Kuinka paljon miehenne makaa sohvalla?
Esim päivässä ja mitä tekee katsooko tv:tä vai kännykkää tms?
Kommentit (28)
Paljon. On työkyvyttömyyseläkkeellä. Aamulla käy kahden tunnin lenkillä. Illalla käy tunnin lenkillä. Muun ajan suurimmaksi osaksi makaa ja katselee puhelinta.
Melkein 100% vapaa-ajasta, nousee välillä hakemaan juotavaa ja syötävää
Ei yhtään. Minä ja lapset siinä istumme.
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian vähän. Saisi olle itselleen armollisempi eikä olla koko ajan häärimässä jotain.
Joku oireyhtymä sillä. Onko tutkittu?!
juuri niin paljon kun haluaa. kun ukko tuo rahan taloon, niin kotona saa levätä siistissä ja rauhallisessa ympäristössä odotellen, että ruoka valmistuu ja sauna lämpiää.
No ei nyt välttämättä sohvalla vain, vaan myös La-Z-boyssa, terassin lökötuolissa, riippumatossa milloin missäkin päin pihaa ja takkahuoneen divaanilla. Enpä ole seurannut kuinka paljon niissä istuu tai makaa, mutta silloin kun niissä on, niin saa ehdottomasti tehdäkin niin. En ole rajoittanut hänen ruutuaikaansa.
Mies on 51 vuotias normaali tekeväinen ja urheilullinen mies.
En vahtaa kelloa, katselee siinä telkkaria silloin kun sitä huvittaa, puhelimen selailusta ei välitä ollenkaan.
Tällein miehenä voin tunnustaa, että olen makoillut aika paljon viimeaikoina. Mielelläni olisin ulkona, mutta näin pahasti flunssaisena en oikein muuta tekisi kuin makoilisin.
Ei yhtään. Koska minä olen vallannut sohvan. Mun paikka! 😆
Mä en ymmärrä näitä nalkuttavia akkoja, joiden mielestä KOKO ajan pitäisi olla tekemässä jotain, sohvalla makoilu on suorastaan rikos. Vapaapäivänä ei saisi levätä, pitkän työpäivän päätteeksi ei saisi levätä?
Tässä yksi syy miksi pysyn sinkkuna (ja nainen olen). Minä saan tehdä just mitä haluan, just silloin kun haluan. Jos haluan lösähtää työpäivän päätteeksi sohvalle telkkarin ääreen ja olla siinä loppupäivän, niin minä voin! Tai jos haluan maata koko vapaapäivän koomassa sohvalla kera Netflixin, niin mä voin! Ei ole kukaan nalkuttamassa kotitöistä tms. Ne kotityöt voi tehdä sitten kun jaksaa/muistaa/huvittaa, ei se ole niin justiinsa. Mä en ymmärrä miehiä miksi te haluatte päästä parisuhteeseen, ja sitten alkaa tuo nalkutus ja valitus..
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä näitä nalkuttavia akkoja, joiden mielestä KOKO ajan pitäisi olla tekemässä jotain, sohvalla makoilu on suorastaan rikos. Vapaapäivänä ei saisi levätä, pitkän työpäivän päätteeksi ei saisi levätä?
Tässä yksi syy miksi pysyn sinkkuna (ja nainen olen). Minä saan tehdä just mitä haluan, just silloin kun haluan. Jos haluan lösähtää työpäivän päätteeksi sohvalle telkkarin ääreen ja olla siinä loppupäivän, niin minä voin! Tai jos haluan maata koko vapaapäivän koomassa sohvalla kera Netflixin, niin mä voin! Ei ole kukaan nalkuttamassa kotitöistä tms. Ne kotityöt voi tehdä sitten kun jaksaa/muistaa/huvittaa, ei se ole niin justiinsa. Mä en ymmärrä miehiä miksi te haluatte päästä parisuhteeseen, ja sitten alkaa tuo nalkutus ja valitus..
Ai nalkuttava akka? No mielestäni se on enemmänkin hälyyttävää jos ei keksi muuta sisältöä elämäänsä kuin sohva ja kännykkä, mutta eihän siinä, toki jokainen saa tehdä arvokkaalla elämällään mitä haluaa. Eikä se ole nollasta sataan, joko tekee koko ajan jotain aktiivista tai makaa elämänsä sohvalla.
Jos haluan ihmetellä asiaa niin mä voin!
Ex-mies makasi käytännössä koko ajan. Kävi töissä, pari kertaa viikossa salilla, ehkä teki jonkun pienen kotityön eli vei esim. roskat. Kaiken lopun ajan makasi kännykän kanssa yläkerrassa sohvalla puhumatta kenellekään mitään. Arkisin 3-4 tuntia illassa, viikonloppuisin helposti 10 tuntia päivässä. Nykyään makaa omassa asunnossaan.
no hitto kun on reissutyössä niin eipä paljon makoile sohvalla...taidan minä olla se joka siellä päivällä makoilee ja nukkuu..en tosin kato telkkaria ollenkaan kun mies ei ole kotona.
Ei se mahu sohvalle kun siinä makaan minä.
Ihan liian vähän. Saisi olle itselleen armollisempi eikä olla koko ajan häärimässä jotain.