Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta

Vierailija
12.07.2023 |

Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.

Olemme olleet 1,5v yhdessä.

En voi käsittää miten mies voi sanoa noin

Kommentit (948)

Vierailija
121/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D

Miksi kukaan loukkaantuisi faktoista? Oletko jotenkin tyhmä?

Vierailija
122/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....

Eiköhän mies nuo jo tiedä.

Minä tiedän omat puutteeni, mutta ei tosiaan tarvitse vielä kumppaninkin hieroa niitä naamaani, etenkään jos pihtaa niitä ylistäviä ja kehuvia sanoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Mies oli rehellinen. Ei pidä antaa naisen luulla olevansa kaunis jos ei ole

Rakkauden kuuluu olla sokea.

Eikä kuulu.

Vierailija
124/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli rehellinen ja sinä et kestä sitä. Koska et varmasti ole kaikkein kaunein ja muodokkain lehmä tässä maailmassa!

Vierailija
125/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa näissä on se että jos tuollaisille miehille sanoisi noin niin loukkaantuisi itse verisesti. Naisen vaan pitäisi niellä moiset "totuudet" ja arvostaa. Kaikkea ei kannata sanoa toiselle. :D

En minä loukkaantuisi vaan arvostaisin rehellisyyttä ja sitä, että nainen pitää minua rakkaansa.

Juujuu, nainen sanoisi että olet ruma ja pieni munakin niin hymyilisit vaan onnellisena.."sentään rakastat, niinhän" 🤭

Kai minä nyt näen itsekin alas katsomalla että se muna on pieni. Miten se naisen sanomana miksikään muuttuisi?

Vierailija
126/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tälläkin palstalla pienimunaiset miehet ovat valittaneet sitä, että siitä on jotkut naiset suoraan siitä sanoneet. Että turha NYT väittää, että huumorin piikkiin menisi.

Vierailija
127/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Mies oli rehellinen. Ei pidä antaa naisen luulla olevansa kaunis jos ei ole

Rakkauden kuuluu olla sokea.

Näin juuri. Joka kerta kun olen ollut aidosti rakastunut, se oma mieheni on näyttänyt maailman komeimmalta vaikka naama olisikin ollut kuin petolinnun perse. Kaikki virheetkin alkaa näyttää söpöltä.

Sitten kun suhde onkin mennyt mönkään, olen jälkeen päin ajatellut että mitä hittoa mä tuossa äklötyksessä näin? Mutta rakkaus on sokea.

Kannattaa käydä tarkistuttamassa pää.

Vierailija
128/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti on mies sanansa valinnut. Tietenkin jokainen toivoisi kumppanin pitävän kauneimpana.

Kärsittekö te naiset siis suuremminkin aistiharhoista ja todellisuudentajun puutteesta, vai eikö peili jo kerro että näin ei ole?

Jos näin on, ettei kaunottaresta ole kyse, niin olisiko armeliasta jättää asiasta vieraiden edessä ja muutenkin huomauttelu väliin?

Vierailija
129/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan loukkaantuisi faktoista? Oletko jotenkin tyhmä?

Lähes jokainen neurotyypillinen loukkaantuu tällaisista faktoista. Niiden sanomatta jättäminen on sosiaalinen normi, joka on itsestään selvää neurotyypillisille.

Vierailija
130/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies. Oma mies hipsuttaa ainailtaisin hiustupsua ja sanoo Kaunotar. (Vaikka olen oikeasti lihava rumilus, mutta se tuntuu silti hyvältä)

Sääliksi käy miestäsi joka on joutunut tyytymään sinuun.

Kenenkään ei ole pakko tyytyä. Voi myös olla yksikseen. Tämä on myös miehille mahdollista :)

Vierailija
131/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli rehellinen ja sinä et kestä sitä. Koska et varmasti ole kaikkein kaunein ja muodokkain lehmä tässä maailmassa!

Kuule kyllä jokainen nainen sen tietää. Jopa ne ihan aidosti hottikset naiset tietää että aina löytyy joku vielä kuumempi mimmi.

Vierailija
132/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tää menee miekkosilla tunteisiin. Höhöhööö!

Vierailija
133/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...

Höpö höpö. Ei miehet elä missään prinsessaharhoissa.

Vierailija
134/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kun onnittelin miestä syntymäpäivänä, alustin sen niin, että vaikka munasi on katkarapu ja autosi vanha rotisko, niin kyllä suhun voi hetkellisesti tyytyä ja oot ihan Ok.

Jostain kumman syystä mies on nyt mököttänyt monta päivää jo.

Ei ole.

Vierailija
135/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa miten lapsenomaisia naiset ovat. Miehet tietävät etteivät ole maailman komein. Naisille pitäisi valehdella että ovat. Ei ihme etteivät saa miehiin verrattuna mitään aikaiseksi, vaan kulkevat siivellä.

Vierailija
136/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehelle saa sanoa synttärionnitteluiksi, että "Rakas, vaikka munasi on pieni ja mieskunnossasi on toivomisen varaa, ja vaikka et olekaan vartaloltasi se komein Adonis, niin olet silti oma rakkain, ja rakastan sinua valtavasti".

Kuka sen kieltäisi?

Vierailija
137/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hiukan sama juttu jos nainen sanoisi miehelleen jotta et ole isomunaisin tai paras petipuuhissa mutta olet silti mulle rakkain. Aika harva mies tuosta ilahtuisi vaikka se olisikin totta. Luultavasti muistaisi nuo sanat aika kauan ja murehtisi munansa pienuutta...

Mä tiedänkin tällaisen tapauksen. Mun ystävä meni joskus möläyttämään miehelleen, että rakastaa miestään vaikka hänellä on ollut parempiakin petikumppaneita. Siitä seurasi ero, vaikka olivat olleet yhdessä jo 15 vuotta. Ei se ero ihan heti tullut, mutta mies muuttui sen jälkeen oudoksi ja tosi mustasukkaiseksi ja epäili aina kaveriani pettämisestä jos hän vähänkin kävi jossain, esimerkiksi mun luona.

Eli se suhde meni kyllä pilalle tuosta möläytyksestä, vaikka kaverini luuli heidän olevan jo niin vanha pari että voidaan puhua ihan mistä tahansa.

Ja hän vannoi mullekin, että vaikka se mies ei ollutkaan niin hyvä sängyssä kuin jotkut aiemmista, ei hän olisi silti halunnut koskaan erota. Mies oli muuten niin hyvä kumppani ja hän oli onnellinen juuri tämän miehen kanssa.

Uskon tämän. Jotkut kommentit vaan haavoittaa niin syvästi, ettei niitä pysty antamaan anteeksi eikä unohtamaan. Itselläni kävi näin ex-ystävän kanssa, tai no tuskin me mitään ystäviä oltiin, sen verran törkeä oli kommentti ja käytös.

Laukoi sen vielä muiden edessä siten, että koin lisäksi tulleeni nöyryytetyksi ja nolatuksi. Tästä vähän aikaa eteenpäin laittoi jotain viestiä ja olisi halunnut, että suosittelen häntä johonkin työpaikkaan. No en suositellut ja laitoin välit kokonaan poikki. Sen koommin emme ole koskaan olleet missään tekemisissä toistemme kanssa. Tosin hänen sanat aina välillä yhä palaa mieleen kummittelemaan ja se tilanne, silloin koen surua ja itseni taas mitättömäksi. Ei oikea ystävä niin pystyisi edes sanomaan.

Kyllä kannattaa miettiä ja punnita sanojaan, varsinkin jos se ihmissuhde on itselle tärkeä. Ja vaikka ei edes olisi, niin irti voi päästää myös rikkomatta toisen itsetuntoa.

Vierailija
138/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin tolla tavalla kantasuomalaiselta naiselta voi odottaakin, kun mies on rehellinen.

Sitten kun mies kehuu kantasuomalaista naista yli kaiken, niin ne täysin samat kantasuomalaiset naiset aloittavat siitäkin kähisemisen.

Kuten sinäkin, ketjun aloittaja, jos miesystäväsi olisi kehunut sinua maasta taivaaseen, kuinka maailman kaunein ja muodokkain olet, (niiden muiden kehujen lisäksi), niin olisit toiminut siinäkin tapauksessa samalla tavalla, tai vieläkin töykeämmin. Olisit varmasti antanut koko ravintolaväen kuulla, miten miesystäväsi valehtelee sinulle päin naamaa merkkipäivänäsi, ja olisit siihen vetäissyt vielä sen tyypilliset "ostokortin" mukaan, eli kailottanut koko ravintolaväelle, ette ole ostettavissa millään lirkuttelulla.

Hoh hoijaa, kyllä ne kantasuomalaiset naiset jaksatte jurnuttaa joka asiasta, mitä miehiin liittyy, kuten tässäkin tapauksessa: jos mies ei kehu sinua maailman kauneimmaksi ja muodokkaimmaksi, niin lähdet pöydästä mitään sanomatta vain tuhisten, ja jos mies kehuu sinua maailman kauneimmaksi ja muodokkaimmaksi, niin siinä tapauksessa nouset pöydästä nokka tuhisten ja kailotat vielä päälle jotain em. rähinää.

Hoh hoijaa, kyllä ne kantasuomalaiset naiset jaksatte jurnuttaa joka asiasta, "teki mies niin tai näin, niin aina se on mielestänne väärinpäin". Hoh hoijaa.

Vierailija
139/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan yliherkkyys kaikkeen on peerseestä. Piste. 

Sulleko saa sanoa sitten ihan mitä tahansa negatiivista sun ulkomuotoon liittyen, muistan vaan lisätä rakkauden ilmaisun siihen loppuun ja virnistän iloisesti, ja jos loukkaannut mun huumorintajusta, sanon, että "Nykyajan yliherkkyys on perseestä. Piste".

Totta kai, miksei saisi? Eikä tarvi lisätä mitään sokerikuorrutuksia, ei faktat niistä miksikään muutu.

Vierailija
140/948 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kuunnellut puheen loppuun ja vastannut:" Kiitos. Et ole komein, pisin , lihaksikksain, tuuheahiuksisin, isomunaisin, paras rakastaja.....

Eiköhän mies nuo jo tiedä.

Minä tiedän omat puutteeni, mutta ei tosiaan tarvitse vielä kumppaninkin hieroa niitä naamaani, etenkään jos pihtaa niitä ylistäviä ja kehuvia sanoja. 

Oletko joku pikkuprinsessa vai?