Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tulkitkaa miehen käytös

Vierailija
13.10.2025 |

laittaessani instagramiin kuvan olevani paikassa x, pian hän oli samankaltaisessa paikassa. kertoessani pitäväni asiasta x, hän teki asian x minulle. kerroin olevani luonteeltani x:n kaltainen, hetken päästä hän sanoi olevansa sellainen (päinvastainen mitä oli aikaisemmin kertonut). kaiken lisäksi on erilaisia muita pieniä asioita joita hän "peilaa". soitti spontaanisti kitaralla minulle rakkauskappaleen, mutta kysyessäni soittamisen syytä, ei sitä ollut. tässä vain muutamia esimerkkejä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 aloitus

Vierailija
2/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku.

Juokse jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä mitä tällaiselle sorkkaeläinnisäkkäälle pitää tehdä.

Vierailija
4/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkaise sika yön selkään.

Vierailija
5/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
6/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyypiö,  stalkkaaja tai reppana. Äidin kanssa asuja. Tai kaikki yhdessä. Hankkiudu eroon asap.

Vierailija
7/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkaise sika yön selkään.

Ai että te olette tuhmia. 

Vierailija
8/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsku.

Juokse jo.

tätä olen miettinyt... olen myös miettinyt kuvittelenko minä, olenko vainoharhainen, mutta kun olen ystävilleni kertonut, ovat he ihmetelleet samaa. ap.

Vierailija
9/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästään jollain tapaa viallinen. Tapailin myös yhtessä vaiheessa henkilöä, joka sanoi toista ja teki toista. Ei ollut kuulemma yhtään herkkä, mutta ykskaks oli herkkä kun sanoin itse olevani. Sai minut epäilemään itseäni.

Vierailija
10/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gashlighting

Vierailija
11/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako minun juosta ja lujaa? ap.

Vierailija
12/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kalu työntyy usein vanhemman naisen seksireikään doggyasennossa. Nainen on hänen äitinsä. Nainen hamuaa miehen palleja kuin heppa jouluomppua, hän himoitsee spermaa, jota poikansa vuodattaa hänelle kuin pyhää nektaria. He rakastelevat pitkään ja intensiivisesti. He rakastavat.

Vierailija
13/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästään jollain tapaa viallinen. Tapailin myös yhtessä vaiheessa henkilöä, joka sanoi toista ja teki toista. Ei ollut kuulemma yhtään herkkä, mutta ykskaks oli herkkä kun sanoin itse olevani. Sai minut epäilemään itseäni.

Kait huomasit itsekin.  Jos eka työnnöllä mälli lensi niin oli herkkä.  Toisen kerran oli just runkannut niin kesti hetken,  eli ei ollut herkkä.

Vierailija
14/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkitset miehen tekoja. Minä en viitsi. 

Vierailija
15/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kalu työntyy usein vanhemman naisen seksireikään doggyasennossa. Nainen on hänen äitinsä. Nainen hamuaa miehen palleja kuin heppa jouluomppua, hän himoitsee spermaa, jota poikansa vuodattaa hänelle kuin pyhää nektaria. He rakastelevat pitkään ja intensiivisesti. He rakastavat.

🤔💋🐎🍎

Vierailija
16/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hyi V. Mulla samanlainen kokemus!!! Kuulostaa aivan liian tutulta. Luulin myös olevani sekoamassa ja kuvittelevan kaiken. Tuo mies peilasi kaiken mitä somessa tein. Jakoi sijaintinsa jos minäkin. Lisäsi kuvan samasta asiasta josta minäkin. Piilotti profiilinsa jos minäkin yms yms. 

Paras asia minkä tein oli katkaista välit täysin!

Vierailija
17/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsen miehen käytöksen niin, että sillä on ollut verta ulosteessa. Se on johtunut sisäisistä peräpukamista ja niihin ei ole scheriproctin voide auttanut. Nyt hän on tästä syystä päättänyt opetella jodlaamaan. Nämä mitä hän on tehnyt, liittyvät kaikki jodlaamisen alkeisiin.

Vierailija
18/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noita tilanteita on ollut usein, niin juokse. Ei ole millään tavalla normaalin ihmisen käytöstä. Pahimmillaan saat stalkkerin hänestä.

Vierailija
19/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin otsikon, mutta pitäisiköhän sinun avata mielesi sille realiteetille, että on tullut aika jättää sika kelkasta, mitäs luulet?

Vierailija
20/23 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan on mahdollista että ylitulkitset, mutta jos sinulle on tullut epämukava olo ja ahdistava, niin usein sellainen on syystäkin. Miettisin tarkoin mitä tekisin.