Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D
Miksi kukaan loukkaantuisi faktoista? Oletko jotenkin tyhmä?
Lähes jokainen neurotyypillinen loukkaantuu tällaisista faktoista. Niiden sanomatta jättäminen on sosiaalinen normi, joka on itsestään selvää neurotyypillisille.
Eli olet jotenkin tyhmä, oletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...
Mä tiedänkin tällaisen tapauksen. Mun ystävä meni joskus möläyttämään miehelleen, että rakastaa miestään vaikka hänellä on ollut parempiakin petikumppaneita. Siitä seurasi ero, vaikka olivat olleet yhdessä jo 15 vuotta. Ei se ero ihan heti tullut, mutta mies muuttui sen jälkeen oudoksi ja tosi mustasukkaiseksi ja epäili aina kaveriani pettämisestä jos hän vähänkin kävi jossain, esimerkiksi mun luona.
Eli se suhde meni kyllä pilalle tuosta möläytyksestä, vaikka kaverini luuli heidän olevan jo niin vanha pari että voidaan puhua ihan mistä tahansa.
Ja hän vannoi mullekin, että vaikka se mies ei ollutkaan niin hyvä sängyssä kuin jotkut aiemmista, ei hän olisi silti halunnut koskaan erota. Mies oli muuten niin hyvä kumppani ja hän oli onnellinen juuri tämän miehen kanssa.Uskon tämän. Jotkut kommentit vaan haavoittaa niin syvästi, ettei niitä pysty antamaan anteeksi eikä unohtamaan. Itselläni kävi näin ex-ystävän kanssa, tai no tuskin me mitään ystäviä oltiin, sen verran törkeä oli kommentti ja käytös.
Laukoi sen vielä muiden edessä siten, että koin lisäksi tulleeni nöyryytetyksi ja nolatuksi. Tästä vähän aikaa eteenpäin laittoi jotain viestiä ja olisi halunnut, että suosittelen häntä johonkin työpaikkaan. No en suositellut ja laitoin välit kokonaan poikki. Sen koommin emme ole koskaan olleet missään tekemisissä toistemme kanssa. Tosin hänen sanat aina välillä yhä palaa mieleen kummittelemaan ja se tilanne, silloin koen surua ja itseni taas mitättömäksi. Ei oikea ystävä niin pystyisi edes sanomaan.
Kyllä kannattaa miettiä ja punnita sanojaan, varsinkin jos se ihmissuhde on itselle tärkeä. Ja vaikka ei edes olisi, niin irti voi päästää myös rikkomatta toisen itsetuntoa.
Sanat varmaan loukkasivat ja sen julkisuus, mutta älä anna tuon rikkoa itseäsi, sitä tuo kusiainen yritti. Hänellä lie paha olo ja yritti siirtää sen sinullekin. Onneksi osasit läheä etkä alistunut.
No, sinun mielestäsi se on sitten niin. On kyllä harmi.
Ehkäpä teet miehelle palveluksen. ISO miinus jos et osaa puhua tai ottaa yhteyttä tai vastata viesteihin miehen töpättyä, vaikka olet oikeassa. ISO miinus jos sinusta asiaa ei tarvitse millään tavalla käsitellä.
Käytät tätä jonakin tekosyynä päästä eroon hänestä, hänellä on varmaan mielestäsi muitakin vikoja,
muuta en millään keksi.
Jos et osaa käsitellä asiaa niin kuin aikuiset, löydät vastaavia tilanteita ihan varmasti tulevaisuudessakin.
Jos suhde on emotionaalisesti kypsän ihmisen mielestäsi sillä taputeltu, hän antaisi toisen tietää siitä.
Omissa tunteissasi ja niiden kohtaamisessa ei ole mitään pelättävää. Pascaahan se kyllä on, mutta minkäs voit. En voi pakottaa ketään tässä mihinkään toimeen. Voin antaa vain perspektiivin, enkä halua syötää sinulle pajunköyttä. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailijaa kirjoitti:
Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D
Miksi kukaan loukkaantuisi faktoista? Oletko jotenkin tyhmä?
Sinä täällä olet ainoa tyhmä. Ihan kaikkea ei tarvitse möläyttää ja asiat voi sanoa toista loukkaamattakin. Esimerkiksi miehelleni tuli joku hyvänlaatuinen kasvain poskeensa ja sun mielestä mun olis pitänyt rehellisyyden nimissä huutaa: "hyi viddu mikä patti sulla kasvaa turvassa".
Mutta sanoin, että:"kulta sun kannattaa mennä näyttämään lääkärille tota paisetta ettei se vaan ole mitään melanoomaa tai vastaavaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....
Eiköhän mies nuo jo tiedä.
Minä tiedän omat puutteeni, mutta ei tosiaan tarvitse vielä kumppaninkin hieroa niitä naamaani, etenkään jos pihtaa niitä ylistäviä ja kehuvia sanoja.
Oletko joku pikkuprinsessa vai?
Olen ihan normaali aikuinen nainen, joka osaa käyttäytyä ja olla mukava parisuhteessa ja edellyttää sitä myös kumppanilta.
Mikä sinä sitten olet? Näsäviisas kakara kasiluokalta? Sun aikuistumisen juna meni jo, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa miten lapsenomaisia naiset ovat. Miehet tietävät etteivät ole maailman komein. Naisille pitäisi valehdella että ovat. Ei ihme etteivät saa miehiin verrattuna mitään aikaiseksi, vaan kulkevat siivellä.
Ks. viesti edellisellä sivulla. Tässä maailmassa on AINA joku paremman näköinen, rikkaampi, nuorempi, timmimpi, pidempi jne. Mutta miksi sitä pitäisi hieroa oman kumppanin naamaan? Samahan pätee aina myös toisinpäin.
Voin kertoa, että olen ollut muutaman kerran elämäni aikana rakastunut ja ne miehet on olleet kaukana täydellisistä. Elämäni suurin rakkaus oli lyhyehkö, ei suurin varustus, mutta minusta silti aivan mielettömän komea ja ihana. Minulle maailman ihanin mies. Eipä olisi tullut mieleenkään koskaan alkaa rääppiä ja vertailla puutteitaan, tai sohia ja tölviä toisen itsetuntoa! Miksi olisin niin tehnyt? Miksi olisin halunnut loukata rakasta? Mikä on se lisäarvo, joka suhteelle siitä tulee, että pahoittaa toisen mielen?
aika taukki koko mies...eihän noin käyttäydytä. älyääkö pyytää anteeksi...jos niin mieti sitten suhteen jatkoa..muuten en minäkään vastaisi viesteihin enkä puheluihin...ottakoon opikseen.
hyvää syntymäpäivää kaikesta huolimatta :) muista olet kuitenkin ihan kaunis ja ihana :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa miten lapsenomaisia naiset ovat. Miehet tietävät etteivät ole maailman komein. Naisille pitäisi valehdella että ovat. Ei ihme etteivät saa miehiin verrattuna mitään aikaiseksi, vaan kulkevat siivellä.
Ei tarvitse valehdella, kehua kaunottareksi jne. Mutta toistan aiemman kysymykseni:
Minkä takia ylipäätään pitää ottaa puheeksi ulkonäkö, varsinkaan jos se ei miellytä? Voisko vaan sanoa, että rakastan sua juuri sellaisena kuin olet? Eikä luetella toisen vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse valehdella, kehua kaunottareksi jne. Mutta toistan aiemman kysymykseni:
Minkä takia ylipäätään pitää ottaa puheeksi ulkonäkö, varsinkaan jos se ei miellytä? Voisko vaan sanoa, että rakastan sua juuri sellaisena kuin olet? Eikä luetella toisen vikoja.
No kun eivät ilmeisesti rakasta, koska naisessa on niitä vikoja. Mutta pakko hengata sen kanssa, kun muuta ei saanut niin sitten tyydyttiin siihen naiseen, joka ei ole tarpeeksi kaunis.
Miksi joku seurustelusi ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä?
Vierailija kirjoitti:
Moni mies. Kun pitää nyt vaan olla joku, jolta saa seksiä ja huoltopalveluita. Sitten vihataan sitä samalla, kun ei itse pystynyt parempaan ja sen naisparka oikeasti rakastaa sitä miestä puutteineen kaikkineen eikä tiedä yhtään mitä sen miehen mielessä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Just niin tolla tavalla kantasuomalaiselta naiselta voi odottaakin, kun mies on rehellinen.
Sitten kun mies kehuu kantasuomalaista naista yli kaiken, niin ne täysin samat kantasuomalaiset naiset aloittavat siitäkin kähisemisen.
Kuten sinäkin, ketjun aloittaja, jos miesystäväsi olisi kehunut sinua maasta taivaaseen, kuinka maailman kaunein ja muodokkain olet, (niiden muiden kehujen lisäksi), niin olisit toiminut siinäkin tapauksessa samalla tavalla, tai vieläkin töykeämmin. Olisit varmasti antanut koko ravintolaväen kuulla, miten miesystäväsi valehtelee sinulle päin naamaa merkkipäivänäsi, ja olisit siihen vetäissyt vielä sen tyypilliset "ostokortin" mukaan, eli kailottanut koko ravintolaväelle, ette ole ostettavissa millään lirkuttelulla.
Hoh hoijaa, kyllä ne kantasuomalaiset naiset jaksatte jurnuttaa joka asiasta, mitä miehiin liittyy, kuten tässäkin tapauksessa: jos mies ei kehu sinua maailman kauneimmaksi ja muodokkaimmaksi, niin lähdet pöydästä mitään sanomatta vain tuhisten, ja jos mies kehuu sinua maailman kauneimmaksi ja muodokkaimmaksi, niin siinä tapauksessa nouset pöydästä nokka tuhisten ja kailotat vielä päälle jotain em. rähinää.
Hoh hoijaa, kyllä ne kantasuomalaiset naiset jaksatte jurnuttaa joka asiasta, "teki mies niin tai näin, niin aina se on mielestänne väärinpäin". Hoh hoijaa.
Mitä jos opettelisit normaalit käytöstavat sen sijaan että puhut joko täyttä paskaa, tai tölväiset totuudet ilmoille? Voisi olla vähän siliämpi tie sulla tallustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies. Kun pitää nyt vaan olla joku, jolta saa seksiä ja huoltopalveluita. Sitten vihataan sitä samalla, kun ei itse pystynyt parempaan ja sen naisparka oikeasti rakastaa sitä miestä puutteineen kaikkineen eikä tiedä yhtään mitä sen miehen mielessä liikkuu.
Joo, nämä miesten tyytymissuhteet pitäisi oikeasti kieltää lailla. Niin vahingollisia ne on naisille. Jos et tykkää, jos et arvosta, jos et rakasta, anna sen toisen olla ja elää elämäänsä rauhassa. Sillekin on joku jossain, jolle hän on tärkeä. Sinun tarve saada pimppiä ja palveluja ei ole merkittävämpi kuin sen naisen aika ja ihmisarvo.
Tilanne tajua pitäisi olla mitä suustaan päästää. Vaikka jokainenhan sen tietää, että jossain on aina se kauniimpi tai komein. Jos jostain aidosti välittää niin eiköhän tuommoinen kommentti kannattaisi jättää sanomatta
Me ihmiset ollaan kumminkin aika herkkä nahkaisia mitä tulee ulkonäön arvosteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
No kai jokainen nyt tajuaa ettei ole se kaunein.
Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia
Totta, ei nekään ole kauneimpia ja ymmärtävät sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....
Eiköhän mies nuo jo tiedä.
Minä tiedän omat puutteeni, mutta ei tosiaan tarvitse vielä kumppaninkin hieroa niitä naamaani, etenkään jos pihtaa niitä ylistäviä ja kehuvia sanoja.
Tämä. Varsinkin kun on lapsesta asti saanut kuulla niistä omista epäkohdista, osa jopa rakkaiden sukulaisten suusta niin jos edes miehen kanssa saisi olla rauhassa ilman nälvimistä kaikista vioistani. Itse kuitenkin on minut kumppanikseen haluamalla halunnut ja tuskinpa iän myötä tässä enää ainakaan parempaan suuntaan muututaan.
Mies ei koskaan ole mua ylistänyt kaunottareksi eikä ole tarviskaan koska tiedän ettei se ole totta. Söpöksi hän on mua usein sanonut ja se on ihan ok ja varmaan lähimpänä totuutta.
Ei ole.