Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tatuoinneista? Kaunistavatko mielestäsi kantajaansa? Ovatko tatuoinnit mielestäsi taidetta?

Vierailija
12.07.2023 |

Onko tatuoitu ihminen mielestäsi mielenkiintoisempi kuin sellainen joilla nitä ei ole? Katseletko ihastellen ihmisiä jotka ovat uskaltaneet teetättää ikuisen kuvan iholleen? Kyseletkö mielenkiinnolla tarinoita tatuointien takana? Kuka on suosikki tatuointiartsistisi?

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visaalisesti, mustat tatuoinnit ovat minusta upeita. Jostain syystä en pidä värikkäitä vastaavia niin hienoina, mutta silti ylipäätään tykkään tatuoinneista muilla ihmisillä. En voi itse ottaa niitä ihosairauden vuoksi. 

Tatuointien dissaaminen tai halveksuminen kertoo minusta enemmän tällaisten ihmisten suvaitsemattomuudesta.

Lapsuuden traumat nyt tuskin näkyvät tatuointien määrässä. Taitaa olla melkoinen "mutkat suoriksi"-tutkimus. 

Se paha tatuoinneissa on, että tekisi mieli aina tarkemminkin katsoa, mikä kuva niissä on. Sitten huomaan tuijottavani tuntemattomien ihmisten tatuointeja. :-D 

Vierailija
62/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointejeja oli ennen vain huorilla, vangeilla ja merimiehillä. Näin on nykyäänkin suurimmassa osassa maailmaa. mm Thaimaassa baaritytöillä on tatuointeja

Tuo on totta. Mitä olen seurannut niin yksi Suomessa asuva thainainen on poistattanut tatuointinsa. Ilmeisesti häpeää menneisyyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertovat ihmisen kuuluvan tiettyyn yhteiskuntaluokkaan.

Kertoo halusta samaistua vankeihin, merimiehiin ja stroppareihin.

Mikä on stroppari?

Vierailija
64/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistän aina tatuoidun ihmisen ja alemman sosiaaliluokan, näyttää siltä, että älykin on ämpärissä.  En arvosta tatuoitua henkilöä yhtään.

Vierailija
65/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut yrittävät hakea huomioita niillä kun ovat muuten mitättömiä.

Vierailija
66/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuointejeja oli ennen vain huorilla, vangeilla ja merimiehillä. Näin on nykyäänkin suurimmassa osassa maailmaa. mm Thaimaassa baaritytöillä on tatuointeja

Tuo on totta. Mitä olen seurannut niin yksi Suomessa asuva thainainen on poistattanut tatuointinsa. Ilmeisesti häpeää menneisyyttään.

Tai hänen puolisonsa.

Vierailija
67/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eivät kaunista. Mutta tämä onkin vain minun mp. 

Vierailija
68/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vahvaa mielipidettä. Henkilökohtainen valinta. Mulla ei tatskoja ole. N33

Vierailija
70/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne varsinaisesti kaunista, mutta jos ne sopivat persoonaan ja tyyliin, silloin voivat näyttää ihan kivalta. Todella harvassa kyllä ovat ne, joille tatuoinnit sopivat. Useimmista tatuoiduista tulee väistämättä vaikutelma, että kuvia on otettu vain siksi, kun kaikilla muillakin on. En mahda mitään mutta silloin näyttävät lähinnä noloilta, ihan sama millainen se tatska on. Miehissä kiinnostavimmat ovat yleensä tatuoituja, mutta kaikki tatuoidut eivät todellakaan ole kiinnostavia. Tatuointi itsessään ei siis tee ihmisestä kiinnostavampaa, vaan kyse on kokonaisuudesta. Olen kiinnostunut tarinoista tatuointien takana, ja yhdeltä deitiltäni niitä kyselinkin. Hän kuitenkin kertoi vaan jotain pintapuolista, esimerkiksi milloin ja missä tatuoinnit on otettu. Joko ei halunnut kertoa tatuointien syvempää merkitystä tai sitten niillä ei ollut sellaista. 

Itselläni ei ole tatuointeja eikä tule. Joskus nuorempana suunnittelin ottavani mutta onneksi jäi suunnittelun tasolle.

Vierailija
71/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaillessa tatuoinnit auttavat tunnistamaan tollot joihin ei kannata tutustua.

Vierailija
72/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visaalisesti, mustat tatuoinnit ovat minusta upeita. Jostain syystä en pidä värikkäitä vastaavia niin hienoina, mutta silti ylipäätään tykkään tatuoinneista muilla ihmisillä. En voi itse ottaa niitä ihosairauden vuoksi. 

Tatuointien dissaaminen tai halveksuminen kertoo minusta enemmän tällaisten ihmisten suvaitsemattomuudesta.

Lapsuuden traumat nyt tuskin näkyvät tatuointien määrässä. Taitaa olla melkoinen "mutkat suoriksi"-tutkimus. 

Se paha tatuoinneissa on, että tekisi mieli aina tarkemminkin katsoa, mikä kuva niissä on. Sitten huomaan tuijottavani tuntemattomien ihmisten tatuointeja. :-D 

Ne vain ovat niin kamalan rumia. Ymmärrän toki TH pusi Mia-tyyppiset mutta jos aletaan naamaan laittaan tai kaulaan niin voe eiii. Nythän selkeesti tietty ikäluokka tulossa siihen ikään että voi minua tolloa mitenkä tästä pääsen eroon. Tökeröö kun pienen pojan iskällä joku pääkallo jalkapallon kokoisena selässä tai äiskällä Dingon naama kuva tisseissä.

Vierailija
73/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaunistaa, mutta usein ei. 

Kaunis tatuionti on hyvin piirretty, sopii kantajalleen ja paikkaan, johon on laitettu. Sama juttu kuin kysyisit vaatteita tai meikkaamisesta, että onko tyylikästä. Riippuu mitä pukee päälleen ja miten meikkaa, voi olla, tai sitten ei.

Paljon näkyviä tatuointeja ei yleensä kaunista.  

Vierailija
74/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän oli huonoja lapsuuden kokemuksia, sitä enemmän vastaajalla oli kehossaan tatuointeja ja lävistyksiä. Tutkijat varoittavat, että tatuointien ja lävistysten runsaudesta ei kannata vetää liian suoria johtopäätöksiä.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000008932089.html

Huomasin tän kaveripiirissä jo ennen kuin luin tutkimuksesta. 

Isot näkyvät tatuoinnit vaikuttavat mulle varoitusmerkkinä, että tuo ei ole ehkä se vakain ja tasapainoinsin ihminen. 

Vierailija
75/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihonväripuutteista, lähinnä albiinoa, ne saattaisivat kaunistaa...

Vierailija
76/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mietin tatuoinnin ottamista, vaikka ne eivät maani kulttuuriin kuulu. Korvan taus olisi ollut paikkana. Nyttemmin olen kiitollinen, etten ottanut. Näen vanhentuneita kehoja tatuointeineen, eivätkä ne minusta kauneilta näytä. Eri asia on kulttuuriin kuuluvat tatuoinnit, joilla kuvataan esim esi-isät ja oma elämän tarina. Nämä koen kiehtovina kulttuurisina ilmiöinä.

Vierailija
77/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää ja lapsellista erikoisuuden tavoittelua, miksi pilata ihonsa ja ulkonäkönsä?

Vierailija
78/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mielenkiintoisia ja kertovat jotain henkilöstä. En pidä kauniina, vaan pidän omituisena huomionhakuisuutena. En tiedä, ovatko taidetta, enkä ota tähän kantaa. Ehkä pidän näitä enemmän jonkunlaisena kulttuuri-ilmentymänä, kuin varsinaisena taiteena. Voin olla väärässä.

Myös lapseni sanoi, että ei pidä tatuointeja minään merkittävämpänä asiana, että ihan muotijuttu, mutta että hän ei oikeastaan tahtoisi ainakaan kumppania, joka tekee tuollaista itselleen. Että vaikuttaa helposti manipuloitavissa olevalta henkilöltä, eikä miltään aikuiselta. En ole opettanut tätä hänelle, mutta olen melko samaa mieltä.

Vierailija
79/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tatskoista, enkä niiden kantajista, joista suurin osa on laumasieluja.

Vierailija
80/165 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan