Miesystävä aloitti synttärionnittelut sanoilla: "ET ole kaikkein kaunein tai muodokkain, mutta olet mulle rakkain"...Marssin saman tien ulos ravintolasta, ruoatkin oli vielä tulematta
Nyt en ole 4 päivään vastannut viesteihin tai puheluihin.
Olemme olleet 1,5v yhdessä.
En voi käsittää miten mies voi sanoa noin
Kommentit (948)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan potentiaalisesti säälittää mieskin, sillä mikäli kyseessä ei ole mikään puolisonsa lyttääjä, voi olla että hän vain valitsi sanansa kömpelösti ja halusi vain ilmaista miten paljon rakastaa ap:tä.
Mutta on se kumma juttu, miten moni ei tajua, että tavallisesti nainen haluaisi rakastamansa ihmisen näkevän hänet kauniina.
Se kun on tavallaan yksi rakastumisen mittareistakin, ne vaaleanpunaiset lasit. Kaikki eivät varmaan menetä realismiaan ihastuessaan tai rakastuessaan, mutta veikkaisin että useimmat kylläkin. Minulle ainakin kävi näin. Ihastuessani palavasti näin yhden miehen suorastaan hehkuvan kauniina. Näin jälkeenpäin ajateltuna tavallisemman näköistä tyyppiä saa hakea. Mutta minulle hän oli upea silloin.
Mulla on käynyt samoin kaikkien miesten kohdalla ja yhden jopa niin että olen jälkeen päin ihmetellyt miten olen voinut tuosta ajatella että komea. Samoin seksuaalinen halu, kiima on suorastaan valtava vain ja ainoastaan sitä omaa rakasta kohtaan. Siksi sitä ajattelee ja pitää itsestäänselvänä, että rakastuessaan mieskään ei haaveile muista naisista.
Mutta no, enpähän tiedä...
Ja yksi mies oli niin komea ja seksikäs että ihan itketti...ennen ihastumistani ihan ok:n näköinen.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä tuonne Kauniaisiin jonkun omakotitalon pihalle mussuttamaan ruskettuneelle, hyväntuuliselle perheelle, että elämä ei ole prinsessasatua, nyt pitää tajuta ankeutua. Ne katsoo varmaan aika pitkään ja miettii, osaavatko sittenkään suomea niin hyvin kuin luulivat.
Samalta tuntuu minusta, mukavaa ja hyvää elämää viettävästä, kun joku pelle tulee opettamaan, että elämä ei ole prinsessasatu. No, ei ehkä hälle, mutta mulle on, kun olen rakentanut siitä sellaisen pitämällä riman riittävän korkealla.
Ei terveydestään huoltapitävä ja valistunut perhe ole ruskettunut. Rusketus kertoo ihon puolustautumisesta UV-säteilyä kohtaan ja se säteily tuhoaa ihosoluja, riippumatta tuloluokista.
Ai, tämäkö on se syy, miksi istut kesät talvet komerossasi verhot kiinni vedettynä ja naama näyttöön liimaantuneena? Olet vain perin terveystietoinen, et ollenkaan epäsosiaakinen ja täysin käytöstavaton olmi? Okei. 😂
Olisko kannattanut kuunnella loppuun asti? Alku oli erikoinen, mutta uskon, että loppua kohden olisi tullut kaunis loppuhuipennus.
Vierailija kirjoitti:
Sika vaihtoon!
Ja kanat, ja kaippa se mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksittäistä kommenttia paljon enemmän merkitsee se, miten mies yleensä sinua huomioi, miten viihdytte yhdessä ja tunnetko rakastavasi häntä ja hänen sinua. Harva ihminen on sulavapuheinen, eikä kukaan virheetön. Parasta olisi kertoa, miltä kommentti tuntui, huutamatta tai suuttumatta, vaan rehellisesti haavoittuvuutensa näyttäen. Miehen reaktio kertoo taas jo paljon. Jos on sitä mieltä, että vika on vain sinussa ap, niin siitä on melko vaikea mitään rakentaa, mutta jos taas ymmärtää ja pahoittelee yms, on mahdollista että keskustelu avaa paljon parempaa yhteyttä ja ymmärrystä välillenne.
Toisen ihmisen kanssa elämistä voi oppia vain yhdessä jonkun kanssa, ja etenkin jos mallit lapsuudesta ja nuoruudesta ovat olleet vähäisiä tai epäterveitä, ei ole ihme että kasvamista jää aikuisuuteen paljonkin. Ei ole vain valmiiksi itsensä ja käytöstavat hyvin hallitsevien etuoikeus muodostaa parisuhteita. Se, että on halua ja kykyä kasvaa ja kehittyä yhdessä, on se tärkein asia.
Omassa parisuhteessa teimme valtavan määrän asioita jälkeenpäin katsottuna ihan päin honkia, kaikki terve pohja jäi nuorena luomatta, mutta kuin ihmeen kaupalla ollaan saatu yhdessä lopulta asiat aivan erilaiselle uralle. Rakkautta, kärsivällisyyttä, sisua, jopa jääräpäisyyttä, yhteistä panostamista ja omien haavoittuvuuksien kohtaamista se on vaatinut, ja paljon. Nöyrtymään oppimista ja luopumista siitä, että voisi pitää asiat omissa käsissä ja uskallusta antaa ohjat jonnekkin tuntemattomaan ja heittäytyä.
Osa on saanut turvallisen kiintymyssuhdemallin jo varhain, eikä varmaan voi siksi ymmärtää miten joku hyvä ihminen voisi toimia pahoin, mutta niin usein tapahtuu kun on epävakaa, ristiriitainen tai välttelevä kiintumyssuhdemalli taustalla. Se, että kykynee muuttamaan toimintaansa, on se avain. Eikä se ehkä ole helppoa, mutta jos se on mahdollista niin kaikki on mahdollista, niin sanotusti.Kuka oikeasti haluaa olla miehen kanssa, joka on noin tyhmä, että laukoo tuommoista p*skaa suustaan?
Huomaa, että naisen kommentti, mieshän puhui totta ja tunteistaan niin nyt se on naisten mukaan "p*skaa"???
Oliko ap muka "muodokkain ja kaunein" maailmassa, tuskin oli, aikuisen naisen olisi hyvä tiedostaa tämä, mutta ei: -Kaikki naiset on omasta mielestään 10 naisia, vaikka olisi 4 (asteikolla1-10) todellisuudessa, eli keskiarvoa rumempi.
Miksi mielestäsi on tärkeää, että naisen syntymäpäivänä mies oikein muistuttaa häntä siitä, että tämä ei ole maailman kaunein ja muodokkain? Vähän niinkuin miehen syntymäpäivänä nainen tulisi sanomaan vaikka, että olet aika huonosti menestynyt urallasi ja sun kroppaskin on aika plösö verrattuna mun ihannemieheen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiselle pitää valehdella? Ei naisetkaan miehiä juuri kehu, varsinkaan ulkonäköä.
Minkä takia mies aloittaa seurustelun naisen kanssa joka ei omaa silmää miellytä? Kyllä jokainen nainen tietää ettei ole mikään maailman kaunein ja vaikka olisikin sitä niin muutaman vuoden päästä ei enää ole.
Tarjosiko vielä tämmöistä synttärikakkua?
Miksi rakkainta ihmistään pitäisi onnittelujen asemesta mollata? Osaatko selittää?