Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D
Joo, nää on juuri niitä mieslapsia jotka itse kokevat oikeudekseen todeta vaimolleen kuinka hemaiseva joku vastaantuleva nainen oli. Mutta jos vaimo kehtaisi todeta jotain vastaavaa toisesta miehestä, syttyisi riita ja raivo.
"Mutku miehet nyt vaan on tämmösiä eikä me sille mitään voida"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kertoo ettei rakkaus merkitse mitään, jos ei ole valmis valehtelemaan kumppaninsa puolesta. Toisaalta jos faktuaalisesti tiedät olevasi absoluuttisesti *kaikkein kaunein*, niin miten sitä muuttaa mikään mitä joku sanoo?
Onko sinulle rakkautta se, että kumppanisi luettelee sinusta kaiken, mikä on huonompaa, kuin jollain toisella?
Kaiken? Pari asiaa mainitsi.
Niin, ap lähti tuossa kohtaa. Mut mikä on mielestäsi kohtuullinen määrä "vikoja", mikä on ok rakkaudesta luetella? Tilanteessa, missä on tarkoitus toista onnitella, ei keskustella parisuhteen tilasta tmv.
Ei tarvitse valehdella, mutta voi edes pitää suunsa kiinni.
Olen lievästi ylipainoinen. Mieheni naisihanne on hoikka, tiedän sen. Hän on kerran kymmenvuotisen parisuhteemme aikana erehtynyt sanomaan painostani. Katui ja pyysi anteeksi heti, vaikka ei edes sanonut pahasti. Joskus myöhemmin kysyin asiasta, jolloin totesi mun olevan ihana ja haluttava. Itsellään on sixpack vatsa. Se, että hän kertoisi mulle itsestäänselvän asian, jonka tiedän hyvin itsekin, ei mitenkään paranna parisuhdetta. Oletteko te kaikki pitääkö valehdella tyypit autismin kirjolla vai mikä on, kun ette tajua mitä kannattaa sanoa ja mitä ei ja mitä eroa on valehtelulla ja sanomatta jättämisellä.
Hehe Narsissi neito pettyi kun ei olekaan maailman kaunein tai muodokkain,
No ehkö herra ymmärtää vihjeen ja lähtee etsimään oikeaan naista.
Miten joku edes voi olla noin moukka? Sano vielä, että olet hänen ensimmäinen ja on alkanut suhteeseen kanssasi suoraan äidin helmoista (eli tottunut vaan tumputtamaan äitinsä kellarissa p*rnolle).
Vierailija kirjoitti:
Miten joku edes voi olla noin moukka? Sano vielä, että olet hänen ensimmäinen ja on alkanut suhteeseen kanssasi suoraan äidin helmoista (eli tottunut vaan tumputtamaan äitinsä kellarissa p*rnolle).
Sillä on luultavasti 50 eksää. Riippuu siitä, miten epätoivoisen läheisriippuvaisia ne ovat olleet niin vähemmän, kun suhteet kestäneet kauemmin tai enemmän, jos ovat kuin ap ja lähtevät kälppimään.
Vierailija kirjoitti:
Hän sentään yritti. Anna vielä mahdollisuus, jos on muuten hyvä tyyppi.
Teet kuten järkevät, listaat paperille plussat ja miinukset.
On kyllä aivan täysääliö jos tuommoista menee sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan yliherkkyys kaikkeen on peerseestä. Piste.
Vai olisiko nykyajan käytöksen puute sittenkin kyseessä? Mun mummi aikoinaan sanoi, että nykyään erotaan niin paljon koska ihmiset eivät enää kunnioita toisiaan. Ei munkaan pappa arvostellut mummin 5 lasta imettäneitä riippurintoja ja raskauksien runtelemaa mahanahkaa. Aina puhui mummistani kunnioittavaan sävyyn. Ja toisinpäin. Kelpaa siinä sitten olla yhdessä kunnes kuolema erottaa. Mä en usko että vikoja listaavat ihmiset lopettaa sen vikojen listaamisen pelkästään ulkonäköön. Alkaa varmasti tulla valitusta muistakin asioista mitkä ei satu itseä miellyttämään. Ja siitä tulee sitten lopulta joko koston kierre tai ero.
No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...
Vierailija kirjoitti:
Hehe Narsissi neito pettyi kun ei olekaan maailman kaunein tai muodokkain,
No ehkö herra ymmärtää vihjeen ja lähtee etsimään oikeaan naista.
Niin eli sitä joka alistuu sovinnolla narsistin uhriksi.
Joo kun onnittelin miestä syntymäpäivänä, alustin sen niin, että vaikka munasi on katkarapu ja autosi vanha rotisko, niin kyllä suhun voi hetkellisesti tyytyä ja oot ihan Ok.
Jostain kumman syystä mies on nyt mököttänyt monta päivää jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, väistit pellemiehen, jonka mielestä tuo oli hauska lohkaisu, ja samalla vältit sen, että kuulisimme sinusta tulevaisuudessa Naimisissa pellen kanssa-ketjussa.
Oma äitini on tällainen pelle, joka onnittelee toisia aina jolloin ronskeilla korteilla ja sanomisilla, joiden on tarkoitus olla hauskoja, mutta jotka voidaan ymmärtää hyvin helposti loukkauksiksi. Tyyliin "Vaikka mahasi ei vielä polvissa roikukaan, ostin sinulle kottikärrit. Niillä voimme ajaa yhdessä ystävyyden auringonlaskuun, rakkain ystäväni koko maailmassa <3"
Et ole perinyt äitisi huumorintajua.
Luojan kiitos en!
Harmi, ettet ole. Ehkä sinä vielä kasvat siihen. Tosikkous lähtee usein elämänkokemuksen myötä. Valitettavasti joillain se tosin vaan pahenee.
Jos minusta tekee tosikon se, että lihavalle ystävälle EI anneta korttia, johon on kirjoitettu "mahasi ei vielä roiku polvissa, mutta hei, tässä sulle kottikärryt, ollaan ystäviä!" niin olen oikein mielelläni tosikko. Onko tää jotain häiriintyneen läppändeerusta, että "ehe ehe, viime kesänä et hukkunut, mutta jos tänä kesänä Ahti sinut viimeinkin vie, niin poltan kokon muistoksesi, äläkä sitten haamuna pure minua ahterista, kun uin järvessä".
En tiedä paljonko tarvitsee vielä rankkaa(???) elämänkokemusta näin keski-ikäisenä tätinä, että tällaiset lohkaisut muuttuvat hauskoiksi.
Nythän toi ap:n mies on tuolla vapaalla varmasti kohta, voitte hänen kanssaan iskeä hynttyyt yhteen (kavereina tai muuna) ja kertoilla toisillenne hauskoja juttuja tähän henkeen :)
Eli miehelle saa sanoa synttärionnitteluiksi, että "Rakas, vaikka munasi on pieni ja mieskunnossasi on toivomisen varaa, ja vaikka et olekaan vartaloltasi se komein Adonis, niin olet silti oma rakkain, ja rakastan sinua valtavasti".
Wau, menipä helpoksi! Oisko tässä uusi häävalojen trendi? :) Ehkä Satuhäihin, vai mitkä Unelmhäät ne nykyään on! Että tietävät sitten kaikki häävieraat, että tässä ei olekaan mikään tosikkopariskunta menossa naimisiin. Hirveetähän se semmonen on, että kumppanille ei voi lohkaista ja naljailla mitä sylki suuhun tuo.
Raskaana olevalle vaimollekin voi lempeästi tuumata, että kultaseni, minun pitää leventää oviaukkoja, että tuo sinun hehtaarimahasi ja ahterisi mahtuu sisään, vai vienkö sulle patjan koirankoppiin varalti, jos tuosta vielä paksunet?
Idiootti mies. Halusi tahallaan satuttaa sinua. Tai sitten on sosiaalisesti täysin kömpelö, mikä on jäätävä turn off sekin.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
Kärsittekö te naiset siis suuremminkin aistiharhoista ja todellisuudentajun puutteesta, vai eikö peili jo kerro että näin ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan outo, mutta en näe tuossa mitään sellaista, miksi pitäisi vetäistä herneet nekkuun? Joo, ei ehkä mikään sulavin kommnentti, mutta ainakin itse vain nauraisin päin naamaa, jos joku alkaisi selittää kuinka maailman kaunein ja ihanin ja blaablaablaa olen. Se on kuitenkin valetta ja typerää sellaista vieläpä.
Se ihminen kuitenkin on ja ilmeisesti haluaakin olla juuri aloittajan kanssa siitä huolimatta, että maailmassa voi olla ulkoisesti tyrmäävämpiä , isotissisempiä, rikkaampia, menestyneempiä, nuorempia (jatka listaa haluamallasi tavalla) beibejä vaikka millä mitalla.
No ei tuo yhtään lohduta. Minkä takia ylipäätään pitää ottaa puheeksi ulkonäkö, varsinkaan jos se ei miellytä? Voisko vaan sanoa, että rakastan sua juuri sellaisena kuin olet? Eikä luetella toisen vikoja.
Deitti, josta olin hyvin kiinnostunut, alkoi arvostella mielenkiinnonkohteitani. Jätin arvostelemaan asioita keskenään.
Ex mölöytti kerran, että onpa sinulla hirveen kapee vyötärö muuhun kroppaan verrattuna. Niin, tiedän, mulla on iso perse ja isot tissit ja massaa muutenkin. Ei tartte erikseen mainostaa. En minäkään mainostanut hänelle, että ohhoh, sulla on yllättävän iso jalka noin lyhyeksi (165cm) mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies. Oma mies hipsuttaa ainailtaisin hiustupsua ja sanoo Kaunotar. (Vaikka olen oikeasti lihava rumilus, mutta se tuntuu silti hyvältä)
Sääliksi käy miestäsi joka on joutunut tyytymään sinuun.
Vierailija kirjoitti:
No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...
Mä tiedänkin tällaisen tapauksen. Mun ystävä meni joskus möläyttämään miehelleen, että rakastaa miestään vaikka hänellä on ollut parempiakin petikumppaneita. Siitä seurasi ero, vaikka olivat olleet yhdessä jo 15 vuotta. Ei se ero ihan heti tullut, mutta mies muuttui sen jälkeen oudoksi ja tosi mustasukkaiseksi ja epäili aina kaveriani pettämisestä jos hän vähänkin kävi jossain, esimerkiksi mun luona.
Eli se suhde meni kyllä pilalle tuosta möläytyksestä, vaikka kaverini luuli heidän olevan jo niin vanha pari että voidaan puhua ihan mistä tahansa.
Ja hän vannoi mullekin, että vaikka se mies ei ollutkaan niin hyvä sängyssä kuin jotkut aiemmista, ei hän olisi silti halunnut koskaan erota. Mies oli muuten niin hyvä kumppani ja hän oli onnellinen juuri tämän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....
Eiköhän mies nuo jo tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan yliherkkyys kaikkeen on peerseestä. Piste.
Sulleko saa sanoa sitten ihan mitä tahansa negatiivista sun ulkomuotoon liittyen, muistan vaan lisätä rakkauden ilmaisun siihen loppuun ja virnistän iloisesti, ja jos loukkaannut mun huumorintajusta, sanon, että "Nykyajan yliherkkyys on perseestä. Piste".
Nuo on juuri ne sanat, miksi todella moni jää haitalliseen, henkisesti väkivaltaiseen parisuhteeseen. Että se nyt vaan ei hoksannut, hyväähän se tarkoitti. Tuskin kuule tarkoitti. Kuka hyvää tarkoittava ihminen möläyttelee suustaan mitä sattuu? Sen sijaan henkisesti väkivaltainen ihminen viljelee niitä piikkejä ihan tahallaan ja tarkoituksella ja toki yrittää tehdä sen mahdollisimman viattomasti, ainakin ensi alkuun.
Meillä se alkoi sellaisella, että kun telkkarissa oli näköiseni ja oloiseni nainen niin eksä kommentoi puolihuolimattomasti, että onpa ärsyttävä nainen. Tai jos päälläni oli punainen mekko, hän ihan johonkin muuhun asiaan liittyen toteaa, ettei kyllä tykkää yhtään punaisesta. Ja voisi juuri sanoa jotain, että vaikka olet noin läski niin kyllä minä sinua haluttavana pidän.