Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
No kai jokainen nyt tajuaa ettei ole se kaunein.
Katso vaikka jessica albaa, laura lepistöä, jennifer anistonia tai emma watsonia
Mitä toi Emma Watson tekee tuossa joukossa?
Vai onko tarkoitus vaan näyttää, miltä näyttää tavallinen Englantilainen maalaisnainen noiden rinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehellekin luetella kaikki, vaikka
- et tienaa kymppitonnia
- ei sulla ole sixpäkkiä kuin jääkaapissa
- et ole työpaikkasi toimitusjohtaja
- et ole mensan jäsen etkä DI ja tunnetaidoiltasi usein teinin tasolla
- et kestä sängyssä kahta minuuttia kauempaa
- hauiksesi ovat siirtyneet tisseihisi
jne jne
niin hyvää synttäriä sulle silti![/quote Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti miehesi pitää sinua myös väljävittuna.
Todennäköisesti niin. Se on jännä, että oli se kireys mikä tahansa niin x vuoden jälkeen narsisti alkaa pitää sitä väljänä ja se pitää tuoda myös ilmi. Tuossa vaiheessa mies lähti vaihtoon enempiä kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.
No minun mieheni ei tarvitse kommentoida ulkonäköäni millään tavalla, koska se on asia johon en voi itse vaikuttaa. Miten olisi kehorauha? Vai onko liian radikaalia että säästyisi arvostelulta parisuhteessa?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se kaikkein kaunein ole miss Universum?
Seuraava on vielä mies.
Tietysti on. Onhan se sanottu laulussakin jo kymmeniä vuosia sitten että neitosista Ken on kaunein.
Olisin ollut tyytyväinen jos mulle sanottais noin.
Tärkeinhän siinä tuli sanotuksi, olet mulle rakkain !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D
En minä loukkaantuisi vaan arvostaisin rehellisyyttä ja sitä, että nainen pitää minua rakkaansa.
Juujuu, nainen sanoisi että olet ruma ja pieni munakin niin hymyilisit vaan onnellisena.."sentään rakastat, niinhän" 🤭
Ei ketään ole rumaksi haukuttu ja jos nainen noin sanoisi niin antaisin takaisin. Jos suhde tuosta vielä jatkuisi terveellä pohjalla niin suhde on silloin varsin hyvällä pohjalla.
Ala arvostamaan itseäsi enemmän. Ei kenenkään tarvitse kuulla haukkuja toisilta. Se on toisesta välittämistä kun osaa ottaa toisen tunteet huomioon eikä töksäytä päin toisen naamaa mitä sattuu. Se että molemmat haukkuisi toisiaan ei ole hyvä pohja suhteelle, herätys.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se kaikkein kaunein ole miss Universum?
KEN on kaikkein kaunein.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7751f31f-a697-4a8d-b124-59b3be…
Ap, väistit pellemiehen, jonka mielestä tuo oli hauska lohkaisu, ja samalla vältit sen, että kuulisimme sinusta tulevaisuudessa Naimisissa pellen kanssa-ketjussa.
Oma äitini on tällainen pelle, joka onnittelee toisia aina jolloin ronskeilla korteilla ja sanomisilla, joiden on tarkoitus olla hauskoja, mutta jotka voidaan ymmärtää hyvin helposti loukkauksiksi. Tyyliin "Vaikka mahasi ei vielä polvissa roikukaan, ostin sinulle kottikärrit. Niillä voimme ajaa yhdessä ystävyyden auringonlaskuun, rakkain ystäväni koko maailmassa <3"
Sianjättöaika. Ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D
En minä loukkaantuisi vaan arvostaisin rehellisyyttä ja sitä, että nainen pitää minua rakkaansa.
Juujuu, nainen sanoisi että olet ruma ja pieni munakin niin hymyilisit vaan onnellisena.."sentään rakastat, niinhän" 🤭
Hieno nainen, arvostaa ja rakastaa minua miehenä, vaikka minä olenkin ruma ja minulla on pieni pippeli🤭!
Tyhmä mies. Nyt sitten on taas ilman pildee, ja pitkän aikaa. En usko, että noilla sosiaalisilla taidoilla seuraa tulee löytämään pitkään aikaan. Viikon päästä mies ihmettelee, että mitä vttua nyt oikein tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Ap, väistit pellemiehen, jonka mielestä tuo oli hauska lohkaisu, ja samalla vältit sen, että kuulisimme sinusta tulevaisuudessa Naimisissa pellen kanssa-ketjussa.
Oma äitini on tällainen pelle, joka onnittelee toisia aina jolloin ronskeilla korteilla ja sanomisilla, joiden on tarkoitus olla hauskoja, mutta jotka voidaan ymmärtää hyvin helposti loukkauksiksi. Tyyliin "Vaikka mahasi ei vielä polvissa roikukaan, ostin sinulle kottikärrit. Niillä voimme ajaa yhdessä ystävyyden auringonlaskuun, rakkain ystäväni koko maailmassa <3"
Et ole perinyt äitisi huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain joskus synttärikortin. "Sinunlaisiasi ei valmisteta enää - varmaan liikaa valituksia".
Kai se olisi ollut ihan hauska läppä, jos ei mies olisi valittanut jatkuvasti. En siivoa tarpeeksi, äitinsä pitää kodin niin siistinä vaikka on navettatyöt, en laittanut aina ruokaa ajoissa (tällöin hän laittoi itselleen puuroa ja kielsi minua syömästä mitään sinä päivänä), seksiä ei ollut tarpeeksi, ollaan kuin sisko ja veli...
Ja sitten kun heitin ulos 10 vuotta kuunneltuani niin järkyttyi.
Siinä huumorissakin kannattaa vähän miettiä mitä sanoo.No, mulle antoi synttärikortiksi parane pian -kortin.
Mun mielestä tollanen olis hauska! Huumorit ja -
tajut ei vaan aina kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehellekin luetella kaikki, vaikka
- et tienaa kymppitonnia
- ei sulla ole sixpäkkiä kuin jääkaapissa
- et ole työpaikkasi toimitusjohtaja
- et ole mensan jäsen etkä DI ja tunnetaidoiltasi usein teinin tasolla
- et kestä sängyssä kahta minuuttia kauempaa
- hauiksesi ovat siirtyneet tisseihisi
jne jne
niin hyvää synttäriä sulle silti!
Mikä ihmeen tavoite on DI? Tai pikkufirman toimari? Tavallisia ihmisiä. T: naispuolinen DI, jonka nyxä ja exä ja suurin osa työkavereista ja ystävistä on DI.
Sori, ohis
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut tyytyväinen jos mulle sanottais noin.
Tärkeinhän siinä tuli sanotuksi, olet mulle rakkain !
Noin mäkin asian näen.
kaikki naiset on muodokkaita ja samaan aikaan laihoja. kaikki toisiaan viksumpia ja kauniimpia. vaan miesten maailmassa on se yks.
Minä katson ennemmin vaikka Amber Heardia, jos kauneusihannetta etsitään.