Öö eikö joku käy aamulla suihkussa?
Kommentit (94)
Öö, öö..tiedän vaikka kuinka paljon ihmisiä, jotka käyvät illalla tai ei edes joka päivä. Itse käyn aamulla, mutta en luule kaikkien näin tekevän.
Jos herätys on viideltä että juuri ja juuri ehtii töihin niin en todellakaan herää vieläkin aikaisemmin suihkun takia. Käyn illalla ennen liian lyhyitä yöuniani.
Itse käyn aamulla, koska ihminen hikoilee öisin, huomaapa sitä itse tai ei, mutta monet käyvät iltaisin, eikä suihkupoliisit tietääkseni käy sakottamassa.
Mä käyn aina illalla suihkussa ja menen lakanoihin puhtaana.
Aamulla suihkua ei tarvitse, en hikoile yöllä ja lakanat vaihdan kerran viikossa viikonloppuisin.
Kävin suihkussa viimeksi torstaiaamuna. Tänään illalla sauna.
Mä en taas ymmärrä ihmisiä, jotka menevät sänkyyn piehtaroimaan päivän hiessä ja rasvaisessa tukassa. Yök. Mahtaa lakanat ja tyyny haista.
En käy koskaan työaamuina suihkussa eivätkä vanhempanikaan lapsuuden kodissa niin tehneet. Kun muutenkin joutuu heräämään ennen kuutta niin en halua suihkun takia herätä vielä aiemmin.
Kaikki hikoilevat yöllä. Kaikki hikoilevat koko ajan. Jos et hikoile, olet kuollut.
Mulle sopii parhaiten suihku illalla. Muuten yöllä raavin päätä ja vartaloa. Pystyn nukkua vain puhtaana.
Käyn aina iltaisin suihkussa. En halua mennä hikisenä nukkumaan.
Ap: kuinka usein peset lakanasi?
Käyn iltaisin mutten todellakaan joka päivä.
Se on ikäsidonnaista, mitä vanhempi sen harvemmin, mutta tietty jos likaantuu on silloin aiheellista.
Pääsääntöisesti käyn illalla suihkussa, joskus harvoin aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä ihmisiä, jotka menevät sänkyyn piehtaroimaan päivän hiessä ja rasvaisessa tukassa. Yök. Mahtaa lakanat ja tyyny haista.
En pysty mennä nukkumaan ilman suihkua. Ällö ajatuskin.
Illalla saunottiin. Joten ei tässä vielä mikään kiire pesulle ole uudestaan.
Nukun mielummin aamulla pidempään. Suihku ja hiuksien kuivattelu plus laittaminen veisi sen 1,5h niin ei kiitos. Jos menoa on vasta iltapäivällä niin sit voin käydä aamulla suihkussa.
Käykääpä suihkupoliisit joskus jossain köyhemmässä maassa jossa ei kansalainen ole suihkuja nähnytkään. Jos sinne menette vaikka yököttelemään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty mennä nukkumaan ilman suihkua. Ällö ajatuskin.
Itse en taas pystyisi mitenkään menemään töihin / aloittamaan päivää ilman suihkua. Puhtaana uuteen päivään
en käy, pesitkö pinpin hyi, yök, älä kuule rehentele suihkussa käynnilläsi, sinä et ole aina oikeassa. Sinun tapasi ei ole aina oikea tapa.