Hyvä ystäväni erosi ja palasi ns parisuhdemarkkinoilla. Ja hyvä Luoja, miten pinnallisia ihmiset ovat siellä
Ystävättäreni erosi pari vuotta sitten miehestään ja nyt erosta jo toivuttuaan palasi ns patisuhdemarkkinoille.
Kun olen kuunnellut hänen juttujaan ja miten ihmiset ovat siellä ovat pinnallisia, en voi ihmetellä sitä miten niin moni ei löydä kumppania.
Ja ystävättäreni on perusnätti, normaalipainoinen vaaleahko nainen. Luonteeltaan kiltti ja mukava, ja perusfiksu. Mitään elämänhallinta ongelmia ei ole, ja elättää itse itsensä. On lapseton, silti ei tunnu löytävän kumppania. Ystäväni etsii tasa-painoista, perusfiksua, siistiä ja kunnollista miestä. Samanlaista kuin ystävänikin on.
Ei voi muuta sanoa kuin että hulluksi on meno mennyt. Sitten kun taas katsoo kaupassa parisuhteita, niin ihan tavallisia tallukoita suurin osa.
Onko niin, että ne nirsot ja pinnalliset ihmiset jäävät pyörimään sinkkualustoille ja realistiset pariutuu tavisihmisen kanssa?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Oli pariutuessaan nuori ja kiinnostuneita miehiä riitti. Nyt ei ole enää nuori ja on lapsia? Kannatta löytää se kestävä hyvä suhde nuorena ja PYSYÄ siinä, koska tarjonta ei parane, vaan huononee.
Sekä miehet että naiset ovat hyvin pinnallisia. Molemmat.
Lueppa uudelleen kirjoitukseni. Ystäväni on lapseton ja iältään kolmikymppinen. Ihan hyvä ikä vielä.
Olisin kriteereiltäni sopiva,mutta minua kiinnostaa naisten kanssa vain seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pariutuessaan nuori ja kiinnostuneita miehiä riitti. Nyt ei ole enää nuori ja on lapsia? Kannatta löytää se kestävä hyvä suhde nuorena ja PYSYÄ siinä, koska tarjonta ei parane, vaan huononee.
Lueppa uudelleen kirjoitukseni. Ystäväni on lapseton ja iältään kolmikymppinen. Ihan hyvä ikä vielä.
Vapaita perusmiehiä on pilvin pimein. Siis järkeviä, työssäkäyviä, tavallisen näköisiä (eli eivät ole useimpien naisten mielestä oikein millään mittarilla komeita). Sellaisia mitä kuvailit. Sun ystävä haluaa komean miehen, jos on vaikeaa. Ne kelpuuttaa parisuhteeseen vain kauniin naisen. Mutta käyvät ahkerasti sängyssä kaikkien perusnättien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä neuvo ja yleistys. Entäpä jos omasta kumppanista muodostuu epämiellyttävä taakka? Pettää, juo liikaa, ja äkäilee, halveksuu toista eikä osallistu kotitöihin?
Minun sisko alkoi seurustella ihanan miehen kanssa joka kuitenkin myöhemmin alkoholisoitui. Mitä järkeä jäädä tuollaiseen suhteeseen? Huonosta kumppanista kannattaa erota aina!
Yllättääkö tämä ketään. Itse en ole ainakaan yllättynyt.
Enkuksi noita deittilätäköitä sanotaan mm haialtaiksi. Tietysti mitäpä ihmiset eivät pitkästymistä paetakseen tekisi. Pelkkä töllistely ja oman markkinaindeksin tarkistus motivoi myös. Jänniä paikkoja!
Näin se tuntuu nykyään olevan. Itse en ole enää noin nuori mutta muuten kaikki kunnossa, esim. hyvät tulot ja avrallisuutta on eli elätiksi en ryhtyisi, ura ja elämä hallinnassa. Hoikka ja kivan näköinen, toki ikä näkyy. Mutta miehille ei vaan kelpaa. Ainoat jotka ovat kiinnostuneita ovat varatut miehet jotka hakevat seksiä ja toista naista elämäänsä. Tavallisen hyvän parisuhteen löytämisen suhteen olen jo luovuttanut. Ei jaksa enää tutustua ja tapailla vain huomatakseen että mies on varattu.
Ystäväsi ei ole todellisuudessa yhtä mukava kuin minä sinä hänet näet. Jos olisi, pöyrisi miehiä jatkuvasti ympärillä ja suurempi ongelma olisi häätää niitä etäämmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä neuvo ja yleistys. Entäpä jos omasta kumppanista muodostuu epämiellyttävä taakka? Pettää, juo liikaa, ja äkäilee, halveksuu toista eikä osallistu kotitöihin?
Minun sisko alkoi seurustella ihanan miehen kanssa joka kuitenkin myöhemmin alkoholisoitui. Mitä järkeä jäädä tuollaiseen suhteeseen? Huonosta kumppanista kannattaa erota aina!
Ei se sitten ollut hyvä valinta nuorena. Ehkä hän ei osannut valita, ehkä hänellä oli huonoa tuuria. Yleensä ihmiset eivät muutu niin radikaalisti ihanasta kamalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaita perusmiehiä on pilvin pimein. Siis järkeviä, työssäkäyviä, tavallisen näköisiä (eli eivät ole useimpien naisten mielestä oikein millään mittarilla komeita). Sellaisia mitä kuvailit. Sun ystävä haluaa komean miehen, jos on vaikeaa. Ne kelpuuttaa parisuhteeseen vain kauniin naisen. Mutta käyvät ahkerasti sängyssä kaikkien perusnättien kanssa.
Höpö höpö! Olen katsellut ystäväni Tinderiä ja ihan tavismiehille laittaa oikealle. Se mitä olen seurannut touhua sivusta on, että miehille naisen ulkonäkö on todella tärkeä.
Ysätävsi ylivoimaisesti tärkein ominaisuus jäi kertomatta. Kuinka vanha hän on?
Sinänsä lohduttavaa kuulla, että muillakin on samoja ongelmia.
Ei tämä mene läpi. Itsekin miehenä tinderiä kokeiltuani huomasin, että kyllä ne naiset vaan vaatii enemmän kuin mitä tällä palstalla sanotaan. Tai sitten kaunistelevat sitä mitä ovat esim. ulkonäöltään. Sillä olen itse urheilullinen, hyvässä vakityössä, olin tinderissä etsimässä parisuhdetta. Profiilitekstista kävi ilmi, että olen täysijärkinen, etsin hyvää parisuhdetta, tykkään luonnosta, etsin mukavaa naista terveellisillä elämäntavoilla. Laitoin oikealle kaikki perusnätit, jotka sopi edes jotenkin siihen mitä hain. Itsekin olen peruskomea. Ei tarvinnut paljon mätsien kanssa jutella, koska naiset eivät kiinnostuneet siitä mitä olen. Muut tavalliset miehet sanoo samaa, tipoittain tulee mätsejä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mene läpi. Itsekin miehenä tinderiä kokeiltuani huomasin, että kyllä ne naiset vaan vaatii enemmän kuin mitä tällä palstalla sanotaan. Tai sitten kaunistelevat sitä mitä ovat esim. ulkonäöltään. Sillä olen itse urheilullinen, hyvässä vakityössä, olin tinderissä etsimässä parisuhdetta. Profiilitekstista kävi ilmi, että olen täysijärkinen, etsin hyvää parisuhdetta, tykkään luonnosta, etsin mukavaa naista terveellisillä elämäntavoilla. Laitoin oikealle kaikki perusnätit, jotka sopi edes jotenkin siihen mitä hain. Itsekin olen peruskomea. Ei tarvinnut paljon mätsien kanssa jutella, koska naiset eivät kiinnostuneet siitä mitä olen. Muut tavalliset miehet sanoo samaa, tipoittain tulee mätsejä naisten kanssa.
Vihjaa profiilissasi että on tuomio pahoinpitelystä (toki mieheen kohdistuneesta). Sen jälkeen inboxisi täyttyy kiinnostuneista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Olen katsellut ystäväni Tinderiä ja ihan tavismiehille laittaa oikealle. Se mitä olen seurannut touhua sivusta on, että miehille naisen ulkonäkö on todella tärkeä.
Mitä tarkoittaa "laittaa oikealle"?
Miten sinä tiedät, miten Tinder toimii?
ei ole enää tavallisia miehiä suurin osa on päästään vialla... ei kannata ottaa ketään kumppania riesaksi... sama toisinkin päin...
Ja miksei voi olla ja eläää yksin? Miksi siihen tarvitaan mies rasitteeksi?
Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.
Ehkä olen vain ollut onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Erosin avioliitosta ollessani 35-vuotias 2 pienen lapsen äiti. Mulla ei KOSKAAN ollut ollut yhtä paljon vientiä kuin mitä mulla oli silloin. Nuorena musta ei ollut kiinnostunut kukaan. Olin aivan ihmeissäni eron jälkeen, en tajua mitä oli tapahtunut. Olin 8 vuotta uudessa suhteessa itseäni nuoremman miehen kanssa, kunnes se päättyi viime talvella, kun näkemykset tulevaisuudesta alkoi erota sen verran vahvasti. Muutaman kuukauden jälkeen menin taas Tinderiin ja tälläkin kertaa totesin että sehän on täynnä mukavia ja fiksuja miehiä. Yksi tuntui heti aivan ainutlaatuiselta ja onnekseni tunne oli molemminpuolinen. Tällä hetkellä olen aivan rakastunut ja todella onnellinen.
Ehkä olen vain ollut onnekas.
Et ollut vain onnekas. Siellä on todella paljon fiksuja ja mukavia miehiä, jotka haluavat parisuhteen perusnätin naisen kanssa.
Kun pitää pipon kireällä niin ei miestä saa.