Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytävät eron jälkeen heti uuden kumppanin?

Vierailija
27.07.2023 |

En tajua sitä, itselläni menee joskus vuosia että pääsen aidosti jonkun yli enkä todellakaan ole heti etsimässä uutta, mites te muut täällä?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin näkee, että kukaan nainen olisi sinkkuna yli puolta vuotta, ellei todella tahdo sitä.

En minä halua olla sinkku mutta tiedostan kyllä miten raskas olen läheisille. Joten en odota että kukaan kanssani haluaa olla. Kohta menty kaksi vuotta yksin.

Tiedän lähes vain ja ainoastaan naisia, jotka ovat hyvin raskaita kaikille, ja ovat silti parisuhteessa. Ylivoimaisesti valtaosa.

Ok. Minua et tunne. Ne tuntemasi ovat varmaan sosiaalisesti kyvykkäämpiä kuin minä kun heidän suhteisensa laadun ja raskauden tiedät. Sosiaaliset taidot auttaa löytämään puolison .

Vierailija
142/143 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät osaa olla yhtään yksin, mutta eivät saa myöskään pidettyä yhtäkään suhdetta pitkään kasassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tunteet kuolleet jo aikaa sitten ja suhteessa roikuttu syystä tai toisesta (lapset, raha, toisen mielenterveys jne). Lisäksi huomannut, että silloin kun itseä ei voisi vähempää kiinnostaa alkaa noita tarjokkaita ilmestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme