Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi tavoitella nuorelta näyttämistä?

Vierailija
04.08.2023 |

Täytän pian 60. Miksi minun pitäisi yrittää näyttää nuoremmalta? Minusta se on oman iän halveksimista. Näytän aika lailla ikäiseltäni, kun ei ole ylipainoa niin ikä näkyy vielä herkemmin. Pidän itseni hyvässä kunnossa kun olen vielä saanut olla terve ja puhtaana, miksi se ei riitä? Mitä iloa minulle tuottaisi näyttää nelikymppiseltä, kun en sen ikäinen ole?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen minäkin miettinyt.

Olen 35-vuotias ja mulla on harmaita hiuksia jo jonkin verran päässä. Haluaisin värjätä hiuksia, mutta sitten pitäisi värjätä todella usein ja tuntuu että nykyään nuo hiusvärit aiheuttavat jonkin sortin reaktioita kehossa, etten viitsitsi kovin usein käyttää.

Ehkäpä sitten vaan harmaannun rauhassa, ei ne harmaat mua sinänsä haittaa. Ainakaan vielä ei ole haitannut.

Miksi en saisi harmaantua ?

Vierailija
2/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi syödä jouluisin lanttulaatikkoa? Minusta se maistuu pahalta. Syön muita laatikoita ihan kylliksi. Kannattaako sitä edes ostaa, kun en sitä edes syö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko anti-aging trendi on niin hölmö.

Vierailija
4/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa. Tuo on vaan kaupallisuutta, ihmisille myydään mitä vain.

Vierailija
5/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50v lähestyvä. Enkä yritä näyttää nuoremmalta. Hoikka, kun olen niin kasvoista alkaa myös ikääntyminen näkyä.

Arvostan itseäni ja muuta muiden asioiden perusteella, kun ulkonäön.

Vierailija
6/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen minäkin miettinyt.

Olen 35-vuotias ja mulla on harmaita hiuksia jo jonkin verran päässä. Haluaisin värjätä hiuksia, mutta sitten pitäisi värjätä todella usein ja tuntuu että nykyään nuo hiusvärit aiheuttavat jonkin sortin reaktioita kehossa, etten viitsitsi kovin usein käyttää.

Ehkäpä sitten vaan harmaannun rauhassa, ei ne harmaat mua sinänsä haittaa. Ainakaan vielä ei ole haitannut.

Miksi en saisi harmaantua ?

Itse kohta 70 ja vihaan harmaita.Muutama hius mutta värjään aina. Harmaat hiukset tekee ihmisestä vanhan. 

Vierailija
7/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän ikäistäni nuoremmalta niin saan itseäni nuorempia naisia.

Vierailija
8/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertääkö jossain joku naamapoliisi katsomassa miltä sinä näytät?

Naiset jauhavat naistenlehdissa meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.

Vierailija
9/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko anti-aging trendi on niin hölmö.

Sillä saadaan mummukat ostelemaan sikahintaisia kreemejä ja käyttämään kallista kauneuskirurgiaa. Lopputulos +-0 tai monsteri.

Vierailija
10/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan huoliteltu nainen kaunis katseltava. Vähän kevyttä meikkiä naamaan joka päivä ja voi itsekin paremmin kuin jos on kuluneen näköinen ja väsyneet kasvot. 

Vierailija
11/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertääkö jossain joku naamapoliisi katsomassa miltä sinä näytät?

Naiset jauhavat naistenlehdissa meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat.

Itseinholla rahastava kauneusteollisuus tekee ihmisistä toistensa kopioita. Juuri kun olet repinyt itsestäsi karvojesi lisäksi irti myös persoonasi, joku keksii jälleen uuden mielisairaan standardin täytettäväksi. Kilpajuoksu on loputon ja rahaa palaa.

Vierailija
12/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67-vuotias eikä mielestäni tarvitse enää näyttää kakskymppiseltä. Se aika meni jo.

Vierailija
13/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa siinä on taustalla kuolemanpelko. Vanhuus liittyy kuolemaan, ja kuolema on tabu.

Itselläni on vanhenemisen kanssa kipuilua. en tykkää uurteista naamassani, haluaisin näyttää samalta kuin ennenkin. Mutta en toisaalta halua mitään botoxilla pumpattua kuminaamaakaan. Jutut, jotka nuorella joskus voivat näyttää hyvältä, ovat vanhenevalla naisella räikeitä (irtoripset, hiustenpidennykset, siveltimellä maalatut kulmakarvat, huulitäytteet). Yritän vanhentua arvokkaasti ja omannäköisesti. 

Vierailija
14/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia esinneellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.

Vierailija
15/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksilla myydään mielikuvia ompa kyseessä mikä tahansa asia.

Suomessa kaikki pyhät ovat kaupallisia. Osta tämä tai et selviä juhannuksesta tai vapusta.

Koulujen alkuun pitäisi ostaa uudet vaatteet. Koulujen loppumisesta on 8 viikkoa, jokaisella on vaatteita ennestään.

Nyt pitää ostaa uusi naama. Jotkut julkkisnaiset keksivät tämän myyntikikan, että saavat sillä rahaa ja pääsevät kuluttamaan lisää.

Vierailija
16/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pitkälti geenikysymys. Itse näytin 30v 18v.

Nuorena haluaa näyttä aikuiselta. Aikuisena nuoremmalta.

Vierailija
17/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa siinä on taustalla kuolemanpelko. Vanhuus liittyy kuolemaan, ja kuolema on tabu.

Itselläni on vanhenemisen kanssa kipuilua. en tykkää uurteista naamassani, haluaisin näyttää samalta kuin ennenkin. Mutta en toisaalta halua mitään botoxilla pumpattua kuminaamaakaan. Jutut, jotka nuorella joskus voivat näyttää hyvältä, ovat vanhenevalla naisella räikeitä (irtoripset, hiustenpidennykset, siveltimellä maalatut kulmakarvat, huulitäytteet). Yritän vanhentua arvokkaasti ja omannäköisesti. 

Syntymä on kuolemantuomio, siinä välissä ELETÄÄN!

Vierailija
18/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan huoliteltu nainen kaunis katseltava. Vähän kevyttä meikkiä naamaan joka päivä ja voi itsekin paremmin kuin jos on kuluneen näköinen ja väsyneet kasvot. 

Meikki ei poista kuluneisuutta tai väsyneisyyttä kasvoista. Lopputulos voi olla hyvinkin korni, kun uurteisiin ja väsyneisiin kasvoihin läträtään meikkejä uriutumaan.

Vierailija
19/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöelämä kirjoitti:

Mainoksilla myydään mielikuvia ompa kyseessä mikä tahansa asia.

Suomessa kaikki pyhät ovat kaupallisia. Osta tämä tai et selviä juhannuksesta tai vapusta.

Koulujen alkuun pitäisi ostaa uudet vaatteet. Koulujen loppumisesta on 8 viikkoa, jokaisella on vaatteita ennestään.

Nyt pitää ostaa uusi naama. Jotkut julkkisnaiset keksivät tämän myyntikikan, että saavat sillä rahaa ja pääsevät kuluttamaan lisää.

Naisille on rohkeutta meikitön selfie.. Kyllä! Kuva ilman meikkiä. Hävetkää! Vahvistatte rohkeudellanne vain sitä, että naisen kuuluu olla meikattu.

Vierailija
20/139 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoliteltu ei tarkoita samaa kuin nuorelta näyttävä. Hyvin voi olla huoliteltu, tyylikäs ikäiseltään näyttävä kuusikymppinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan