Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytävät eron jälkeen heti uuden kumppanin?

Vierailija
27.07.2023 |

En tajua sitä, itselläni menee joskus vuosia että pääsen aidosti jonkun yli enkä todellakaan ole heti etsimässä uutta, mites te muut täällä?

Kommentit (143)

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut vain kerran, mutta silloin olin yli silloisesta puolisosta jo siinä vaiheessa, kun erosta sovittiin. Monta vuotta olin eroa jahkaillut ja pohtinut uskaltamatta kuitenkaan tehdä mitään.

Tämähän se. Jos nainen on eron alull panija eikä kyse ole ollut siitä, että puolisolla olisi ollut joku toinen nainen, hyvin usein erosta aiheutuvan "surutyön" on tehnyt jo ennenkuin laittaa eropaperit vetämään. 

Vierailija
22/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa eron vasta kun seuraava mies on jo katottu.

Täällä on taas joku köyhä möhnämuna jauhamassa sontaa. Lähdin edellisestä liitosta omaan kotiin. Tahdon elää yksin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ero ollut mikään maailmanloppu. Enemmänkin helpotus. Ei ollut vaikeuksia aloittaa uutta suhdetta puoli vuotta eron jälkeen. 

Vierailija
24/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut taas ei osaa olla ilman kaveria. Välttämättä kuyse ei ole rakkaudesta kuhan on joku  aivan sama kuka. Tää on muuten totta.

Vierailija
25/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 vuotta ex:n kanssa. Miehen muutettua pois tasan vuoden päästä nykyinen muutti meille. Olemme olleet nyt 17 vuotta yhdessä. Välissä oli muutama lyhyempi juttu.

Olin miettinyt eroa jo pitkään ja henkisesti eronnut ennen virallista eroa. En ollut katsonut ympärilleni suhteessa ollessani ja yllättäen potentiaalisia ehdokkaita oli muutamia. Olin kuitenkin nuori tuolloin, jos nyt 43-vuotiaana eroaisin niin tuskin olisi miehiä jonossa odottelemassa

Vierailija
26/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ero ollut mikään maailmanloppu. Enemmänkin helpotus. Ei ollut vaikeuksia aloittaa uutta suhdetta puoli vuotta eron jälkeen. 

Kyse taitaakin olla enemmän siitä, miten on niin helppoa löytää aina uusi. Vaatimuksia uudelle kumppanille ei voi kovin paljoa olla.

Vierailija
27/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 10 vuotta ex:n kanssa. Miehen muutettua pois tasan vuoden päästä nykyinen muutti meille. Olemme olleet nyt 17 vuotta yhdessä. Välissä oli muutama lyhyempi juttu.

Olin miettinyt eroa jo pitkään ja henkisesti eronnut ennen virallista eroa. En ollut katsonut ympärilleni suhteessa ollessani ja yllättäen potentiaalisia ehdokkaita oli muutamia. Olin kuitenkin nuori tuolloin, jos nyt 43-vuotiaana eroaisin niin tuskin olisi miehiä jonossa odottelemassa

Kyllä varmasti olisi, jos ulkonäkö on kohdallaan.

Vierailija
28/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sitten vasta kun se sopii elämäntilanteeseen, monellakaan lapset ei tykkäisi jos heti tuotaisiin uusi näytille.

Vierailija
29/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan eron jälkeen meni pari vuotta yksin. Toka suhde oli niin paskaa että olin vain helpottunut kun se lopulta loppui. Kun elämäni rakkaus kirjaimellisesti käveli vastaan kaksi kuukautta myöhemmin, en enää muistanut menneitä. Kaikki vaan tuntui niin oikealta. Sillä tiellä. Jos tää loppuu, ei tule enää ketään muuta. Koska ei voi olla enää ketään muuta.

Vierailija
30/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse taitaakin olla enemmän siitä, miten on niin helppoa löytää aina uusi. Vaatimuksia uudelle kumppanille ei voi kovin paljoa olla.

Miksi pitäisi olla paljon vaatimuksia? Ei kuitenkaan ole olemassa mitään satujen täydellistä prinssiä tai prinsessaa, vaan ihmiset ovat ihan tavallisia virheinen päivineen. Jos synkkaa hyvin, sillä pääsee jo pitkälle. 

Vierailija
31/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä vaikka joidenkin kohdalla voi toki noin ollakin. Joskus se oikea ihminen vaan tulee vastaan muiden silmissä epäsovinnaisena ajankohtana. Eli liian pian eron jälkeen.

Vierailija
32/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 8 vuotta sinkkuna erottuani alkoholistimiehestä. Nyt olen löytänyt miehen itselleni. On ollut tarkka seula minkä mukaan miehiä olen valkannut. Eksä oli niin kamala tyyppi, etten halunnut tehdä samoja virheitä uudelleen. Ja lapsiakin 2, että halusin heille pysyvyyttä, enkä vaihtuvia miehiä.

N46

Vierailija
33/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 43-vuotiaalle enää miehiä jonossa vaikka olisi minkälainen 😆

Vierailija
34/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan kestää valkoisella yli 40 vuotiaalla miehellä löytää uusi?

ruuppuu monesta asiasta, oletko työssä, koulutus, mik työ, missä asut, onko lapsia jne

Vierailija
35/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä vaikka joidenkin kohdalla voi toki noin ollakin. Joskus se oikea ihminen vaan tulee vastaan muiden silmissä epäsovinnaisena ajankohtana. Eli liian pian eron jälkeen.

Varmaan naisilla näin.

Vierailija
36/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonako pitää yksin itkeä eroa?Tervettä jättää taakseen mennyt ja ihanaa joku löytää heti eron jälken jonkun.Rakaus on ikuista kohde vain voi muttua milloin tahansa.Its sinkuna 13 v.ei kivaa.Mutta kaikeen totuu ja kaiken hyväksyy tämänkin tilan.Olen kai liian nirso.Hampaat pitää hoitaa, hiukset siistit tai ponihänällä.Pitää vihtyä metsissä uimaranoilla.Omistaa vaikka isän vanha pyörä ja sukset.Murtomaa hihtoa harastaa edes 5km lenkki.Oma varainen ettei vippa rahaa.

Vierailija
37/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 43-vuotiaalle enää miehiä jonossa vaikka olisi minkälainen 😆

No se on joo totta, mutta naisille on.

Vierailija
38/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mitenkään erikseen ole tarvinut kumppania etsiä tai löytää. Sopivat ovat tulleet vastaan ihan ilman etsimistä ja vaatimista. Tämä nykyinenkin ihan vain sattumalta osui samaan paikkaan samaan aikaan ja siitä se sitten lähti ikään kuin itsekseen eteenpäin. En ole osannut koskaan ajatella, että pitäisi olla joku lista, mistä ruksia asioita ennen kuin toisen kanssa voi alkaa suhteeseen. 

t. sama

Vierailija
39/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina viidestä kymmeneen vuotta ja siksihän olen yli viisikymppinen sinkku. 😒

Vierailija
40/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä on? Jos on tasokas nainen tai mies, niin tyrkyllä on kyllä useita koko ajan. Siitä vaan valkkaa parhaan. Taviksilla tietysti on vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän