niistä "romaanimuotoon" kirjoitetuista. Ja monet naisethan piti saunahielle haisevasta Irwinista silloin aikoinaan :)

Vierailija
35/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta ja aamu ja reenipäivinä vielä reenin jälkeen, eli 2-3 kertaa päivässä.

Vierailija
36/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka ilta ja aamu ja reenipäivinä vielä reenin jälkeen, eli 2-3 kertaa päivässä.

Toivottavasti myös itse maksat vedestäsi. Aikamoista kerskakulutusta. Tietysti liikunnan jälkeen on ymmärrettävää peseytyä, mutta onko ihan pakko käydä sekä aamulla että illalla suihkussa?

Vierailija
37/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö-alottajan hygienia- ja tuoksualoitukset. Huokaan

Vierailija
38/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen iho alkaa kutista ja menee ihottumalle, jos en peseydy aamuin illoin. Nyt kesällä alkaa kutista välillä jo kesken päivän, kun hiki muhii iholla.

Vierailija
39/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti myös itse maksat vedestäsi. Aikamoista kerskakulutusta. Tietysti liikunnan jälkeen on ymmärrettävää peseytyä, mutta onko ihan pakko käydä sekä aamulla että illalla suihkussa?

Tietysti maksan, kukas muu sen maksaisi? Ei kaksi noin kahden minuutin suihkua mitään maksa.

Vierailija
40/94 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kieri paskassa pitkin päivää. Sinä ilmeisesti teet niin?

Jotkut joutuu töissä jopa hikoilemaan, eikä se työnteko aina ole kaikkein puhtaintakaan. Mutta yököttele sinä vaan. Sitä paskassa pyörimistä kun kutsutaan usein ihan töissä käymiseksi. 

Sulle vissiin tuntematon käsite