Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytävät eron jälkeen heti uuden kumppanin?

Vierailija
27.07.2023 |

En tajua sitä, itselläni menee joskus vuosia että pääsen aidosti jonkun yli enkä todellakaan ole heti etsimässä uutta, mites te muut täällä?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tosi nopeasti ja täydellisen miehen vieläpä. Avioero oli mulla mitä ihanin vapautus vihdoin ja viimein. Viimein oli mahdollisuus saada ihan oikeaa rakkautta, mitä olin kaivannut vuosia ja vuosia. Ei ollut mitään, minkä vuoksi olisin odotellut ja syljeskellyt kattoon.

Nyt olen ollut jo vuosia tämän uuden miehen kanssa ja elämä on ihanaa.

Vierailija
62/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle ero ollut mikään maailmanloppu. Enemmänkin helpotus. Ei ollut vaikeuksia aloittaa uutta suhdetta puoli vuotta eron jälkeen. 

Kyse taitaakin olla enemmän siitä, miten on niin helppoa löytää aina uusi. Vaatimuksia uudelle kumppanille ei voi kovin paljoa olla.

Ei minun mitenkään erikseen ole tarvinut kumppania etsiä tai löytää. Sopivat ovat tulleet vastaan ihan ilman etsimistä ja vaatimista. Tämä nykyinenkin ihan vain sattumalta osui samaan paikkaan samaan aikaan ja siitä se sitten lähti ikään kuin itsekseen eteenpäin. En ole osannut koskaan ajatella, että pitäisi olla joku lista, mistä ruksia asioita ennen kuin toisen kanssa voi alkaa suhteeseen. 

t. sama

Olet siis joko nainen, nuori nainen tai molempia.

Mitä tarkoitat nuorella? 

t. sama

Naisen tapauksessa 18-55.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tosi nopeasti ja täydellisen miehen vieläpä. Avioero oli mulla mitä ihanin vapautus vihdoin ja viimein. Viimein oli mahdollisuus saada ihan oikeaa rakkautta, mitä olin kaivannut vuosia ja vuosia. Ei ollut mitään, minkä vuoksi olisin odotellut ja syljeskellyt kattoon.

Mutta miten tämä uusi unelmien mies löytyi välittömästi suhteen päätyttyä? Oliko katsottuna jo aiemmin?

Vierailija
64/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti pariutuvilla se homma taitaa mennä niin että kun yksi tai parikin jotain vikaa löytyy tyypistä niin aletaan kauheasti miettimään tuleeko mitään, kun taas helposti pariutuvat vaan kepeästi ajattelee että siinäpä kiva tyyppi aletaan oleen ja pikkuviat lentää sormien lävitse.

Tämä. Ensitreffit alttarilla on toki viihdeohjelma, mutta siinä näkee konkreettisimmillaan, miten vaativia monet ovat. Tietenkään kaikkien kanssa ei voi pariutua, mutta osa ei anna edes mahdollisuutta, jos tyyliin paita on väärän värinen tai kaveri ei viikkaa vaatteita oikealla tavalla. Vastaava näkyy myös tv-maailman ulkopuolella sinkkuna parisuhteen löytymisen vaikutta tuskailevissa. Ei toki kaikissa. 

Vierailija
65/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden kaverini. Täysi elämänkoululainen ja mt-ongelmien vuoksi eläkkeellä. Ollut 7 kertaa kihloissa ja viidesti naimisissa. Erosi viime vuoden puolella edellisestä ja nyt tekee muuttoa uuden luo. Nyt on joku vanha ukko. Oli kolme lasta ja oli tehnyt sterilisaation. Sai puhuttua itselleen sterilisaationpurun kun tuli tuus ukko. Ja jopa hedelmöityshoidot olivat alkamassa, kun kyllästyi ja otti eron.

Vierailija
66/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten tämä uusi unelmien mies löytyi välittömästi suhteen päätyttyä? Oliko katsottuna jo aiemmin?

Elämä on arvaamatonta. Joskus se oikea vaan astelee vastaan ilman kummempia etsimisiä.

t. eri

Vierailija
67/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen samaa. Olen ollut 5 vuotta sinkkuna enkä ole löytänyt vielä ketään. Samoihin aikoihin eronnut kaverini on ehtinyt olla jo kahdessa avoliitossa ja näiden lisäksi on ollut pari seurustelukumppania sekä useita "säätöjä".

Ihmiset ovat erilaisia. Itselläni pää hajoaisi ja pumppu pettäisi jos olisi noin vauhdikasta ihmissuhderintamalla. En kestäisi.

Vierailija
68/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on arvaamatonta. Joskus se oikea vaan astelee vastaan ilman kummempia etsimisiä.

t. eri

No ei kyllä astele. Jossain on täytynyt tavata ja ihastua, että suhde on päässyt edes syntymään.

Vierailija
69/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan kestää valkoisella yli 40 vuotiaalla miehellä löytää uusi?

1 päivä

Vierailija
70/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin näkee, että kukaan nainen olisi sinkkuna yli puolta vuotta, ellei todella tahdo sitä.

Itse olen ollut koko elämäni.  N35

Vierailija
71/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeasti pariutuvilla se homma taitaa mennä niin että kun yksi tai parikin jotain vikaa löytyy tyypistä niin aletaan kauheasti miettimään tuleeko mitään, kun taas helposti pariutuvat vaan kepeästi ajattelee että siinäpä kiva tyyppi aletaan oleen ja pikkuviat lentää sormien lävitse.

Minkälaisista pikkuvioista nyt puhut? Jonkun toisen mielestä pikkuvika voi olla toisen mielestä olennainen, kannattaa muistaa tämä.

Minusta pikkuvika voisi olla vaikka joku vääränlainen vaatetus tai hiustyyli. Mutta itsellä sellaisia stoppivikoja on ainakin tupakointi ja näkökulmastani runsas oluenjuonti jos sitä harrastaa lähes viikoittain kun itsellä ei ole mitään tarvetta juoda.

Vierailija
72/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

No ei kyllä astele. Jossain on täytynyt tavata ja ihastua, että suhde on päässyt edes syntymään.

No kyllä astelee. Katsos kun kehenkään ei voi ihastua eikä ketään voi tavata, jos ensin ei ole "asteltu vastaan" eli satuttu samaan paikaan samaan aikaan syystä tai toisesta. 

Vierailija
73/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen samaa. Olen ollut 5 vuotta sinkkuna enkä ole löytänyt vielä ketään. Samoihin aikoihin eronnut kaverini on ehtinyt olla jo kahdessa avoliitossa ja näiden lisäksi on ollut pari seurustelukumppania sekä useita "säätöjä".

Hänkään ei siis ole vakituista kumppania löytänyt? Kai sinäkin olet ihmisiä tavannut? Kaverillasi vain on matalampi kynnys julistaa ihmissuhde parisuhteeksi, ja jopa muuttaa yhteen asumaan, kuin sinulla.

Vierailija
74/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakea pelkästään seksiä, löydetään nopeastikin uusi. Jotkut eivät osaa ollenkaan rakastaa, vaan rakastelevat vaan. Niillä on helppo. Jos perehtyä sielulla ja hengellä mukaan, huolehtivaisesti ja moraalisesti ja vastuudentunteen omavana, mikä tahansa ero on katastrofi ja epäonnistuminen suhtessa. Joskus psykopaatit käytävät hyviä ihmisiä, rikkoaksen tahalla niiten elämä. Niillä ei ole aikomustakaan sitoa itseäni vastuudentunnollisesti ja rakastavaisesti, vaan sitoutuvat, menevät jopa naimisiin, saavat ihmisen oman puolelle ja sitten jätävät. Riipuu ihmisen omatunnosta, että ei rupeis syyttämään itseä, silloin saa nopeammin tilannesta ulos ja ohi. Kannatta sanoa itselle, että jos suhde ei toiminut, etsin ihmisen, kenen kanssa saan suhteen toimimaan. Niitä on nykyään tosi vähän, koska rakastavaisia ihmisiä on tosi vähän. Kaikki haluavat, että heitä rakastettaan, mutta ise ei osaa rakastaa ja laskevat toimivan seksin vaan rakkaudeksi.

Kysyy joiltaki, mikä on sielunrakkaus- he katsovat sinua kun kuulta putonnutta, koska niiten ainoa rakkaus on rahaa, valtaa ja seksi.

Rakastaa koko siellullasi-sitä osaavat vaan todella vähäiset

Vierailija
75/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Siinähän sitä tavataan, kun astellaan vastaan. Ollaan samassa tilaisuudessa ihan muista syistä, ja jutellaan. Tulee tunne, että haluaa tavata uudestaan. Sovitaan tapaaminen jne.

Vierailija
76/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin noin 5 vuotta sitten. Kerran tuli kännissä ujuteltua. Muuten olen ollut siveellinen. Lapset jo tehty. Ei kiinnosta uusi parisuhde tai edes seksi

M40

Vierailija
77/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänkään ei siis ole vakituista kumppania löytänyt? Kai sinäkin olet ihmisiä tavannut? Kaverillasi vain on matalampi kynnys julistaa ihmissuhde parisuhteeksi, ja jopa muuttaa yhteen asumaan, kuin sinulla.

Hän on nyt tuossa toisessa avoliitossaan, joten voi olla että vakituinen kumppani on löytynyt. Itse olen käynyt korkeintaan kahdesti jonkun kanssa kahvilla ja sitä ei voi seurusteluksi kutsua millään tavalla..

Vierailija
78/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinänsä ollut. Töissä olin ohimennen nähnyt. Ja tosiaankin ohimennen. Hän ei minua edes muistanut eikä kahdestaan juteltu. Eron jälkeen otin yhteyttä, koska tiesin nimen.

Vierailija
79/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisista pikkuvioista nyt puhut? Jonkun toisen mielestä pikkuvika voi olla toisen mielestä olennainen, kannattaa muistaa tämä.

Minusta pikkuvika voisi olla vaikka joku vääränlainen vaatetus tai hiustyyli. Mutta itsellä sellaisia stoppivikoja on ainakin tupakointi ja näkökulmastani runsas oluenjuonti jos sitä harrastaa lähes viikoittain kun itsellä ei ole mitään tarvetta juoda.

Veikkaanpa, että henkilö ei vaan tunne vetoa toiseen eikä ole kiinnostunut. Syyksi voidaan vaatetus tai hiustyyli, mutta oikeasti syy on se, että toinen ei vain vedä puoleensa. Vaatetus ja hiustyyli voi olla sitä, mutta ei se niin mene, että toiseen olisi ihastunut ja enemmän kuin mitään haluaisi seksiä tämän kanssa, mutta sitten joku vääränlainen paita vesittäisi koko homman. Ne vääränlaiset vaatteet ja hiukset voivat olla vain konkreettisia syitä, joiden kautta voi se ilmenee, että toiseen ei tunne vetoa. Seksuaalinen vetovoima on aika olennainen juttu suhteessa, pelkästään se ei riitä, että toinen on "kiva". Ja kyllähän vaatetus ja hiustyyli usein ilmentävät henkilön persoonaakin, sitä millainen tyyppi hän on ihmisenä, joten siinäkin mielessä ihan ymmärrettävää, jos kaikki eivät viehäty ihan kaikista ulkonäkötyypeistä.

Vierailija
80/143 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ollu tääl aikaisemminkin

Niin on ollut ja aina syytettyinä on miehet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme