Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystäväni erosi ja palasi ns parisuhdemarkkinoilla. Ja hyvä Luoja, miten pinnallisia ihmiset ovat siellä

Vierailija
24.07.2023 |

Ystävättäreni erosi pari vuotta sitten miehestään ja nyt erosta jo toivuttuaan palasi ns patisuhdemarkkinoille.

Kun olen kuunnellut hänen juttujaan ja miten ihmiset ovat siellä ovat pinnallisia, en voi ihmetellä sitä miten niin moni ei löydä kumppania.

Ja ystävättäreni on perusnätti, normaalipainoinen vaaleahko nainen. Luonteeltaan kiltti ja mukava, ja perusfiksu. Mitään elämänhallinta ongelmia ei ole, ja elättää itse itsensä. On lapseton, silti ei tunnu löytävän kumppania. Ystäväni etsii tasa-painoista, perusfiksua, siistiä ja kunnollista miestä. Samanlaista kuin ystävänikin on.

Ei voi muuta sanoa kuin että hulluksi on meno mennyt. Sitten kun taas katsoo kaupassa parisuhteita, niin ihan tavallisia tallukoita suurin osa.

Onko niin, että ne nirsot ja pinnalliset ihmiset jäävät pyörimään sinkkualustoille ja realistiset pariutuu tavisihmisen kanssa?

Kommentit (210)

Vierailija
161/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut työelämässä parikymmentä vuotta. Lähes kaikki naiskollegani ovat olleet aina varattuja. Työssäni en tapaa jatkuvasti uusia ihmisiä, vaan samoja ihmisiä. Yhden kerran kävi satumainen tuuri. Ulkomaalainen nainen otti kontaktia töissä ja jossain vaiheessa tajusin, että hän on kiinnostunut. Siitä syntyi suhde, joka kuitenkin päättyi erääseen mahdottomaan esteeseen.

Muutoin olen aina löytänyt seuraa ainoastaan deittisovellusten kautta. En osaa alkaa juttelemaan tuntemattomille missään muualla.

Vierailija
162/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.

Ehkä olen vain ollut onnekas.

Ei ole kyse onnesta vaan todella vääristyneestä miesten ja naisten määrästä kyseisessä palvelussa. Tein itse aikoinaan naisena profiilin kun yritin selvittää millaisia profiileja muut miehet luovat. Bio oli tyhjä ja kuvana koivu. Sain 24h sisään +100 tykkäystä ja enempää ei Tinder suostunut näyttämään. Tinder on täysi vitsi miehille ja kultakaivos naisille ulkonäöstä välittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.

Ei ole kyse onnesta vaan todella vääristyneestä miesten ja naisten määrästä kyseisessä palvelussa. Tein itse aikoinaan naisena profiilin kun yritin selvittää millaisia profiileja muut miehet luovat. Bio oli tyhjä ja kuvana koivu. Sain 24h sisään +100 tykkäystä ja enempää ei Tinder suostunut näyttämään. Tinder on täysi vitsi miehille ja kultakaivos naisille ulkonäöstä välittämättä.

Hmm. Eli ehkä onnekas osapuoli tuossa yhtälössä onkin se mies? :)

Vierailija
164/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on janosia. Oliko yllätys?

Vierailija
165/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä muutamat mainitut termit. Perusnätti, peruskomea ja etenkin perusfiksu. 😄 Mitä lie.

Vierailija
166/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte yliarvioida ystäväsi ulkonäön tai vaihtoehtoisesti teidän tavallinen mies tarkoittaa oikeasti komeaa miestä.

Vierailija
167/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta onnenpotku saada satoja tykkäyksiä koivun kuvalle? Samalla tavallahan voi sanoa miehellekin, että laita Tinderissä sukupuoleksi nainen, tyhjä kuvaus ja kuva koivusta, niin viestittelijöistä ei ole pulaa. Ei pelkillä viesteillä ja tykkäyksillä tee mitään, kun ne eivät ole edes oikealle ihmiselle osoitettuja vaan jollekin puulle.

Vierailija
168/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä muutamat mainitut termit. Perusnätti, peruskomea ja etenkin perusfiksu. 😄 Mitä lie.

Synonyymeja tavalliselle. Toki sensitiiviset personaallisuudet riittävällä älyllisellä kapasiteetilla kykenevät jakamaan isoa tavallisten ryhmää hienovaraisemmin alaosioihin.

Vierailija
169/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Kournikova on nelikymppinen , mutta mittansa edelleen pituus miinus 110.

Monestiko teille pitää sanoa, että se on hotein mitta?

Häh?

Olen itse 46. Mitat 170/60.

Kournikovalla 173/63.

No ei tee tiukkaakaan. Mulla itseasiassa pituus miinus 112 ja timmi kroppa. Harmi kun miehistä on vaikea löytää vastinetta. N40

Vierailija
170/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko deittisoveluksista ja sivuista tullut saalistus paikkoja salarakasta etsiville tai jotain sinne päin.

Ei. Sinkkuja siellä näyttää suurin osa olevan. Omalle kohdalle ei ole osunut yhtäkään varattua.

Monet miehet teeskentelevät olevansa sinkkuja. En todella lähtisi treffeille varatun kanssa. Tämä huijaus selviää monesti vasta ajan kanssa.

Vierailija
171/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Eli ehkä onnekas osapuoli tuossa yhtälössä onkin se mies? :)

No sepä! Näyttää unohtuvan että kun heteronainen löytää suhteen tinderistä, samalla löytää joku heteromieskin.

Vierailija
172/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Kournikovalla 173/63.

No ei tee tiukkaakaan. Mulla itseasiassa pituus miinus 112 ja timmi kroppa. Harmi kun miehistä on vaikea löytää vastinetta. N40

Olen myös fitness. Mieheltä haluan jotain ihan muuta kuin timmiä kroppaa. Mun on vaikea samaistua. Toki mä tykkään urheilullisesta mutta timmi ei tarvitse olla.

Vierailija
173/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen tarkoittaa reaalielämässä tyyliin Annika Saarikko.

Miehiä on jonossa asti jos on oikeasti vartalo kuin esim. Anna Kournikovalla.

Hän on nelikymppinen.

No mulla on aikalailla Kournikovan kroppa. Kyllä tällä seksiseuraa saa, mutta mitään vakavampaa on vaikea löytää. Miehet luulee, että mua kiinnostaa pinnalliset asiat, joku raha ja luksus. Eivät voisi olla enempää väärässä. Eivät idiootit viitsi lukea mun profiilia. Ja sitten kun tavataan, niin keskittyvät vain mun ulkonäköön ja olettavat mun olevan tosi yksinkertainen. Lopetin koko deittailun. Kokeilen sit uudestaan kun olen rupsahtanut.

Vierailija
174/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä Tinderit yms. ole lähinnä mobiililihatiskejä. Ei kai siellä kukaan tositarkoituksella pyöri.

Vierailija
175/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Kournikovalla 173/63.

Niin on naisistakin vaikea löytää. Harvoin matchaavat takaisin, joten oletan heillä olevan pilvin pimein hyväkuntoisia miehiä jo keskusteluringissään.

Vierailija
176/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko deittisoveluksista ja sivuista tullut saalistus paikkoja salarakasta etsiville tai jotain sinne päin.

Ei. Sinkkuja siellä näyttää suurin osa olevan. Omalle kohdalle ei ole osunut yhtäkään varattua.

Monet miehet teeskentelevät olevansa sinkkuja. En todella lähtisi treffeille varatun kanssa. Tämä huijaus selviää monesti vasta ajan kanssa.

Satsaisin perinteisiin perhearvoihin vaaliviin deittailusivustoihin. Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Sivustoilla saa näkyä kuvista ja teksteistä perhekeskeisyys. Sub/dom maininta on monilla hutilaukausten välttämiseksi. Submissiivinen tarkoittaa palvelualtista ja pehmeää, dom dominoivaa. Googleta käyttäjän kuvat sekä nimi. 2 oikein hyvän osuessa kohdalle pidä kirjaa kummankin hyvistä&huonoista puolista.

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/m/index

Apit:

https://apps.apple.com/us/app/farmers-dating-only-farmersd/id1403301272

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dating.apps.farmers.o…

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fbm.cowboys&hl=en_US

https://apps.apple.com/us/app/cowboy-mate-dating-app/id1448701563

Vierailija
177/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no vähän outoa, mutta kai siinä joku kuvittelee voittavansa jotain, jos huijaa. Ennemmin tai myöhemmin se paljastuu.

Vierailija
178/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain Facebookdatingissa, tavannut sieltä 4 miestä. Vaikuttaa siltä että netin kautta kiinnostuessa alkaa päässä muodostua kiiltokuva toisesta, joka romahtaa livenä tavatessa kun toinen onkin tavallinen nainen. Live-elämässä minulla ei ole usein ollut vaikeuksia löytää seuraa, mutta netin kautta tuntuu käyvän aina tuo sama ilmiö. Joko mies lopettaa viestittelyn tyystin tai haluaa jatkaa kavereina.

Ei ehkä edes kannata kokeilla tinderiä.

Vierailija
179/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vain Facebookdatingissa, tavannut sieltä 4 miestä. Vaikuttaa siltä että netin kautta kiinnostuessa alkaa päässä muodostua kiiltokuva toisesta, joka romahtaa livenä tavatessa kun toinen onkin tavallinen nainen. Live-elämässä minulla ei ole usein ollut vaikeuksia löytää seuraa, mutta netin kautta tuntuu käyvän aina tuo sama ilmiö. Joko mies lopettaa viestittelyn tyystin tai haluaa jatkaa kavereina.

Ei ehkä edes kannata kokeilla tinderiä.

Se noissa deittipalveluissa on kaikissa riskinä, että kehittelee toiveita päässään. Siksi suosin itse aika nopeaa tapaamista, niin tuleepa ainakin totuus heti ilmi, eikä ylimääräisiä kuvitelmia. Eipä se ensitapaaminenkaan tosin vielä kaikkea kerro.

Vierailija
180/210 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ystävä vain yrittää liikaa ja epätoivo näkyy? Tai sitten hänellä vaan on oma rima liian korkealla kuitenkin.

Minulla on aika lailla kuvaillun kaltainen ystävä myös, sillä erolla, että hänellä on lapsi. Erosi edellisestä pari vuotta sitten ja on jo löytänyt uuden kumppanin. Mies on ihan perusjantteri, omaan silmään ei kovin komea, lyhyehkö ja mahaakin on. Ystävä kuitenkin tykkää.

Eli kyllä ne perusmiehet ja -naiset edelleen kelpaa toisilleen. Yksin jäävät vain ne, jotka luulevat liikoja omasta viehätysvoimastaan ja havittelevat omaa tasoaan paremman näköistä saalista. Olisin minäkin halunnut tummatukkaisen mallimiehen, jos pelkkää ulkonäköä katsotaan, mutta kun olen itse korkeintaan perusnätti varustettuna muutamalla aika räikeällä ulkonäkövirheellä, niin eihän mun sellaisia kannattanut edes katsella paitsi Anttilan kuvastossa. Yksin olisin jäänyt, jollen olisi "kelpuuttanut" ihan tavallista miestä, joka onneksi on niitä, jotka paranevat kuin viini vanhetessaan. Sääli, ettei itsestäni voi sanoa samaa.

Mä olen hoikka ja timmi. Veikkaanpa, että elitapani ovat hieman erilaiset kuin perusjantterilla. Kyllä siihen vatsakkuuteen on yleensä ihan hyvät syyt. Haluan tietenkin kaltaiseni aktiivisen miehen, joka myös syö terveellisesti. En enää ota vaivoikseni herkuttelevaa sohvaperunaa. Siinä ei vapaa-ajanviettotavat kohtaa eikä kyllä seksikään kiinnosta. Kaltaisiani miehiä vaan tuntuu olevan todella vähän, joten sinkkuna jatkan.

Itse otan paljon mieluummin miehen, jolla on elintasoa vyötäröllä ja korvien välissä muutakin kuin viimeisin proteiinijauhe-uutuus. Jostain syystä olen itse aina karsastanut näitä viimeisen päälle trimmattuja salihirviöitä, kuin myös itseriittoisia omahyväisiä kamppailulaji-experttejä (jälkimmäisiä tosin vähemmän-taistelulajeissa kun yleensä on oltava mukana myös aivot ja muutakin kyvykkyyttä, kuin vain nostaa rautaa penkistä mahdollisimman paljon). Ja ei, en ole lihava siiderival as, koska sitähän terveysfanaatikot ensimmäisenä ajattelevat- tarvitsen suhteelta vain paljon muutakin, kuin ulkomuodon tai rahaa pintaliitelyä varten. En ole vaativa, olen vain valikoiva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän