Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tavoitella nuorelta näyttämistä?

Vierailija
04.08.2023 |

Täytän pian 60. Miksi minun pitäisi yrittää näyttää nuoremmalta? Minusta se on oman iän halveksimista. Näytän aika lailla ikäiseltäni, kun ei ole ylipainoa niin ikä näkyy vielä herkemmin. Pidän itseni hyvässä kunnossa kun olen vielä saanut olla terve ja puhtaana, miksi se ei riitä? Mitä iloa minulle tuottaisi näyttää nelikymppiseltä, kun en sen ikäinen ole?

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän ikäistäni nuoremmalta niin saan itseäni nuorempia naisia.

Hitto kun en tuota tajunnut. Nyt pitäisi sitten enää keksiä, mitä niillä nuorilla naisilla pitäisi tehdä.

Vierailija
22/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan huoliteltu nainen kaunis katseltava. Vähän kevyttä meikkiä naamaan joka päivä ja voi itsekin paremmin kuin jos on kuluneen näköinen ja väsyneet kasvot. 

Meikki ei poista kuluneisuutta tai väsyneisyyttä kasvoista. Lopputulos voi olla hyvinkin korni, kun uurteisiin ja väsyneisiin kasvoihin läträtään meikkejä uriutumaan.

Jep, ikääntyminen aiheuttaa ihan omat haasteensa meikatessa. Se mikä näyttää pari-kolmekymppisenä hyvälle, ei enää toimi kun ikääntymisen merkkejä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näyttää freesiltä ja käytän laadukasta kosmetiikkaa (K-beauty). Värjään orastavat harmaat piiloon, koska harmaa on ruma ja vie kaikki värit kasvoista. Enkä halua näyttää mummolta. Makuasioita nämä, muuten mulle on sama mitä muut tekee.

N48

Vierailija
24/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän ikäistäni nuoremmalta niin saan itseäni nuorempia naisia.

Ja minä näytän ikäistäni nuoremmalta, ja tyrkyllä ois näitä "voi kun olet ihanan nuori ja kaunis"-miehiä, jotka aiheuttaa välittömän ällötyksen.

Vierailija
25/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, ap. Olen samanikäinen ja mulla fokuksessa terveys. Sitä yritän vaalia, koska se on elämänlaatua huomattavasti parantava tekijä, ei sileät kasvot. Pidän itseni normaalipainoisena ja hoidan ihoani ja hiuksiani, juonteita on, muttei ne haittaa. Tulee paljon lisääkin ja siihen sopeudun. Olisi kamalaa elää vielä vaikka 25 vuotta murehtien ikääntyvää ulkonäköä.

Vierailija
26/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ikäluokkaa ja samanlainen fiilis etten halua näyttää nuoremmalta. Ei ole mitään syytä miksi pitäisi näyttää nuoremmalta. Aamulla näyttää petolinnulta, mitä järkeä olisi jotain pakkeleita lätätä ja sitä vähemmän herättää huomioo kun on ihan luonnontilassa. 

Vierailija
27/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat näyttää nuoremmilta että kelpaisivat miehille. Eihän siinä muuta syytä ole.

Vierailija
28/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko anti-aging trendi on niin hölmö.

Kaikki trendit on aina hölmöjä.

Vierailija
29/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat näyttää nuoremmilta että kelpaisivat miehille. Eihän siinä muuta syytä ole.

Mille ihmeen miehille? Kaikille vastaantulijoille?

En ole läheskään kaikille kelvannut ennenkään, miksi se nyt muuttuisi? Omalle "kelpasin" ja hän on vierelläni edelleen. Ehkä tosi kauniille naisille vanheneminen on kamalaa?

Vierailija
30/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kirjoitti:

Olen kohta 50v lähestyvä. Enkä yritä näyttää nuoremmalta. Hoikka, kun olen niin kasvoista alkaa myös ikääntyminen näkyä.

Arvostan itseäni ja muuta muiden asioiden perusteella, kun ulkonäön.

Hoikan ikääntyminen on kaunista. Jos on siis sillä tavalla hoikka, että liikkuu ja syö terveellisesti. Sokeri ja alkoholi tekee kasvoista ruman kaiken painoisilla.

Vierailija
31/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä niistä jotka yrittää väkisin näyttää nuorelta. Jotkut näyttää ikäisekseen hyvältä

Vierailija
32/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap mistä pidän eniten, kun puhutaan muiden ulkonäöstä? Siitä, että muiden pukeutuminen, ulkonäkö, jne ei kuulu minulle pätkän vertaa.

Vierailija
33/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 kirjoitti:

Olen kohta 50v lähestyvä. Enkä yritä näyttää nuoremmalta. Hoikka, kun olen niin kasvoista alkaa myös ikääntyminen näkyä.

Arvostan itseäni ja muuta muiden asioiden perusteella, kun ulkonäön.

Hoikan ikääntyminen on kaunista. Jos on siis sillä tavalla hoikka, että liikkuu ja syö terveellisesti. Sokeri ja alkoholi tekee kasvoista ruman kaiken painoisilla.

Keski-ikäset pullerot joskus käy kateeks, iho pinkeenä kun pikkuvauvalla

Vierailija
34/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla tämän jotenkin ymmärrän että ulkonäkö jne. on tärkeä osa elämää, ei tietysti kaikilla, mutta sitä ihmetellen että 58 vuotiaan läheisen jutut liittyy pääosin johonkin painoon, ikään ja ulkonäköön? Aika pinnallisia arvoja tuon ikäiseltä ihmiseltä. No siitä puhe kai mistä puute?

Vierailija
35/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, mahtavaa ja kaikkea muuta vastaavaa ylistäviä adjektiiveja. 💪 Mikä tämän aloituksen motiivi nyt oikein oli? Surkea provo?

Vierailija
36/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä edes mietitte näitä? eläkää ja olkaa onnellisia, pukeutukaa  ja olkaa miten tuntuu mukavalta, ENNENKAIKKEA LOPETTAKAA VERTAILU MUIHIN, sinä olet  ihana sinä

Vierailija
37/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla tämän jotenkin ymmärrän että ulkonäkö jne. on tärkeä osa elämää, ei tietysti kaikilla, mutta sitä ihmetellen että 58 vuotiaan läheisen jutut liittyy pääosin johonkin painoon, ikään ja ulkonäköön? Aika pinnallisia arvoja tuon ikäiseltä ihmiseltä. No siitä puhe kai mistä puute?

Tietyn ikäisen pitäisi jo keskityttyä johonkin korkeimpiin arvoihin?

Vierailija
38/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluamme nostaa itseämme ja laskea muita, tulkitsemme muiden ulkoisen viestinnän pinnalliseksi ja omamme syvälliseksi. Suojelemme itseämme torjumalla sen, mitä emme voi saavuttaa.

Vierailija
39/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyn ikäisen pitäisi jo keskityttyä johonkin korkeimpiin arvoihin?

Mäkihyppääjäkin tietää laskun puolivälissä,että kohta loppuu liuku ja osaa pistää vauhdin oikeisiin mittasuhteisiin

sivu

Vierailija
40/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitääkö sitä nuorelta näyttää mutta eipä se haitaks olis näyttää ikäsekseen hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi