Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, väistit pellemiehen, jonka mielestä tuo oli hauska lohkaisu, ja samalla vältit sen, että kuulisimme sinusta tulevaisuudessa Naimisissa pellen kanssa-ketjussa.
Oma äitini on tällainen pelle, joka onnittelee toisia aina jolloin ronskeilla korteilla ja sanomisilla, joiden on tarkoitus olla hauskoja, mutta jotka voidaan ymmärtää hyvin helposti loukkauksiksi. Tyyliin "Vaikka mahasi ei vielä polvissa roikukaan, ostin sinulle kottikärrit. Niillä voimme ajaa yhdessä ystävyyden auringonlaskuun, rakkain ystäväni koko maailmassa <3"
Et ole perinyt äitisi huumorintajua.
Luojan kiitos en!
Se rakastaa sua vaikka olet ruma ja rupinen lauta.
Minkälainen mies viestittelee ja soittelee naiselle vielä muutaman päivän jälkeen, kun nainen ei vastaa? Tarvitsee kyllä olla todella epätoivoinen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain joskus synttärikortin. "Sinunlaisiasi ei valmisteta enää - varmaan liikaa valituksia".
Kai se olisi ollut ihan hauska läppä, jos ei mies olisi valittanut jatkuvasti. En siivoa tarpeeksi, äitinsä pitää kodin niin siistinä vaikka on navettatyöt, en laittanut aina ruokaa ajoissa (tällöin hän laittoi itselleen puuroa ja kielsi minua syömästä mitään sinä päivänä), seksiä ei ollut tarpeeksi, ollaan kuin sisko ja veli...
Ja sitten kun heitin ulos 10 vuotta kuunneltuani niin järkyttyi.
Siinä huumorissakin kannattaa vähän miettiä mitä sanoo.No, mulle antoi synttärikortiksi parane pian -kortin.
Mun mielestä tollanen olis hauska! Huumorit ja -
tajut ei vaan aina kohtaa.
No hauskaa ei sen luonnehäiriöisen narsistin kanssa ole kenelläkään.
Lausu sillle seuraavilla synttäreillä "looserihan se sellainen mies on, joka tyytyy jäännöspaloihin, mutta mulle oot voittaja!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se kaikkein kaunein ole miss Universum?
KEN on kaikkein kaunein.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7751f31f-a697-4a8d-b124-59b3be…
Ken on aina ollut kaunein, mutta hän onkin homomies.
Olen varmaan outo, mutta en näe tuossa mitään sellaista, miksi pitäisi vetäistä herneet nekkuun? Joo, ei ehkä mikään sulavin kommnentti, mutta ainakin itse vain nauraisin päin naamaa, jos joku alkaisi selittää kuinka maailman kaunein ja ihanin ja blaablaablaa olen. Se on kuitenkin valetta ja typerää sellaista vieläpä.
Se ihminen kuitenkin on ja ilmeisesti haluaakin olla juuri aloittajan kanssa siitä huolimatta, että maailmassa voi olla ulkoisesti tyrmäävämpiä , isotissisempiä, rikkaampia, menestyneempiä, nuorempia (jatka listaa haluamallasi tavalla) beibejä vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain joskus synttärikortin. "Sinunlaisiasi ei valmisteta enää - varmaan liikaa valituksia".
Kai se olisi ollut ihan hauska läppä, jos ei mies olisi valittanut jatkuvasti. En siivoa tarpeeksi, äitinsä pitää kodin niin siistinä vaikka on navettatyöt, en laittanut aina ruokaa ajoissa (tällöin hän laittoi itselleen puuroa ja kielsi minua syömästä mitään sinä päivänä), seksiä ei ollut tarpeeksi, ollaan kuin sisko ja veli...
Ja sitten kun heitin ulos 10 vuotta kuunneltuani niin järkyttyi.
Siinä huumorissakin kannattaa vähän miettiä mitä sanoo.No, mulle antoi synttärikortiksi parane pian -kortin.
Mun mielestä tollanen olis hauska! Huumorit ja -
tajut ei vaan aina kohtaa.
On silläkin merkitystä kuka kortin tuollaisen kortin antaa. Exäni valitti jatkuvasti vähän kaikesta. Ei olis tuntunut tuollainen kortti hänen antamanaan huumorilta, koska se oli se perus kommunikaationsa. Parhaan ystävän antamana olisi naurattanut.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Hän sentään yritti. Anna vielä mahdollisuus, jos on muuten hyvä tyyppi.
Teet kuten järkevät, listaat paperille plussat ja miinukset.
Yritti loukata.
Rauhottukaas jo taas noiden nolojen narsistidiagnoosienne kanssa🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, väistit pellemiehen, jonka mielestä tuo oli hauska lohkaisu, ja samalla vältit sen, että kuulisimme sinusta tulevaisuudessa Naimisissa pellen kanssa-ketjussa.
Oma äitini on tällainen pelle, joka onnittelee toisia aina jolloin ronskeilla korteilla ja sanomisilla, joiden on tarkoitus olla hauskoja, mutta jotka voidaan ymmärtää hyvin helposti loukkauksiksi. Tyyliin "Vaikka mahasi ei vielä polvissa roikukaan, ostin sinulle kottikärrit. Niillä voimme ajaa yhdessä ystävyyden auringonlaskuun, rakkain ystäväni koko maailmassa <3"
Et ole perinyt äitisi huumorintajua.
Luojan kiitos en!
Harmi, ettet ole. Ehkä sinä vielä kasvat siihen. Tosikkous lähtee usein elämänkokemuksen myötä. Valitettavasti joillain se tosin vaan pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies kirjoitti:
Mies oli rehellinen. Ei pidä antaa naisen luulla olevansa kaunis jos ei ole
Rakkauden kuuluu olla sokea.
Näin juuri. Joka kerta kun olen ollut aidosti rakastunut, se oma mieheni on näyttänyt maailman komeimmalta vaikka naama olisikin ollut kuin petolinnun perse. Kaikki virheetkin alkaa näyttää söpöltä.
Sitten kun suhde onkin mennyt mönkään, olen jälkeen päin ajatellut että mitä hittoa mä tuossa äklötyksessä näin? Mutta rakkaus on sokea.
En välittäisi koska tiedostan kuka olen. Olet lapsellinen
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan outo, mutta en näe tuossa mitään sellaista, miksi pitäisi vetäistä herneet nekkuun? Joo, ei ehkä mikään sulavin kommnentti, mutta ainakin itse vain nauraisin päin naamaa, jos joku alkaisi selittää kuinka maailman kaunein ja ihanin ja blaablaablaa olen. Se on kuitenkin valetta ja typerää sellaista vieläpä.
Se ihminen kuitenkin on ja ilmeisesti haluaakin olla juuri aloittajan kanssa siitä huolimatta, että maailmassa voi olla ulkoisesti tyrmäävämpiä , isotissisempiä, rikkaampia, menestyneempiä, nuorempia (jatka listaa haluamallasi tavalla) beibejä vaikka millä mitalla.
Olen samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Rauhottukaas jo taas noiden nolojen narsistidiagnoosienne kanssa🤦
muttakun se on ainoo sivistyssana minkä osaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kertoo ettei rakkaus merkitse mitään, jos ei ole valmis valehtelemaan kumppaninsa puolesta. Toisaalta jos faktuaalisesti tiedät olevasi absoluuttisesti *kaikkein kaunein*, niin miten sitä muuttaa mikään mitä joku sanoo?
Onko sinulle rakkautta se, että kumppanisi luettelee sinusta kaiken, mikä on huonompaa, kuin jollain toisella?
Kaiken? Pari asiaa mainitsi.
Niin, ap lähti tuossa kohtaa. Mut mikä on mielestäsi kohtuullinen määrä "vikoja", mikä on ok rakkaudesta luetella? Tilanteessa, missä on tarkoitus toista onnitella, ei keskustella parisuhteen tilasta tmv.
Vähättely ja haukkuminen ei ole parhaita keinoja hurmata naista. Ehkä vähän kömpelösti asian ilmaisi ja tahdittomasti, mutta uskoisin että hyvää tarkoitti. Tokihan moni nainen haluaa olla miehelle se kaikkein kaunein ja haluttavin, eikä maahan lyöty.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo yhtään lohduta. Minkä takia ylipäätään pitää ottaa puheeksi ulkonäkö, varsinkaan jos se ei miellytä? Voisko vaan sanoa, että rakastan sua juuri sellaisena kuin olet? Eikä luetella toisen vikoja.
Nykyajan yliherkkyys kaikkeen on peerseestä. Piste.
Onneksi ei ole.